JaroslavVondra Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 Mám O1 1.8 20V a baterii Varta Blue Dynamic 74Ah s inidikací stavu nabití. Když baterii dobiji nabijeckou je kontrolka na baterce zelená(což je OK), i když auto stojí 3dny tak je porad zelena. Ale po dlouhe jizde cca 100km indikace zčerná. A přitom je na baterce při běhu motoru 14,5V. Poradte prosim. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 Mám O1 1.8 20V a baterii Varta Blue Dynamic 74Ah s inidikací stavu nabití. Když baterii dobiji nabijeckou je kontrolka na baterce zelená(což je OK), i když auto stojí 3dny tak je porad zelena. Ale po dlouhe jizde cca 100km indikace zčerná. A přitom je na baterce při běhu motoru 14,5V. Poradte prosim. Diky. Cau. rok vyroby baterky??? nie je stara ta baterka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaroslavVondra Vloženo 26. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 Ta baterka je stara asi 3mesice....ale dneska jsem meril ampery na baterce pri chodu motoru i pri otackach 3000/min a bylo tam temer 0A....najednou tam skocilo 15A a pak zase 0A....domnivam se, ze je problem v regulaci - ktera je udajne rizena RJ motoru pres regulator napeti, ktery je primo v alternatoru. VAG zadnou chybu nehlasi....tak zkusim jeste odpojit na 20min baterku aby se vyresetovala RJ motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan Vloženo 27. Březen 2008 Sdílet Vloženo 27. Březen 2008 To by mě zajímalo, jak jsi měřil ta ampéry na baterce za chodu motoru!! Jo a na Octavii ř.j. při vypojení baterie neresetuješ, jen vymažeš denní pocítadlo km a dojezdy oken, jestli máš el. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaroslavVondra Vloženo 27. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2008 To by mě zajímalo, jak jsi měřil ta ampéry na baterce za chodu motoru!! Jo a na Octavii ř.j. při vypojení baterie neresetuješ, jen vymažeš denní pocítadlo km a dojezdy oken, jestli máš el. meril jsem to ampermetrem zapojenym v serii na minus polu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 meril jsem to ampermetrem zapojenym v serii na minus polu. Oh tak na tohle bych si asi rači vzal klešťovej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 přesně tak, musel bys to měřit klešťovým A-metrem a kolísalo by ti i napětí na baterce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaroslavVondra Vloženo 30. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 Tak jsem rozebral alternátor....zjistil jsem ze jsou viditelne zaoxidované kontakty mezi regulací a diodovým můstkem...tak jsem je vycistil a namontoval altik zpatky.....zatím se zdá, že to bude chodit....po ujetí cca 15km, indikace nabítí na baterce zazelenala a pri mereni dobíjení je tam kolem 2,5A pri otackach kolem 2000/min kdyz zapnu svetla tak to klesne na cca 2A. Takze zatim se to jevi, ze tam nejaka zmena k lepsimu nastala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.