Přejít na obsah

hromadný chiptuning


Josef Novák

Doporučené příspěvky

cena mistra cimbu za 1.2 a 1.4 fabie je 3000 bez DPH,- zajemci o chip 1.9 tdi tak cena je 8000,- rovnez bez DPH.to je cena v pohode ze?

Ahoj Dík za e-mail a za ochotu!!! :palec2: každopádně se mnou počítej!!!!!!!

Datum je mi celkem jedno dovolenka to jistí:) Kdyžtak jsem pro účast v Brně..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi ja o tom tak trosku uvazuji take, ale nejsem si jist zda to uz nemam ciple. Nevim to protoze nejsem prvni majitel. Pokud je pravda, ze neupravena 1.2 47 KW ma volnobech nekde kolem 750 otacek/min a pri uprave v Cimbu to automaticky zdvihnou tak pak to mam asi ciple. Ja mam volnobeh nekde kolem 850. Jak jste na tom s volnobehem vy ? Jinak mam 05 facelift.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi ja o tom tak trosku uvazuji take, ale nejsem si jist zda to uz nemam ciple. Nevim to protoze nejsem prvni majitel. Pokud je pravda, ze neupravena 1.2 47 KW ma volnobech nekde kolem 750 otacek/min a pri uprave v Cimbu to automaticky zdvihnou tak pak to mam asi ciple. Ja mam volnobeh nekde kolem 850. Jak jste na tom s volnobehem vy ? Jinak mam 05 facelift.

Ja mám 1,2 12V rocnik 07 a otacky mam 850 bez chipu, přímo z výroby. Takže je to určitě normální..

Jinak do chipu za 3000 bych sel asi taky. Jenze budu moct az tak cervenec - srpen....

Editováno: , autor: Braver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi ja o tom tak trosku uvazuji take, ale nejsem si jist zda to uz nemam ciple. Nevim to protoze nejsem prvni majitel. Pokud je pravda, ze neupravena 1.2 47 KW ma volnobech nekde kolem 750 otacek/min a pri uprave v Cimbu to automaticky zdvihnou tak pak to mam asi ciple. Ja mam volnobeh nekde kolem 850. Jak jste na tom s volnobehem vy ? Jinak mam 05 facelift.

Auto z 5/07 do 5000km se drželi tak kolem 850, pak začali klesat. Dneska mam najeto 35tis. km a otáčky jsou 750, když zapnu klimu, tak se zvednou na tech 850.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro ty kteri moc nectou sve maily, takze ti co se ozvali a maji zajem, tak pripada v uvahu termin 22.5 je to ctvrtek a slo by o odpoledni hodiny nekde v brne, nejspis na benzince esso u vzstaviste

ještě prosím domluv ať uzná slevu u sebe ve firmě těm kteří jsou z Prahy a okolí a do Brna se jim nevyplatí dojet, já si klidně dojedu i přímo k němu do firmy...díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, mejla s potvrzením jsem zaslal, tak snad se uvidíme v Brně :) Jinak jsem tak pátral po stránkách Cimbu a napadla mě jistá věc. Nevím jestli by to bylo providitelný, ale rozhodně to bude stát za úvahu. Týká se to teda pouze FI s HTP/47kw. Porovnával jsem jeho údaje FI s údaji i chipem FII a vytvořil si vlastní grafy pro představu.

Tady základní tabulka, vycházel jsem s údaji z jejich stránek.

post-8288-1210254113_thumb.jpg

Porovnání výkonu série s chipem pro FI a pro FII

post-8288-1210254158_thumb.jpg

Porovnání točívého momentu série s chipem pro FI a pro FII

post-8288-1210254202_thumb.jpg

Porovnání sériového výkonu s chipem pro FII

post-8288-1210254465_thumb.jpg

Jen zjistit, jestli by to bylo možný náhrat soft pro FII do FI a aby vše fungovalo jak má. Je to jen úvaha, tak mě nekamenujte, jestli to je blbost, ale protože si myslím, že ty motory jsou stejný, možná jen drobné změny v sání a v softu, teoreticky by to mohlo fungovat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bubi: já čtu nejdřív maijly a potom se dívám na fórum :plol

Tangerín: Když vyměníš sání za to z FII, určitě tam půjde soft z FII. Prostě i to sání ovlivňuje charakteristiku motoru proto má FII a FI jiné ŘJ (tzn. s jiným softem krom reklamního tahu). A mistrové od p. Cimbu si s tím určitě dost vyhráli, aby jsi tam měl ty nejlepší data pro svůj motor. Pokud se pletu, určitě nám to p. Cimbu rád řekne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj však se ho zeptáme :) No mám v plánu po chipu, respektive po poradě s panem Janáskem, dát tam přímý sání s kónusovým filtrem, kterej bych umístil dopředu, mezi baterku a kryt motoru. Tak uvidíme, jde mi spíš o to, zda by se třeba nemusela kupovat řídící jednotka motoru z FII (že by byla jiná, nebo pracovala třeba s jiným formátem softu, bo tak něco) No necháme se překvapit ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsi mi připomněl, že od určitýho roku přestávali na tenhle motor dávat EGR ventil. Takže ty motory FI a FII jsou až od té doby téměř totožné. Typy BME a BZG.

Asi jsem LAMA ale nějak jsem to s tím EGR nepochopil :help: mám BME a readiness hlásí že tam EGR je...dík za osvětlení ;)

Tak myslím podle těch tabulek že to chipnutí trochu poznat půjde :) za tu cenu ;) libovka....

JAKR zde z fora má chiplou(cimbu) 1,2-12V a najeto kolem cca100 000Km s chipem a je spokojen a rozdíl tam prej je znatelný....

Už se těším :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši a kde to najdu, jestli mám BME nebo BZG? :) Ale mám pocit, že mám stejnej ročník a i motor dle vzhledu stejnej, jako xtrack ;) Takže pokud ten EGR ventil nemáme, tak je máme skoro stejný? A k čemu ten ventil vůbec je? :) Trochu se nám o tom rozepiš, ať mi nezasvěcení jsme o něco chytřejší :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jsem LAMA ale nějak jsem to s tím EGR nepochopil :help: mám BME a readiness hlásí že tam EGR je...dík za osvětlení ;)

Tak myslím podle těch tabulek že to chipnutí trochu poznat půjde :) za tu cenu ;) libovka....

JAKR zde z fora má chiplou(cimbu) 1,2-12V a najeto kolem cca100 000Km s chipem a je spokojen a rozdíl tam prej je znatelný....

Už se těším :p

Nevím, co za typ motoru má jeden kolega z fóra, ale on EGR má a já ne. Teda aspoň jsme ho u mě nenašli. Porovnávali jsme jen opticky, páč když sundal kryt motoru u mého auta, tak říká: "Tu niečo chýba...". Co hlásí VAG nevím, bo ho nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši a kde to najdu, jestli mám BME nebo BZG? :) Ale mám pocit, že mám stejnej ročník a i motor dle vzhledu stejnej, jako xtrack ;) Takže pokud ten EGR ventil nemáme, tak je máme skoro stejný? A k čemu ten ventil vůbec je? :) Trochu se nám o tom rozepiš, ať mi nezasvěcení jsme o něco chytřejší :)

BZG je v FII, BME v FI. Jestli se nepletu, označení motoru je vedle pravé konzoly motoru.

EGR je ventil zpětného vedení spalin - pouští spaliny opět do sání a hlavním účelem je snížení emisí. Na co máme internet, že?

EGR by měl být u motorů AZQ a BME (oba jsou 1,2/47kW, AZQ je starší) do VIN 6Y-64562417.

Editováno: , autor: inya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...