Červenec 12, 201510 r Pred 2 tydny jsem byl u sestry a jeji pritel me nemusi, auto bylo odemcene, tak nevim, jestli neco neprovedl.
Červenec 12, 201510 r Tak to je dobrej haluz teda, tak jako tak pokud to máš v záruce a nejsi si jist tak s tím jeď do servisu. Jinak to moje "šustění" jsem pozoroval hlavně při sešlápnutém plynu a od cca 2000ot. a vždy jen s puštěnou klimou.
Červenec 12, 201510 r Tohle je slyset pri zavrenych oknech, ve volne krajine, jako bych jel s dieslem, vykon motoru je v pohode.
Červenec 25, 201510 r Dnes jsem se dival v Antwerpach v Makru na zdejsi oleje, meli v nabidce Mobil 1 ESP 5w30, 15€ za litr, nebo 0W40 za 14€. Na etikete maji belgickeho importera, nalepovaci stitek v nemcine s ceskymi slovy "datum" a "km".
Červenec 28, 201510 r Ahojte, doteraz som jazdil O1 1.6 MPI 75kW, avšak zaujala má táto mašina (http://www.skodaplus.sk/Car/885024/skoda-fabia-combi-1-4-16v-ambition-plus-lpg?query=mark%255B%255D%3D32%26model%255B%255D%3D400%26model%255B%255D%3D404%26priceFrom%3D%26priceTo%3D%26speedometerFrom%3D%26speedometerTo%3D%26inOperationFrom%3D%26inOperationTo%3D%26loadFrom%3D%26loadTo%3D%26capacity%3D0%26leasing%3D%26isSkodaplus%3D1%26mark%255B%255D%3D32%26model%255B%255D%3D400%26model%255B%255D%3D404%26off%3D15) Nepoznám ten motor a páči sa mi, že to je s LPG - jazdím cca 30 000 km ročne, bude to dobré vozenie? Nejaké postrehy čo by som mal vedieť?
Červenec 28, 201510 r Nič , jazdí to , celkom snaživý motor /neviem ako na LPG/ , dobrá spotreba aj na benzíne , zohriaty po 2 km , viacmenej spoľahlivá voľba ...
Červenec 28, 201510 r I na ten plyn to jezdi paradne,mam stejnou motorizaci a jse maximalne spokojeny......
Srpen 1, 201510 r to kúp , nalej a bude , aj ja som už Uvidim, zatim uvazuji davat LL, napr. Mobil 1 ESP 5W30 (jen se mi nepodarilo najit TBN u nej) a menit jej po roce. Na jaknaauto se da sehnat za necelych 800,- za 4 litry. Upraveno Srpen 1, 201510 r od Pandora
Srpen 1, 201510 r Obecne zjistuji, ze LL 5W30 TBN maji neco malo kolem 6, coz neni moc. Upraveno Srpen 1, 201510 r od Pandora
Srpen 2, 201510 r zbytočne veľa špekuluješ , nalej tam tú 0w40 new life mobil 1 alebo mobil 5w40 a bude ....
Srpen 2, 201510 r Zrovna tak není nutné dávat 5w30,LL je dnes už jen low saps se všemi negativy co k tomu patří.Něco si o tom najdi. Upraveno Srpen 2, 201510 r od standavfr
Srpen 2, 201510 r Čo som pozeral testy 5w30 olejov tak niektoré sú celkom dobre ale niektoré čisté sračky. Pandora: na tvojom mieste by som nešpekuloval a počas záruky tam dával ten LL olej, to že ho vymeníš každý rok aj tento LL olej spravíš tomu motoru lepšie ako keby si tam dal 0w40,5w40,0w30 pri tvojom nájazde to je myslím, že postačujúce. PS: dá sa povedať, že všetky firemné autá, ktoré sú servisované v autorizovanom servise tak jazdia na 30tkm interval a aj na LL oleje a nemajú problém.
Srpen 2, 201510 r Jenze ty firemaky tech 30 000 najedou za rok a casto jeste mnohem driv - pri rocnim najezdu 5 000 se za LL olej vubec nevyplati priplacet ...
Srpen 2, 201510 r Můžeš sem dát odkaz na ty testy?A v čem je podle tebe lepší pro motor 1,4 olej 5w30 proti těm ostatním?Všeobecně se dá říct,že 5w 30 mají lepší oxidační stabilitu,což při výměně jednou za rok a nájezdu 5000 nehraje žádnou roli,olej 5w40 má lepší vlastnosti při vysokých teplotách a měl by mít lepší proti otěrové vlastnosti,což hraje pro životnost motoru podstatnou roli. A k těm firemním,stačí se po 150000 podívat na uložení vačky a viděl bys to "bez problémů".Většina firem to kolem tohohle nájezdu posílá auta do světa,takže co se děje dál víme my v nezávislých servisech.A světe div se,přesně poznáš,jaký interval motor jezdil. Upraveno Srpen 2, 201510 r od standavfr
Srpen 2, 201510 r O LL uvazuji jen o Mobil 1 esp 5w30 nebo o Millersu EE 5w30. Pokud bych presel na pevny, tak Mobil 1 0w40 (mam trochu strach z toho 0w) nebo Millers EE 5w40. Precetl jsem na netu hromadu diskuzi, podival se na technicke listy a vybral jsem si vyse uvedene oleje, nenapadlo me, ze vyber oleje je takova veda. Doufam, ze temito oleji zabranim mj. i karbonizaci a problemy s ni spojene.
Srpen 2, 201510 r Leda howning - karbonizaci nezabranis nicim, jedine zmenou konstrukce tak, aby se exponovany casti motoru lip chladily (aby na nich pri provozu nebyla povrchova teplota vyssi nez je teplota uhelnateni olejovy vrstvy). Cemu zabranit muzes, je USAZOVANI karbonu pomoci prislusny aditivace oleje saponatovou slozkou, ktera karbony "smejva" do naplne, takze jsou odplavovany a zachycovany filtrem. A nepomuzou ani oleje s vysokoteplotni charakteristikou, to bys musel nasadit silikonovej zakladni olej, aby ses dostal s teplotou rozkladu na vyssi hodnoty - se zakladnim olejem na mineralni (ropny) bazi proste neprekrocis cca 300 stupnu lokalni teploty bez vzniku karbonu ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.