Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

Jeremy-u: Si menil celé servo aj s čidlom a zase ti tečie? Bolo nové? Veď reklamuj. A to v akom stave máš káblový zväzok ti ja odtiaľto nepoviem. Máš to odizolované?

romanbee: Na diagnostike si bol?

Měnil jsem jen čerpadlo-to mi chytře poradili :palec2: .a snímač. Teď tak přemyšlím,že chyba byla v servu-řízení a né čerpadlu.To mám nové,takže nyní koupit někde servo řízení když teče,je to tak? Chci se zeptat,při doliti nadobky by to ale mělo fungovat než se ten olej dostane ven,Né??? Na diagnostice jsem byl už mnohokrát. Odizolované to nemam-ten svazek-může to být velká chyba? Omlouvám se ale v tomto jsem úplnej laik a proto se obracím na vás protože v servisech akorát tahají prachy a stále mi auto stojí na dvorku.Dík za případné ponaučení ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No takto. Zväzok odizoluj čo najskôr. Keď sa pozeráš do motora, tak po pravej strane, ako je nosník ide taký tučný káblový zväzok, na nosníku, je to aj na fóre v nejakej téme nafotené. Odizoluj ho, nejaký elektrikár nech ti prekábluje prípadné odhnité káble a potom šup na diagnostiku vymazať chyby. To okiaľ presne ti niekde tečie olej zo serva, ti bude musieť povedať nejaký mechanik. Skús tunák z fóra Garnyho, alebo MartinRS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezlobte se na mě, já vím že jsou lidi kteří tady potřebují pomoc, ale jako co kde a jak s kabelovým svazkem je tu toho už fakt dost tady na této stránce a na vedlejší no prostě celé toto téma se věnuje řízení tak prosím čtěte to tu pořádně bo se tu řeší pořád jedno a to samé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, potřebuju poradit, ze dne na den přestalo jit servořízení a v servisu mi řekli že je špatné čerpadlo at si seženu jiné z vrakoviště. Jenže nevím jestli mám shánět TRW nebo KOYO. Jedná se o fabii rv.2002 1.4Mpi, podle ostatních příspěvků by tam mělo být nejspíš to TRW, ale jaká je nejjednodušší cesta to zjistit? Omlouvám se jestli to tu někde je popsané...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno me uz ta Fabie, prestava bavit. Servo jede jako nove byt jsem nic neudelal. Svetla mi pohasinaji jen mirne, ale to jo normalni (namerenych max 40A). ale ted obcas po studenem startu pipa palubka a blika kontrolka teploty. V ridicich jednotkach nic neni a kdyz vypnu motor a zapnu tak to zmizi. Jinak se auto chova normalne. Mno me uz to fakt nebavi. Zlata S100, jeste ze ji jeste mam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autod...rw-nov-typ.html toto asi na naše fabie do předface nebude,nebo ho už někdo v pohodě namontoval a funguje mu to bez problémů?A ten kabel k tomu také asi nebude levný

Takže asi zapadám do klubu servo šílenců, náhle se rosvítila kontrolka nám známí oranžový volantík .Tak jsem volal do origo servisu a tam jenom procedili mezi zuby 14 000Kč zkoušel jsem známého mechanika a ten to píchnul na Vag a zkrat na kostru a na 99% servo prý se ještě podívá na kabely a pak vymění servo pro mě za 8 000Kč to už je lepší cena a teď už mám dotaz prože jsem to tady nepochopil je při vyměně serva vyměněn i onen známý snímač polohy nebo to je díl zvlášt?? Mimo jiné mám Fabku 2001 a najeto 110 000km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všetkých .

Prosím o radu. Môj problém je taký istý,ako vás všetkých mám Fabiu combi 1,4 MPI r.v.2001. Pred mesiacom mi začali blikať svetlá aj prístrojovka, keď to robilo tak mi riadenie išlo veľmi ľahko, pár kilometrov to išlo dobre a potom zasvietila oranžová kontrolka volantu po vypnutí a znova naštartovaní to išlo v poriadku. Po prečítaní tohto fóra som vytiahol snímač natáčania, vyfúkal fénom dal na silikón, na servočerpadle som vytiahol konektory, bola v nich voda tie som tiež utrel a vysušil fénom, plast na servočerpadle bol celý popraskaný izolácia bola plná vody na spodu som ju odstránil a vyvŕtal do spodku servočerpadla dierku priemeru 1mm odtiaľ tiež kvapkala voda. Po zložení prestalo blikanie, servoriadenie sa zdá, že ide v poriadku už dva dni. Moja otázka na Vás:1.Chcel by som vedieť či servočerpadlo, keď je volant v kľude beží na nejaké minimálné otačky alebo má byť celkom bez chodu, lebo mne keď zatočím volantom, tak sa roztočí na vysoké otáčky a keď prestanem točiť, tak klesnú ale je ho trocha počuť a zdá sa mi, že mi ide volant dosť ľahko. Aký by malo mať odber v kľude a za chodu?

2. Môže byť dierka na spodku servočerpadla alebo ju treba zalepiť?

Za odpoveď vopred ďakujem.

S pozdravom Ján.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím. Všíchni tu píšete o VAGu a kontrolce řízení, ale já to mám nějak jinak: Vynechává servo, občas nejde vůbec, ale kontrolka nesvítí a na VAGu není žádná závada... Chybělo trošku oleje, ale jen trochu (cca dcl). Po dolití chvilku dobrý, ale po 50km zase stejná závada. Jasně, může mi téct olej, ale to by ho asi vyteklo víc než ta troška... A také bych potřeboval poradit, co tam za řízení. Na víčku nádobky není nic. Je to SDI, vyrobené 11/05 takže mod. rok 06. Pomůžou tyhle informace? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím. Všíchni tu píšete o VAGu a kontrolce řízení, ale já to mám nějak jinak: Vynechává servo, občas nejde vůbec, ale kontrolka nesvítí a na VAGu není žádná závada... Chybělo trošku oleje, ale jen trochu (cca dcl). Po dolití chvilku dobrý, ale po 50km zase stejná závada. Jasně, může mi téct olej, ale to by ho asi vyteklo víc než ta troška... A také bych potřeboval poradit, co tam za řízení. Na víčku nádobky není nic. Je to SDI, vyrobené 11/05 takže mod. rok 06. Pomůžou tyhle informace? Díky

Dle mě je to senzorem úhlu natočení, měl jsem u sebe úplně stejný problém, žádná kontrolka, ani chyby na diagnostice. Vyměnil jsem senzor úhlu natočení a chodí to nádherně a bez výpadku.

Editováno: , autor: Michalvb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže asi zapadám do klubu servo šílenců, náhle se rosvítila kontrolka nám známí oranžový volantík .Tak jsem volal do origo servisu a tam jenom procedili mezi zuby 14 000Kč zkoušel jsem známého mechanika a ten to píchnul na Vag a zkrat na kostru a na 99% servo prý se ještě podívá na kabely a pak vymění servo pro mě za 8 000Kč to už je lepší cena a teď už mám dotaz prože jsem to tady nepochopil je při vyměně serva vyměněn i onen známý snímač polohy nebo to je díl zvlášt?? Mimo jiné mám Fabku 2001 a najeto 110 000km

No takže závěr mé story ,nebo aspoň doufám,jel jsem k mechanikovy byl jsem upozorněn že cena jak jsem ji napsal nahoře nebude že to vidí tak na 12000 to už se o mě pokoušeli mrákoty že teda vymění celé servo i s olejem druhý den volal že mu toefunguje a že musel dát i snímač uhlu natočení volantu a celkem je to 16 300 to už jsem téměř omdlel.je kolegové možné že odešlo oboje najednou??mě se to nějak nezdá .On udajně musel servo dát k zlikvidování ale mám dojem že pouze nenašel tu závadu tak to vyměnil vše,tvrdil mi že snímač se vyskratoval a spálil servo,co vy na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a už jsem na tom tak nějak podobně. Rozsvítila se kontrolka, VAG ukázal chybu snímače. Ale když jsem ho vyměnil chyba zůstala. Půjčil jsem si jinou Fábku, vydoloval prokazatelně funkčí snímač namontoval a nic, mrtvo. Proklepnul jsem ho v měřených hodnotách a řídící jednotka neví, netuší, že se točí volantem. (Původní snímače v druhém autě fungují). Tak to bude asi potřeba celé čerpadlo............... :feve:

Editováno: , autor: shrek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No takže závěr mé story ,nebo aspoň doufám,jel jsem k mechanikovy byl jsem upozorněn že cena jak jsem ji napsal nahoře nebude že to vidí tak na 12000 to už se o mě pokoušeli mrákoty že teda vymění celé servo i s olejem druhý den volal že mu toefunguje a že musel dát i snímač uhlu natočení volantu a celkem je to 16 300 to už jsem téměř omdlel.je kolegové možné že odešlo oboje najednou??mě se to nějak nezdá .On udajně musel servo dát k zlikvidování ale mám dojem že pouze nenašel tu závadu tak to vyměnil vše,tvrdil mi že snímač se vyskratoval a spálil servo,co vy na to?

a na uplný závěr ,dnes jsem kontroloval jestli mi mechanik vymnil opravdu vše co si zaučtoval a snad jo ,na víčku od servořízení jsem našel datum výroby 5/08 a já mám autí 2001 tak to snad je v pohodě akorát jak jsem ted z toho trochu vynervovaný tak jsem přišel na to že při volnoběhu což je kolem 800otáček když prudce zakývu volantem tak trochu zblednou světla ale když zvýším otačky tak na 1200 tak už se nic neděje ,je to normální??a servo má jiný zvuk ale to je asi jedno.servo jsem prohlížel je to opět TRW a mechnik tam dal zpět tu pěnovou hmotu jak na něm byla mám ji otrhat??Děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar chlapi, poradte mi ve dvou otazkach...please

1 ) v cem si pomuzu,kdyz odpojim senzor uhlu otaceni kol? Blikaji mi svetla a servo obcas jede a nejede...je to odpojeni senzoru,nejake docasne reseni ?

2 ) Jak poznam co mam za znacku senzoru? Vim ze jsou myslim dve znacky.Moje Fabka je 1.4MPI 50kW r.v.2000 Comfort.

diiiiiiky predem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také mě to zlobí. Někdy mi to jde dobře, někdy svítí kontrolka volantu. Prostě sednu, zapnu klíček a posilovač funguje. Vypnu klíček a znova nastartuji a už svítí kontrolka volantu a posilovač nejde. Přitom na volant nesáhnu. Když se mi to podaří zrovna nastartovat tak že posilovač jde, můžu klidně ujet 100 kilometrů a během jízdy se to nevypíná. Dal jsem to do servisu, vyměnili to čidlo a dolili kapalinu. Zlobí to stále. VAG nenapsal žádnou chybu. Kabelový svazek odmotali před pěti lety. Nemáte někdo tušení co je tam špatné ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...