Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

no je to možné že ano, pretože rv.mám 03/2008 a začne sa to prejavovať až pri veľa km.

no neviem to nájsť , bola tam tuším poškodená klzná vrstva - grafitová na piestoch , podobne ako to mali AUB kedysi 

Koukám, že se pánové z VW nepoučili z předchozích chyb. Mně to svého času taky podezřele klepalo u BBZ...

Pawouk - kedysi na VW Clube bol GOLF CGGA 59kw , s 38 000km a vydreté steny valca asi aj piesty , viac info tam nebolo len že to chodilo LL oleje ... 

post-51372-0-03845000-1421489429_thumb.j

post-51372-0-83044000-1421489430_thumb.j

post-51372-0-99516100-1421489435_thumb.j

post-51372-0-65597800-1421489438_thumb.j

Inak teda poznám jednu Fabiu ktorá má cez 350 000km a s motorom nič nebolo robené , 74kw AUB , jedna s prvých na ktorých odchádzali piesty a mali veľkú spotrebu oleja , akurát je to jazdené dlhé trasy , olej je tam od začiatku 5W40 MOBIL a mení sa do 15 000km , a vymenený bol aj pri 2500km po zábehu ... Vždy originál filtre , aj sviečky , po 30 000km ...

ja poznám zasa jeden roomster ktorý už ťaha na 400tkm a tiež bez problémov, je to asi ozaj o tom aký kus chytím, šak do 190tkm som nemal problémy.

ja mám len 38000km , a nadštandardnú údržbu

to nemáš ešta ani "poriadne" zabehnuté :D Sestra má vo fabii rovnaký motor ako ja a má tam teraz 171tkm a zatiaľ bez problémov.

zabiehame :-D a staráme sa 

post-51372-0-96003800-1421496287_thumb.j

post-51372-0-98815200-1421496310_thumb.j

post-51372-0-20199900-1421496325_thumb.j

bola tam tuším poškodená klzná vrstva - grafitová na piestoch , podobne ako to mali AUB kedysi 

presne tak,toto je ten problém klepania ...

zabiehame :-D a staráme sa 

správne,keď budú takéto,tak je niečo zlé :(

post-62595-0-93767800-1421499411_thumb.j

Milan - máš tam 3-4 valec vybehaný :D 

 

 

Ja som sa dopátral k jednej veci , VW má k motoru CGGA v golfe na výber dvoje sviečky - jedny NGK 101905617C a druhé klasické lacnejšie BOSCHKY 101905601F

 

osobne nemám s bochkami dobré skúsenosti a niekedy to po štarte tak nepekne trhne motorom tak mám nachystané tie NGK , už od pohľadu to vyzerá byť poriadna sviečka :D   

 

tiež sa mi nepáči že tie 601F idú v škodovke do všetkého , do 1,2 silnej aj slabej HTP , do 1,6 16V , do 1,4 16V , pritom NGK tam ma iný typ sviečok , takže neverím že nejaký univerzál je to najlepšie čo môže byť 

Milan - máš tam 3-4 valec vybehaný :D

to bol dôsledok špatného vstrekovača ...diagnostika 0 závad,vynechávanie zapalovania 0

a Boschky :D

Neverím tomu ale som rád za to že som našiel adekvátne originálne NGKčky ktoré tam dám , len sa mi proste nepáči ako môže byť jedna sviečka "vhodná" k toľkým motorom ... Sranda je že VW to stále rozdeľuje ale škodovka sa spokojí s lacnejšou variantou ... 

Co když je to tak, že VW MŮŽE, ale Škodovka MUSÍ??????

 

Uvažuj, nebyl by to první takovej případ...

no taketo sviecky som este nemal, a mal som rozne od origo cez bosch nkg teraz pouzivam brisky silver a vzdy boli vsetky krasne vypalene do biela(na oboch autach), aj ked mi to chodilo na dualnu zmes bohatu jak svina(rozumej vstrekovalo benzin aj plyn sucasne chybou montaznika lpg) a skakalo to ako kamzik. Na ten vstrekovac by som to moc nepovedal, nezere ti olej? nepresakuje tam nejako cez.. no vrchom alebo spodom?

Nejak to bude , preto som len rád že tu tá možnosť v originále je a chystám sa ju využiť :-) 

 

 

ono mňa netreba brať vždy vážne , moc špekulujem nad vecami , a hlavne pri svojom aute som puntičkár , ono kto vyťahuje cievky originál prípravkom a nepáči skrutkovačmi , kto každú cievku 20x v ruke otočí , očistí , skontroluje , namaže gumičku vnútri pastou podľa dielenskej príručky ktorá má pár gramov a stojí majlant ... ja som rád keď sa s niečím môžem pozabávať tak tú šancu využívam naplno ... potom z bežnej prehliadky je sobota preč. ... 

Na ten vstrekovac by som to moc nepovedal, nezere ti olej? nepresakuje tam nejako cez.. no vrchom alebo spodom?

ak sa pýtaš mňa,tak to bolo vstrekovačom ;)

nie suriho, ale tebe odisli dva vstreky naraz? ze si to mal tiez pol na pol? Svagor ma tiez zacernenu sviecku na prvom valci, skusil som vstreky poprehadzovat, sviecky, cievky a furt to iste, asi ventil? musime tlaky este okostovat

mne to olej nežere , tie sviečky boli bez oleja , akurát boli vybraté po krátkom štarte takže za to sú možno také špinavšie , odfotím ti teraz po roku a 13tkm ako vyzerajú tie Boschky keď budem dávať NGK

to nie je moje auto - to len pre úplnosť ...

...tiež som skúsil najprv prehodiť cievky (nič),potom merané tlaky (OK),na 2.válci čierna sviečka ...následovalo prehodenie vstrekovača medzi 1. a 2. válcom  a ejhle..zahádzalo to sviečku na 1.válci ...takže nový vstrekovač a auto si len tak vyspevuje  :kol-135:

Hej hej dosiel si na to ja este nie

Je normalni, ze v tomto pocasi po tydnu odstaveni, se pri nastartovani ozyva tak 15 vterin takovy klapavy zvuk?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.