Přejít na obsah

Motor 1.4 16V 63 kW


biliv

Doporučené příspěvky

O LL uvazuji jen o Mobil 1 esp 5w30 nebo o Millersu EE 5w30.

Pokud bych presel na pevny, tak Mobil 1 0w40 (mam trochu strach z toho 0w) nebo Millers EE 5w40.

Precetl jsem na netu hromadu diskuzi, podival se na technicke listy a vybral jsem si vyse uvedene oleje, nenapadlo me, ze vyber oleje je takova veda.

Doufam, ze temito oleji zabranim mj. i karbonizaci a problemy s ni spojene.

neblbni, nevybíráš olej do formule 1, ale do krumplu 1,4 16v. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pandora, oleje tu na fóre a aj cez súkromne správy riešiš dookola už niekoľko mesiacov.
Pri tom tvojom ročnom nájazde tam môžeš naozaj dávať aj najlacnejší olej ktorý má schválenie VW 502.00. Je úplne jedno či olej do tvojho auta bude vyrábať Palma alebo priamo NASA, lebo pri tvojom nájazde sa auto rozpadne o niekoľko desaťročí skôr než ako by si postrehol nejaký rozdiel v správaní alebo vo vlastnostiach motora kvôli inému oleju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnešní zážitek ze servisu - 30.000 km / 2 roky garanční servis.

 

olej 550 kč/l - ani mě nepřekvapilo, ale nadšený nejsem

zhoršené starty za tepla, klasika - nic se neprojevilo, tato závada je nám neznámá atd... - opět nejsem překvapen

Při přebírání auta jsem měl překódovaný proměnlivý interval na pevný - tak jsem to reklamoval. Přijímací technik obratně zareagoval a přesvědčoval mě, že jen první interval je proměnlivý a ty další už budou roční / 15 tisíc km. 

To už jsem nevydržel a jel do řiti. 

 

Celková cena 3.300 Kč - olej + filtr, kabinový filtr, nic víc, nic míň.  S cenou jsem víceméně spokojen, mohlo být hůř :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Kluci jak prosím vás měříte olej na 1,4 16v. Je mě jasný, že když se tady ptám na takovou věc, tak budu objektem posměchu :kol-98: ale počítám s tím :kol-31: Jde mě o to, že pokaždé to naměřím jinak. Popíšu situaci. Měrku zasunu normálně, olej je uprostřed. Měrku zasunu rychleji, oleje je míň. Měrku zasunu fakt pomalu, že i šnek je rychlejší a olej je nad polovinou. Rozdíl v měření tak dělá cca 0,5cm. A teď co je správně, nemáte někdo podobnou zkušennost? Dobrý je, že tento stav je takhle pořád, takže nic neubejvá a nic nepřibejvá, ale které hladiny se mám vlastně držet? Zkuste to schválně ať v tom nejsem zase sám :kol-27::kol-98: 

Přijde mě, že ten umělej špunt s těsnící gumičkou co je nahoře na měrce, vytvoří při zasunutí do trubičky vzduchovou bublinu a jelikož je měrka ve vaně zakončená ještě v trubičce tak to z ní při rychlejším měření trochu oleje vytlačí. A při pomalém měření to zase podtlakem nějaký olej vytáhne. Ale to je jen moje teorie, třeba dělám něco blbě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak voni už mají i software na změnu hladiny oleje.Já se picnu.

Měřil bych na studeném motoru,olej je hustší a má stabilnější hladinu.A hlavně bych z toho nedělal takovou vědu.Vím,co jsi měl s předchozím autem,ale takhle si jen přiděláváš vrásky.Já kontroluju olej max.každou třetí nádrž,což je tak třikrát za interval.

Editováno: , autor: standavfr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čekal jsem trefnou narážku, ale s tím softem si mě rozbil :-D :-D No, měřím olej tak jednou za měsíc, už to tak neprožívám. Ale je fakt, že ze začátku jsem měřil víckrát a klepal jsem se jak ratlik :-) Jinak měřím za studena a vždy na stejným místě a ta hladina je prostě v závislosti na rychlosti vsunutí měrky jinak. Jak říkám, je to takhle pořád stejný, takže olej je ok, ale spíš mě to zarazilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, dělá to ten plast na konci měrky (držátko) - prostě ji ucpe a když prudce zastrčíš, tlačíš před ním sloupec vzduchu kterej nestačil vybublat ... řešení je poměrně jednoduchý - než měrku po vytažení, otření a "měřicím zastrčení" znovu vytáhneš, minutu nebo dvě počkej (stojící auto, motor v klidu) - ten vymáčknutej olej vsákne zpátky do trubičky podél měrky a zastaví se na skutečný hladině ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mereni je fakt takove divne. Ja zase kdyz vyndam merku tak olej mam i nad max ale ne jako hladina ale jde to jako do V. Proste jakoby se to nekde o neco otrelo kdyz ji vytahuju. Dalsi vec je ze kdyz stojim u baraku na rovine tak jsem na max, u nasich na rovine jsem na pulce:-D Je mi jasne ze tam muze byt nejaky naklon ale pohledem porad stojim rovne a nepamatuji si ze bych mel u jineho auta takovy rozdil na merce a to ze jsem jich mel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...