Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

pod deklem autobaterie jsou pojistky, je tam pojistka přímo pro servo řízení 50A, stačí mikroprasklinka a blbne to...zkusit zkontrolovat, popř. vyměnit....baterka je ok? servočerpadlo papá hodně proudu, KO baterka se na servu rychle pozná ;)

Editováno: , autor: kibi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Perfektní vlákno a rady, takže díky za něj. Mám Fabii II 1.9TDI r.v. 2007 a mám podobný problém co většina z vás tady. Dělalo to občas, v létě vůbec, ale v tomto období už při každém startu. Po nastartování a vytočení volantu začnou blikat světla a vnitřní interiér. Alternátor a dobíjení zkontrolováno autoelektrikářem, baterka je rok stará. Na Vagu vypsaná chyba 01288 - sv.30 servorizeni , a něco ve smyslu nízký signál, sporadicky. Cca 2x se mi stalo, že se rozsvítila kontrolka servořízení a ABS. Po vypnutí a opětovném startu vše v pohodě. Byl jsem v Bosch Car Service a tam mi řekli, že je to nejspíše vadné čerpadlo servořízení ( na můj model 8100Kč) a málem mě sbírali ze země. Nebo další varianta již zde zmíněný senzor úhlu natočení.

V pondělí jsem objednaný do škodovky na dle slov přijímacího technika "velkou diagnostiku", tak doufám, že tam na něco přijdou. To vadné čerpadlo se mi nějak nezdá, jelikož s řízením samotným krom te výjimky nebyl problém.

Editováno: , autor: LukášCBR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pod deklem autobaterie jsou pojistky, je tam pojistka přímo pro servo řízení 50A, stačí mikroprasklinka a blbne to...zkusit zkontrolovat, popř. vyměnit...
V tydnu jsem koupila ve Skodovce 50A pojistku za 35Kc. Dnes jsem ji vymenila. Uvidime jestli to prestane delat. Kazdopadne napriklad tento tyden servo fungovalo normalne. Na stare pojistce jsem zadne mikroprasktlinky nenasla. Pojistku jsem vyfotila z obou stran:

785_IMG_3762_tn.jpg

946_IMG_3767_tn.jpg

a také ať mrkne na hřeben řízení - konkrétně na pryžové manžety u tyček řízení, nesmí kolem nich prolínat servo kapalina, jinak je KOhřeben řízení!
Na toto se manzel jeste nedival. Je domluveny se sousedem, ktery ma jamu, ze se pohodlne podiva z jamy.
Dělalo to občas, v létě vůbec, ale v tomto období už při každém startu.
Me to delalo obcas i v lete. Ted posedni 3 tydny to dela uz moc casto. Ale pri kazdem startu ne.
Po nastartování a vytočení volantu začnou blikat světla a vnitřní interiér.
To se me nestalo ani jednou, ze by zacali blikat svetla, nebo vnitrni interier.
V pondělí jsem objednaný do škodovky na dle slov přijímacího technika "velkou diagnostiku", tak doufám, že tam na něco přijdou.
Prosim te, pak napis co zjistili. Diky.

mamkaking: vypadá to na vadný snímač úhlu řízení, pokud trošku s VAGem umíš, vymaž všechny chyby....a až se znovu rozsvítí kontrolka udělej tento výpis znova, ale dle mne ti blbne na autě práve snímač úhlu řízení (bohužel u fabek se starším řízením typu TRW častá závada)...nový díl se dá za cca 2000,-Kč, z vrakáče kolem 500,-, ale hůř se shání...

Asi ho po vanocich zacnu shanet. Protoze kdyz, jsem dneska vymenila tu 50A pojistku, tak jsem VAGem sledovala jestli budou nejake chyby na 44 a zadne nebyly. Ale pak jsem se divala na 9 a 19. No a u obou pise chybu 00778 - Snimac uhlu rizeni (G85) 49-00 - bez komunikace. Kdyz dam smazat, tak okamzite naskoci tato chyba znova. Jak u 09, tak u 19. Pritom jak uz jsem psala, tak dneska ani posledni tyden to vubec nezlobilo. Coz i vysvetluje tu prazdnou 44.

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Eíslo dílu oídícího modulu: 6Q1 937 049	
 Komponent a/nebo - verze: BORDNETZ-SG.		1S30
	Kódodvání softwaru: 09234
		   Kód opravny: WSC 13765
2 Nalezeny chyby:
00778 - Snimac uhlu rizeni (G85)
	49-00 - bez komunikace
01324 - rid.jedn. nahonu na vsechna kola (J492)
	49-00 - bez komunikace

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Eíslo dílu oídícího modulu:  6N0909901  
 Komponent a/nebo - verze: Gateway K<->CAN	1S30
	Kódodvání softwaru: 00014
		   Kód opravny: WSC 13765
2 Nalezeny chyby:
00778 - Snimac uhlu rizeni (G85)
	49-00 - bez komunikace
01324 - rid.jedn. nahonu na vsechna kola (J492)
	49-00 - bez komunikace

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak jsem byl v servise Škoda, napíchli to na VAG a zjistili, že je opravdu čerpadlo vadné. Za nové si řekli 16500kč + práce. Poprosil jsem vedoucího servisu ať mi řekne co mám za řízení a ať mi nadiktuje číslo toho čerpadla servořízení. Řekl, že mám TRW a číslo 6R0 423 156B. Objednal jsem na škoda díly.cz čerpadlo servořízení TRW za 8199Kč. Na druhý den jsem ho dotáhl do servisu a říkal si, jak pěkně se to vyřešilo. Druhý den jsem si byl vyzvednout auto a technik mi řekl, že je čerpadlo vadné, že nevykazuje žádnou ampérovou křivku, že točí volantem a nic se neděje. Auto mi tedy složili s vadným čerpadlem, které má údajně neustálý odběr 60A - proto to blikání, a jsem domluvený s obchodem skoda-dily.cz, že mi po novém roce zašlou jiný kus.

Moc se mi tomu nechce věřit a popravdě nevím co si o tom mám myslet. Svátky před námi, auto pokažené, některé cesty jsem musel odvolat a klidná pohoda v pr....

Jen se modlím, aby to druhé čerpadlo fungovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyto levné čerpadla TRW jsou vyráběny v Číně. Také mě asi před čtyřmi lety toto čerpadlo odešlo, ve Škodovce chtěli za nové 22 000. Tak jsem si také objednal z internetového obchodu, tehdy se ceny pohybovaly kolem 10 000. Nechal jsem ho vyměnit v Škoda servisu. Čerpadlo sice fungovalo jak by mělo, ale jeho řídící jednotka nekomunikovala a diagnostikou. Technik říkal, že tam nejde nastavit, jak má jít těžko řízení, jsou tam asi čtyři úrovně, které jdou diagnostikou nastavit. Tak jsem to nechal být, řízení šlo tak akorát. Reklamace by byla na dlouhé lokty a s autem jsem potřeboval jezdit.No ale jinak čerpadlo do dneška funguje. Tyto čerpadla TRW byly velmi poruchové, hlavně ta elektronická část, do které časem pronikla vlhkost se solí. Téměř každý, kdo měl starší Fabii s tímto čerpadlem ho musel již měnit, někteří i dvakrát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě proto jsem čerpadlo objednával, pro mě, na renomovaném obchodu skoda-dily.cz. Vůbec jsem nepočítal s tím, že by nové origo TRW bylo hned vadné. Jak jsem již psal, eshop mi nabídl, že mi hned v lednu zašlou další, takže se modlím ať je již dobré.

Jinak díky za postřehy, aspoň vím co třeba v budoucnu čekat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý denvšem

prošel jsem už snad milion stránek o řízení ve fabii, ale nenašel jsem to co se stalo mě.

Proto se zde zeptám.mám Fabiii 2002 listopad posilovač Koyo. po výměně posilovačw vše OK.

Ten starý posylovač bycch si chtěl sám repasnout ale zatím nevím uplně co stím je. Když jsem zapnul klíček do zapalování kontrolka ( volant ) zhasnula po chvilce, po nastartování se kontrolka znova rosvítila zajímalo by mě co by stimmohlo být. podle ích el znalostí to bude nějaká prkotina ( nějakej studenák nebo tak něco ). mohu poprosit o nějaké rady? prosím pište a e-mail reza25@seznam.cz

Všem předem děkuji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Chlapi nazdar! Kamarát má problém so servom. Čítal som celé toto vlákno a nenašiel som odpoveď na jeho problém. Mal vybitú baterku, tak ho roztiahli a od toho momentu mu nefunguje servoriadenie. Napichol som ho na VAG a vypisuje mi len jednu chybu 00566 (posilovac rizeni - provoz, nesmyslny signal). Má MR2003, čidlo natočenia kolies vymieňal, káblový zväzok rozmotal, napájanie ide do čerpadla. Už ma nič nenapadá. Neviete niekto čo s tým? Ďakujem pekne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj.to je divne servo z roztlacanim snad nema nic spolocne ale skus najprv poriadne dobit baterku ozaj ako je na tom ked je stara moze to tiez robit divne veci so servom skontroluj poistku kdesi som tu cital ze staci na nej drobna prasklinka a je vymalovane a este skontroluj konektor na snimaci serva ci niesu kontakty zaoxidovane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravým mám taky celkem problém mám fábii sdi 1,9 2001/04 byl jsem na výměně serva 20 táců v pryč posilovač už běhá ale mám jiný problém po výměně ve škoda servisu mi nejde otáčet správně volantem doprava můžu otočit o 1,5 volantu a pak ucítim takový tvrdý náraz když otáčím doleva jde to pouze o 1,25 otáčky a zastavím se jakoby pružne nevíte čím to je. je to celkem problém při parkování :kol-33:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím...mám fabku Rs TDi r.v. 2003...vcera jsem jel a chtel jsem si zkusit smyka na snehu....kdyz jsem udelal smyk a chtel se rozjet rozsvitila s emi kontrolka serva a servo neslo..jelikoz s emi to driv uz jednou stalo tak jsme zhasnul motor a kdyz jsem chtel nastartovat uz jsem nenastartoval..jako bych mel vybitou baterku...za chvili jsem to zkusil a motor normalne naskocil...driv s mei to stalo ze mi nelso servo tak jsem zhasnul motor a kdyz jsem nastartoval tak servo slo normalne muze mi nekdo poradit kde muze bejt chyba :) dikes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel jiná varianta nebyla,takže čerpadlo a rovnou i řízení ,oboje nové z FII/R, odešlo mi sice čerpadlo ale dávat nové na hřeben který má najeto 170 tkm nemělo smysl ,takže nový komplet a doufám že je zase alespoň na 170tkm klid :-) JInak kdo nemá doporučuju dát celoplošný kryt na spodek,voda,bordel a sůl nedělá ani čerpadlu ani hřebenu zrovna dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...