Pitbull88 Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Zdravím,už nevím co s tím mám udělat.Začlo to tím že auto mezi 3800 - 4500 otáčkách přestává táhnout a cuká,jakoby nemělo dostatek benzínu.Když se ale při cukání popustí plyn níže a tak se jako auto chytne a zase táhne,a to samý na volnoběh když na něj dupnu tak otáčky skoro nevystřelí ale zato to pěkně mlátí asi do sání.Já už udělal vše co mě řekli v servisu a to: Koupil nový vzduchový filtr,váhu vzduchu a nic poté sem našel prasklou hadici od klikovky co je odvětrávání zpět do sání kvuli nežším emisím,tu jsme vyměnily,k tomu koupily i nové čidlo teploty a ješte kompletně vypucovaly škrtící klapku a znova nastavily přes diagnostiku,jinak diagnostika nehlásí žádný problém nechal jsem změřit tlaky ve válcích a tlaky vstřikovaného paliva a vše OK i v již zminovaných krytických otáčkách,.Měl jste někdo něco podobného?Prosím o radu co to muže ještě být.Děkuji za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Zdravím,už nevím co s tím mám udělat.Začlo to tím že auto mezi 3800 - 4500 otáčkách přestává táhnout a cuká,jakoby nemělo dostatek benzínu.Když se ale při cukání popustí plyn níže a tak se jako auto chytne a zase táhne,a to samý na volnoběh když na něj dupnu tak otáčky skoro nevystřelí ale zato to pěkně mlátí asi do sání.Já už udělal vše co mě řekli v servisu a to: Koupil nový vzduchový filtr,váhu vzduchu a nic poté sem našel prasklou hadici od klikovky co je odvětrávání zpět do sání kvuli nežším emisím,tu jsme vyměnily,k tomu koupily i nové čidlo teploty a ješte kompletně vypucovaly škrtící klapku a znova nastavily přes diagnostiku,jinak diagnostika nehlásí žádný problém nechal jsem změřit tlaky ve válcích a tlaky vstřikovaného paliva a vše OK i v již zminovaných krytických otáčkách,.Měl jste někdo něco podobného?Prosím o radu co to muže ještě být.Děkuji za každou radu Čoveče hustý (!) a nenapadlo tě ještě vyměnit palivový (benzinový) filtr, když už jsi vyměnil polovinu auta? A co benzinové čerpadlo? Pracuje jak má??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 28. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 (editace) dik mě měřily tlaky vstřikovanýho benzínu do motoru,je divne ale že jen ve 4000 otáčkách by čerpadlo blblo???a ještě to dtřílení di saní když se prudce dupne při volnoběhu na plyn?Ale když drží normálně 800 otáček a rychle se na něj dupne tak to mlátí zpět do sání ale když se o něj jen tak škrtne a vyskočí to na 1000 ot a pak až na podlahu dupnu tak nic v poho vyletěj,,,záhada Editováno: 28. Únor 2008, autor: Pitbull88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 28. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Jo a ještě jedna důležitá věc dělá to jen za TEPLA,,za studena to 4000 přesáhne a ani neškubne,,,čily znamená to když se vypne sitič ok??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 28. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 A palivový čerpadlo není napojení na VAG??? A sitič je kde vlastně??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 A palivový čerpadlo není napojení na VAG??? A sitič je kde vlastně??? U čerpadla můžeš jen změřit tlak a to tím že do vedení vsadíš T-čko s manometrem. Sytič tam žádnej není, jednotka motoru si podle teploty vody a vzduchu řídí sama dávku paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 proměřil bych čerpadlo, pak vyndal, vyčistil, a s novým filtrem dal zpět, a taky natankoval u jiné pumpy, známému to taky dělalo a po výměně OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 29. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 proměřil bych čerpadlo, pak vyndal, vyčistil, a s novým filtrem dal zpět, a taky natankoval u jiné pumpy, známému to taky dělalo a po výměně OK Jasný zkusím tedy čerpadlo a dám nový filtr akorát divný že by čerpadlo vynechávalo?Jak jsem psal tak okolo 4000 ot to začne vynechávat a pak zase tak při 4500 zase chytne a táhne jak urvanej ze řetězu a pak už je konec otáčkoměru no.....zkusím to a ozvu se zatím díky kdyby někdo měl ještě něco pište,,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 Jasný zkusím tedy čerpadlo a dám nový filtr akorát divný že by čerpadlo vynechávalo?Jak jsem psal tak okolo 4000 ot to začne vynechávat a pak zase tak při 4500 zase chytne a táhne jak urvanej ze řetězu a pak už je konec otáčkoměru no.....zkusím to a ozvu se zatím díky kdyby někdo měl ještě něco pište,,, A co klapka? Ty u těhle motorů taky odcházej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 29. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 Klapku sme čistily a je v poho,,,pak znova nastavily pře VAG ale po zteplání motoru zase cukání a cukání... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barbarosa Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 kámošovi to dělalo u 1.8 T když natankoval u tesca, po rozboru zjistil, že měl v benzinu naftu, asi super levný benzín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 29. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 kámošovi to dělalo u 1.8 T když natankoval u tesca, po rozboru zjistil, že měl v benzinu naftu, asi super levný benzín To je pravda ale mě to dělá jen za tepla,čily špatným benzínem to nemuže byt,ale budu se tedkon směřovat na palivový filtr a čerpadlo...zatím díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motopaja Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 Čau měl jsem na 1,6 74kw podobný problém. Vyměnil jsem klapku, sací hadici, čidlo teploty, svíčky, lambdu.Proběhlo i měření tlaků, výměna kabelů zapalování, i zapůjčení zapalovacího trafa na zkoušku. No prostě co mi mechanici poradili ale výsledek žádnej. Až pátý mechanik přetěsnil horní část sání a závada je odstraněna. Byly to jen špatné tlaky. Nacpal jsem do toho tisíce a ve finále to byl ó kroužek za pár korun. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 3. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 Čau měl jsem na 1,6 74kw podobný problém. Vyměnil jsem klapku, sací hadici, čidlo teploty, svíčky, lambdu.Proběhlo i měření tlaků, výměna kabelů zapalování, i zapůjčení zapalovacího trafa na zkoušku. No prostě co mi mechanici poradili ale výsledek žádnej. Až pátý mechanik přetěsnil horní část sání a závada je odstraněna. Byly to jen špatné tlaky. Nacpal jsem do toho tisíce a ve finále to byl ó kroužek za pár korun. Super i na to kouknu,,no já už do toho narval asi 6000 a je mi to k hovno,,kde přímo o kroužek majdu?Jde o to zda muj motor to ma asi určitě jinak....přece jen 20v ale i tak díky za radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 zkus vyjet nádrž co nejvíc a pak natankuj např. u OMV, Benziny, atd.., vyměň pal.filtr, před pár dny jsem toto udělal a auto jede neskutečně líp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motopaja Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 Super i na to kouknu,,no já už do toho narval asi 6000 a je mi to k hovno,,kde přímo o kroužek majdu?Jde o to zda muj motor to ma asi určitě jinak....přece jen 20v ale i tak díky za radu... Sundej plastovej kryt motoru a tam najdeš takové ty plastové sací (parohy) jsou těsněný kroužkama. Já měl v háji jen jeden a dělalo to neskutečný zle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 3. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 (editace) Sundej plastovej kryt motoru a tam najdeš takové ty plastové sací (parohy) jsou těsněný kroužkama. Já měl v háji jen jeden a dělalo to neskutečný zle. Co máš za motor??To samý co já?páč já tam plastový (parohy) nemám,,,mám tam ,,jakoby¨¨ svody...a ty plastový nebudou...víš??? Editováno: 3. Březen 2008, autor: Pitbull88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z00m Vloženo 4. Březen 2008 Sdílet Vloženo 4. Březen 2008 Hmm, mne to pripomina skor podpaleny ventil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 4. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2008 Hmm, mne to pripomina skor podpaleny ventil... Podpálený ventiů?Už ste se s tím setkal?To znamená že by to v tech otáčkách jelo na tři válce ne?To je blbost nebo ne?Ted mě bude dělat rozvodák,tak když to bude rozebýrat,tak k těm ventilům nebude tak daleko,ale to říkal že to nebudou ventily,to by blblo i za studena.Hm-??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 4. Březen 2008 Sdílet Vloženo 4. Březen 2008 Podpálený ventiů?Už ste se s tím setkal?To znamená že by to v tech otáčkách jelo na tři válce ne?To je blbost nebo ne?Ted mě bude dělat rozvodák,tak když to bude rozebýrat,tak k těm ventilům nebude tak daleko,ale to říkal že to nebudou ventily,to by blblo i za studena.Hm-??? Když jsem myslel vyčistit klapku, tak ne mechaniku, ale elektroniku pod plastovým víkem, třeba tech.benzínem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motopaja Vloženo 5. Březen 2008 Sdílet Vloženo 5. Březen 2008 Co máš za motor??To samý co já?páč já tam plastový (parohy) nemám,,,mám tam ,,jakoby¨¨ svody...a ty plastový nebudou...víš??? Mám 1,6 74kw. Tam jsou plastáky a ty se rádi i kroutěj a netěsní. A v točkách to pak nemá tlaky na směsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z00m Vloženo 5. Březen 2008 Sdílet Vloženo 5. Březen 2008 Podpálený ventiů?Už ste se s tím setkal?To znamená že by to v tech otáčkách jelo na tři válce ne?To je blbost nebo ne?Ted mě bude dělat rozvodák,tak když to bude rozebýrat,tak k těm ventilům nebude tak daleko,ale to říkal že to nebudou ventily,to by blblo i za studena.Hm-??? Ano uz som sa s tym stretol. Motor ide normalne na 4 valce akurat ma slabsi tah, len postihnuty valec pri pridani plynu striela spat, je mozne ze sa to za studena nemusi prejavit, hlavne v pripade, ked je ventil prasknuty. Samozrejme ze to nemusi byt ono ale ked sa to bude rozoberat, nechal by som to radsej skontrolovat. Taktiez je vhodne vycistit klapku a resetnut elektroniku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 5. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2008 (editace) Ano uz som sa s tym stretol. Motor ide normalne na 4 valce akurat ma slabsi tah, len postihnuty valec pri pridani plynu striela spat, je mozne ze sa to za studena nemusi prejavit, hlavne v pripade, ked je ventil prasknuty. Samozrejme ze to nemusi byt ono ale ked sa to bude rozoberat, nechal by som to radsej skontrolovat. Taktiez je vhodne vycistit klapku a resetnut elektroniku. prasklý ventil dokonce.no já nevím to by blblo jak kdy a ne dicky v 4000 ot,,ale já to auto mám pul roku a pořád sem ho honil na maximum...jeli to nějak podstatné Editováno: 5. Březen 2008, autor: Pitbull88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z00m Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 prasklý ventil dokonce.no já nevím to by blblo jak kdy a ne dicky v 4000 ot,,ale já to auto mám pul roku a pořád sem ho honil na maximum...jeli to nějak podstatné No suvis to moze mat, hlavne ked si to nahanal za studena, ked elektronika vstrekuje bohatsiu zmes. Vtedy mohol prasknut. Blbnut to moze vseliako. Proste by som si to dal skontrolovat. Ked uz nic ine, aspon budes mat istotu ze ventily to nie su Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 6. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 Toto sem vytáhl z jiného fora kde tento můj problém řeší také a docela mě to náko zapadlo do sebe.Jestli je to tedy pravda:::::::::::::::::::::::::::::::::::: Prave to strileni se mi nelibi, to znaci, ze zapelovani haze jiskru v nepravou dobu (kdyz je jeste otevreny saci ventil, tim padem to streli do sani). No a ted je otazka jestli blbne elektronika (cidlo polohy na vacce, nebo na klice), to by ale jednotka vypsala nejakou chybu, nebo je neco mechanicky posunute a nebo je pak chyba v ridici jednotce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.