RadekHahn Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 Tak, mě se to vysušení nějak nepovedlo. Snímač před vysušení blbnul, ale kontrolka volantu nesvítila. Včera jsem snímač vysušil fénem(ca2 hod.) a poté třema vrstvama nalakoval bezbarvím lakem. Když sem, ale snímač vrátil do auta tak mi teď pořát svítí kontrolka řízení a servo se chová jako když je čidlo odpojené. Netuší někdo co stím? Nemůže to bejt tím lakem? Tak dnes jsem to čidlo opět připojil a světe divse vše chodí jak má a to sem včera celej den jezdil v dešti. Kontrolka nesvítí a servo zmateně nevrčí. A si sem to prvně moc uspěchal a ten lak ještě nebol pořádně vyschlej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ganyb Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 ufff, tak dnes jsem vymenil snimac a zatim vypada vse OK. Ale jak jsem jiz vyse psal, filc nad konektorem snimace ( cast bliz ke kabine ) jsem odstranil. Funguje totiz jako okapova ryna, ktera svadi veskerou vodu kdyz prsi priiiiiimo na snímac ! Filc je primo nad snimacem vystrihlej do pravyho uhlu a pekne z rozku to kape. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardo1984 Vloženo 31. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2009 a keby som skusil tento snimac co mam vybrat, osusit, popripade jemnym vodnym smirglom obrusit???a potom to prelakovat, myslis ze to nebude ok? ak je na 100% toto chyba tak kaslem na to, za 100eur kupim novy a budem mat pokoj ale skusil by som to:) ved idu vianoce, najkrajsie sviatky v roku, treba niecim peknym potesit ztenske pohlavie, nielen vsetko do auta strkat:))) zdravim vas:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 Nic nebrus skor to pokasles len to poriadne vycisti prelakuj a uvidis mne to ide neviem ci netaham 4 mesiac bezproblemov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodrik11 Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 Nic nebrus skor to pokasles len to poriadne vycisti prelakuj a uvidis mne to ide neviem ci netaham 4 mesiac bezproblemov kto vie čo su to za chyby: 00566 027 Provoz servorizeni neplatny signal 01288 007 Svorka 30 servorizeni signal priliš maly sporadicka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kornovec Vloženo 2. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2009 Zdravím ve spolek a predem rikam, ze jsem uzivatel a ne odbornik. Pročítám tady příspěvky a rád bych znal názor můj příběh. Fabia 1,9 SDI, rv 2000 Chvilema mi nefungoval posilovac - svitila kontrolka, vymenil jsem snimac. 14dni byl klid. Dalsi mechanik rikal spatny posilovac - vymenil jsem posilovac, problem pretvrvaval, tak jsem vratili puvodni posilovac zpatky s tim ze chyba v posilovaci nejspis nebude, kdyz to dela i posilovac jiny. Vymenili jsme opet snimac, nebot mechanik zjistil ze puvodni vymenovany snimac byl udajne obracene nasezen (oproti nakresu v Etce) - 14dni byl klid! Pak jsem dostal v dalsim servisu tip, ze rok 2000 ma problem s elekroinstalci, ze draty oxidujou. Znamej mi natahnul novy draty k posilovaci (3draty). 14dni byl klid. Vcera vecer parkuju pred barakem a volant jde opet z tuha! Snad jen, ze posilovac prestava funogvat nahodne. Kontrolka sviti take nahodne, ted po vymene dratu nesviti teda vubec. Ale pri parkovani jde krouceni volantem z tuha. Bohuzel tedy ne vzdycky to dela. Dela to nahodne Napichnuti na VAG hlasi: 1 nalezeny chyby: 01288 - sv. 30 servorizeni 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky Najde se nekdo kdo se s timto chovani setkal a poradi? Moc diky za pomoc! K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekHahn Vloženo 3. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2009 Mam takovej dotázek servo mi funguje vag taky nic nehlísí, ale svítí mi kontrolka volantu. Dá se nějak odpojit ta kontrolka serva napřístrojove ab pořát nesvítila? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 3. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2009 Tak tam musi byť chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekHahn Vloženo 14. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2009 (editace) Mam takovej dotázek je možná záměna čidla TRW staršího provedení a čidlo novějšího provedení? V předchozích příspěvcích tu někdo uváděl, že to zaměna starší provedení za novější není možná ale podle etky tam jde to novější. V Etce je doslova Když sem to porovnával tak auta fabia1 všechny ročníky , Fabia2 a Romster. Mají jako náhradní díl to samé čidlo 6Q0423445 což je novější provedení. Editováno: 14. Listopad 2009, autor: RadekHahn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smejky Vloženo 14. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2009 (editace) Také se rozhoduji mezi novějším provedením a starším, ale nevím, nevím. Nové provedení je v e-obchodech sice uváděno pro servořízení TRW, ale od čísla karoserie 6Y-3-731255, což se mi do krámu nehodí. Dej vědět, co si koupil a jak to funguje. Dík Editováno: 15. Listopad 2009, autor: Smejky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekHahn Vloženo 15. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2009 (editace) Editováno: 22. Listopad 2009, autor: RadekHahn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirQoo Vloženo 18. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2009 zdraivm mam fabku 1,4mpi 44kw 01r... v podstate ide oto ze servo mi pod istym uhlom(ked sa blizim k plnemu rajdu) ide ztuha, inak ide normal. svetla zoslabia a takisto aj vetraky, asi koli tomu vacsiemu odberu prudu. neviete cim to mzoe byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarys Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 když to tady tak pročítám, tak koukám, že servořízení je u Fábek věčný téma u mé předchozí Fábky nepomohlo vysušování, vždy se to po cca 14dnech vrátilo do původního stavu, kvůli odběru poblikávala palubka, jak vánoční stromek, pomohla až koupě novýho čidla pro servo TRW, měl jsem kombíka z r2001. Bohužel čístlo kastle už Vám neřeknu, šlo do světa, ale kupoval jsem čidlo s označením 6Q1 423 291DX a co se občas bavím s majitelem, tak už přes rok a půl funguje jak má. Mám teď novou Fabulu, tak snad ty novější serva koyo vydrží víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodrik11 Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 (editace) když to tady tak pročítám, tak koukám, že servořízení je u Fábek věčný téma u mé předchozí Fábky nepomohlo vysušování, vždy se to po cca 14dnech vrátilo do původního stavu, kvůli odběru poblikávala palubka, jak vánoční stromek, pomohla až koupě novýho čidla pro servo TRW, měl jsem kombíka z r2001. Bohužel čístlo kastle už Vám neřeknu, šlo do světa, ale kupoval jsem čidlo s označením 6Q1 423 291DX a co se občas bavím s majitelem, tak už přes rok a půl funguje jak má. Mám teď novou Fabulu, tak snad ty novější serva koyo vydrží víc. len sa velmi neteš, mne vypadla baterka a odišlo riadenie, mam koyo, jeden serviš, že treba nove čerpadlo, druhy tak isto tak auto stoji na dvore, zhanam čerpadlo, ale len tu vokoli, aby som vedel od koho ho mam, , Editováno: 24. Listopad 2009, autor: bodrik11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanokatka Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 Problém vyřešen,byla narušena elektrika...jinak vše v pohodě,problémy zmizely a servuje jak drak :-) no vidi stak si to zvladol,som rad,lebo aj ja mam problem,a teraz si citam co maju skodovaci,a ja to budem coskoro riesit-dufam ze nie tak ako ty-mal si celkom smolu,ale aspon to mas za sebou,ja pred sebou,a tie snimace este mas?pre pripad ze by som potreboval,dik stano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanokatka Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 TAJ SA MI PODARILO ROZOBRAť TO SERVO A VYBRAť ELEKTRONIKU, A NAFOTIL SOM TO SLABšIE TAK SA TO DAť AJ TU, TO SA MUSIA ODTOčIť AJ TIE DVE DLHE SKRUTKY čO DRžIA AJ NADRžKU, DO ZERAKA A POOTAčAť KAť HASAK NEPOMOžE, PEKNE TO IDE, POTOM SA ODDELI STREDNA čASť, E VIDIEť SKRUTKY čO JE PRIVOD NA ELEKTROMOTOR, ON JE VSPODNEJ čASTI PRISKRUTKOVANY, NO POHRAL SOM SA STYM, TERAZ TREBALO BY SKONTROLOVAť čO V TEJ ELEKTRONIKE, ALE ASPON Už VIEM AKO SA TO ROZOBERA, pod tym plošakom elektroniky je dalšia časť, silova, tu treba pozrieť, sfotim ked rozoberiem tak ja mam iny snimaš polohy volantu, foto, len jedna skrutka a doska alektroniky ide dole len treba odsať cin z kontaktov konektorov a potom taka dlha rada, to vyvody na menič na spodnu časť elektroniky čo je pod plošakom, ta časť kde je nalepka je menič a dalej len kondiky na vyhladenie, ahoj ja mam rovnaky snimac,aj servo-kratka 2001/10/50Kw,oleja mi trochu zmizlo-skoro nic,ale som odkryl kablovy zvazok a kabliky nejako pribrali na objeme. u mna je situacia taka ze mi svieti kontrolka,ale servo mi slo normalne-ale radsej som potom odparkoval auto a teraz stoji v garazi,kable necham vyschnut a potom uvidim, ,len by som chcel vediet cim su vlhke tie kable-to nesmrdelo ako voda,no neviem EKO dalej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodrik11 Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 (editace) ahoj ja mam rovnaky snimac,aj servo-kratka 2001/10/50Kw,oleja mi trochu zmizlo-skoro nic,ale som odkryl kablovy zvazok a kabliky nejako pribrali na objeme.u mna je situacia taka ze mi svieti kontrolka,ale servo mi slo normalne-ale radsej som potom odparkoval auto a teraz stoji v garazi,kable necham vyschnut a potom uvidim, ,len by som chcel vediet cim su vlhke tie kable-to nesmrdelo ako voda,no neviem EKO dalej ved to je voda, skus ich roztiahnuť vtom zhybe, najlepšie vymeniť ked ti ide tak len vlhkosť, to su prepojene riadiace jednotky motora a serva čo je vserve su to dva droty, myslim že oranžove, neviem isto, nimi sa prenaša na kontrolku, od rychlomera ked ideš rychlejšie servo ide slabšie, aj poruchy sa po nich prenašaju, pri havarii zvykne zablokovať servo aby nevznikol požiar, najskor vtych drotoch to bude, a tam sa voda dostane aj zvrchu aj za jazdy,to su take tenke droty že kede sa voda dostane pod izolaciu drot sa rozpadne, nemaš kabel kpočitaču?, aby si pozrel čo ti ukaže, či nejaku zavadu, skus vysušiť sušičom, lebo teraz vonku vlhko samo sa nevysuši, Editováno: 24. Listopad 2009, autor: bodrik11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kornovec Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 Chci se zeptat pánové co říkáte na to, že jsem vyměnil komplet dráty a volat jde občas ztuha pořád. Kontrolka nesvítí a teď už dokonce ani diagnostika nehlásí žádnou chybu. Je normální aby řízení blblo a diagnostika nehlásila žádnou závadu? Díky, K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekHahn Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 Již mnohokrát jsem pročítal toto téma. Ja sám, jsem již několikrát čidlo vysušoval, lakoval ale vždy neuspěšně. Čidlo věčinou fungovalo jen jeden den a pak se servo opět pobláznilo. Stále sem bádal kde je zakopanej pes a jak to tak vypadá tak jsem ho našel. Je pravda, že za všechno může vlhkost, takže prvořadé je nechat čidlo pořádně vyschnout a to nejlépe doma na radiátoru(přes noc). Dalším krokem je již v několika příspěvcích zmíněné lakovaní ale nelakujte jentišťák ale stranu čidla která je v řízení celou a to doslova (min 3 vrstvy). Hlavním úkonem, který je ale nutné provést je zabránění vniku vlhkosti do čidla. Na jedné straně je v tom tištáku otvor a to je kámen urazu. Právě ním se do čidla dostává vlhkost, takže většina z vás má jistě doma tavnou pistoli a není nic jednodušího než pomocí tavné pistole oný otvor zaslepit. Ti co tavnou pistoli nemají si vystačí z malím kouskem průhledné izolepy, ale v tom případě je nutné zalepit otvot izolepou před tim než začnete lakovat. Mnoho zdaru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanokatka Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 ved to je voda, skus ich roztiahnuť vtom zhybe, najlepšie vymeniť ked ti ide tak len vlhkosť, to su prepojene riadiace jednotky motora a serva čo je vserve su to dva droty, myslim že oranžove, neviem isto, nimi sa prenaša na kontrolku, od rychlomera ked ideš rychlejšie servo ide slabšie, aj poruchy sa po nich prenašaju, pri havarii zvykne zablokovať servo aby nevznikol požiar, najskor vtych drotoch to bude, a tam sa voda dostane aj zvrchu aj za jazdy,to su take tenke droty že kede sa voda dostane pod izolaciu drot sa rozpadne, nemaš kabel kpočitaču?, aby si pozrel čo ti ukaže, či nejaku zavadu, skus vysušiť sušičom, lebo teraz vonku vlhko samo sa nevysuši,no zajtra pride kamos a pichne to na pocitac,zatial neviem ako to pokracuje-idem do garaze za chvilku,ale ono tie kable -su tam dost usadene,tvrde,a tazko sa k nim dostanem,no skusim a napisem ako pokracujem,zatial dik a cauko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodrik11 Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 no zajtra pride kamos a pichne to na pocitac,zatial neviem ako to pokracuje-idem do garaze za chvilku,ale ono tie kable -su tam dost usadene,tvrde,a tazko sa k nim dostanem,no skusim a napisem ako pokracujem,zatial dik a cauko pozri si viac toho je tu na tych strankach, napr. Káblový zväzok a problémy s ním súvisiace, Hnijúce káble, odmotanie zväzku, atď. niekde to tu je n eviem skade som to stiahol, ale isto na tych strankach, priloha, ani ja som zo začiatku nevedel ako to tu chodi, posed nad tym a najdeš všetko a ta elektronika riadenia, jeden konektor, + - od baterky hrube droty, poistka na akumulatorom, dalši konektor, snimač polohy volantu, to ide priamo, podľa typu dvoj alebo troj kontaktny, dalši konektor, od risdiacej jednotky motora, jeden drot na poistkovu skrinku poistka elektorniky riadenia dva drity riadiaca jednotka, pozri tu poriadne najdeš, index.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanokatka Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 pozri si viac toho je tu na tych strankach, napr. Káblový zväzok a problémy s ním súvisiace, Hnijúce káble, odmotanie zväzku, atď. niekde to tu je n eviem skade som to stiahol, ale isto na tych strankach, priloha, ani ja som zo začiatku nevedel ako to tu chodi, posed nad tym a najdeš všetko a ta elektronika riadenia, jeden konektor, + - od baterky hrube droty, poistka na akumulatorom, dalši konektor, snimač polohy volantu, to ide priamo, podľa typu dvoj alebo troj kontaktny, dalši konektor, od risdiacej jednotky motora, jeden drot na poistkovu skrinku poistka elektorniky riadenia dva drity riadiaca jednotka, pozri tu poriadne najdeš, no dnes prisiel kamos-nasiel si cas ,napojili sme to na pocitac,a ukazalo mi to 01309-J500zadna komunikacia,a 07-10 signal priliz maly-sporadicka, podotykam ze mam koyo,a snimac ma tvar kuzelu,dnes som ho vybral,ale tam neni co riesit-je to cele zaliate v plaste.skusali sme startovat a diagnostikovat,-servo raz islo raz nie.potom som odpojil snimac na serve a vypisalo mi uz len jednu chybu-zadna komunikacia-J500. tak babo rad.no este si najdem cas a popozeram co sa tu o tom pisalo na skorsich strankach,ale som na tom asi podobne ako smejko,az na to hosi ze mne auto neblika ako vianocny stromcek.jo a este mi par krat ostalo svietit EPC,no tak zatial dik a pockam co napisete a ja vycitam,cauko budem informovat,a ked najdem chybu presne vam ju napisem,cauko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
birko2 Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 (editace) a diagnostikovat,-servo raz islo raz nie.potom som odpojil snimac na serve a vypisalo mi uz len jednu chybu-zadna komunikacia-J500. tak babo rad.no este si najdem cas a popozeram co sa tu o tom pisalo na skorsich strankach,ale som na tom asi podobne ako smejko,az na to hosi ze mne auto neblika ako vianocny stromcek.jo a este mi par krat ostalo svietit EPC,no tak zatial dik a pockam co napisete a ja vycitam,cauko budem informovat,a ked najdem chybu presne vam ju napisem,cauko skus pozriet moje prispevky ake som mal problemy a mam tiež koyo,menil som kabelaž od stieračov pod riadiacu jednotku a mam už asi mesiac pokoj...mam model 2003.... Editováno: 25. Listopad 2009, autor: birko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamil07 Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 Tak dnes jsem se k tomu dokopal a objednal jsem nový senzor TRW, tak snad už bude klid. Obj. číslo je 6Q1423291DX, někde jsem četl (už nevím kde), že DX znaméná repas, může to být, nebo jsem objednal špatně a mám objednávku zrušit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekHahn Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 6Q1423291DX je repas (použitej) 6Q1423291D je uplně novej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.