Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)
Jinak uz mam nalitano neco pres 300km a zatim vse ok, akorat me vadi ty nepravidelne volnobezne otacky, sice se to krapek sklidnilo ale porad se motor pohupuje na volnobeh, a to jsem si myslel ze to prejde.

Wigle ten samý projev byl na motoru fabky p.Staňka po čipu,taky říkal,že klapku čistili nedávno. Po znovu vyčištění a základním nastavení ventilů se to uklidnilo a motor šel úplně hladce.Na starší motor dej na ventily jen 1,5 otáčky od doteku.Já jsem spokojen maximálně,super rozjezdy a uplně jiný zátah a motor nevadne tak jako dřív.Já tam měl ten nejhorší sowt,tzv.dvacetivteřinový,tzn.že šlápneš na plyn a motor dvacet vteřin přemýšlí co že vlastně po něm chceš. :feve: Teď je to úplně o něčem jiném a až tam udělám trochu mechanických úprav a přibude tam ještě pár kobylek, bude to ňam. :)

Editováno: , autor: KAMIKADZE
Vloženo
Já mám na fábii 1.2 47 KW otáčky po chipu stabilní a úplně stejné jako před tím.

Tak s tím nemůžu souhlasit.....volnoběžně ot.se zvýšily při zahřátém motoru(cca 90st) na 832rpm a drží jak přibité a hlavně,nerachotí převodovka!!!!!!!! :palec2::palec2::palec2::specool: a kolísání nebo houpání motoru na volnoběh je minulost :palec2: ke snížení spotřeby také došlo,ale ještě přesně nevím kolik....před akcí jsem měl dlouhodobý průměr 6,1 a teď po 300km mám 5,7 a můj subjektivní pocit je že na to trochu víc šlapu :smich: tohle jsou hlavní důvody přoč jsem na akci jel a jsem spokojen :palec2: ještě jednou díky Kamikadze za organizaci :palec2: až budu mít K-Power půjdu ho prubnout a co naměřím pak hodím sem...jsem sám zvědav ;)

Vloženo (editace)

Děláš to stejně jako klasické seřízení ventilů,jenže nepoužíváš spároměrky,ale na seřizovaném ventilu povolíš seřizovací šroubek úplně a pak si s ním najedeš na dotek vahadla s ventilem a pak otočíš šroubkem ještě o 1,5 až 2 otáčky a zakontruješ.Po zkušenostech doporučuji spíš těch 1,5 otáčky.A tohle ještě opakuješ 7x. :) a je hotovo. :palec2:

Jinak se ještě chystám vyměnit hlavu za mírně upravenou hlavu z 50kw Feldy,slícovat sací potrubí s kanály v hlavě a trochu ostřejší vačku.Samozřejmě pak půjdou hydroštely ven a příjdou tam normální nadzvedáky z feldy. Chtěl jsem to předělat na 15cti stovku,ale úprava by vyšla tak na 30000kč a na to kašlu.

Editováno: , autor: KAMIKADZE
  • o 3 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Myslím jsi že na cenu 3tis. se nedostanete, protože pokud by vás bylo více jak deset tak p. Janda dává slevu v procentech na motor tak jsi musíte najít svůj typ a kolik to stojí já za svuj chip dával myslím nějakých 3500 stím že na jeho stránkách byla cena okolo 4500kč bez sání

Vloženo

Ups, asi máš pravdu.. nějak jsem se nechal unést loňským tématem... zatím jsme všichni na ceně 5280 vč. DPH... takže na těch 3500 by se mohl dostat.. nevím, je to o domluvě... možná by stálo za to tam zavolat a třeba se přifařit k nějaké skupině která bude mít hromadný čip...

Vloženo

Dneska jsem psal do firmy Bosch ve F-M a napsali mi cenu 3000+DPH.. pro jednotlivce.. myslím si, že by dali i hromadnou slevu.. Jenom bych rád třeba slyšel nějaké zkušenosti...

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak se pak stavte ke mne do Ceskeho Tesina na brzdu, at vidime kolik koniku pridali :) jinak kdyby byl zajem treba by se dalo i neco spachat a aspon mit i informace co to pridalo atd.. kdyz tak SZ

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...