Březen 11, 201312 r Má někdo informaci,zda je pozastavena i výroba (montáž) 1.8 TSI i do jiných koncernových vozů? Nebo to postihlo jen škodovku? motory nemá nikdo v koncernu...
Březen 11, 201312 r Nejspíš je to předobraz toho, na cos narážel na minulý stránce - je po nich prostě TAKOVÁ POPTÁVKA, že motoráři je nestíhají sekat, protože ostatní pohonný jednotky jsou SH.IT und FU.CK, takže vlastně nic jinýho ke koupi nezbejvá...
Březen 11, 201312 r Tam bude asi zakopanej jinej čert, v Německu razantně propadnul prodej nových aut, na jihu Evropy je to přímo katastrofa a kde je tedy takové množství zákazníků že vykoupí tyto motory. Dodavatelské firmy automobilek omezují svojí produkci křížem krážem a tak mi nehraje info o nestíhání produkce. To může být nějakej technickej problém pro tak dlouhej výpadek. Vždyť se nedělají pořadníky na nová auta na půl roku a více jako kdysi pradávno a naopak nových aut je nadbytek.
Březen 11, 201312 r Souhlas..poptávkou to nebude. Tenhle motor si zas tolik lidí nekoupí a to ani mimo ČR. Každej šetří a tohle není zrovna rodinej ideál ani v německu. Problém bude podle mě jinde ,,a já bych rád věděl kde
Březen 11, 201312 r Lukason tu niekde pisal o 1.4, ze podla neho objem nahradis uplne super turbom... Vidno, ze zvysok sveta si to nemysli (Iba sarkasticka poznamka, bez urazky ) Tiez si myslim ze to bude nejaky pruser vo vyrobe alebo dodatocne najdena technicka chyba. Pol roka je dost casu na to, aby sa vratili k rysovacim doskam a opravili to. Co bude vsak zaujimave, ako budu identifikat gen1 a gen2. Dufam ze vyrazne a zretelne. Upraveno Březen 11, 201312 r od patrikcevela
Březen 11, 201312 r Všeobecně bude ještě hůře, s nástupem Euro norem 6 je tak komplikovaná technika že ani dobu záruky nepřežije. Třeba výrobci nákladních aut jsou před neřešitelným problémem, utratili miliardy Eur a výsledky nejsou dobrý. Ta Euro 6 asi bude smrt pro některé výrobce. Já osobně skončil u Diesla u Euro 4 a jsem rád že nemám DPF a jiné kraviny které zkracují životnost motorů. U benzínu to ještě je dobrý tam je svět relativně v pořádku a jediné nebezpečí pramení v značném šetření výrobních nákladů a zde asi máme výsledek u 1,8 TSI.
Březen 11, 201312 r No urcite to bude technickej problem a ne ze se neztiha vyrabet. Skodovka na FB jasne na dotaz odpovedela, ze je pozastavena vyroba a ne ze je motoru nedostatek.Se spis divim ze se nekryje spis tim nedostatkem, nez ozevrene rici, ze pozastavena. Mohla by taky rici proc, pac by to treba mohlo zajimat ty, jenz nejaky ten novej 1.8Tsi vlastni, jestli ho nekdo vlastni. A ten motor je najakej novej ?? ja myslel ze je to nejakej proverenej moturek ze staje Audi ??To je to jejich setreni na materialech, urcite jim neco prasklo a asi to nebude jen tak, kdyz udelali takovej stop stav.Proto zdrazili ty barvy, aby jsme jim ten pruser zaplatili ))) Upraveno Březen 11, 201312 r od bicista
Březen 11, 201312 r No jo 1,6 MPI 8V je to na tobě Když tačínaly TSI v OII tak tu šestnáctistovku aktivně vyřadili no a jak jí rádi vrátili.Doufám že se dostane atmosféra i do OIII.
Březen 11, 201312 r Chtělo by to udeřit na Brusel a omezit ty jejich šílený eko normy které přináší stále více problémů v konstrukci a životnosti. Pak by mohla Škodovka oprášit starej dobrej 1,8T 20V a byl by svět v pořádku. V mém případě mám zelenou nálepku EU4 pro D a i brzy pro CZ takže stále na stejných požadavcích jako poslední motory. Spotřebu mám skvělou, životnost fantastickou a výkonově dostačující. To by bylo řešení na dnešní rozpadávající se motory, jenže je to asi díky zatracenýmu Bruselu nereálný. V jednoduchosti byl základ úspěchu
Březen 12, 201312 r schneefall: ............ urcite nedostane,... uz z pohledu toho ze by nesplnovala emisni normy bicista: ........ je to v podstate novy motor, akorad mam na pameti ze je prepracovany z OII .... ale nevim to jiste, urcite placam do vetru kazdopadne tim ze se jim tam neco vysralo to muze ale i nemusi byt,..... jsou to spekulace a spise se priklanim k me variante kterou jsem vysondoval,... ale jak sem uvadel,... jsou to taky spekulace typu: ,, jedna pani povidala ve skodovce "
Březen 12, 201312 r Je treba si ujasnit co kdo slysel zda "prestaly se dodavat" nebo "prestaly se vyrabet" Upraveno Březen 12, 201312 r od bicista
Březen 12, 201312 r Lukason No tak ono by ten starý osmiventil asi šlo poladit na Euro 6 když to dokázali z Euro 2 postupně na Euro 5 (OII tour)ale někdo sem kdysi dával schémátko motorů pro platformu MQB a byla tam nějaká 1,6 16V 77 Kw označována MPI.To by se mi líbilo.
Březen 12, 201312 r Tak držím palce pro dobrou zprávu. Jinak by to bylo na velký penále z titulu ztáty a dalších faktorů a tím jim můžeš pohrozit v druhý fázi komunikace při nedobrém termínu dodání.
Březen 12, 201312 r Co si budeme povídat, ona 1,6 MPI v autě o váze 1220 kg není úplně špatná volba. Ono by to mohlo i celkem dobře jet Sice za 7-8 litrů, ale celkem živé by to bylo
Březen 12, 201312 r Jenže skutečná váha auta může bejt zcela jiná. Já mám u 1,8 T SLX v papírech váhu 1295 kg a v reálu na váze je pohotovostní váha 1400 Kg. Osobně tedy malý motory nedoporučuju a to kvůli životnosti i spotřebě. Je to prostě něco za něco.
Březen 12, 201312 r Píšu do MB tak uvidím co odepíšou. Dej vědět jak jsi dopadl, popřípadě co jsi napsal, docela by mě to zajímalo
Březen 12, 201312 r z MB vám nikdo nic konkrétního nenapíše je to na koncernové úrovni. A stejně jako vloni v případě Haldexů jsou technické problémy u dodavatele. Víc nic A veškerý kecy na EUROnormy a podobné žvásty jsou totálně o ničem a nemají s tím nic společného. Je to jen mletí pantem, aby se něco vyplodilo Upraveno Březen 12, 201312 r od Honza9007
Březen 12, 201312 r Nechci se nějak vměšovat do diskuze.. To znamená že by měl jít za dealerem u kterého si auto koupil a u něho se domáhat náhrady? Já beru že dealer za to nemůže, ale když má jeho peníze a ten daný člověk nemá čím jezdit?
Březen 12, 201312 r Upřímně kdybych uměl dobře německy tak napíšu klidně Winterkornovi. Je jasný ,že primárně mám peníze u dealera ,ale ten kdo tady brzdí informace je Škoda-Auto proto jsem napsal jim. Nejsem lojza z horní dolní abych začal řvát na prodejce ,kterej neví o nic víc než já. I když bych asi měl tlačit právě tam. Mě jde jen o to získat relevantní informace a ne se dočíst na FB že výroba najede "někdy v létě" to se na mě nikdo nezlobte ,ale tohle je oficiální vyjádření automobilky Škoda-Auto ?? To je vyjádření pro všechny kteří si u nich auto koupily a zaplatily ? Tak to pardon... s tím se nějak nemohu smířit.
Březen 12, 201312 r Ale tady jde o smlouvu mezi zákazníkem a prodejcem. Když jsme objednávali auto tak bylo ve smlouvě dáno že nejzašší termín dodání je dejmetomu 30. března a když prodejce nedodá vůz do tří týdnů přes termín má zákazník nárok odstoupit od smlouvy ?
Březen 12, 201312 r a hlavě,dát 600.000,- jako zálohu,to je fakt odvážné....celá částka se totiž doplácí při předávání vozu...
Březen 12, 201312 r Už jsem tam koupil tři auta. takže prodejci věřím. Vždy bez problémů. Nemám problem s tím že mají moje peníze. Určitě bych je dostal zpátky kdyby šlo do tuhýho a oni by mi nebyly schopný dodat auto. Je teda pravda že o termínu dodání ve smluvě ani ťuk. Ale přece musí existovat nějaká právní úprava při nedodání zboží ne ? Přece si nikdo nemůže nechat peníze jak dlouho chce. tohle musí být někde v zákoně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.