Přejít na obsah

Octavia 1.8 20v (r.v.97) - Pomozte už nevím co s tím


Pitbull88

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

mam 1,6 74Kw rv. 98

taky me to pocukavalo pri akceleraci,nahla ztrata vykonu -po chvili zas jelo jak ma. a ted mam z auta traktor...jede jen na 3 valce.

mam nove:

lambda,svicky+kabely,rozdelovac OK,vsechny filtry,klapka vycistena a serizena. vag nic nehlasi.

ted sem byl v servisu a vypada to na spatny vstrikovaci ventyl na 3-tím valci,nebo polamane privody alektriky ke vstriku. rekli me ze jeden vstrik stoji 3300Kč

hledal sem na netu,ale nasel sem jen na TDI. da se sehnat levneji nez za 3300Kč??????

Editováno: , autor: amada
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dobry den,

ja bych vyzkousel 2 veci

1/ vymazat adaptaci z ridici jednotky a odpojit lambdasondu nejakou dobu jezdit bez ni a zjistit zda to bude blbnout tez

2/ co nejvic zahrat motor kdyz to blbne, odpojit ridici jednotku a nechat ji odpojenou nejakou dobu aby se vymazaly adaptacni hodnoty a zaroven motor neschladl zapojit a zkusit projet zda to nahodou neprestane blbnout (nebo se chovani nejak nezmeni).....

pokud se podari zjistit ze se neco zmenilo tak hned mame dalsi namety na premysleni cim by to mohlo byt!

s pozdravem

ire

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak to je pekny,akorat nechapu, kdyz ti kloktaji pisty ve valcich, jak si mohl mit dobre tlaky??? No nevim jestli to bude tim.Neni lepsi sehnat nove pisty, udelat hlavu, saly?

TO Pitbull: ja bych doporucil udelat vybrus atd. trefit na dobry motor je jako sazka do loterie. kdyz udělas vybrus atd. tak to vyjde draz, ale zas budes mit ,, novy,, motor,

Editováno: , autor: REVEL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted zrovna nemám tolik financí,,a navíc je prasklinka v hlavě....ted jsem narazil na supr motor,,,,2. majitel,,,starý pán,,najeto 150 000 KM,,vemu ten,,,ten muj má už dost,,ten má tak 500 000 KM,,,ten muj,,takže radši jinej,,,,,ten mě vyjde na 10 tisíc,,plus práce 5 tisíc,,,,oprava toho mýho by balo kolem 30 a to ted nemužu investovat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobrý panstvo,

tak moje dvojmesačné cukanie, neťahanie, sporadické štartovanie... (2,0 85kw 2001, 130t km) už druhý servisák pred týždňom ohodnotil na vadnú RJ, tak som to dal spraviť. Dnes som dostal auto späť s novou RJ a váhou vzduchu (komplet 730€) a zatiaľ som to len prebehol po kúsku diaľnice. Ale to bol balzam na dušu - 150kmh, pridám - zrýchli, 5000ot na 4 na 5, to je jedno, pustím plyn - plynule spomaľuje na voľnobeh, 190 na tochometri a ďalej by sa dalo, keby tam nebolo toľko kamiónov a keby som mal dialničnú známku :) ... no uvidím, snáď to tak chvíľu vydrží...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty kráso, to ti teda nezávidím Pitbull ty petipetie s motorem, jen nechápu, proč si do něj tolik investoval?! Když bys to sečetl, tak už máš dávno 1.8 s turbem a to je úplně o něčem jiným než ta naše zdechlina zdechlá bez turba. Jinak doufám, že když už, tak jsi koupil teď ten motor alespoň rok 98, ten s proměnným sáním, jinak poštelovanou ŘJ atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty kráso, to ti teda nezávidím Pitbull ty petipetie s motorem, jen nechápu, proč si do něj tolik investoval?! Když bys to sečetl, tak už máš dávno 1.8 s turbem a to je úplně o něčem jiným než ta naše zdechlina zdechlá bez turba. Jinak doufám, že když už, tak jsi koupil teď ten motor alespoň rok 98, ten s proměnným sáním, jinak poštelovanou ŘJ atd.

Ten samý,,,,a i ten mi dal než jsem ho sehnal,,,ten s tím plastovým sem se ptal,,,a nikdo nemá,,,nikde není a z vrakáče to opravdu nechci..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty kráso, za deset táců jeden z nejhorších motorů? No každý svého štěstí strůjcem...

A když jste všichni tak chytrý jyktože nikdo nenabídne motor,,,,hm? protože nejsou k sehnání,,,,,pak se udělá komplet generálka toho nového....nemužu si dovolit čekat pul roku než seženu něco lepšího...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenhle motor není zcela jistě žádný zázrak ale o nejhorším motoru není ani řeči. To je

jenom plácání slušně řečeno. U mě má již dost přes 200 kk, problémy s ním nejsou, a

co se týče výkonu tak mohu s jistotou říct, že na většinu vozového parku v ČR s přehledem

stačí. Má jednu, ale zásadní chybu, špatnou převodovku, zpřevodování totiž nenavrhl

konstruktér, ale debil. Točit motor s tímto výkonem při rychlosti 130 km/h na 4000 je

prasárna, proto i ta spotřeba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenhle motor není zcela jistě žádný zázrak ale o nejhorším motoru není ani řeči. To je

jenom plácání slušně řečeno. U mě má již dost přes 200 kk, problémy s ním nejsou, a

co se týče výkonu tak mohu s jistotou říct, že na většinu vozového parku v ČR s přehledem

stačí. Má jednu, ale zásadní chybu, špatnou převodovku, zpřevodování totiž nenavrhl

konstruktér, ale debil. Točit motor s tímto výkonem při rychlosti 130 km/h na 4000 je

prasárna, proto i ta spotřeba.

Ten samý motor jako mám já???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám na to samým nalítáno hodně přes dvě stě km a trvám si na tom, že z OI je tento motor nejhorší. Pravda, nad 3500ot v něm chytnou saze a pak je to svezeníčko, ale než se k nim jeden vůbec doplazí a hlavně ta jeho brutální spotřeba. Teda dá se s ním jezdit za sedm, ale nemám nervy furt hlídat otáčkoměr...Chci se svézt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Takže nový motor je v autě,,,,jede to líp,ale občas cukne,,,což ve mě budí velkou hrůzu,,protože 20 tisíc pryč za motor a práci a stále bude cukat???To snad ne,,,dostal sodu,,,kolem 4 tisíc v pohodě,ale od spoda cuká,,kor když mám zařazeno za tři a jedu tak 45 km/h tak si škubne a to docela silně,,,,bojím se mu dát pořádnej čoud až na podlahu,,aby to necuklo...takže nevím,,,nejsem moc spokojený a to už teda maže všechny ostatní věci co by to mohlo být.opravdu záhada toto auto :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 1.6 75kw.S cukáním sem bojoval taky.Loni sem vyměnil lambdu 1(auto mi zdechlo při cestě na Jadran)Teď mi zdechla i lambda za katem.Cukalo to při ustálené rychlosti 80-100km/h,nebo třeba na trojku při 40km/h po přidání plynu 2-3krát za sebou.Na dálnici ani cuk.Byl sem u kamoša na VAG a ten mi otestoval i lambdu 1.Zjistil,že je v normě,ale nemá takový průběh jaky by měla mít.Řekl zkus dát lambdy obě nové.No a auto už necuká.Pokud ti to dělá v tahu zkus jít po elektrice-oxidace atd.netěsné sání a podtlak taky dělá pěknej bordel.Jsou to blbosti,které serou,ale v těch to vetšinou je.Málokdy v dílech za tisíce.Já když cučím do motoru tak skoro vždy nějakou blbost najdu.Vstřikovače jsi dal ze starého motoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...