JaroslavVondra Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Mám O1 1.8 20V a baterii Varta Blue Dynamic 74Ah s inidikací stavu nabití. Když baterii dobiji nabijeckou je kontrolka na baterce zelená(což je OK), i když auto stojí 3dny tak je porad zelena. Ale po dlouhe jizde cca 100km indikace zčerná. A přitom je na baterce při běhu motoru 14,5V. Poradte prosim. Diky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Mám O1 1.8 20V a baterii Varta Blue Dynamic 74Ah s inidikací stavu nabití. Když baterii dobiji nabijeckou je kontrolka na baterce zelená(což je OK), i když auto stojí 3dny tak je porad zelena. Ale po dlouhe jizde cca 100km indikace zčerná. A přitom je na baterce při běhu motoru 14,5V. Poradte prosim. Diky. Cau. rok vyroby baterky??? nie je stara ta baterka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaroslavVondra Posted March 26, 2008 Author Share Posted March 26, 2008 Ta baterka je stara asi 3mesice....ale dneska jsem meril ampery na baterce pri chodu motoru i pri otackach 3000/min a bylo tam temer 0A....najednou tam skocilo 15A a pak zase 0A....domnivam se, ze je problem v regulaci - ktera je udajne rizena RJ motoru pres regulator napeti, ktery je primo v alternatoru. VAG zadnou chybu nehlasi....tak zkusim jeste odpojit na 20min baterku aby se vyresetovala RJ motoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johan Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 To by mě zajímalo, jak jsi měřil ta ampéry na baterce za chodu motoru!! Jo a na Octavii ř.j. při vypojení baterie neresetuješ, jen vymažeš denní pocítadlo km a dojezdy oken, jestli máš el. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaroslavVondra Posted March 27, 2008 Author Share Posted March 27, 2008 To by mě zajímalo, jak jsi měřil ta ampéry na baterce za chodu motoru!! Jo a na Octavii ř.j. při vypojení baterie neresetuješ, jen vymažeš denní pocítadlo km a dojezdy oken, jestli máš el. meril jsem to ampermetrem zapojenym v serii na minus polu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
obrbaz Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 meril jsem to ampermetrem zapojenym v serii na minus polu. Oh tak na tohle bych si asi rači vzal klešťovej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
David-pv Posted March 30, 2008 Share Posted March 30, 2008 přesně tak, musel bys to měřit klešťovým A-metrem a kolísalo by ti i napětí na baterce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaroslavVondra Posted March 30, 2008 Author Share Posted March 30, 2008 Tak jsem rozebral alternátor....zjistil jsem ze jsou viditelne zaoxidované kontakty mezi regulací a diodovým můstkem...tak jsem je vycistil a namontoval altik zpatky.....zatím se zdá, že to bude chodit....po ujetí cca 15km, indikace nabítí na baterce zazelenala a pri mereni dobíjení je tam kolem 2,5A pri otackach kolem 2000/min kdyz zapnu svetla tak to klesne na cca 2A. Takze zatim se to jevi, ze tam nejaka zmena k lepsimu nastala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.