hubo44 Vloženo 18. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2008 Pochybujem že odmeraju tlak serva. To skvor domaci kuti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 18. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2008 neda sa to nejako odsat aspon polovica tej kvapaliny s nejakou striekackou zo servocerpadla? Mylsim uplne odsat v servocerpadla tocit volantom bez nastartovania.... a zase odsat.... a tak podobne je to realne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Doe Vloženo 18. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2008 nič tým nevyriešiš,nádržka slúži ako expanzná,zakže ked odsaješ olej a potočíš riadením,tak sa ti do nej olej nenazbiera,ak máš toho oleja dosť,tak to nechaj tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2008 Trochu sa da odsať. Ale ked začneš točiť volantom ten olej ktory je v riadeni ti bude tlačiť do nadobky a stekať dole do čerpadla. To je taka robota oničom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 18. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2008 (editace) Kua nechce sa mi to fakt rozoberat..... preto hladam nejake alternativy..... dnes porovnam olej v segrinom aute a v mojom..... ak sa nebude lisit(svetlostou) tak kaslem na olej..... Viem ze to funguje ako expanzka ale ci sa hadicka neda strcit nejaki nizsie k cerpadlu Editováno: 18. Prosinec 2008, autor: TiGeRZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pablo9mm Vloženo 19. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 Zdravím, už som si prešiel toto forúm, ale aj tak mam dotaz. Kúpil som fabiu a pedavajuci ma ojeb..... Nalial olej do serva a servo išlo, no po pár km vytieklo. Na to som prišiel až doma. Reklamáciu mi neuznal a súdiť sa mi nechce. Tak som kúpil používaný posilovač Koyo a vymenili sme ho. Začal som jazdiť, ale servo sa chovalo tak, že pri brzdení trocha stuhlo ( kamarát hovorí, že to o.k.) a pri točení pomaly na doraz mi zasvietila kontrolka serva. Tá po opätovnom naštartovaní už nesvietila. Dali sme ho na diagnostiku a písalo 00816 - Snimac servorizeni (G250) - nezmyselný signál - sporadicky. Tak som vymenil snímač. Kúpil som ho od jedného chlapíka z ruky za 1500Sk - bolo pekné, čisté ešte v sáčku z Autokelly. Tvrdil že je nové. No problém nezmyzol a stále mi zapína kontrolku riadenia vtedy keď brzdím a prudko točím - proste keď parkujem. Ako zistím čo je vlastne v hajzlu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 19. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 to servo ste aj poriadne odvzdusnili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pablo9mm Vloženo 19. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 (editace) A to ako? My sme len naliali olej Editováno: 8. leden 2011, autor: Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 System treba odvzdusnit.... zdvihnut prednu napravu a otacat kolesami az nadoraz cca 10krat....nastartovat motor a nechat cca 10s nastartovany...potom vypnut a zase odvzdusnovat...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 aké máš kolá? niečo širšie? taktiež je možné že pokial máš zimné gumy môžeš mať inú zmes ako sestra a preto môžu klásť väčší odpor... ide mi aj to ze servo mi ide stuha..... a to dost stuha.... segre na fabii ide super lahucko tiez ma koyo.... nakodovane to mame tak isto: na normalne posilnovanie pre lahke auta.... cize 00140 .......... servo nevydava nijake hluky ziadne kontrolky nesvietia VAG NIC....Chcel by som dat zmerat tlak servocerpadla, nevies co by mohli vypytat v servise? Podla toho by som zistil ci je cerpadlo v poriadku.... mal si použiť 9mm hehe no ale môžeš mať problém s kabelážou alebo alternátorom, pri brzdení rýchlo klesnú otáčky a pokial "manévruješ" servo štandardne papá okolo 10 - 30A čo je dosť veľká záťaž. chvílku to baterka vykrije ale dlho to nebude trvať a vybiješ ju pomaly čo sa ti asi deje. taktiež pri parkovaní, nízke otáčky motora, veľký odber, pokles napätia a servo môže zahlásiť chybu Zdravím, už som si prešiel toto forúm, ale aj tak mam dotaz.Kúpil som fabiu a pedavajuci ma ojeb..... Nalial olej do serva a servo išlo, no po pár km vytieklo. Na to som prišiel až doma. Reklamáciu mi neuznal a súdiť sa mi nechce. Tak som kúpil používaný posilovač Koyo a vymenili sme ho. Začal som jazdiť, ale servo sa chovalo tak, že pri brzdení trocha stuhlo ( kamarát hovorí, že to o.k.) a pri točení pomaly na doraz mi zasvietila kontrolka serva. Tá po opätovnom naštartovaní už nesvietila. Dali sme ho na diagnostiku a písalo 00816 - Snimac servorizeni (G250) - nezmyselný signál - sporadicky. Tak som vymenil snímač. Kúpil som ho od jedného chlapíka z ruky za 1500Sk - bolo pekné, čisté ešte v sáčku z Autokelly. Tvrdil že je nové. No problém nezmyzol a stále mi zapína kontrolku riadenia vtedy keď brzdím a prudko točím - proste keď parkujem. Ako zistím čo je vlastne v hajzlu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 No v kolesach to nebude... pozoroval som to aj pri letnych.... nakodoval som servo na 00110 a ide to o nieco lespie..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mazaak Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 Servo má moc velkej odběr protože mu čidlo dává blbě pokyny a alternátor nestačí dodávat proud Aspoň to jsem pochopil z jiných příspěvků Potvrzuji. Mám ten samý problém. Mám v čudu čidlo pro spínání serva a pohasínání světel přesně kopíruje takové "kvíkání" serva, i při stojícím nastartovaném autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 ano to stím čidlem serva je pravda dělalo mi to též a po výměně zatím klid. ťuk ťuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
teo41 Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Zdravim tak jak tady tak čtu tak mám stejnej problém se servem ze začátku mi nešlo jenom rano když byl v noci mráz a když se motor zahřál a vypnul a znova zapnul motor tak servo naskočilo a kontrolka zhasla teď už svítí pořád a servo nejde ani při zahřátém motoru takže to asi taky vypadá na to čidlo úhlu natočení že? Kabely jsem kontrolovala olej v servu taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 A co byl jsi na vag? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Poprosím o názor ktoré riadenie je menej pruchové TRW alebo KOYO? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Co jsem to tady už za tu dobu pročetl tak muj nazor je ten že trw je mnohem víc poruchové hlavně co jse týče čidla, ale bude to tím že trw se používá dýl jak koyo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
teo41 Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 A co byl jsi na vag? Zatím ne typuju to podle toho co tady všichni píšou ale chystám se nerad bych to kupoval zbytečně a pak zjistil že to tím nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jspanhel Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 (editace) Zajímalo by mě jak jsi dopadl, dej kdyžtak vědět. Mám naprosto ten samý problém který začal s mrazy před novým rokem. Ráno po nastartování servo nejde a po zahřátí (nevím ale čeho - motor už má provozní teplotu, servo ale nejde) se po zastavení a znovu nastartování kontrolka zhasne a servo funguje až do dalšího zmrznutí přes noc. VAG hlásí Provoz servořízení - nesmyslný signál. Čidlo (KOYO) mám, ale když jsem ho tam připojil jen na zkoušku tak je to pořád stejné. Asi to musí být přichycené k tyči řízení aby to běhalo? Na VAG v jedné kolonce je vidět, že nějaké otáčky to snímá, napětí je, proud ne. Editováno: 8. leden 2011, autor: Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djnesty Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Zdarec lidi.Tak jak to tady tady tak čtu,tak už nevím kde jsem Mám stejný problém.Před novým rokem jsem zjistil při vyjíždění z garáže,že mám mastnou skvrnu pod pravím kolem.Pak mi asi po dvou dnech přestal fungovat posilovač řízení. Vůbec nevím kde se olej do serva dolévá a kde se v autě nachazí nálevka /baňka/ na kontrolu a dolévání oleje serva.Můžete mi někdo poradit kde to v autě najdu? Moc děkuji za každou pomoc 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 (editace) Baňku najdeš pod akum. treba vybrať aj držiak aku a tam uvidiš vičko. Editováno: 12. leden 2009, autor: hubo44 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djnesty Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 (editace) Moc děkuji.A tam někde najdu i ty kabely co vedou k servu.Nebo někde tam? Nevím co s tím,žadná kontrolka mi nesvití.Mno podívám se tedy na ten olej,ale moc tomu nevěřím.Budu doufat. Může to prý být i pojistkou? Editováno: 8. leden 2011, autor: Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
teo41 Vloženo 17. leden 2009 Sdílet Vloženo 17. leden 2009 Zajímalo by mě jak jsi dopadl, dej kdyžtak vědět. Mám naprosto ten samý problém který začal s mrazy před novým rokem. Ráno po nastartování servo nejde a po zahřátí (nevím ale čeho - motor už má provozní teplotu, servo ale nejde) se po zastavení a znovu nastartování kontrolka zhasne a servo funguje až do dalšího zmrznutí přes noc. VAG hlásí Provoz servořízení - nesmyslný signál. Čidlo (KOYO) mám, ale když jsem ho tam připojil jen na zkoušku tak je to pořád stejné. Asi to musí být přichycené k tyči řízení aby to běhalo? Na VAG v jedné kolonce je vidět, že nějaké otáčky to snímá, napětí je, proud ne. No tak to dopadlo špatně přes prasklou koncovku na čerpadle se mi do něj dostala voda zrovna dnes jsem to rozebral a ta elektronika co je v čerpadle byla spálená takže je to na noví čerpadlo a to potěší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tejno Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 Ahojte, potrebujem poradit. Nefunguje Servo. Zvazok kablov som skontroloval, servo je odkryte a suche ( bez molitanu a plastu), konektory skontrolovane. VAG hlasi stale nasledovnu chybu a neda sa zmazat : 01309 - Power Steering Control Module (J500) 37-00 - Faulty Neviem ci otvarat servo a hladat tam, alebo skusit vybrat cidlo natocenia. Chyba sa prejavuje aj bez zapojeneho cidla. dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jspanhel Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 No tak to dopadlo špatně přes prasklou koncovku na čerpadle se mi do něj dostala voda zrovna dnes jsem to rozebral a ta elektronika co je v čerpadle byla spálená takže je to na noví čerpadlo a to potěší Tak to jsme na tom úplně stejně. Taky se mi tam dostala voda. Jak to zmrzne tak nefachčí ale navíc jak byly velký mrazy tak šla elektronika do háje a teď to spíná jak chce a je to dost nebezpečný. Takže taky nový čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.