marfan Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 no je to možné že ano, pretože rv.mám 03/2008 a začne sa to prejavovať až pri veľa km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 no neviem to nájsť , bola tam tuším poškodená klzná vrstva - grafitová na piestoch , podobne ako to mali AUB kedysi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 Koukám, že se pánové z VW nepoučili z předchozích chyb. Mně to svého času taky podezřele klepalo u BBZ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 Pawouk - kedysi na VW Clube bol GOLF CGGA 59kw , s 38 000km a vydreté steny valca asi aj piesty , viac info tam nebolo len že to chodilo LL oleje ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 Inak teda poznám jednu Fabiu ktorá má cez 350 000km a s motorom nič nebolo robené , 74kw AUB , jedna s prvých na ktorých odchádzali piesty a mali veľkú spotrebu oleja , akurát je to jazdené dlhé trasy , olej je tam od začiatku 5W40 MOBIL a mení sa do 15 000km , a vymenený bol aj pri 2500km po zábehu ... Vždy originál filtre , aj sviečky , po 30 000km ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 ja poznám zasa jeden roomster ktorý už ťaha na 400tkm a tiež bez problémov, je to asi ozaj o tom aký kus chytím, šak do 190tkm som nemal problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 ja mám len 38000km , a nadštandardnú údržbu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 to nemáš ešta ani "poriadne" zabehnuté Sestra má vo fabii rovnaký motor ako ja a má tam teraz 171tkm a zatiaľ bez problémov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 zabiehame :-D a staráme sa 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 bola tam tuším poškodená klzná vrstva - grafitová na piestoch , podobne ako to mali AUB kedysi presne tak,toto je ten problém klepania ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 zabiehame :-D a staráme sa správne,keď budú takéto,tak je niečo zlé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 Milan - máš tam 3-4 valec vybehaný Ja som sa dopátral k jednej veci , VW má k motoru CGGA v golfe na výber dvoje sviečky - jedny NGK 101905617C a druhé klasické lacnejšie BOSCHKY 101905601F osobne nemám s bochkami dobré skúsenosti a niekedy to po štarte tak nepekne trhne motorom tak mám nachystané tie NGK , už od pohľadu to vyzerá byť poriadna sviečka tiež sa mi nepáči že tie 601F idú v škodovke do všetkého , do 1,2 silnej aj slabej HTP , do 1,6 16V , do 1,4 16V , pritom NGK tam ma iný typ sviečok , takže neverím že nejaký univerzál je to najlepšie čo môže byť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 Milan - máš tam 3-4 valec vybehaný to bol dôsledok špatného vstrekovača ...diagnostika 0 závad,vynechávanie zapalovania 0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 a Boschky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 Nevěř tomu, že by to bylo JEN Boschkou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 Neverím tomu ale som rád za to že som našiel adekvátne originálne NGKčky ktoré tam dám , len sa mi proste nepáči ako môže byť jedna sviečka "vhodná" k toľkým motorom ... Sranda je že VW to stále rozdeľuje ale škodovka sa spokojí s lacnejšou variantou ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 Co když je to tak, že VW MŮŽE, ale Škodovka MUSÍ?????? Uvažuj, nebyl by to první takovej případ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 no taketo sviecky som este nemal, a mal som rozne od origo cez bosch nkg teraz pouzivam brisky silver a vzdy boli vsetky krasne vypalene do biela(na oboch autach), aj ked mi to chodilo na dualnu zmes bohatu jak svina(rozumej vstrekovalo benzin aj plyn sucasne chybou montaznika lpg) a skakalo to ako kamzik. Na ten vstrekovac by som to moc nepovedal, nezere ti olej? nepresakuje tam nejako cez.. no vrchom alebo spodom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 Nejak to bude , preto som len rád že tu tá možnosť v originále je a chystám sa ju využiť :-) ono mňa netreba brať vždy vážne , moc špekulujem nad vecami , a hlavne pri svojom aute som puntičkár , ono kto vyťahuje cievky originál prípravkom a nepáči skrutkovačmi , kto každú cievku 20x v ruke otočí , očistí , skontroluje , namaže gumičku vnútri pastou podľa dielenskej príručky ktorá má pár gramov a stojí majlant ... ja som rád keď sa s niečím môžem pozabávať tak tú šancu využívam naplno ... potom z bežnej prehliadky je sobota preč. ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 Na ten vstrekovac by som to moc nepovedal, nezere ti olej? nepresakuje tam nejako cez.. no vrchom alebo spodom? ak sa pýtaš mňa,tak to bolo vstrekovačom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 nie suriho, ale tebe odisli dva vstreky naraz? ze si to mal tiez pol na pol? Svagor ma tiez zacernenu sviecku na prvom valci, skusil som vstreky poprehadzovat, sviecky, cievky a furt to iste, asi ventil? musime tlaky este okostovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 mne to olej nežere , tie sviečky boli bez oleja , akurát boli vybraté po krátkom štarte takže za to sú možno také špinavšie , odfotím ti teraz po roku a 13tkm ako vyzerajú tie Boschky keď budem dávať NGK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 to nie je moje auto - to len pre úplnosť ... ...tiež som skúsil najprv prehodiť cievky (nič),potom merané tlaky (OK),na 2.válci čierna sviečka ...následovalo prehodenie vstrekovača medzi 1. a 2. válcom a ejhle..zahádzalo to sviečku na 1.válci ...takže nový vstrekovač a auto si len tak vyspevuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 Hej hej dosiel si na to ja este nie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 Je normalni, ze v tomto pocasi po tydnu odstaveni, se pri nastartovani ozyva tak 15 vterin takovy klapavy zvuk? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.