Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Inak teda poznám jednu Fabiu ktorá má cez 350 000km a s motorom nič nebolo robené , 74kw AUB , jedna s prvých na ktorých odchádzali piesty a mali veľkú spotrebu oleja , akurát je to jazdené dlhé trasy , olej je tam od začiatku 5W40 MOBIL a mení sa do 15 000km , a vymenený bol aj pri 2500km po zábehu ... Vždy originál filtre , aj sviečky , po 30 000km ...

Vloženo

Milan - máš tam 3-4 valec vybehaný :D 

 

 

Ja som sa dopátral k jednej veci , VW má k motoru CGGA v golfe na výber dvoje sviečky - jedny NGK 101905617C a druhé klasické lacnejšie BOSCHKY 101905601F

 

osobne nemám s bochkami dobré skúsenosti a niekedy to po štarte tak nepekne trhne motorom tak mám nachystané tie NGK , už od pohľadu to vyzerá byť poriadna sviečka :D   

 

tiež sa mi nepáči že tie 601F idú v škodovke do všetkého , do 1,2 silnej aj slabej HTP , do 1,6 16V , do 1,4 16V , pritom NGK tam ma iný typ sviečok , takže neverím že nejaký univerzál je to najlepšie čo môže byť 

Vloženo

Neverím tomu ale som rád za to že som našiel adekvátne originálne NGKčky ktoré tam dám , len sa mi proste nepáči ako môže byť jedna sviečka "vhodná" k toľkým motorom ... Sranda je že VW to stále rozdeľuje ale škodovka sa spokojí s lacnejšou variantou ... 

Vloženo

no taketo sviecky som este nemal, a mal som rozne od origo cez bosch nkg teraz pouzivam brisky silver a vzdy boli vsetky krasne vypalene do biela(na oboch autach), aj ked mi to chodilo na dualnu zmes bohatu jak svina(rozumej vstrekovalo benzin aj plyn sucasne chybou montaznika lpg) a skakalo to ako kamzik. Na ten vstrekovac by som to moc nepovedal, nezere ti olej? nepresakuje tam nejako cez.. no vrchom alebo spodom?

Vloženo

Nejak to bude , preto som len rád že tu tá možnosť v originále je a chystám sa ju využiť :-) 

 

 

ono mňa netreba brať vždy vážne , moc špekulujem nad vecami , a hlavne pri svojom aute som puntičkár , ono kto vyťahuje cievky originál prípravkom a nepáči skrutkovačmi , kto každú cievku 20x v ruke otočí , očistí , skontroluje , namaže gumičku vnútri pastou podľa dielenskej príručky ktorá má pár gramov a stojí majlant ... ja som rád keď sa s niečím môžem pozabávať tak tú šancu využívam naplno ... potom z bežnej prehliadky je sobota preč. ... 

Vloženo

nie suriho, ale tebe odisli dva vstreky naraz? ze si to mal tiez pol na pol? Svagor ma tiez zacernenu sviecku na prvom valci, skusil som vstreky poprehadzovat, sviecky, cievky a furt to iste, asi ventil? musime tlaky este okostovat

Vloženo

mne to olej nežere , tie sviečky boli bez oleja , akurát boli vybraté po krátkom štarte takže za to sú možno také špinavšie , odfotím ti teraz po roku a 13tkm ako vyzerajú tie Boschky keď budem dávať NGK

Vloženo

to nie je moje auto - to len pre úplnosť ...

...tiež som skúsil najprv prehodiť cievky (nič),potom merané tlaky (OK),na 2.válci čierna sviečka ...následovalo prehodenie vstrekovača medzi 1. a 2. válcom  a ejhle..zahádzalo to sviečku na 1.válci ...takže nový vstrekovač a auto si len tak vyspevuje  :kol-135:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...