Publikováno Květen 5, 200817 r Zdravím, ve VAGu jsem zkoušel v naměřených hodnotách(a poté i v zákl. nastavení) skupinu 075, v poli3 by se měla hodnota rozdílu tlaku v sacím potrubí změnit (při krátkém přidání plynupo max. otáčky) minimálně (dle DP) o 50mBar. Mě se ale v poli3 ukazuje pořád 0mBar. ŘJ motoru žádnou chybu neukazuje. Nevíte co s tím? Jak to proměřit?
Listopad 17, 201014 r A u motoru 1,4 16V je nějaké čidlo, které to měří, něco jako váha vzduchu u TDi? Na mém BKY se mi na VAGu totiž objevila hláška 16490 Snímač nasávaného tlaku vzduchu (G71/F96): Nevěrohodný signál. Vůbec jsem netušil, že tam něco takového je.
Listopad 22, 201014 r V poslední době tu už nikdo moc nereaguje, no nebudu tu fňukat a odpovím si sám. G71 - čidlo atmosférického tlaku v sacím potrubí se podle DP vyskytovalo u všech fabíí s benzínovými motory a atmosférickým dieslem od počátku výroby. Podle toho, že tohle čidlo prakticky nikde nenabízejí soudím, že se prostě nekazí a stejné to bylo i v mém případě, protože po rozebrání a složení vzduchového filtru se už neozvalo - byla tam nějaká netěsnost po špatném nasazení při výměně oleje. Čidlo "váhy vzduchu" je principiálně zcela odlišné čidlo, které má ovšem podobnou úlohu - zjistit pro řídicí jednotku, kolik vzduchu - kyslíku se bude účastnit spalovacího procesu. V DP je celkem podrobně popsaná procedura jak tohle čidlo otestovat, ale k tomu jsem se ani nedostal. Upraveno Listopad 22, 201014 r od Carlo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.