Lukascheck Vloženo 23. Duben 2008 Vloženo 23. Duben 2008 Čau, někdo mi říkal že TDIčko je lepší startovat bez vyšlápnutý spojky, že prý dostávají zabrat axiální ložiska co si o tom myslíte ?? Citovat
ritchie Vloženo 23. Duben 2008 Vloženo 23. Duben 2008 100 lidí -100 názorů.Já startuju bez,páč startuju v teple. Citovat
Lukascheck Vloženo 23. Duben 2008 Autor Vloženo 23. Duben 2008 100 lidí -100 názorů.Já startuju bez,páč startuju v teple. To je jasný co člověk to názor já jen že někde jsem četl tady to tak jestli stím někdo nemá zkušenost Citovat
Peterer Vloženo 23. Duben 2008 Vloženo 23. Duben 2008 Souhlasím s ritchiem, dva lidi a dva názory startuji s vymáčklou spojkou.... Citovat
Lukascheck Vloženo 23. Duben 2008 Autor Vloženo 23. Duben 2008 Souhlasím s ritchiem, dva lidi a dva názory startuji s vymáčklou spojkou.... Citovat
bolek Vloženo 23. Duben 2008 Vloženo 23. Duben 2008 Taky držím při startu spojku. Tak nás to v autoškole učili,ale to je hoóóóódně dávno. Citovat
Diesel Vloženo 23. Duben 2008 Vloženo 23. Duben 2008 Taky držím při startu spojku. Tak nás to v autoškole učili,ale to je hoóóóódně dávno. Se taky připojím Citovat
ritchie Vloženo 23. Duben 2008 Vloženo 23. Duben 2008 Taky jsem dělal autoškolu dávno.Takže si myslím,že v létě je to jedno, nebo jak je kdo zvyklý a v zimě samo se spojkou.Rozhodně ani jedno motoru neublíží. Citovat
OTDi Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Já seru na to co bylo v autoškole, páč jezdím už od 14 (na vesnici to de) , ale startuju rozhodně s vymáčklou spojkou, bez mě to nikdy ani nenapadlo. Citovat
Epicop Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Na tohle téma byl poměrně rozsáhlý časopis v časopisu Auto-diesel, který považuji za hodně odborný a doporučovali startovat bez vymáčknuté spojky. Hovořili právě o namáhání axiálních ložisek. Takže ono na tom něco bude, nehledě na to, že startování s vyšlápnutou spojkou nemá žádný smysl. Dřív se to dělalo u škodovek kvůli lehčímu startu zejména v zimě, kvůli neprohřátému oleji v převodovce (a schopnostech škodovek startovat v zimě + účinek akumulátoru). Zkusím ten článek dohledat, určitě to nezmiňovali pro nic za nic. Citovat
OTDi Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Tak to dohledej a hod to sem, ale myslím že 80% startuje se spojkou Citovat
beeson Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Taky mám vymáčklou spojku, co se jednou naučíš.... Citovat
Radchen Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 přesně tak, ať sednu do jakéhokoliv auta, tak automaticky vyšlápnu spojku při startu... těžko bych to v sobě teďka odkódoval... (když se v automatu musí mačkat brzda, proč by se v manualu nemohla mačkat spojka ) Citovat
Lukascheck Vloženo 24. Duben 2008 Autor Vloženo 24. Duben 2008 přesně tak, ať sednu do jakéhokoliv auta, tak automaticky vyšlápnu spojku při startu... těžko bych to v sobě teďka odkódoval... (když se v automatu musí mačkat brzda, proč by se v manualu nemohla mačkat spojka ) Zkus to dohledat.Já to taky někde četl ale nevím kde a nevím co je na tom pravdy Citovat
jl241 Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Tikajúce bomby v autobazároch - „Diesely sú oveľa citlivejšie,“ vysvetľuje šéfredaktor českého časopisu AutoDiesel Martin Vaculík. „Vyžadujú skúsenejšieho a kvalifikovanejšieho vodiča ako autá so zážihovými motormi.“ •Chce si to zvyknúť, ale verte, je to tak správne – štartujte bez spojky! V autoškole síce učili niečo iné, ale štartovanie motora pri zošliapnutej spojke dáva zabrať axiálnym ložiskám. „Z celého sveta štartujú so spojkou len Česi a Slováci,“ smeje sa M. Vaculík. „Má to historické dôvody – Škody mali hustý prevodový olej a slabé akumulátory a štartéry. Je to dlhší článok, takže iba taký ,,výcuc". Citovat
armanny Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 to mě moc nepřesvědčilo. neznám ani jeden prokázaný případ kde by se tohle prokázalo startuji se spojkou jako asi všichni v okolí a auta jim slouží roky Citovat
lukash Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Když se tu oháníte ložisky a dalšími negativy, nebylo by od věci napsat jaká a proč. Jinak je to bezpředmětné tlachání o ničem, co patří nejlépe tak do lampárny! Jinak startuji s vyšlápnutou spojkou Citovat
MichalF Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Startuju s vyslaplou spojkou at s benzinem tak s dieselem Citovat
armanny Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Startuju s vyslaplou spojkou at s benzinem tak s dieselem taky tak a po přečtení tohodo threadu se to určitě nezmění. Už jen to že je to mnohdy bezpečnější, než nastartovat s rychlostí Citovat
Lukascheck Vloženo 24. Duben 2008 Autor Vloženo 24. Duben 2008 Tikajúce bomby v autobazároch - „Diesely sú oveľa citlivejšie,“ vysvetľuje šéfredaktor českého časopisu AutoDiesel Martin Vaculík. „Vyžadujú skúsenejšieho a kvalifikovanejšieho vodiča ako autá so zážihovými motormi.“ •Chce si to zvyknúť, ale verte, je to tak správne – štartujte bez spojky! V autoškole síce učili niečo iné, ale štartovanie motora pri zošliapnutej spojke dáva zabrať axiálnym ložiskám. „Z celého sveta štartujú so spojkou len Česi a Slováci,“ smeje sa M. Vaculík. „Má to historické dôvody – Škody mali hustý prevodový olej a slabé akumulátory a štartéry. Je to dlhší článok, takže iba taký ,,výcuc". Aby ne vždyť češi a Slováci byl dřív jeden národ Citovat
Alibaba I Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Já taky s vyšláplou spojkou a nikdy jinak. Zamykám na "R" a když vyjíždim tak z 90% couvám. Že bych tedy chtěl šetřit komponenty spojky sešlápnutím, vyřazením, nastartováním sešlápnutím, zařazením a rozjezdem, to zas takovej puntíčkář nejsem.... Citovat
David-pv Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Startuji se sešlápnutou spojkou ať už benzín nebo diesel, ať je motor teplý nebo studený, ať je léto nebo zima. Citovat
ZEZA Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 TOHLE JE TEN ČLÁNEK:Tohle bude vyžadovat zvyk, ale věřte nám, že je to správně: startujte bez spojky! Víme, že v autoškole vás učili něco jiného, ale spouštěním motoru při vyšlápnuté spojce dáváte nehezky zabrat axiálním ložiskům. „Z celého světa startují se spojkou jen Češi,“ směje se Martin Vaculík. „Má to historické důvody - škodovky měly hustý převodový olej, slabé baterie i startéry.“ Citovat
OTDi Vloženo 25. Duben 2008 Vloženo 25. Duben 2008 no to bych uměl napsat taky ale nějakký normální zdůvodnění než že nějakej vaculík se směje že češi startují se spojkou!!!! Něco čeho se dá chytnout, kvůli vaculíkovi nebudu statrovat bez spojky, ale aji kdyby nevim co tak stejne spojku sešlapuju ať se děje co se děje Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.