Přejít na obsah

1.6 55 kW - spotřeba, zkušenosti, nemoci a vlastnosti


TomášT

Doporučené příspěvky

snadná odpověď- termostat :palec2:

to kouření pak souvisí s tím, že je motor podchlazený a ŘJ dává dost paliva. jednak ti to budě žrát a druhak jezdit s podchlazeným motorem mu příliš neprospívá

to občasné chcípnutí při dojezdu dělá zašpiněná škrtící klapka-vyčistit :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

- jak jsem jednou na str 15 psal o sání vzduchu shodném u 1.4 16V motoru tak jsem i náhodou našel ten výrobek

přechod z chladičové stěny na sací hadici

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1u0805961e-sani-vzduchu-pro-chladic-octavia.html

- přísun náporového chladného vzduchu by měl hlavně v létě zabránit poklesu výkonu nasáváním horkého vzduchu nad svody

třeba to někoho inspiruje

- já hledám něco podobného pro svou 1.6 75kW ale potřeboval bych ten nátrubek otočenej na druhou stranu :( filtrbox je za baterkou

Editováno: , autor: KarlosTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- jak jsem jednou na str 15 psal o sání vzduchu shodném u 1.4 16V motoru tak jsem i náhodou našel ten výrobek

přechod z chladičové stěny na sací hadici

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1u0805961e-sani-vzduchu-pro-chladic-octavia.html

- přísun náporového chladného vzduchu by měl hlavně v létě zabránit poklesu výkonu nasáváním horkého vzduchu nad svody

třeba to někoho inspiruje

- já hledám něco podobného pro svou 1.6 75kW ale potřeboval bych ten nátrubek otočenej na druhou stranu :( filtrbox je za baterkou

No to je přesně ono :palec2: :palec2: Hadice už se nějak sežene...

Herdec že bych to koupil ? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tu zpět o několik kousků zpátky jsem se ptal co může způsobovat na 55kW octávce že se nezvednou na studeným motoru otáčky na 1200, tak jdu s další informací, dělá pouze v mínusových teplotách, jak se venku ohřeje a je nad nulou je to v pohodě otáčky naběhnou na 1200 teďka tu máme zase minu 0-10 a opět nic startuji na 800, Tomáši T. kde je to čidlo teploty motoru, budíky ukazují teplotu správně...hledal jsem v knížce jak na to, ale tam tenhle motor není, díky za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- super díky to je přesně ono co jsem měl na TDi

- chci to aplikovat na 1.6 akurát nevím jestli to pásne, píšou že je to do rv2000 a já mám face

kde jsou jiný světla. Zkouknu to a uvidím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

chlapi, taky mám 1,6 a občas broudám abych se něco dozvěděl a dneska jsem narazil na tohle: Magnetizéry EXPANDERod 1,3 do 2,3L ( http://www.aukro.cz/item972473195_jezdete_levneji_magnetizery_expanderod_1_3_do_2_3l.html )

je mi jasný, že je to jenom tahák na prachy, fyzíkální zákony nepopírám, ale to by nestálo tohle vylepšení 3 kila, že? :) pokud to někomu vadí, sry za OT, ale je vidět že lidi jsou schopný na to skočit..

nejvíc mi dostalo: "UPLATNĚNÍ V ARMÁDĚ A V KOSMICKÝCH TECHNOLOGIÍCH" :-D

Edit: zjistil jsem, že podobné téma už je v OII, tak omluva za OT

post-24758-1269717601,5252_thumb.jpg

post-24758-1269717618,7017_thumb.jpg

Editováno: , autor: Ondra13
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz ohledně spojkové lamely- nemá někdo z vás tušení ja silné by mělo být nové obložení na spojkové lamele? Začala mi občas klouzat spojka (má najeto něco přes 210000km), mám doma ještě jednu, vypadá zánovně, nevím co má najeto...

Díky

řeknu ti to takhle před tydnem jsem menil převodovku na 1,6 55kw a taky jsem nevědel kolik ma bejt tloustku mel jsem ji tetka nevim přestně jestli 7,6 nebo 7,1mm ale nova měla jen o 1mm silnější tak jsem ji tam vratil na zpět

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řeknu ti to takhle před tydnem jsem menil převodovku na 1,6 55kw a taky jsem nevědel kolik ma bejt tloustku mel jsem ji tetka nevim přestně jestli 7,6 nebo 7,1mm ale nova měla jen o 1mm silnější tak jsem ji tam vratil na zpět

Lamelu dám asi stejně novou, spíš jde o to, kolik toho má za sebou přítlačák a setrvák. Lamela vyjde na cca 1000 nebo se prý nechá přenýtovat obložení za 500. Ta moje lamela má 7,3mm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tam liju 10W40 - nejdříve jsem používal Mogul Extreme a teď Shell Helix Ultra... více tady -

Tak jsem nakonec našel staré doklady a tam je napsaný olej Castrol TXT SOFF je to asi plná syntetika.Tak co místo tohoto oleje jako náhrada nebo dát zase Castrol,ale je to jen že se platí značka.

Rozmýšlím jestli Total nebo Valvoline!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lamelu dám asi stejně novou, spíš jde o to, kolik toho má za sebou přítlačák a setrvák. Lamela vyjde na cca 1000 nebo se prý nechá přenýtovat obložení za 500. Ta moje lamela má 7,3mm.

Tak sem měnil tu lamelu- nová má sílu 8.6mm. Spojka už neklouže, zabírá pěkně od půlky. Mám z toho ale spíš pocit, že problém klouzající spojky není trochu ojetá lamela, ale spíš unavenější přítlačák. doufám že ještě vydrží aspoň 40 000km.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

zdravím,

nedavno mi začal motor blbě táhnout, při studeným startu se dusil, musí se mu pomoct plynem jinak chcípne uplně. Otáčky sjedou pod 500 ot/min, kolísá to, klepe a někdy uplně chcípne. Po přídání plynu a zahřátí na 80-90°C si drží cca 900, ale podle zvuku to není ono. Dneska kámoš napíchl na VAG a ukázalo se:

ovládání škrtící klapky- přerušen kontakt V60 - tzn: špatné studené starty, nepravidelný volnoběh. (zkoušel to napíchnout víckrát a ukázalo se to tak v 80%, ale vždy ne)

Škrtící klapku jsem vyčistil, otevřel kryt elektroniky, ale žádná viditelná vada. Pak zpětná motnáž, připojení, základní nastavení VAGem. Otáčky se trochu srovnali, ale co s tím kabelem :feve:

Jediná možnost je konektor, jeden kablík (ze 7 )se mi zdá ohnutý, prasklý.

Nemáte někdo podobnou zkušenost, dá se ten kabel nějak proměřit? díky Ondra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EDIT:

tak podezření na ukroucený kabel se nepotvrdilo. Klapka se ale pořád při volnoběhu vůbec nenastavovala, takže regulace nefungovala. Hlášená závada zkrat na kostru/nebo na plus/ přerušení- kabely jsem kontroloval až k tunelu pod stěračema, nikde viditelný přerušení apod.

Pak jsem znovu rozebral ovládání naklápění a připojil motorek na 12V, nešel, cukal. Po odstranění ozubeného kolečka (abych viděl na kontakty) byl jeden kontakt k motorku uvolněný- přiohnul jsem ho a už šlapal. Po zapojení v autě a základním nastavením motor zase šlape. :)

Editováno: , autor: Ondra13
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.

mam problem s Octavii I,1,6- 55kw

Vse zacalo zvysenymi otackami pro volnobehu cca 1800ot/min. Otacky slo stahnout zatížením motoru (zařazením) pak otáčky klesly na cca 1000 -1100.

Pri dalsim nastartování to bylo treba v pohode. Znamy mi to pripojil na diagnostiku a tam to ukazovalo spatnou lambdu. Rikal, ze prvni mam vycistit klapu. Udelal jsem to on mi vymazal ridici jednotku a rikal, ze za chvili se vse adaptuje a bude ok. V poradku to bylo hned jak jsem nastartoval. Ale ujel jsem cca 200km a vse bylo zpet. Opet diagnostika - spatna lambda. Vymenil jsem lambdu. Chvili klid cca 80km a opet probleny s otackama. Zase diagnostika a zase vadna lambda, jina zavada neni. Tomu uz neverim. Nemate nekdo radu co s tim dal?

Diky Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...