Prosinec 18, 200816 r neda sa to nejako odsat aspon polovica tej kvapaliny s nejakou striekackou zo servocerpadla? Mylsim uplne odsat v servocerpadla tocit volantom bez nastartovania.... a zase odsat.... a tak podobne je to realne?
Prosinec 18, 200816 r nič tým nevyriešiš,nádržka slúži ako expanzná,zakže ked odsaješ olej a potočíš riadením,tak sa ti do nej olej nenazbiera,ak máš toho oleja dosť,tak to nechaj tak
Prosinec 18, 200816 r Trochu sa da odsať. Ale ked začneš točiť volantom ten olej ktory je v riadeni ti bude tlačiť do nadobky a stekať dole do čerpadla. To je taka robota oničom.
Prosinec 18, 200816 r Kua nechce sa mi to fakt rozoberat..... preto hladam nejake alternativy..... dnes porovnam olej v segrinom aute a v mojom..... ak sa nebude lisit(svetlostou) tak kaslem na olej..... Viem ze to funguje ako expanzka ale ci sa hadicka neda strcit nejaki nizsie k cerpadlu Upraveno Prosinec 18, 200816 r od TiGeRZ
Prosinec 19, 200816 r Zdravím, už som si prešiel toto forúm, ale aj tak mam dotaz. Kúpil som fabiu a pedavajuci ma ojeb..... Nalial olej do serva a servo išlo, no po pár km vytieklo. Na to som prišiel až doma. Reklamáciu mi neuznal a súdiť sa mi nechce. Tak som kúpil používaný posilovač Koyo a vymenili sme ho. Začal som jazdiť, ale servo sa chovalo tak, že pri brzdení trocha stuhlo ( kamarát hovorí, že to o.k.) a pri točení pomaly na doraz mi zasvietila kontrolka serva. Tá po opätovnom naštartovaní už nesvietila. Dali sme ho na diagnostiku a písalo 00816 - Snimac servorizeni (G250) - nezmyselný signál - sporadicky. Tak som vymenil snímač. Kúpil som ho od jedného chlapíka z ruky za 1500Sk - bolo pekné, čisté ešte v sáčku z Autokelly. Tvrdil že je nové. No problém nezmyzol a stále mi zapína kontrolku riadenia vtedy keď brzdím a prudko točím - proste keď parkujem. Ako zistím čo je vlastne v hajzlu?
Prosinec 19, 200816 r A to ako? My sme len naliali olej Upraveno Leden 8, 201114 r od Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Prosinec 20, 200816 r System treba odvzdusnit.... zdvihnut prednu napravu a otacat kolesami az nadoraz cca 10krat....nastartovat motor a nechat cca 10s nastartovany...potom vypnut a zase odvzdusnovat......
Prosinec 20, 200816 r aké máš kolá? niečo širšie? taktiež je možné že pokial máš zimné gumy môžeš mať inú zmes ako sestra a preto môžu klásť väčší odpor... ide mi aj to ze servo mi ide stuha..... a to dost stuha.... segre na fabii ide super lahucko tiez ma koyo.... nakodovane to mame tak isto: na normalne posilnovanie pre lahke auta.... cize 00140 .......... servo nevydava nijake hluky ziadne kontrolky nesvietia VAG NIC....Chcel by som dat zmerat tlak servocerpadla, nevies co by mohli vypytat v servise? Podla toho by som zistil ci je cerpadlo v poriadku.... mal si použiť 9mm hehe no ale môžeš mať problém s kabelážou alebo alternátorom, pri brzdení rýchlo klesnú otáčky a pokial "manévruješ" servo štandardne papá okolo 10 - 30A čo je dosť veľká záťaž. chvílku to baterka vykrije ale dlho to nebude trvať a vybiješ ju pomaly čo sa ti asi deje. taktiež pri parkovaní, nízke otáčky motora, veľký odber, pokles napätia a servo môže zahlásiť chybu Zdravím, už som si prešiel toto forúm, ale aj tak mam dotaz.Kúpil som fabiu a pedavajuci ma ojeb..... Nalial olej do serva a servo išlo, no po pár km vytieklo. Na to som prišiel až doma. Reklamáciu mi neuznal a súdiť sa mi nechce. Tak som kúpil používaný posilovač Koyo a vymenili sme ho. Začal som jazdiť, ale servo sa chovalo tak, že pri brzdení trocha stuhlo ( kamarát hovorí, že to o.k.) a pri točení pomaly na doraz mi zasvietila kontrolka serva. Tá po opätovnom naštartovaní už nesvietila. Dali sme ho na diagnostiku a písalo 00816 - Snimac servorizeni (G250) - nezmyselný signál - sporadicky. Tak som vymenil snímač. Kúpil som ho od jedného chlapíka z ruky za 1500Sk - bolo pekné, čisté ešte v sáčku z Autokelly. Tvrdil že je nové. No problém nezmyzol a stále mi zapína kontrolku riadenia vtedy keď brzdím a prudko točím - proste keď parkujem. Ako zistím čo je vlastne v hajzlu?
Prosinec 20, 200816 r No v kolesach to nebude... pozoroval som to aj pri letnych.... nakodoval som servo na 00110 a ide to o nieco lespie.....
Prosinec 30, 200816 r Servo má moc velkej odběr protože mu čidlo dává blbě pokyny a alternátor nestačí dodávat proud Aspoň to jsem pochopil z jiných příspěvků Potvrzuji. Mám ten samý problém. Mám v čudu čidlo pro spínání serva a pohasínání světel přesně kopíruje takové "kvíkání" serva, i při stojícím nastartovaném autě.
Prosinec 30, 200816 r ano to stím čidlem serva je pravda dělalo mi to též a po výměně zatím klid. ťuk ťuk
Leden 5, 200916 r Zdravim tak jak tady tak čtu tak mám stejnej problém se servem ze začátku mi nešlo jenom rano když byl v noci mráz a když se motor zahřál a vypnul a znova zapnul motor tak servo naskočilo a kontrolka zhasla teď už svítí pořád a servo nejde ani při zahřátém motoru takže to asi taky vypadá na to čidlo úhlu natočení že? Kabely jsem kontrolovala olej v servu taky.
Leden 6, 200916 r Co jsem to tady už za tu dobu pročetl tak muj nazor je ten že trw je mnohem víc poruchové hlavně co jse týče čidla, ale bude to tím že trw se používá dýl jak koyo
Leden 7, 200916 r A co byl jsi na vag? Zatím ne typuju to podle toho co tady všichni píšou ale chystám se nerad bych to kupoval zbytečně a pak zjistil že to tím nebylo.
Leden 9, 200916 r Zajímalo by mě jak jsi dopadl, dej kdyžtak vědět. Mám naprosto ten samý problém který začal s mrazy před novým rokem. Ráno po nastartování servo nejde a po zahřátí (nevím ale čeho - motor už má provozní teplotu, servo ale nejde) se po zastavení a znovu nastartování kontrolka zhasne a servo funguje až do dalšího zmrznutí přes noc. VAG hlásí Provoz servořízení - nesmyslný signál. Čidlo (KOYO) mám, ale když jsem ho tam připojil jen na zkoušku tak je to pořád stejné. Asi to musí být přichycené k tyči řízení aby to běhalo? Na VAG v jedné kolonce je vidět, že nějaké otáčky to snímá, napětí je, proud ne. Upraveno Leden 8, 201114 r od Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Leden 12, 200916 r Zdarec lidi.Tak jak to tady tady tak čtu,tak už nevím kde jsem Mám stejný problém.Před novým rokem jsem zjistil při vyjíždění z garáže,že mám mastnou skvrnu pod pravím kolem.Pak mi asi po dvou dnech přestal fungovat posilovač řízení. Vůbec nevím kde se olej do serva dolévá a kde se v autě nachazí nálevka /baňka/ na kontrolu a dolévání oleje serva.Můžete mi někdo poradit kde to v autě najdu? Moc děkuji za každou pomoc
Leden 12, 200916 r Baňku najdeš pod akum. treba vybrať aj držiak aku a tam uvidiš vičko. Upraveno Leden 12, 200916 r od hubo44
Leden 12, 200916 r Moc děkuji.A tam někde najdu i ty kabely co vedou k servu.Nebo někde tam? Nevím co s tím,žadná kontrolka mi nesvití.Mno podívám se tedy na ten olej,ale moc tomu nevěřím.Budu doufat. Může to prý být i pojistkou? Upraveno Leden 8, 201114 r od Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Leden 17, 200916 r Zajímalo by mě jak jsi dopadl, dej kdyžtak vědět. Mám naprosto ten samý problém který začal s mrazy před novým rokem. Ráno po nastartování servo nejde a po zahřátí (nevím ale čeho - motor už má provozní teplotu, servo ale nejde) se po zastavení a znovu nastartování kontrolka zhasne a servo funguje až do dalšího zmrznutí přes noc. VAG hlásí Provoz servořízení - nesmyslný signál. Čidlo (KOYO) mám, ale když jsem ho tam připojil jen na zkoušku tak je to pořád stejné. Asi to musí být přichycené k tyči řízení aby to běhalo? Na VAG v jedné kolonce je vidět, že nějaké otáčky to snímá, napětí je, proud ne. No tak to dopadlo špatně přes prasklou koncovku na čerpadle se mi do něj dostala voda zrovna dnes jsem to rozebral a ta elektronika co je v čerpadle byla spálená takže je to na noví čerpadlo a to potěší
Leden 19, 200916 r Ahojte, potrebujem poradit. Nefunguje Servo. Zvazok kablov som skontroloval, servo je odkryte a suche ( bez molitanu a plastu), konektory skontrolovane. VAG hlasi stale nasledovnu chybu a neda sa zmazat : 01309 - Power Steering Control Module (J500) 37-00 - Faulty Neviem ci otvarat servo a hladat tam, alebo skusit vybrat cidlo natocenia. Chyba sa prejavuje aj bez zapojeneho cidla. dik
Leden 19, 200916 r No tak to dopadlo špatně přes prasklou koncovku na čerpadle se mi do něj dostala voda zrovna dnes jsem to rozebral a ta elektronika co je v čerpadle byla spálená takže je to na noví čerpadlo a to potěší Tak to jsme na tom úplně stejně. Taky se mi tam dostala voda. Jak to zmrzne tak nefachčí ale navíc jak byly velký mrazy tak šla elektronika do háje a teď to spíná jak chce a je to dost nebezpečný. Takže taky nový čerpadlo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.