TomášT Vloženo 15. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 snadná odpověď- termostat to kouření pak souvisí s tím, že je motor podchlazený a ŘJ dává dost paliva. jednak ti to budě žrát a druhak jezdit s podchlazeným motorem mu příliš neprospívá to občasné chcípnutí při dojezdu dělá zašpiněná škrtící klapka-vyčistit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
red.tom Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 Super díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 26. Únor 2010 Sdílet Vloženo 26. Únor 2010 (editace) - jak jsem jednou na str 15 psal o sání vzduchu shodném u 1.4 16V motoru tak jsem i náhodou našel ten výrobek přechod z chladičové stěny na sací hadici http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1u0805961e-sani-vzduchu-pro-chladic-octavia.html - přísun náporového chladného vzduchu by měl hlavně v létě zabránit poklesu výkonu nasáváním horkého vzduchu nad svody třeba to někoho inspiruje - já hledám něco podobného pro svou 1.6 75kW ale potřeboval bych ten nátrubek otočenej na druhou stranu filtrbox je za baterkou Editováno: 27. Únor 2010, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 26. Únor 2010 Sdílet Vloženo 26. Únor 2010 Já jsem našel něco podobnýho u SEATu v ETCE. Je to díl 1M0 805 971. Ale netuším jestli to bude na Octu pasovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 - prosimtě jdyž máš etku, můžeš mi zjistit číslo dílu pro 1.9TDi u předface se dávala do těch samých míst taková tvarovaná roura napojená až k hubici fitrboxu. U face se asi zrušila, protože se nevešla přes nový kryt baterie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Pls napiš rok výroby a kód typu motoru, zkusím to vyhledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 - díky - rv 1999, 1.9TDi AGR 66kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Mělo by to být asi toto: 1U0805961D Pozor - toto míří to k levému blatníku, kde asi sání u 1,9 TDI-čka začínalo. http://www.cc-autodily.cz/search/default/5?kod=1U0805961D http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dily/1u0805961d.html http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/octavia/karosarske-dily/1175-skrin-nasavani-chladiciho-vzduchu-octavia.html cena něco přes 500,-Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 2. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 - jak jsem jednou na str 15 psal o sání vzduchu shodném u 1.4 16V motoru tak jsem i náhodou našel ten výrobek přechod z chladičové stěny na sací hadici http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1u0805961e-sani-vzduchu-pro-chladic-octavia.html - přísun náporového chladného vzduchu by měl hlavně v létě zabránit poklesu výkonu nasáváním horkého vzduchu nad svody třeba to někoho inspiruje - já hledám něco podobného pro svou 1.6 75kW ale potřeboval bych ten nátrubek otočenej na druhou stranu filtrbox je za baterkou No to je přesně ono :palec2: Hadice už se nějak sežene... Herdec že bych to koupil ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 (editace) a je ten pokles výkonu v horkých dnes opravdu tak markantní kvůli nasávání horkého vzduchu? Já osobně jsem si přes léto ničeho nevšiml. Editováno: 2. Březen 2010, autor: Iguka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommys Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Tak jsem tu zpět o několik kousků zpátky jsem se ptal co může způsobovat na 55kW octávce že se nezvednou na studeným motoru otáčky na 1200, tak jdu s další informací, dělá pouze v mínusových teplotách, jak se venku ohřeje a je nad nulou je to v pohodě otáčky naběhnou na 1200 teďka tu máme zase minu 0-10 a opět nic startuji na 800, Tomáši T. kde je to čidlo teploty motoru, budíky ukazují teplotu správně...hledal jsem v knížce jak na to, ale tam tenhle motor není, díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 (editace) Čidlo je nasazené do skříně s termostatem, kousek pod rozdělovačem je vidět Je dvojité, takže do ŘJ motoru a do budíků jde rozdílná hodnota. Edit: .... ty překlepy Editováno: 9. Březen 2010, autor: tomasch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 10. Březen 2010 Sdílet Vloženo 10. Březen 2010 Mělo by to být asi toto: 1U0805961D Pozor - toto míří to k levému blatníku, kde asi sání u 1,9 TDI-čka začínalo. http://www.cc-autodily.cz/search/default/5?kod=1U0805961D http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dily/1u0805961d.html http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/octavia/karosarske-dily/1175-skrin-nasavani-chladiciho-vzduchu-octavia.html cena něco přes 500,-Kč - super díky to je přesně ono co jsem měl na TDi - chci to aplikovat na 1.6 akurát nevím jestli to pásne, píšou že je to do rv2000 a já mám face kde jsou jiný světla. Zkouknu to a uvidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k.mirda Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 Mám dotaz ohledně spojkové lamely- nemá někdo z vás tušení ja silné by mělo být nové obložení na spojkové lamele? Začala mi občas klouzat spojka (má najeto něco přes 210000km), mám doma ještě jednu, vypadá zánovně, nevím co má najeto... Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra13 Vloženo 27. Březen 2010 Sdílet Vloženo 27. Březen 2010 (editace) chlapi, taky mám 1,6 a občas broudám abych se něco dozvěděl a dneska jsem narazil na tohle: Magnetizéry EXPANDERod 1,3 do 2,3L ( http://www.aukro.cz/item972473195_jezdete_levneji_magnetizery_expanderod_1_3_do_2_3l.html ) je mi jasný, že je to jenom tahák na prachy, fyzíkální zákony nepopírám, ale to by nestálo tohle vylepšení 3 kila, že? pokud to někomu vadí, sry za OT, ale je vidět že lidi jsou schopný na to skočit.. nejvíc mi dostalo: "UPLATNĚNÍ V ARMÁDĚ A V KOSMICKÝCH TECHNOLOGIÍCH" :-D Edit: zjistil jsem, že podobné téma už je v OII, tak omluva za OT Editováno: 27. Březen 2010, autor: Ondra13 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincz Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 Mám dotaz ohledně spojkové lamely- nemá někdo z vás tušení ja silné by mělo být nové obložení na spojkové lamele? Začala mi občas klouzat spojka (má najeto něco přes 210000km), mám doma ještě jednu, vypadá zánovně, nevím co má najeto... Díky řeknu ti to takhle před tydnem jsem menil převodovku na 1,6 55kw a taky jsem nevědel kolik ma bejt tloustku mel jsem ji tetka nevim přestně jestli 7,6 nebo 7,1mm ale nova měla jen o 1mm silnější tak jsem ji tam vratil na zpět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k.mirda Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 řeknu ti to takhle před tydnem jsem menil převodovku na 1,6 55kw a taky jsem nevědel kolik ma bejt tloustku mel jsem ji tetka nevim přestně jestli 7,6 nebo 7,1mm ale nova měla jen o 1mm silnější tak jsem ji tam vratil na zpět Lamelu dám asi stejně novou, spíš jde o to, kolik toho má za sebou přítlačák a setrvák. Lamela vyjde na cca 1000 nebo se prý nechá přenýtovat obložení za 500. Ta moje lamela má 7,3mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Amos Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 Zdravím měl bych dotaz jaký olej doporučujete do 1,6LX.Nevím co je tam nalito za typ.Asi Valvoline ale nevím jaký.Naposled to bylo v Amondu tak nevím co tam dávají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 Já tam liju 10W40 - nejdříve jsem používal Mogul Extreme a teď Shell Helix Ultra... více tady - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Amos Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 Já tam liju 10W40 - nejdříve jsem používal Mogul Extreme a teď Shell Helix Ultra... více tady - Tak jsem nakonec našel staré doklady a tam je napsaný olej Castrol TXT SOFF je to asi plná syntetika.Tak co místo tohoto oleje jako náhrada nebo dát zase Castrol,ale je to jen že se platí značka. Rozmýšlím jestli Total nebo Valvoline!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 podstatný je SAE jaká je to značka je jedno pokud to neni nějaká pochybná NONAME Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k.mirda Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 Lamelu dám asi stejně novou, spíš jde o to, kolik toho má za sebou přítlačák a setrvák. Lamela vyjde na cca 1000 nebo se prý nechá přenýtovat obložení za 500. Ta moje lamela má 7,3mm. Tak sem měnil tu lamelu- nová má sílu 8.6mm. Spojka už neklouže, zabírá pěkně od půlky. Mám z toho ale spíš pocit, že problém klouzající spojky není trochu ojetá lamela, ale spíš unavenější přítlačák. doufám že ještě vydrží aspoň 40 000km..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra13 Vloženo 31. Květen 2010 Sdílet Vloženo 31. Květen 2010 zdravím, nedavno mi začal motor blbě táhnout, při studeným startu se dusil, musí se mu pomoct plynem jinak chcípne uplně. Otáčky sjedou pod 500 ot/min, kolísá to, klepe a někdy uplně chcípne. Po přídání plynu a zahřátí na 80-90°C si drží cca 900, ale podle zvuku to není ono. Dneska kámoš napíchl na VAG a ukázalo se: ovládání škrtící klapky- přerušen kontakt V60 - tzn: špatné studené starty, nepravidelný volnoběh. (zkoušel to napíchnout víckrát a ukázalo se to tak v 80%, ale vždy ne) Škrtící klapku jsem vyčistil, otevřel kryt elektroniky, ale žádná viditelná vada. Pak zpětná motnáž, připojení, základní nastavení VAGem. Otáčky se trochu srovnali, ale co s tím kabelem Jediná možnost je konektor, jeden kablík (ze 7 )se mi zdá ohnutý, prasklý. Nemáte někdo podobnou zkušenost, dá se ten kabel nějak proměřit? díky Ondra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra13 Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 (editace) EDIT: tak podezření na ukroucený kabel se nepotvrdilo. Klapka se ale pořád při volnoběhu vůbec nenastavovala, takže regulace nefungovala. Hlášená závada zkrat na kostru/nebo na plus/ přerušení- kabely jsem kontroloval až k tunelu pod stěračema, nikde viditelný přerušení apod. Pak jsem znovu rozebral ovládání naklápění a připojil motorek na 12V, nešel, cukal. Po odstranění ozubeného kolečka (abych viděl na kontakty) byl jeden kontakt k motorku uvolněný- přiohnul jsem ho a už šlapal. Po zapojení v autě a základním nastavením motor zase šlape. Editováno: 2. Červen 2010, autor: Ondra13 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavmall Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 Zdravím. mam problem s Octavii I,1,6- 55kw Vse zacalo zvysenymi otackami pro volnobehu cca 1800ot/min. Otacky slo stahnout zatížením motoru (zařazením) pak otáčky klesly na cca 1000 -1100. Pri dalsim nastartování to bylo treba v pohode. Znamy mi to pripojil na diagnostiku a tam to ukazovalo spatnou lambdu. Rikal, ze prvni mam vycistit klapu. Udelal jsem to on mi vymazal ridici jednotku a rikal, ze za chvili se vse adaptuje a bude ok. V poradku to bylo hned jak jsem nastartoval. Ale ujel jsem cca 200km a vse bylo zpet. Opet diagnostika - spatna lambda. Vymenil jsem lambdu. Chvili klid cca 80km a opet probleny s otackama. Zase diagnostika a zase vadna lambda, jina zavada neni. Tomu uz neverim. Nemate nekdo radu co s tim dal? Diky Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.