Honza9007 Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Ano, ja to chapem. Aktivne som sa touto tematikou zaoberal, ked sme so spolocnikmi rozmyslali rozbehnut predajne. Rozpraval som sa na tuto temu aj s ludmi zo zahranicia a tvrdili presne to iste. Problem vsak treba riesit. Neviem ako ma postavene zmluvy SA pripadne VW, ale u nas v zmluve boli jasne definovane pravidla, ako sa ma predavajuci chovat, co vsetko maju zahrnovat jeho vedomosti, ako casto ma byt preskolovany atd atd. Report pre kazdeho zamestnanca mal byt sucastou kazdomesacneho vykazu prace a ak pri mystery shoppingoch by nepreukazal dane vedomosti, mali by sme my moc ho vyhodit za nedostatocne vedomosti alebo poskodzovanie dobreho mena (nejaky podobny dovod, uz si to celkom dobre nepamatam. mali sme to nastavene na taky pseudo franchising aj ked to nebol v plnej miere franchising). sice cely tento plan nam vybuchol koli nepredvidatelnym okolnostiam, ale v principe by sme mali dosah aj na predavaca ktory by robil hambu a zle meno a dostal by vypoved. na urade prace je ludi habadej a vacsinu ludi co nemaju absolutny zaujem, alebo su absolutny introverti nevhodny do retailu sa daju vyfiltrovat pri poriadnom prijmacom procese. mozno to vyzera, ze moc mudrujem. ale som priam alergicky na neschopnych ludi, co mi maju pomoct ci uz pri vybere, alebo pri objednavke. Tam kde by som mal priamy dosah na to, by som to dokazal zmenit, aj ked na to nemam titul. Proste ked niekam pridem, chcem sa citit podobne ako v original Apple Store. Vysypem co chcem a oni mi ponuknu perfektne riesenie pre mna. Nieco neviem, pridem do Genius Baru a vysvetlia mi a ukazu. Kazdy vie o produktoch tolko, aby vedeli zakaznika usmernit, odporucit, ukazat. Hlbsie technicke veci riesi Genius Bar. Ti uz vedia ako premigrovat data z Mac do Windows, ako pracovat vo Final Cut atd. Ked toto funguje u Apple, preco podobny system prisposobeny na automobily nemoze fungovat aj inde? Mne je jedno ze takzvany predajca sedi v obleku, robi sa ze je boss a ma ppc vela roboty a pritom len cita statusy na facebooku. Nech je kludne aj v tricku a rifliach (idealne korporatnych), ale nech v tej hlave nieco ma! Nech ma na stole poriadok, nema ciernu mys od bordelu a zapraseny monitor tak, ze sa bojim pri nom sediet. Je to sice trochu zmatocne napisane, ale pisal som to tak, ako mi to slo z hlavy. Dufam ze pochopite pointu... edit> este ma napada komunikacia so zakaznikom. Ked vojdem do salonu, ocakavam, ze sa ma niekto aspon spyta co chcem. Nie ze sa tam 10 minut prechadzam a cakam, kym zenska dokonci rozhovor s manzelom o tom, ako mu nechutil obed. Ako do p... . Za toto by bola minutova vypoved. --> Takto ma naposledy vytocili v IMPE, odvtedy chodim ku Valouskovi do RK... Toto je samozřejmě správný pohled, ale na rovinu: tebe jako majitele salonu by bavilo měnit lidi po dvou měsících? Po určitý době proti tomu začneš být imunní a zajímají tě jen výsledky, tj. zda daný prodejce něco prodal. Mezi prodejci (zejména VW) mám několik dobrý přátel, kteří jsou pravým opakem námi popisovaného neochotného a neschopného prodejce. Bohužel, jich je menšina (těch dobrých) A ten Genius Bar by v případě prodeje aut neměl opodstatnění - aby jsi měl v každém autosalonu "Specialistu", to by tě vyšlo sakra draho. Protože takový nával jako v Apple Storeu v prodejně aut nikdy nebude, bohužel. Auto není módním zbožím krátkodobé spotřeby, jako např. mobil či tablet. Jak jsou postavený smlouvy mezi prodejcem a ŠA (příp. VW v ČR) vím (relativně) přesně. V případě škodovky si troufám tvrdit, že ji znám z 90% z hlavy. A řešit nechutnající oběd je přece důležité, ne? Jinak by to byla krize v domácnosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 senky: hezká až na ty stříbrné mlhovky a černé světla to nejde moc k sobě Už se vezou Dnes večer Škoda Porsche Olomouc tři zaparkovaný kamiony narvané až po střechu OIII ve všech možných barvách bohužel už byla dost tma tak jsem na to hovno viděl ale že se jedná o OIII jsem viděl už zdálky než jsem odbočil k Mobelixu 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
senky Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 senky: hezká až na ty stříbrné mlhovky a černé světla to nejde moc k sobě tojo docela rušivý,ty stříbrný mlhovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Uprimne, byt majitelom salonu, muselo by ma to bavit. Voci zamestnancom a zakaznikom mam moralnu povinnosti tam mat niekoho kto je team player a kto je schopny podat zakaznikovi relevantnu info a pomoct mu. Ten genius bar bol len priklad. Je jasne, ze by sa to neuzivilo. Ale mal som moznost nahliadnut do knowledge base pre pracovnikov v Bare. Tak podrobne, prehladne a uplne jasne spracovane navody som este nevidel. Kazda info bola vzdy na max 30 sekund hladania. Boli tam zachytene vsetky eventuality co AK sa stane toto, alebo toto. Ak by existovalo nieco take pre salony a predajcovia by mali aspon zaklady aby netapali, zakaznik by nikdy nedchadzal zo salonu bez informacii po ktore prisiel a s radou "precitajte si manual, tam to vsetko najdete". Coraz viac zacina byt auto spotrebny tovar. Treba tomu prisposobit predaj. Raz by som sa chcel dostat do fazy, ze mam vlastny salon na ktory by som aplikoval vsetko co mi bezi v hlave a ukazal "Takto sa to robi pani!" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Patriku, myslím, že bys nechtěl být v kůži majitele autosalonu... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 (editace) Je to sice poněkud mimo téma, ale přecejenom. Trh je defromovaný debily i na straně zákazníků. Pokud poskytne prodejce slevu, proč ne. Koneckonců ani u mě se sleva při nákupu posledních tří aut nedostala pod 7,5%. Nikdy bych ale neobjížděl salony a nenechal si dělat nabídky s vědomím, že stejně nenakoupím a předloženou nabídku akorát použiju k "vydírání" vybraného prodejce. Pak se nákup scvrkává do tupé honby za slevou, aniž by si zákazník vyzkoušel nebo promyslel celý nákup. Jinak souhlasím s tím, že část problému je už v systému vzdělávání. Ostatně rozčarování nad servisy taky není z ničeho nic. K tématu. Z těch fotek to vypadá, že by se mně Octavia mohla dokonce i líbit. Editováno: 21. leden 2013, autor: bojler 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Já bych klidně u škodovky jako prodejce pracoval tahle práce by mě asi bavila dělá tam bratránek, tak vím, že ani tak nejde o majitele salonu, ale o samotné prodejce, páč oni dostávají premié za prodané vozy, jinak pracují za asi dost malou mzdu páč mi nedávno říkal "kdybych neměl svoje stále klienty, tak se asi budu pást na louce" ale myslím si, že jeho to taky baví, páč vždy když mu volám, tak je ochotný a všechno zjistí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 v dnešním AutoBildu je test OIII proti Passatu B7 s překvapivým výsledkem... zítra dopoledne to sem vložím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 osobne ja bych za to byl taky rad nekde takhle pracovat,... bud ve skodovce, VW, audi ci seat, nicmene mozna i nekde jinde kdyz by na to prislo chci praci ktera by me bavila, jakoz to ze by me to urcite snad bavilo a autum si troufam rict taky trochu rozumim,... kdyby nekdo o nejaky takovyhle praci vedel,.... v praze nebo kutna hora a okoli bylo by to supr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molvy Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 http://www.auto-mania.cz/skoda-park-harrachov-a-nova-generace-skoda-octavia-fotogalerie/ Dole v odkaze fotky ze Škoda Parku Harrachov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 (editace) já si fakt nemohu pomoct, ale kterej vůl plánoval vůz na harachov a nehal tam ty stříbrné mlhovky ? :'> a ta cenovka taky "hezká" 732tis. to si každý hned koupí a koukám že ty auta budou pak hezky zničený Editováno: 21. leden 2013, autor: KoNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Spojler piatych dverý je super športovo - decentný 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 v dnešním AutoBildu je test OIII proti Passatu B7 s překvapivým výsledkem... zítra dopoledne to sem vložím Uz jsem cetl, zajimavej vysledek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molvy Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 ad Auto Bild: Bude to i s překladem pro neznalce jazyku německého? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 překlad ti pak přinese AutoTIP v ČR můžu sem pak k tomu hodit jen "hrubý" překlad toho nejdůležitějšího. Na celý překlad teď nemám čas, ale uvidíme zítra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 22. leden 2013 Sdílet Vloženo 22. leden 2013 já si fakt nemohu pomoct, ale kterej vůl plánoval vůz na harachov a nehal tam ty stříbrné mlhovky ? :'> a ta cenovka taky "hezká" 732tis. to si každý hned koupí a koukám že ty auta budou pak hezky zničený Že si ty boty aspoň neoklepou... Jinak docela to jde, akorát ty mlhovky jsou skutečně jako pěst na oko. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 22. leden 2013 Sdílet Vloženo 22. leden 2013 .. dnes jsem na cestě do Ostravy také poprvé naživo viděl OIII na kamionu a musím říct, že navzdory mému očekávání, o kolik lepší bude, když se kolikrát mluví o "revoluci", namísto evoluce, se dostavilo mírné zklamání. Je pěkná, mnohem hezčí, než OII, o tom žádná, navíc vypadá dost velká a ani ta "prdel" se nejeví tak velká, jako na fotkách, no jinak je dojem vesměs stejný, jako z fotek = obyčejná evoluce a upřímně nestarat se o auta tolik, na první pohled ani nepoznám, že je to nový model.. Prostě žádný "WOW" efekt, jen "hm, auto".. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 22. leden 2013 Sdílet Vloženo 22. leden 2013 v dnešním AutoBildu je test OIII proti Passatu B7 s překvapivým výsledkem... zítra dopoledne to sem vložím I sem přikládám slíbený test z AutoBildu. Do večera sem hodím ještě alespoň hrubý překlad textu (tzn. bez tabulek atp.). Testované exempláře: ŠKODA Octavia III 1,6TDi 77kW/105PS Elegance GreenTec X Volkswagen Passat B7 1,6TDi 77kW/105PS BMT Comfortline BMT = BlueMotion Technology O3xPassat B7.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 22. leden 2013 Sdílet Vloženo 22. leden 2013 .. dnes jsem na cestě do Ostravy také poprvé naživo viděl OIII na kamionu a musím říct, že navzdory mému očekávání, o kolik lepší bude, když se kolikrát mluví o "revoluci", namísto evoluce, se dostavilo mírné zklamání. Je pěkná, mnohem hezčí, než OII, o tom žádná, navíc vypadá dost velká a ani ta "prdel" se nejeví tak velká, jako na fotkách, no jinak je dojem vesměs stejný, jako z fotek = obyčejná evoluce a upřímně nestarat se o auta tolik, na první pohled ani nepoznám, že je to nový model.. Prostě žádný "WOW" efekt, jen "hm, auto".. Souhlasím s těbou, též jsem potkal 3 Octavie 3 na Mladoboleslavské dálnici, ještě ke všemu na plecháčích, a presně .. žádné WOW, jenom "Hm, auto" .. mezi ostatními auty v klidu splyne, žádný designový zázrak to na živo není akorát tedy nesouhlasím s tebou v tom, že je hezčí než O2 .. resp. mě se nejvíc stejně pořád líbí O2 FL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 22. leden 2013 Sdílet Vloženo 22. leden 2013 Tady ve WOBu u VW se ještě pořád testují tři možné tvary pro nového Golfa. Jaký tvar zvolila škodovka, nevím. Třeba odpoví někdo přímo od zdroje Ale už by to neměla být taková bradavice, jedna z verzí je plochá krabice, např. ve stylu Volva atp. takže asi to bude i to řešení z A8 (nemám teď v hlavě, jak to vypadalo). Tak, teď už to můžu říct na plnou hubu Starý senzor na G7 od VW: A nový senzor ACC: Obrázky použity ze stránek Autobild.de. Jsou tam i další verze Golfa 7 z testování ve Finsku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 22. leden 2013 Sdílet Vloženo 22. leden 2013 tak ako uprimne mi stary prisiel elegantnejsi zaujimalo by ma, preco to nenapchali do loga tak ako to ma medved. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 22. leden 2013 Sdílet Vloženo 22. leden 2013 logo neřešme, dejme tomu, že by to bylo náročnější, ale jinak musím s Patrikem souhlasit, že ten starší byl hezčí - nenápadnější a menší.. Ten nový je jak pěst na oko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 22. leden 2013 Sdílet Vloženo 22. leden 2013 Berte to ještě tak, že na tom GTIčku je to celé výrazné díky sněhu na plastech, ve skutečnosti je plast černý, takže to není tak nápadné, jako zde na obrázku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 22. leden 2013 Sdílet Vloženo 22. leden 2013 tak tak. vybral jsem tuhle fotku, protože je tam ze všech nejlíp vidět ten nový tvar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 22. leden 2013 Sdílet Vloženo 22. leden 2013 Jak bych rád osobně věřil tomuto(oficiální text z konfigurátoru k 1,2TSI).....- Nová čtyřválcová turbodmychadlem přeplňovaná jednotka s přímým vstřikem paliva a čtyřmi ventily na válec navazuje na svého předchůdce se stejným označením 1,2 TSI a výkonem 63 kW nebo 77 kW. Objem i výkon zůstaly zachovány, základní technika motoru však doznala významných změn, jejichž důsledkem je nižší spotřeba paliva, lepší reakce na pokyny řidiče a nižší servisní náročnost jednotky. Nová je především hlava motoru, ventilový rozvod a jeho pohon. Hlava motoru se dočkala kompletního přepracování a nyní obsahuje i výfukové svody, které jsou tak chlazeny kapalinou.Podstatných změn doznal ventilový rozvod, nyní s šestnáctiventilovou technikou a variabilním časováním sacích ventilů. Pohon obstarává bezúdržbový ozubený řemen s plánovanou životností shodnou s celým agregátem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.