Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Jo momenťák by se hodil ale kupovat ho kvůli výměně svíček nebudu. Budu to muset risknout obič klíčem.

Trocha citu....

ve starych 120tkach se svicky vzdy dotahovaly ,,na ruku,, dokonce nas soused mel vymenu tesneni pod hlavou tak v ruce, ze to delal znamym za 200kc na dvore, v nedeli odpoledne a nikdy jsem ho nevidel s momentakem na srouby, vzdy to dotahl racnou a orechem a vsechna auta jezdila jak drak.. myslim, ze se z toho dela veda.. proste dotahnout svicky ,,na cit,, a hotovo.

Je to na podzim, jsem opravoval motor na hasičcské stříkačce a "citem". Jen jeden šroub, asi stářím nápor nevydržel a po vytažení a znovu dotahování momenťákem to bylo pocitově daleko větší rvaní. A pak si nepořídíš.

  • 2 týdny později...

.

Upraveno od Pelo222

presne toto mal tato na služobnom roomstri ráno keď vždy naštartoval motor chvílku brblal nejakých 10-15sekund niekedy aj zhasol potom znova naštartoval a už išiel ako má a to aj keď potom odstavený v robote nejakých 6hodin a potom už bezproblémov naštartoval, keď sa pýtal v servise že čo to spôsobuje tak mu povedali že je nejaká lambda sonda už opotrebovaná (neviem čím) a že tam je problém že zle to potom RJ zle vyhodnocuje. PS: občas som sa riadne smial jak mu to strielalo do výfuku jak niektoré závodné autá :D

ale mne to robi len teraz ked je teplejsie, ked bolo zimsie tak vsetko ok

no práve že to mu to tak aj robilo, cez zimu keď bolo aj -10°C tak v pohode to naštartovalo bez brblania.....a ako štartuješ zapneš klučík nabehnú kontrolky počkáš kým pozhasínajú a vtedy štartuješ ?? ak nie tak skús počkať až zhasnú všetky kontrolky ja som to skúsil popár krát takto naštartovať a motor bez problémov naštartoval a vobec ani nebrblal, možno šťastie možno nie, za pokus to stojí

ja strcim klucik a hned startujem, skusim to ale moc tomu neverim

skús neviem možno som mal šťastie že to tak naštartovalo, vieš lebo známy mi hovoril že ak hneď naštartuješ tak riadiaca jednotka dostane nejaký šok a preto u niektorých aut aj kvoli tomuto tie RJ odchádzajú

To je nějakej nesmysl, ta testovací sekvence se musí dát přerušit (navíc motorová ŘJ je něco jinýho než BGM, která řídí test brzd, serva, pásů atd) - v tom bych příčinu nějakejch problémů nehledal.

šak ja som len povedal čo mi bolo povedané nehovorím že je to pravda, ale ja mám na fabii nabehané cez 181000 km a nerobí to

.....tak jsem se dostal 23.4 na "magických" najetych 222.222 km. A stále...  tuk...tuk..tuk... bez problemu!!!!!!!!!!!!

post-7773-0-57544600-1367422982_thumb.jp

pekne chcel by som videť kto by mal najazdených tak ale 350 až 400tkm

Myslím že na Roomu jen hodně těžko bude někdo mít najeto víc než Misubaro...

.

Upraveno od Pelo222

  • 4 týdny později...

Mam rovnaky problem ako Pelo222 - studene starty su tak na 2-3 krat. Auto chyti, ide na zvysene otacky (cca 1100) a po par sekundach sa zacne dusit, nereaguje na plyn a zhasne. Popri tom obcas streli do vyfuku a je dost citit benzin. Ked na 2-3 krat nastartuje, zacne reagovat na plyn uplne normalne a mozem jazdit. Ziadne ine prejavy niesu - spotreba v pohode, volnobeh drzi, vykon v normale .... Na VAGu naslo chybu 17536 - rada valcu 1 - system prilis chudy. Mam nabehane cca 130k (pri 120k bol robeny velky servis). Keby niekto vedel co s tym, bude rad za kazdu radu. Dakujem.

post-38395-0-85128500-1370041304_thumb.j

Upraveno od pauliej

presne toto robilo môjmu tatovi na služobnom roomstri rovnaký motor, v servise mu povedali že je nejaká lambda sonda zlá.

Řada válců 1 - přeloženo znamená "1. válec", další "systém příliš chudý" = vstřikovač pro 1 válec dává příliš málo paliva, nebo je nějaká další závada v sání pro 1. válec. Kdyby to bylo jen lambda sondou, která je společná pro všecky 4 válce, hláška by byla "směs příliš chudá". Chce to začít PŘEMEJŠLET  a opravovat = změřit kompresní tlaky a zkontrolovat svíčky a vstřikovače - ne jenom slepě "napichovat auto na diagnostiku" a žít v bludu, že VAG je všemocný "čúdo", který všecko vymyslí za mě...

.

Upraveno od Pelo222

Ahojte. Akurat dnes som si doviezol auto zo servisu. Ziadny senzor nevykazoval problem na VAGu, tak nakoniec zmerali tlak v palivovom systeme. Pred filtrom bol OK, za filtrom bol nizky. Pri garance pri 120000 kilometroch (teraz mam 130k) mi menili palivovy filter a pouzili nespravny typ. Nastastie to robili v tomto istom servise tak si priznali chybu a mal som to v ramci "zaruky". Snad to uz bude OK.

  • 3 týdny později...

.

Upraveno od Pelo222

tak ako si na tom lebo švagor má ten istý problém začal som od jednoduchších vecí - výmena sviečok, vzduch. filter, palivový filter, čidlo teploty, robí mu to stále štart na 5-8 krát tiež som myslel už len na tie vstreky drbol som mu do benzínu ten sajrajt čo ich má akože vyčistiť a furt to isté mimochodom tiež jazdí na plyn

  • 2 týdny později...

...tak hlásím "konečně" také PRVNÍ poruchu. :kol-26:  Po poctivých najetých 232.000km jsem před dvěma dny zjistil mírný unik chladicí kapaliny. Včera jsem to řešil v servise a našli jsme v levé části ve směru jízdy, u kolínka pod spojkou prasklou hadici. Výměna v mžiku. Nechal jsem nalít novou kapalinu a pak doplnit klimatizaci. Překvapilo mě, že po 7 letech provozu scházelo nepatrné množství chladiva. Odsáto 0.410 kg. Naplněno 0.575 kg. :kol-24:

tak to si myslím že to neni nejak vážna chyba, ja mám pokazené ložisko v prevodovke a inak bez problémov, neviete koľko ide do prevodovky oleja ??

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.