Publikováno Únor 28, 200817 r Zdravím,už nevím co s tím mám udělat.Začlo to tím že auto mezi 3800 - 4500 otáčkách přestává táhnout a cuká,jakoby nemělo dostatek benzínu.Když se ale při cukání popustí plyn níže a tak se jako auto chytne a zase táhne,a to samý na volnoběh když na něj dupnu tak otáčky skoro nevystřelí ale zato to pěkně mlátí asi do sání.Já už udělal vše co mě řekli v servisu a to: Koupil nový vzduchový filtr,váhu vzduchu a nic poté sem našel prasklou hadici od klikovky co je odvětrávání zpět do sání kvuli nežším emisím,tu jsme vyměnily,k tomu koupily i nové čidlo teploty a ješte kompletně vypucovaly škrtící klapku a znova nastavily přes diagnostiku,jinak diagnostika nehlásí žádný problém nechal jsem změřit tlaky ve válcích a tlaky vstřikovaného paliva a vše OK i v již zminovaných krytických otáčkách,.Měl jste někdo něco podobného?Prosím o radu co to muže ještě být.Děkuji za každou radu
Únor 28, 200817 r Zdravím,už nevím co s tím mám udělat.Začlo to tím že auto mezi 3800 - 4500 otáčkách přestává táhnout a cuká,jakoby nemělo dostatek benzínu.Když se ale při cukání popustí plyn níže a tak se jako auto chytne a zase táhne,a to samý na volnoběh když na něj dupnu tak otáčky skoro nevystřelí ale zato to pěkně mlátí asi do sání.Já už udělal vše co mě řekli v servisu a to: Koupil nový vzduchový filtr,váhu vzduchu a nic poté sem našel prasklou hadici od klikovky co je odvětrávání zpět do sání kvuli nežším emisím,tu jsme vyměnily,k tomu koupily i nové čidlo teploty a ješte kompletně vypucovaly škrtící klapku a znova nastavily přes diagnostiku,jinak diagnostika nehlásí žádný problém nechal jsem změřit tlaky ve válcích a tlaky vstřikovaného paliva a vše OK i v již zminovaných krytických otáčkách,.Měl jste někdo něco podobného?Prosím o radu co to muže ještě být.Děkuji za každou radu Čoveče hustý (!) a nenapadlo tě ještě vyměnit palivový (benzinový) filtr, když už jsi vyměnil polovinu auta? A co benzinové čerpadlo? Pracuje jak má???
Únor 28, 200817 r Autor dik mě měřily tlaky vstřikovanýho benzínu do motoru,je divne ale že jen ve 4000 otáčkách by čerpadlo blblo???a ještě to dtřílení di saní když se prudce dupne při volnoběhu na plyn?Ale když drží normálně 800 otáček a rychle se na něj dupne tak to mlátí zpět do sání ale když se o něj jen tak škrtne a vyskočí to na 1000 ot a pak až na podlahu dupnu tak nic v poho vyletěj,,,záhada Upraveno Únor 28, 200817 r od Pitbull88
Únor 28, 200817 r Autor Jo a ještě jedna důležitá věc dělá to jen za TEPLA,,za studena to 4000 přesáhne a ani neškubne,,,čily znamená to když se vypne sitič ok???
Únor 28, 200817 r A palivový čerpadlo není napojení na VAG??? A sitič je kde vlastně??? U čerpadla můžeš jen změřit tlak a to tím že do vedení vsadíš T-čko s manometrem. Sytič tam žádnej není, jednotka motoru si podle teploty vody a vzduchu řídí sama dávku paliva.
Únor 29, 200817 r proměřil bych čerpadlo, pak vyndal, vyčistil, a s novým filtrem dal zpět, a taky natankoval u jiné pumpy, známému to taky dělalo a po výměně OK
Únor 29, 200817 r Autor proměřil bych čerpadlo, pak vyndal, vyčistil, a s novým filtrem dal zpět, a taky natankoval u jiné pumpy, známému to taky dělalo a po výměně OK Jasný zkusím tedy čerpadlo a dám nový filtr akorát divný že by čerpadlo vynechávalo?Jak jsem psal tak okolo 4000 ot to začne vynechávat a pak zase tak při 4500 zase chytne a táhne jak urvanej ze řetězu a pak už je konec otáčkoměru no.....zkusím to a ozvu se zatím díky kdyby někdo měl ještě něco pište,,,
Únor 29, 200817 r Jasný zkusím tedy čerpadlo a dám nový filtr akorát divný že by čerpadlo vynechávalo?Jak jsem psal tak okolo 4000 ot to začne vynechávat a pak zase tak při 4500 zase chytne a táhne jak urvanej ze řetězu a pak už je konec otáčkoměru no.....zkusím to a ozvu se zatím díky kdyby někdo měl ještě něco pište,,, A co klapka? Ty u těhle motorů taky odcházej.
Únor 29, 200817 r Autor Klapku sme čistily a je v poho,,,pak znova nastavily pře VAG ale po zteplání motoru zase cukání a cukání...
Únor 29, 200817 r kámošovi to dělalo u 1.8 T když natankoval u tesca, po rozboru zjistil, že měl v benzinu naftu, asi super levný benzín
Únor 29, 200817 r Autor kámošovi to dělalo u 1.8 T když natankoval u tesca, po rozboru zjistil, že měl v benzinu naftu, asi super levný benzín To je pravda ale mě to dělá jen za tepla,čily špatným benzínem to nemuže byt,ale budu se tedkon směřovat na palivový filtr a čerpadlo...zatím díky
Březen 3, 200817 r Čau měl jsem na 1,6 74kw podobný problém. Vyměnil jsem klapku, sací hadici, čidlo teploty, svíčky, lambdu.Proběhlo i měření tlaků, výměna kabelů zapalování, i zapůjčení zapalovacího trafa na zkoušku. No prostě co mi mechanici poradili ale výsledek žádnej. Až pátý mechanik přetěsnil horní část sání a závada je odstraněna. Byly to jen špatné tlaky. Nacpal jsem do toho tisíce a ve finále to byl ó kroužek za pár korun.
Březen 3, 200817 r Autor Čau měl jsem na 1,6 74kw podobný problém. Vyměnil jsem klapku, sací hadici, čidlo teploty, svíčky, lambdu.Proběhlo i měření tlaků, výměna kabelů zapalování, i zapůjčení zapalovacího trafa na zkoušku. No prostě co mi mechanici poradili ale výsledek žádnej. Až pátý mechanik přetěsnil horní část sání a závada je odstraněna. Byly to jen špatné tlaky. Nacpal jsem do toho tisíce a ve finále to byl ó kroužek za pár korun. Super i na to kouknu,,no já už do toho narval asi 6000 a je mi to k hovno,,kde přímo o kroužek majdu?Jde o to zda muj motor to ma asi určitě jinak....přece jen 20v ale i tak díky za radu...
Březen 3, 200817 r zkus vyjet nádrž co nejvíc a pak natankuj např. u OMV, Benziny, atd.., vyměň pal.filtr, před pár dny jsem toto udělal a auto jede neskutečně líp
Březen 3, 200817 r Super i na to kouknu,,no já už do toho narval asi 6000 a je mi to k hovno,,kde přímo o kroužek majdu?Jde o to zda muj motor to ma asi určitě jinak....přece jen 20v ale i tak díky za radu... Sundej plastovej kryt motoru a tam najdeš takové ty plastové sací (parohy) jsou těsněný kroužkama. Já měl v háji jen jeden a dělalo to neskutečný zle.
Březen 3, 200817 r Autor Sundej plastovej kryt motoru a tam najdeš takové ty plastové sací (parohy) jsou těsněný kroužkama. Já měl v háji jen jeden a dělalo to neskutečný zle. Co máš za motor??To samý co já?páč já tam plastový (parohy) nemám,,,mám tam ,,jakoby¨¨ svody...a ty plastový nebudou...víš??? Upraveno Březen 3, 200817 r od Pitbull88
Březen 4, 200817 r Autor Hmm, mne to pripomina skor podpaleny ventil... Podpálený ventiů?Už ste se s tím setkal?To znamená že by to v tech otáčkách jelo na tři válce ne?To je blbost nebo ne?Ted mě bude dělat rozvodák,tak když to bude rozebýrat,tak k těm ventilům nebude tak daleko,ale to říkal že to nebudou ventily,to by blblo i za studena.Hm-???
Březen 4, 200817 r Podpálený ventiů?Už ste se s tím setkal?To znamená že by to v tech otáčkách jelo na tři válce ne?To je blbost nebo ne?Ted mě bude dělat rozvodák,tak když to bude rozebýrat,tak k těm ventilům nebude tak daleko,ale to říkal že to nebudou ventily,to by blblo i za studena.Hm-??? Když jsem myslel vyčistit klapku, tak ne mechaniku, ale elektroniku pod plastovým víkem, třeba tech.benzínem.
Březen 5, 200817 r Co máš za motor??To samý co já?páč já tam plastový (parohy) nemám,,,mám tam ,,jakoby¨¨ svody...a ty plastový nebudou...víš??? Mám 1,6 74kw. Tam jsou plastáky a ty se rádi i kroutěj a netěsní. A v točkách to pak nemá tlaky na směsi.
Březen 5, 200817 r Podpálený ventiů?Už ste se s tím setkal?To znamená že by to v tech otáčkách jelo na tři válce ne?To je blbost nebo ne?Ted mě bude dělat rozvodák,tak když to bude rozebýrat,tak k těm ventilům nebude tak daleko,ale to říkal že to nebudou ventily,to by blblo i za studena.Hm-??? Ano uz som sa s tym stretol. Motor ide normalne na 4 valce akurat ma slabsi tah, len postihnuty valec pri pridani plynu striela spat, je mozne ze sa to za studena nemusi prejavit, hlavne v pripade, ked je ventil prasknuty. Samozrejme ze to nemusi byt ono ale ked sa to bude rozoberat, nechal by som to radsej skontrolovat. Taktiez je vhodne vycistit klapku a resetnut elektroniku.
Březen 5, 200817 r Autor Ano uz som sa s tym stretol. Motor ide normalne na 4 valce akurat ma slabsi tah, len postihnuty valec pri pridani plynu striela spat, je mozne ze sa to za studena nemusi prejavit, hlavne v pripade, ked je ventil prasknuty. Samozrejme ze to nemusi byt ono ale ked sa to bude rozoberat, nechal by som to radsej skontrolovat. Taktiez je vhodne vycistit klapku a resetnut elektroniku. prasklý ventil dokonce.no já nevím to by blblo jak kdy a ne dicky v 4000 ot,,ale já to auto mám pul roku a pořád sem ho honil na maximum...jeli to nějak podstatné Upraveno Březen 5, 200817 r od Pitbull88
Březen 6, 200817 r prasklý ventil dokonce.no já nevím to by blblo jak kdy a ne dicky v 4000 ot,,ale já to auto mám pul roku a pořád sem ho honil na maximum...jeli to nějak podstatné No suvis to moze mat, hlavne ked si to nahanal za studena, ked elektronika vstrekuje bohatsiu zmes. Vtedy mohol prasknut. Blbnut to moze vseliako. Proste by som si to dal skontrolovat. Ked uz nic ine, aspon budes mat istotu ze ventily to nie su
Březen 6, 200817 r Autor Toto sem vytáhl z jiného fora kde tento můj problém řeší také a docela mě to náko zapadlo do sebe.Jestli je to tedy pravda:::::::::::::::::::::::::::::::::::: Prave to strileni se mi nelibi, to znaci, ze zapelovani haze jiskru v nepravou dobu (kdyz je jeste otevreny saci ventil, tim padem to streli do sani). No a ted je otazka jestli blbne elektronika (cidlo polohy na vacce, nebo na klice), to by ale jednotka vypsala nejakou chybu, nebo je neco mechanicky posunute a nebo je pak chyba v ridici jednotce.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.