NNNTomas Vloženo 5. Květen 2008 Vloženo 5. Květen 2008 Zdravím, ve VAGu jsem zkoušel v naměřených hodnotách(a poté i v zákl. nastavení) skupinu 075, v poli3 by se měla hodnota rozdílu tlaku v sacím potrubí změnit (při krátkém přidání plynupo max. otáčky) minimálně (dle DP) o 50mBar. Mě se ale v poli3 ukazuje pořád 0mBar. ŘJ motoru žádnou chybu neukazuje. Nevíte co s tím? Jak to proměřit? Citovat
honzik Vloženo 7. Květen 2008 Vloženo 7. Květen 2008 mi se to zacne ukazovat az po nejake chvili,taky kdyz se nerozjedu tak 0mbar Citovat
Carlo Vloženo 17. Listopad 2010 Vloženo 17. Listopad 2010 A u motoru 1,4 16V je nějaké čidlo, které to měří, něco jako váha vzduchu u TDi? Na mém BKY se mi na VAGu totiž objevila hláška 16490 Snímač nasávaného tlaku vzduchu (G71/F96): Nevěrohodný signál. Vůbec jsem netušil, že tam něco takového je. Citovat
Carlo Vloženo 22. Listopad 2010 Vloženo 22. Listopad 2010 (editace) V poslední době tu už nikdo moc nereaguje, no nebudu tu fňukat a odpovím si sám. G71 - čidlo atmosférického tlaku v sacím potrubí se podle DP vyskytovalo u všech fabíí s benzínovými motory a atmosférickým dieslem od počátku výroby. Podle toho, že tohle čidlo prakticky nikde nenabízejí soudím, že se prostě nekazí a stejné to bylo i v mém případě, protože po rozebrání a složení vzduchového filtru se už neozvalo - byla tam nějaká netěsnost po špatném nasazení při výměně oleje. Čidlo "váhy vzduchu" je principiálně zcela odlišné čidlo, které má ovšem podobnou úlohu - zjistit pro řídicí jednotku, kolik vzduchu - kyslíku se bude účastnit spalovacího procesu. V DP je celkem podrobně popsaná procedura jak tohle čidlo otestovat, ale k tomu jsem se ani nedostal. Editováno: 22. Listopad 2010, autor: Carlo Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.