Tangerín Vloženo 28. Duben 2008 Vloženo 28. Duben 2008 Já už mejla napsal, tak ať se činí i zbytek!! Citovat
norbu Vloženo 30. Duben 2008 Vloženo 30. Duben 2008 Také se přidávám , maila sem poslal mam to asi nejblíže - Mělník Fabia combi 1,4 MPI 50 kw 2002 dejte vědět jak to vypadá :-) Citovat
davesport Vloženo 1. Květen 2008 Vloženo 1. Květen 2008 Možná bych taky do toho šel, jen nevím, nevím, co na ten o dost zvýšenej krouťák řekne spojka, životnost motoru bych nerad krátil. Jinak jsem pro Brno, TDI 74 KW Citovat
bubi Vloženo 2. Květen 2008 Vloženo 2. Květen 2008 kontaktoval jsem firmu cimbu motorsport a čekám na jejich vyjádření, ceny apod. jakmile to bude, tak jsemm dam nejake info pro pripadnou druhou vlnu zajemcu, jinak ti co mi napsali obdrzi inforamce mailem. Citovat
bubi Vloženo 4. Květen 2008 Vloženo 4. Květen 2008 cena mistra cimbu za 1.2 a 1.4 fabie je 3000 bez DPH,- zajemci o chip 1.9 tdi tak cena je 8000,- rovnez bez DPH.to je cena v pohode ze? Citovat
xtrack Vloženo 5. Květen 2008 Vloženo 5. Květen 2008 cena mistra cimbu za 1.2 a 1.4 fabie je 3000 bez DPH,- zajemci o chip 1.9 tdi tak cena je 8000,- rovnez bez DPH.to je cena v pohode ze? Ahoj Dík za e-mail a za ochotu!!! každopádně se mnou počítej!!!!!!! Datum je mi celkem jedno dovolenka to jistí Kdyžtak jsem pro účast v Brně.. Citovat
Tomasx Vloženo 5. Květen 2008 Vloženo 5. Květen 2008 Chlapi ja o tom tak trosku uvazuji take, ale nejsem si jist zda to uz nemam ciple. Nevim to protoze nejsem prvni majitel. Pokud je pravda, ze neupravena 1.2 47 KW ma volnobech nekde kolem 750 otacek/min a pri uprave v Cimbu to automaticky zdvihnou tak pak to mam asi ciple. Ja mam volnobeh nekde kolem 850. Jak jste na tom s volnobehem vy ? Jinak mam 05 facelift. Citovat
Braver Vloženo 5. Květen 2008 Vloženo 5. Květen 2008 (editace) Chlapi ja o tom tak trosku uvazuji take, ale nejsem si jist zda to uz nemam ciple. Nevim to protoze nejsem prvni majitel. Pokud je pravda, ze neupravena 1.2 47 KW ma volnobech nekde kolem 750 otacek/min a pri uprave v Cimbu to automaticky zdvihnou tak pak to mam asi ciple. Ja mam volnobeh nekde kolem 850. Jak jste na tom s volnobehem vy ? Jinak mam 05 facelift. Ja mám 1,2 12V rocnik 07 a otacky mam 850 bez chipu, přímo z výroby. Takže je to určitě normální.. Jinak do chipu za 3000 bych sel asi taky. Jenze budu moct az tak cervenec - srpen.... Editováno: 5. Květen 2008, autor: Braver Citovat
Jarys Vloženo 5. Květen 2008 Vloženo 5. Květen 2008 Zdravím.. cena je nádherná.... 3000 bez DPHčka jsou super, ale prej moji motorizaci 1.4 16V 55kW už taky moc nedělaj.. chjo Citovat
inya Vloženo 5. Květen 2008 Vloženo 5. Květen 2008 Chlapi ja o tom tak trosku uvazuji take, ale nejsem si jist zda to uz nemam ciple. Nevim to protoze nejsem prvni majitel. Pokud je pravda, ze neupravena 1.2 47 KW ma volnobech nekde kolem 750 otacek/min a pri uprave v Cimbu to automaticky zdvihnou tak pak to mam asi ciple. Ja mam volnobeh nekde kolem 850. Jak jste na tom s volnobehem vy ? Jinak mam 05 facelift. Auto z 5/07 do 5000km se drželi tak kolem 850, pak začali klesat. Dneska mam najeto 35tis. km a otáčky jsou 750, když zapnu klimu, tak se zvednou na tech 850. Citovat
bubi Vloženo 7. Květen 2008 Vloženo 7. Květen 2008 pro ty kteri moc nectou sve maily, takze ti co se ozvali a maji zajem, tak pripada v uvahu termin 22.5 je to ctvrtek a slo by o odpoledni hodiny nekde v brne, nejspis na benzince esso u vzstaviste Citovat
lukyssek Vloženo 8. Květen 2008 Vloženo 8. Květen 2008 pro ty kteri moc nectou sve maily, takze ti co se ozvali a maji zajem, tak pripada v uvahu termin 22.5 je to ctvrtek a slo by o odpoledni hodiny nekde v brne, nejspis na benzince esso u vzstaviste ještě prosím domluv ať uzná slevu u sebe ve firmě těm kteří jsou z Prahy a okolí a do Brna se jim nevyplatí dojet, já si klidně dojedu i přímo k němu do firmy...díky moc Citovat
mira 19 Vloženo 8. Květen 2008 Vloženo 8. Květen 2008 ještě prosím domluv ať uzná slevu u sebe ve firmě těm kteří jsou z Prahy a okolí a do Brna se jim nevyplatí dojet, já si klidně dojedu i přímo k němu do firmy...díky moc pokud bude Praha tak mam taky zajem. Citovat
Tangerín Vloženo 8. Květen 2008 Vloženo 8. Květen 2008 OK, mejla s potvrzením jsem zaslal, tak snad se uvidíme v Brně Jinak jsem tak pátral po stránkách Cimbu a napadla mě jistá věc. Nevím jestli by to bylo providitelný, ale rozhodně to bude stát za úvahu. Týká se to teda pouze FI s HTP/47kw. Porovnával jsem jeho údaje FI s údaji i chipem FII a vytvořil si vlastní grafy pro představu. Tady základní tabulka, vycházel jsem s údaji z jejich stránek. Porovnání výkonu série s chipem pro FI a pro FII Porovnání točívého momentu série s chipem pro FI a pro FII Porovnání sériového výkonu s chipem pro FII Jen zjistit, jestli by to bylo možný náhrat soft pro FII do FI a aby vše fungovalo jak má. Je to jen úvaha, tak mě nekamenujte, jestli to je blbost, ale protože si myslím, že ty motory jsou stejný, možná jen drobné změny v sání a v softu, teoreticky by to mohlo fungovat Citovat
inya Vloženo 8. Květen 2008 Vloženo 8. Květen 2008 Bubi: já čtu nejdřív maijly a potom se dívám na fórum Tangerín: Když vyměníš sání za to z FII, určitě tam půjde soft z FII. Prostě i to sání ovlivňuje charakteristiku motoru proto má FII a FI jiné ŘJ (tzn. s jiným softem krom reklamního tahu). A mistrové od p. Cimbu si s tím určitě dost vyhráli, aby jsi tam měl ty nejlepší data pro svůj motor. Pokud se pletu, určitě nám to p. Cimbu rád řekne. Citovat
Tangerín Vloženo 8. Květen 2008 Vloženo 8. Květen 2008 jj však se ho zeptáme No mám v plánu po chipu, respektive po poradě s panem Janáskem, dát tam přímý sání s kónusovým filtrem, kterej bych umístil dopředu, mezi baterku a kryt motoru. Tak uvidíme, jde mi spíš o to, zda by se třeba nemusela kupovat řídící jednotka motoru z FII (že by byla jiná, nebo pracovala třeba s jiným formátem softu, bo tak něco) No necháme se překvapit Citovat
Braver Vloženo 8. Květen 2008 Vloženo 8. Květen 2008 To uspořádání v novém HTP vypadá viz příloha Citovat
inya Vloženo 8. Květen 2008 Vloženo 8. Květen 2008 To jsi mi připomněl, že od určitýho roku přestávali na tenhle motor dávat EGR ventil. Takže ty motory FI a FII jsou až od té doby téměř totožné. Typy BME a BZG. Citovat
xtrack Vloženo 9. Květen 2008 Vloženo 9. Květen 2008 To jsi mi připomněl, že od určitýho roku přestávali na tenhle motor dávat EGR ventil. Takže ty motory FI a FII jsou až od té doby téměř totožné. Typy BME a BZG. Asi jsem LAMA ale nějak jsem to s tím EGR nepochopil mám BME a readiness hlásí že tam EGR je...dík za osvětlení Tak myslím podle těch tabulek že to chipnutí trochu poznat půjde za tu cenu libovka.... JAKR zde z fora má chiplou(cimbu) 1,2-12V a najeto kolem cca100 000Km s chipem a je spokojen a rozdíl tam prej je znatelný.... Už se těším Citovat
Tangerín Vloženo 9. Květen 2008 Vloženo 9. Květen 2008 Hoši a kde to najdu, jestli mám BME nebo BZG? Ale mám pocit, že mám stejnej ročník a i motor dle vzhledu stejnej, jako xtrack Takže pokud ten EGR ventil nemáme, tak je máme skoro stejný? A k čemu ten ventil vůbec je? Trochu se nám o tom rozepiš, ať mi nezasvěcení jsme o něco chytřejší Citovat
inya Vloženo 9. Květen 2008 Vloženo 9. Květen 2008 Asi jsem LAMA ale nějak jsem to s tím EGR nepochopil mám BME a readiness hlásí že tam EGR je...dík za osvětlení Tak myslím podle těch tabulek že to chipnutí trochu poznat půjde za tu cenu libovka.... JAKR zde z fora má chiplou(cimbu) 1,2-12V a najeto kolem cca100 000Km s chipem a je spokojen a rozdíl tam prej je znatelný.... Už se těším Nevím, co za typ motoru má jeden kolega z fóra, ale on EGR má a já ne. Teda aspoň jsme ho u mě nenašli. Porovnávali jsme jen opticky, páč když sundal kryt motoru u mého auta, tak říká: "Tu niečo chýba...". Co hlásí VAG nevím, bo ho nemám. Citovat
inya Vloženo 9. Květen 2008 Vloženo 9. Květen 2008 (editace) Hoši a kde to najdu, jestli mám BME nebo BZG? Ale mám pocit, že mám stejnej ročník a i motor dle vzhledu stejnej, jako xtrack Takže pokud ten EGR ventil nemáme, tak je máme skoro stejný? A k čemu ten ventil vůbec je? Trochu se nám o tom rozepiš, ať mi nezasvěcení jsme o něco chytřejší BZG je v FII, BME v FI. Jestli se nepletu, označení motoru je vedle pravé konzoly motoru. EGR je ventil zpětného vedení spalin - pouští spaliny opět do sání a hlavním účelem je snížení emisí. Na co máme internet, že? EGR by měl být u motorů AZQ a BME (oba jsou 1,2/47kW, AZQ je starší) do VIN 6Y-64562417. Editováno: 9. Květen 2008, autor: inya Citovat
Tangerín Vloženo 9. Květen 2008 Vloženo 9. Květen 2008 OK, tak to já zítra omrknu, ale myslím, že ten EGR mám, pač když jsem jednou oddělával kryt, tak nějaký hadice mám nastrkaný v krytu... Citovat
janjoy Vloženo 10. Květen 2008 Vloženo 10. Květen 2008 ahoj, jak to vypadá s tim čipem v Praze případně Mladé Boleslavi? Měl bych zájem na 1.2 40kW Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.