HanyZ Vloženo 16. Duben 2011 Sdílet Vloženo 16. Duben 2011 jo, je to přesně jak píšeš, lamda dává špatné údaje. A teď to je buď výfukem - vlnovec, nebo samotnou lambdou. Co VAG ? Neřve lambda ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maja_s Vloženo 17. Duben 2011 Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 zdravím, trošku odbočím. Mám taky 1.6 55kw. Začala mi svítit kontrolka tlaku oleje...ele jen tak občas zapípá, párkrat zabliká a pak zas nic...tak jsem teď preventivně vyměnil olej i filtr, ale dělá to pořád, tak jsem koupil nové čidlo tlaku oleje...dnes jsem jej chtěl vyměnit, ale nemůžu ho najít...poradíte mi kde ho najdu na motoru? děkujiii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 17. Duben 2011 Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 jo, je to přesně jak píšeš, lamda dává špatné údaje. A teď to je buď výfukem - vlnovec, nebo samotnou lambdou. Co VAG ? Neřve lambda ? Na VAGu jsem nebyl. Asi to je nejspíš ten vlnovec-pletenec, páč to z něj na straně fouká i při volnoběhu a na můj vkus je to až moc. To moc nevydržel - rok a něco (monáž 30.3.2010). Doufám, že se sonda nestačila "otrávit" kyslíkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 18. Duben 2011 Sdílet Vloženo 18. Duben 2011 Vlnovec TYLL, ten to ale to nebyl. Jen mi přetěsnili spoj středního a zadního dílu, dokonce "zadáčo" jako reklamaci, protože zadní díl mi montovali vloni oni. Víc v mém tématu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza (Oct. 1.6 MPI AEE) Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 (editace) Zdravím zrovna jsem našel téma k motoru AEE 1.6 MPI vlastním r.v. 97 se 150.000km mám ho asi týden. Žádný svalovec to není ale žena si auto hned zamilovala.. Ale mam následující problém... Při studeném startu se po natočení ozývá cvakání ventilů které je doprovázené kolísáním otáček, větší spotřebou oleje(zhruba 1l/300km). Po ohřátí se ventilové vůle vymezí ale kolísání otáček zůstává (při volnoběhu občas zdechne). Při jízdě závada znát není ale myslím že 160km/h a dál nejde asi není správný výkon se zvýšenou spotřebou oleje a nejspíš i benzinu (kombinovaná spotřeba je kolem 7-8l/100km). Můžete mi poradit do čeho se pustit dřív?? nové pístní kroužky a těsnění kolem hlavy je potřeba ale nevím si rady zda koupit nový vstřikovací ventil nebo hledat problém např. ve správném tlaku vzduchu a jeho regulaci. Předem děkuji Editováno: 25. Červenec 2011, autor: Honza (Oct. 1.6 MPI AEE) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Millosh Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 ja bych postupoval takto, ale je to JEN MUJ NAZOR: 1. VAG - vypis pripadnych zavad, mozna tam najdes voditko pro kolisani otacek, zvysenou spotrebu a ztratu vykonu ( i kdyz si osobne myslim, ze po par dnech pouzivani 7-8l komb. neni nic hrozneho a 160kmh je taky v norme) 2. az budou priciny chyb z VAGu odstraneny, az pak se pustit do motoru, zmerit tlaky, zjistit, kudy unika olej (tesneni pod hlavou? gufera na klice? krouzky?), shodit hlavu, zkontrolovat... ale 150.000km neni stav na repasi motoru... kilometry mas dolozene nebo pouze "tachometrove" ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza (Oct. 1.6 MPI AEE) Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 ja bych postupoval takto, ale je to JEN MUJ NAZOR: 1. VAG - vypis pripadnych zavad, mozna tam najdes voditko pro kolisani otacek, zvysenou spotrebu a ztratu vykonu ( i kdyz si osobne myslim, ze po par dnech pouzivani 7-8l komb. neni nic hrozneho a 160kmh je taky v norme) 2. az budou priciny chyb z VAGu odstraneny, az pak se pustit do motoru, zmerit tlaky, zjistit, kudy unika olej (tesneni pod hlavou? gufera na klice? krouzky?), shodit hlavu, zkontrolovat... ale 150.000km neni stav na repasi motoru... kilometry mas dolozene nebo pouze "tachometrove" ? Já právě nevěděl tak jsem to uvedl jak to se spotřebou a výkonem vypada.. kilometry jsou jen na tacháku(jsou tam nové rozvody podle km to sedí ale na šťítek můžou napsat co budu chtít). zajedu na VAGečko a zjistím víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza (Oct. 1.6 MPI AEE) Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 Já právě nevěděl tak jsem to uvedl jak to se spotřebou a výkonem vypada.. kilometry jsou jen na tacháku(jsou tam nové rozvody podle km to sedí ale na šťítek můžou napsat co budu chtít). zajedu na VAGečko a zjistím víc Nevite někdo kde bych stahnul Dílenskou literaturu k octavce AEE 1.6 mpi r.v. 97 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 Hledej, někde to tu určitě je. Dílenská příručka se to jmenuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 dieselpower.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 Tak dnes jsem se pokusil změřit zrychlení mého AEE-čka. Pokud program Ulysee Speedometer v Samsungu Galaxy Mini funguje korektně, pak naměřené zrychlení z 0 na 100 je 14,42 s. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk999 Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Prosim o rady mam problem někdy, ne pokaždé při zahřívání motoru při jízdě cuká a když se trošku ohřeje tak to přestane. Dnes mi zase začal cukat tak jsem zastavil, otáčky začaly kolísat a když sem chtěl přidat plyn tak furt chcípal po chvilce co se trochu ohřál tak to jak když mávne kouzelným proutkem přestalo. Začalo mě to takhle zlobit v prosinci. Svíčky byly měněmy před 10000tkm, škrtící klapka a zapalovací kabely jsem měnil před dvouma rokama, minulý rok jsem měnl termostat a chlací kapalinu. Na vagu mi to žádnou chybu nepíše kromě sporadické lambda sondy ale tu mi to píše od tý doby co jsem to auto koupil nikdy nebyl žádný problém tak jsem jí zatim neměnil, auto žere furt stejně. Jestli stím má někdo zkušenosti tak prosím poraďte. Myslím jestli to není čidlo chladící kapaliny. díky moc za každou odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 7. Duben 2012 Sdílet Vloženo 7. Duben 2012 Tak si tak dneska jedu a najednou ztráta výkonu, po případání plynu žádný výkon, tak jsem zastavil na krajnici, motor stále běžel na volnoběh, ale nejde do otáček. Vypnul jsem ho a šel jsem se podívat do motoru, co se děje. Tam vše pohledově normál, nastartuji a jede to už normálně. Nikdy mi to neudělalo, a to jsem na jaře měnil cívku a svíčky. Myslím, že to byl nouzový režim. Nevíte, copak se stalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 7. Duben 2012 Sdílet Vloženo 7. Duben 2012 Parkrat se mě to taky stalo vždycky po vypnuti a zapnuti to jelo normalně mam na ni najeto přes 230tkm a dělalo to od nova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaKoci Vloženo 21. Duben 2012 Sdílet Vloženo 21. Duben 2012 Zdravím pánové, chci se zeptat, jaký je rozdíl mezi klapkami v Octavii a Felicii (samozřejmě obě 1.6 55kw). A tedy - jde použít klapka z Felicie do Octavie? Na internetu se často objevuje klapka pro 55kw jakožto univerzální pro Oct i Fel, jinde jsem zase našel, že záměnné nejsou. Měly by to být zřejmě díly 030 133 064 D vs 030 133 064 F - otázka je, k jakým změnám tam došlo. Můžete mi poradit? Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 Píšu svůj laický názor, ale dle Etky jsou tyto díly vedeny samostatně a dle CC-autodíly se jeví jako samostatné nazaměnitelné klapky, viz dole. http://www.cc-autodi...-skrtici-1-6mpi http://www.cc-autodi...ici-octavia-5-5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 25. Duben 2012 Sdílet Vloženo 25. Duben 2012 Spotřeba musí také alespoň částečně záviset na stáří motoru a najetých km. Dá se na tomto motoru zjistit (např. přes diagnostiku) skutečný počet najetých km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
woodruff Vloženo 27. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2012 Tak si tak dneska jedu a najednou ztráta výkonu, po případání plynu žádný výkon, tak jsem zastavil na krajnici, motor stále běžel na volnoběh, ale nejde do otáček. Vypnul jsem ho a šel jsem se podívat do motoru, co se děje. Tam vše pohledově normál, nastartuji a jede to už normálně. Nikdy mi to neudělalo, a to jsem na jaře měnil cívku a svíčky. Myslím, že to byl nouzový režim. Nevíte, copak se stalo? Motor se přepnul do nouzového režimu... vypnutím a opětovným nastartováním se to resetne a motor pak zase jede v pohodě. Mě tohle třeba dělá vadný senzor klepání, občas zahlásí chybu a pak jede na nouzák :-) Mrknul bych na diagnostiku... tam se uvidí co se rozbilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Krejčů Vloženo 16. Červen 2013 Sdílet Vloženo 16. Červen 2013 Potřeboval bych fotku umístění té lambda sondy blíže k motoru jak psal (TomášT) fotku nemohu najít a chtěl bych jí převařit na jiné místo. Před každou STK jí měním. A už se to nedá a problém chci jednou pro vždy vyřešit.. když tak fotky posílejte na můj meil - vladimirci@seznam.cz děkuju za ochotu važím si toho.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardap007 Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 ještě perlička, olej od výměny k výměně ani kapku, tam jsem otvíral kapotu jen na ostřik to je pravda, mám 1.6 55kw a o olej se nemusím starat prostě nenáročnej motor, ale už jsem se ním taky nazlobil začalo to vodní pumpu dále to šlo přes cívku a skončilo u škrtící klapky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mazlik547 Vloženo 14. Květen 2014 Sdílet Vloženo 14. Květen 2014 Zdravím mam též AEEčko a mam to auto rád ale nekdy mě ten výkon štve Jinak už mam najeto 325 tisic a motor drží ,nežere . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gaston 1 Vloženo 14. Květen 2014 Sdílet Vloženo 14. Květen 2014 Zdravím všechny AEE.Auto má 192 300 km.Výměna 3x termostat,2x čidlo teploty ( to má vliv na spotřebu ).Nedávno jsem kontroloval rozdělovač a totálně KO ložisko hřídelky.Sehnal jsem z vrakoviště jinej.Asi 200 km pohoda a pak to začalo,za jízdy zdechne,musím znova startovat a zase jede,na výkonu není nic znát.Četnost zdechnutí se stupnuje.Tady na foru je návod na opravu rozdělovače,tak jsem starý zrepasoval podle návodu,namontoval a auto zase jede.Nevím v čem je chyba,mechanik říká že to může dělat ŘJ,protože rozdělovač je každej od jiného výrobce a ŘJ je nastavená na ten co byl v autě původní. Má někdo nějakou zkušenost? Děkuji za odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falewick Vloženo 7. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2014 Já v kilometrovém období 105-170 měnil kromě běžných věcí taky 2x termostat (jednou vč. té trubice co v ní je), 2x čidlo teploty, zadřený mechanismus stěračů, komplet zapalování (cívka, kabely, rozdělovač), škrtící klapku. Taky mi chcípalo a dusilo se, po výměně komplet zapalování auto blblo vesele dál, pomohla až výměna klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gaston 1 Vloženo 7. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2014 Tak opět závada,193 250 km u auta nedrží volnoběžné otáčky,VAG píše závadu škrtící klapky.Sehnal jsem klapku z Felicie 1,6 (má najeto 83 000 km) a auto zase jede. Pro jistotu jsem ještě udělal rozvody,nevím kdy se dělaly naposled. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eda66 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Zdar chlapi.Tento motor měl otec v octavii. Měl najeto 270tisic a nějaké drobné (poctivých). Koupil ji jako ojetou od škodovky když měla 170tisic. S vozem jsem najezdil spoustu kilometru i já. Mohu říct že vůz vypadal i potech kilometrech velmi pěkně. V interiéru se jen prošoupal sedačka. Co se týče výkonu pokud člověk jezdí ve dvou a je střídmí docela to postačuje. Kde vozu dochází dech je pokud je naložený nebo se sním chcete rozjet v kopci(nechce se odlepit). S vozu jsem vyždímal na rovné dálnici neuvěřitelných 195(dle tacho). Spotřeba trochu nad 6 po okrskách do 100vky po dálnici 7,5.Podotýkám že jen ve dvou. Závady : klapka, 2x lambda, termostat+víčko. Nevím jestli to byla vlastnost tohoto kusu,ale pamatuji si že se vůz za studena velmi zahlcoval stačilo 30secund počkat a vše bylo ok. A co mě velmi zaráželo byla spotřeba oleje půl měrky na 15tisic.Vůz byl ježděn jen na minerál od nova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.