Přejít na obsah

Autoradio spínané cez klúč.


lars

Doporučené příspěvky

Radio som zapojil tak, že po vytiahnutí klúča vypne, teda som použil kontakt 86s. Tento obvod je istený poistkou 5A a neviem, či zaťažitelnosť spínača 86s v spínacej skrine je na vyššiu záťaž stavaný. Pre rádio môže totiž byť 5A málo. Trvalé napájanie beriem z kontaktu ISO č.7 . Ten má Po 15A stačil by na rádio, ale potom by rádio nebolo vypínatelné po vytiahnutí klúča. Môže radio zostať napojené na 86s a dám väčšiu poistku napr.10A ?

Originál rádio/Symphony/ je pravdepodobne spínané cez 86s, ale výkon bere z ISO vývodu 7.

Díki.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každé novšie rádio má stály napájací pin a potom má pin volaný ACC alebo IGN a ten napojíš na 86s. Ak sa na tom pine objaví 12 V rádio by sa malo zapnúť a celá záťaž by mala ísť cez stále napájanie.

Mimochodom v Audio je o tom myslím dosť

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, premerám odber prúdu pri zapnutí cez 86s. Som zvedavý či velký prúd tečie cez trvalé napájanie, alebo cez zapínaný pin.

Nikdy som to ešte nemaral, ale možné to je. Rádio Kenwood KDC4021 a má svorky Batteri a ACC.

Dúfam, že je to tak ako píšeš, nerád by som preťažil obvod cez 86s.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono samotná svorka v spínačke ten prúd aj väčší zvládne ale je to len 0,5ka vodič čo môže byť problém.

Battery daj na stále napájanie, ACC na 86s

OK, premerám odber prúdu pri zapnutí cez 86s. Som zvedavý či velký prúd tečie cez trvalé napájanie, alebo cez zapínaný pin.

Nikdy som to ešte nemaral, ale možné to je. Rádio Kenwood KDC4021 a má svorky Batteri a ACC.

Dúfam, že je to tak ako píšeš, nerád by som preťažil obvod cez 86s.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou hrúbkou vodiča máš pravdu. Videl som to v DP. Ja to takto už mám zapojené, len som si nebol istý cez ktorý vodič tečie hlavný prúd, lebo som pridal dozadu repro a tak je prúd isto väčší a nerád by som mal problém. Takže vytiahnem Po 10 pre kontakt 86s a odmerám pri zapnutom rádiu a dúfam, že je to fakt iba vstup pre spínanie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Radio som zapojil tak, že po vytiahnutí klúča vypne, teda som použil kontakt 86s. Tento obvod je istený poistkou 5A a neviem, či zaťažitelnosť spínača 86s v spínacej skrine je na vyššiu záťaž stavaný. Pre rádio môže totiž byť 5A málo. Trvalé napájanie beriem z kontaktu ISO č.7 . Ten má Po 15A stačil by na rádio, ale potom by rádio nebolo vypínatelné po vytiahnutí klúča. Môže radio zostať napojené na 86s a dám väčšiu poistku napr.10A ?

Originál rádio/Symphony/ je pravdepodobne spínané cez 86s, ale výkon bere z ISO vývodu 7.

Díki.

14

2 4 6 8

1 3 5 7

2 4 6 8

1 3 5 7

4 Instalace

Obr.11

ISO přípojka

Kabel adaptéru*:

ISO přípojka na specifickou

zástrčku vozidla

Line-Out

(RCA)

Zesilovač*

Zadní strana

autorádia

PIN Barva kabelu Funkce

A 4 žlutá baterie +

A 5 modrá proud anténa/zesilovač

A 7 červená zapalování +

A 8 černá kostra –

B 1 fialová reproduktor vzadu vpravo +

B 2 fialová/černá reproduktor vzadu vpravo –

B 3 šedá reproduktor vpředu vpravo +

B 4 šedá/černá reproduktor vpředu vpravo –

B 5 bílá reproduktor vpředu vlevo +

B 6 bílá/černá reproduktor vpředu vlevo –

B 7 zelená reproduktor vzadu vlevo +

B 8 zelená/černá reproduktor vzadu vlevo –

Obsazení PIN

ISO přípojka:

Anténní

kabel

vozidla*

Kabel

cinch*

(zástrčkazástrčka)

Pojistka 15A (Fuse 15A)

Červený kabel (PIN A7) se musí spojit se zapalováním,

žlutý kabel (PIN A4) s kladným pólem

baterie. Pokud by mělo Vaše vozidlo jiné uspořádání,

můžete to vyrovnat s jednou z těchto

konektorových variant :

Var.1 Položení kabelů se shoduje.

Var.2 Kabel zapalování a kladný pól baterie

jsou na Vašem vozidle zaměněny.

Var.3 Vaše vozidlo nenabízí připojení pro

zapalování. Připojte oba kabely na

kladný pól baterie.

ISO přípojka

Zapalování

*není součástí dodávky

Varianta 1 Varianta 2 Varianta 3

Anténní zdířka

(Antenna jack)

červená (vpravo)

bílá (vlevo)

šedá červená žlutá

k autu k rádiu

červená žlutá červená žlutá červená žlutá

zapalo- baterie+ zapalo- baterie+ baterie+ volno

vání vání

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radio som zapojil tak, že po vytiahnutí klúča vypne, teda som použil kontakt 86s. Tento obvod je istený poistkou 5A a neviem, či zaťažitelnosť spínača 86s v spínacej skrine je na vyššiu záťaž stavaný. Pre rádio môže totiž byť 5A málo. Trvalé napájanie beriem z kontaktu ISO č.7 . Ten má Po 15A stačil by na rádio, ale potom by rádio nebolo vypínatelné po vytiahnutí klúča. Môže radio zostať napojené na 86s a dám väčšiu poistku napr.10A ?

Originál rádio/Symphony/ je pravdepodobne spínané cez 86s, ale výkon bere z ISO vývodu 7.

Díki.

Montoval som radio a mám 3 varianty zapojenia.

1. Radio ide , ale nejde centrál, alarm a iné

2. Radio ide a ide aj všetko, po vytiahnutí kľúča vypne ( toto zapojenie mám )

3. Radio ide a ide aj všetko, po vytiahnutí kľúča nevypne a hraje ďalej

pošli mail ja pošlem návod 0915 867 359

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...