lxuser Vloženo 7. Září 2010 Sdílet Vloženo 7. Září 2010 Dobrý deň, nevedel by mi niekto prosím Vás zohnať el. schému zapojenia manuálnej klimatizácie na škoda octavia r.v.99 1.9 TDI 66 kW AGR ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marhula000 Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 (editace) TAk mám ten samý problém, klima nefunguje, medium sice nebylo, ale včera jsem byl na doplnění a zjistily jsme že se neroztočí ventilátor, měl tam nějaký měřák a při tlaku cca 20 atm. se měl roztočit a nic. Pak říkal že je to asi důvod proč tam to medium nebylo, že když jde tlak do 30atm tak se automaticky vypouští pod auto. Hele, mám ten samý problém, octa 1.9 TDI ALH 66Kw, r.v. 2002, manuální klima. Nastartuju, zapnu větrák topení, stisknu AC, ventilátory na chladiči (sahary) se roztočí obě, ale klima prostě nechladí. Medium doplněný a stejně nic. Dokonce jsem vyměnil čidlo tlaku a pořád nic. Pojistky jsou taky OK. Když zapnu AC, tak motor ani nehoupne v otáčkách, ani je nezvýší, prostě nic. Jsem už z toho zoufalej a nechci ani pomyslet na to, že by to moh být kompresor klimy. Editováno: 2. Květen 2011, autor: Marhula000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klopy Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 Ahoj. Prohledal jsem tu témata s problémama kolem klimy,ale můj tam není. Mám Octavku Tour 1,9 tdi 66kW, r.v. 2005. Mám manuální klimu a něco je špatně. Když auto stojí delší dobu (asi tak na 5 hodin) na přímém sluníčku tak mi po nastartování nejde zapnout klima. Ventilátory se nesepnou. Po cca. 2-3km jízdy (prostě jakoby po mírném ochlazení auta) najednou pustit jde. Když je chladno je vše ok. Za jízdy už se pak problém neprojeví a když pak auto stojí třeba dvě hodiny ve vedru tak zapnout jde bez problemů. Nechal jsem doplnit klimu a proměřit tlak,ale vše v pořádku. Už mě napadlo jestli by nemohl být problem v tlačítku na zapnutí klimy, který se ve vedru pořádně rozehřeje, ale nezdá se mi to moc pravděpodobný. Nemá někdo podobnou zkušenost nebo nápad čím by to mohlo být? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klon Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 (editace) Tuto klimatizaci nemám,ale kolega má to co ty a měl stejný problém... Jestli si dobře pamatuji,tak to bylo prý čidlem teploty v kabině nebo co...Prý má určity rozsah OD - DO.To znamenalo že když mu stalo auto dlouho na sluníčku,tak stejný problém.Rada se servisu byla,stahnout první okynka a ochladit vnitřek auty.Stačí pár sekund za jízdy a pak by se klimatozace měla chytnout.... Předem říkam že toto byl problém mého kolegy a mám to od něj,takže to může být i blbost.Na druhou stranu se nadarmo nezačalo říkat že máš klimatizaci pomoc otevřením okýnek....Nevím třeba tě to někam nasměruje. PS : Ach ta čeština :-) Editováno: 10. Květen 2011, autor: Klon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klopy Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 To by dávalo smysl. Ale má manuální klima čidlo vnitřní teploty?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 (editace) Já bych dotaz směroval spíš do sekce Octavia I/Interiér a tam nejlíp použít fci Hledat a vybrat si jedno s více jak 60 výsledků na hledání slova "Klimatizace". Jinak to s tou vnitřní teplotou slyším/čtu poprvé. Editováno: 10. Květen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wlkus Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 u automaticke klimy to cidlo je primo na panelu (takova ta mrizka kde zustava s oblibou bordel) , jinak mechanicka dle me bere hodnotu normalne z teplomeru ktery pouziva i pocitac, myslim ze to je proto aby se nepoustela kdyz je venku pod urcitou teplotu (v zime) myslim ze kdyz je pod +5 tak nejede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 Myslím, že motáš víc věci dohromady. Climatronic má čidlo za mřížkou. Ano. Je to čidlo vnitřní teploty. A bordel se tam sbírá protože je tam ventilátor, který nasává vzduch. To co píšeš, že používá manuální spolu pro PP, používá i Climatronic, a to pro teplotu venkovní. Padl dotaz jestli má manuální i čidlo vnitřní teploty. A úplně primární problém tady je ten, že tazateli manuální klima nechladí, když je v autě příliš velké horko. To že nechladí, když je venku pod +5 °C, mimochodem moc se mi zdá, že později to ještě mírně snížili, tady nikdo teď neřeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wlkus Vloženo 11. Květen 2011 Sdílet Vloženo 11. Květen 2011 Proc motam vice veci dohromady? Ptal se jestli ma mechanicka cidlo teploty interieru, rikam ze dle me ne, ze automaticka to ma za tou mrizkou tzn. u mechanicke zadna takova mrizka s cidlem neni a z toho usuzuji ze nic takoveho nema. Akorat jsem to vice rozvedl i o to , kde to bere venkovni teplotu. To je tak samo jako bych ti ted vytykal ze pises o tom ze bordel tam zustava proto ze tam je ventilator - dyt na to se nikdo neptal ... :-) Peace chlape Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 11. Květen 2011 Sdílet Vloženo 11. Květen 2011 (editace) Já se nehádám a jinak všechno dobré. Jen mi přišlo když jsi napsal "...jinak mechanicka dle me bere hodnotu normalne z teplomeru ktery pouziva i pocitac...", že takto to má i Climatronic, pak "...myslim ze to je proto aby se nepoustela kdyz je venku pod urcitou teplotu (v zime) myslim ze kdyz je pod +5 tak nejede...", že toto je sice pravda, ale problém je v tom, že tazateli se nespouští klima, když je v autě moc horko. EDIT: Tak už jsem našel i jak je to se spodní hranici pro zapnutí klimy. Je to sice "pouze" učební text, ale vím, že ještě jinde jsem četl, že to upravili "na žádost zákazníků". Editováno: 11. Květen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wlkus Vloženo 11. Květen 2011 Sdílet Vloženo 11. Květen 2011 diky za ten scan, s nekym jsem se hadal ze klima pres zimu nebezi i kdyz zmackne tlacitko AC a ten dotycny mi neveril. Spojitost s venkovnim cidlem teploty (jelikoz to je asi tedy jedine, ktere mechanicka klima pouziva) je takove, ze pokud nekde dlouho stoji na slunku tak jestli ten termistor (cidlo) treba neni uz trochu jete a neukazuje zezacatku blbe hodnoty a z toho duvodu se treba klima nepusti a po chvilce jizdy se hodnoty vrati do normalu .. - toto mi to delalalo na Cordobe, venku parak jak cyp, cidlo ukazovalo -40 nebo vubec (jen carecky) a po par minutach jizdy se nejak vzpamatovalo a ukazovalo + / - spravnou teplotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 11. Květen 2011 Sdílet Vloženo 11. Květen 2011 Tak všechno je možné. Je to jenom elektronika a ta taky odchází do křemíkového nebe. Toto si klopy může jednoduše ověřit. Když mu to nejde, podívat se na PP kolik že je venku. PS: Scan: To je jen zlomek toho co je zde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klopy Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 Díky za všechny nápady. Včera po vyjetí z práce jsem koukal na teplotu a bylo tam normálně kolem 30 a cestou to spadlo na 26 takže to by mělo být OK. Asi zkusím ješte jednou nechat zkontrolovat tlaky a naplnění u někoho jiného a uvidíme.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klopy Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 Tak teď jsem mluvil se svým dlouholetým mechanikem a ten mi tvrdí, že je tam nějaké čidlo, které zabraňuje spuštění když je něco (už nevím co) rozpáleno.... Že je to prý normální.... Ať to neřeším... Fakt nevím, Škodovku mám poprvé, do teď jsem měl starší Volva a tam klima běžela hned a mohlo být venku "50 stupňů" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 Takže ještě jednou: Nějak tam nevidím jinou podmínku týkající se vysoké teploty, než teplota chladící kapaliny >+119°C. Ale tohle jaksi při stojícím autě, byť na slunci, jaksi nehrozí. Když neběží motor. Pak ještě: - bezpečnostní zapojení (přes F129), je-li v okruhu chladicího prostředku příliš vysoký tlak Když auto dlouho stojí na slunci, tak se to prohřeje, tlak v soustavě stoupne a klesne až se jízdou ochladí. Nemůžeš tam mít tlak při horní hranici? Nevím jestli tam je nějaké rozmezí. Je fakt, že je to pro Climatronic. Ale žeby manuální měla víc bezpečnostních prvků se mi nezdá. Zajet do "klimaservisu", změřit tlak ráno když je chládek a pak v poledne, když je to prohřáté. Jinak nevím. Podle mně to normální není a nikdy jsem o tom neslyšel. Ale je fakt, že nejsem servisák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klopy Vloženo 13. Květen 2011 Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 Tak včera jsem byl u pána co dělá celý život klimatizace a zjistil, že tlaky jsou tabulkově správně,ale vzhledem k už trochu sníženému výkonu kompresoru špatně.....Něco s tím udělal a uvidíme jestli vše bude ok až zase přijdou vedra. Trochu nadával na servisy kde mají automatické plničky a plní vyloženě podle tabulek, které jsou nastaveny v podtstatě na nový kompresor .... Ikdyž zase říkal, že bez nich by neměl tolik práce :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kijos Vloženo 19. Květen 2011 Sdílet Vloženo 19. Květen 2011 mám stejný problém, octa rv. 00 1.9tdi Agr manuální klima, když zapnu klimu a tak kompresor spíná a vypíná. V řj dochlazování pod baterkou jde cítit jak cvakají relátka. Klima byla nově naplněná a taky nic. Obě vrtule se točí, ale nedokáží říct jestli fofrujou na druhý stupeń. Při jízdě jde cítin když to sepne a vypne auto cukne. Nevíte co stím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
torpedox Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 (editace) čau borci, mam problem s klimou (climatronic, octavia 1 - 2001,) Vobec nechladi, VAG ani diagnostika climatronicu nenašli žiadnu závadu, pri zapnuti kompresora tlacidlom ECON sa spotreba paliva zvysi o 0,1lit/hod - kompresor teda asi funguje, climatronic funguje normalne - teda okrem chladenia, prosím o radu - pes sa mi dnes skoro usušil v aute Co by som mohol skontrolovat v domacich podmienkach pred jazdou do servisu? klima uz funguje ( malo chlad. zmesi, oleja - doplnenie, vakuová skúška, dezinfekcia - 135 Eur) Editováno: 24. Květen 2011, autor: torpedox Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sirup Vloženo 3. Červen 2011 Sdílet Vloženo 3. Červen 2011 Zdar chlapi,potřeboval bych poradit mám škodu Fabii 19Tdi a nejde klima.Napíchl jsem se wagem a ten píše že je špatné teplotní čidlo výparníku G263.Jenže problem je že nevím kde to čidlo hledat.Snažil jsem se stáhnout Etos nebo Etku ale nejde mi to.Tak bych byl moc rád kdyby mi někdo nechal odkaz kde to čidlo najdu,někde jsem četl že na fabii často odcházelo.Ráno mi klima sepne jak kdy,ale někdy prostě nesepne a je to horší a horší.Mám manualní klimu,ale někdo psal že nemá RJ,tak nechápu proč se připojím s Wagem a napíše mi tuhle chybu toho čidla a nejde smazat.Prosím poraďte v tom vedru se to nedá.Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jsemnormal Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 Ahoj mám octavi 1,9 tdi s man. klimou letos jsem koupil kompresor (na starém jsem měl špatnou elektronickou spojku). Jedu naplnit medium , tlakové čidlo vypadá nově, ale nemám venkovní ukazatel teploty někdo mi ho ukradl i s přípojkou! na pal.pc již teplota není, ani čárky. ani nic prostě se to vypařilo diagnostika chybu nepíše... pojede mi ta klima??? kamarád má boru taky s manuální klimou a taky nemá ukazatel venkovní teploty a klima mu fachá jenže on ho tam už nemá od výroby........ dík za jakékoliv info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucanus Vloženo 18. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2011 Tak se zařazuji mezi ty, kteří mají problém s klimou. Mám manuální klimatizaci a měl jsem jí dokonce už dvakrát i u dvou jiných mechaniků. Dvakrát byla plněna a dvakrát utekla... Takže fouká vlažně, až teple... Podle slov mechanika, kompresor je funkční, vše se zdá být v pořádku, jen taková ta žlutá tekutina, po nalití, všechna vytekla za expanzním ventilem... A tak mi řekl, že oni tuhle chybu nedokážou opravit, ať si najdu někoho, kdo se zabývá opravováním klimy a expanzního ventilu..... Takže vůbec nevím co stím, komu to dát, aby mi to opravil (moc do servisu Škoda, se mi to dávat nechce, pač tam zaplatím nehorázný peníze) Nemáte někdo s tímhle zkušenost? Nějaké rady? Díky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moorhuhn86 Vloženo 18. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2011 Ahoj všem, sháním někoho spolehlivého z Prahy a okolí, případně Kolína a okolí kdo je schopný vyměnit kompresor klimatizace a opět klimu naplnit. Kompresor bych si sehnal z vrakoviště, případně koupím nový pokud někdo má k dipozici. Mám 1.9 tdi 66kw z roku 2004. Předem díky za tip pokud o někom víte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majkl Bouky Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 (editace) ahoj lidi Problém s klimou je následující : když je venku ošklivě a kolem 10 stupňů a chci si zatopit tak pustím větrák a zapnu A\C teplotu otočím na max a po chvíly se začnou ozývat divné zvuky podobné ledničce když se ozmrazuje (takové vrzání) a dále jsem si všiml že když sepne kompresor (asi) tak pohasnou parkovačky asi málo el. z altíku (nebo normální jev?) Jinak klima v parnech chladí vpoho bez zvuků jedná se o manuál klimu ve voze 1.9Tdi 66kW r.v. 99 Díky Majk EDIT: Ještě doplním že k tomu dochází při stání na místě na volnoběh Editováno: 17. Duben 2012, autor: Wojnar Tak to příště doplni do původního příspěvku!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 To pohasnutí je podle mě normální. A co se týče toho zvuku..To mi dělá občas taky,když to oroštuju naplno.Takže naplno neroštuju a mám klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majkl Bouky Vloženo 19. Duben 2012 Sdílet Vloženo 19. Duben 2012 ok tak to je rozumný nápad podle mého vysvětlení to bude na bázy nějakého rozpínání materiálu a proto to dělá ten ...... zvuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.