Duben 11, 201312 r Právě když jsem viděl všude v diskuzích na netu i v prodejnách poukázání na úspory při výrobě OIII tak zde může být problém nízké prodejnosti. Vzhledem v ceně a výbavě je to ceklem jasný a OII nastavila laťku a to OIII nepřekonala, tedy mimo celkových rozměrů.
Duben 11, 201312 r no a hlavne dost lidem muze vadit taky to, ze rapid a octavka vypadaj dost podobne... nevim, tady to sblizovani modelu aut je spise na skodu.. navic, v predchozim svete motoru novy golf jasne predcil oktavku... takze je otazka, jestli golfa, nebo oktavku...
Duben 11, 201312 r Wolfspitz: V čem je podle tebe konkrétně lepší OII než OIII? Mám dilema zda teď koupit za 450tKč ½ roku starou OII nebo za 550tKč novou OIII. (1,6TDI kombi elegance)
Duben 11, 201312 r Robik5: Já bych odpověděl za sebe, kolega určitě odpoví ale taky Vidím to stejně, OIII je větší, ale to je tak vesměs všechno. Design je záležitost subjektivní, interiér je dle mého ale až nesmyslně strohý - strohý design mám rád, čeho je ale moc... OII má kvalitně zpracovaný, tak z poloviny měkcěný interiér se širokými a pohodlnými opěrkami loktů na dveřích. OIII tam má laciný proužek koženky a tenký proužek měkčeného plastu je v horní části tapeců - zbytek je z tvrdých plastů, ostatně jako většina interiéru. Kvalita zpracování mi rovněž tak valná nepřijde, viz již x-krát řešený lacině provedený kastlík před spolujezdcem s nerovnoměrnou spárou. V případě praktičnosti sice získáš až zbytečně velký kufr, zase ale nesklopíš sedáky zadních sedadel, u OII ano. OII má v případě H7 světel čočky, OIII ne. OII má, vyjma Classicu, světla ve dveřích, OIII jen pro Eleganci, jinak má jen odrazky. OII má kličky dveří z pochromovaného odlitku, OIII má pochromovaný plast. OII má ve všech verzích víceprvkovou zadní nápravu, OIII ne a dle informací dost skáče a duní. A takto by se dalo pokračovat do aleluja, jsou tady o tom stovky stran. Dle mého jsou úspory příliš patrné a jako celek na mě auto nepůsobí příliš hodnotně. Je to ale asi otázka priorit... Upraveno Duben 11, 201312 r od _Denis_
Duben 11, 201312 r pozor.. O III bude jedno z deseti nejprodavanejsich aut... tak to zastupci skodovky prohlasovali.. taky bych asi bral radeji posledni O II nez novou O III
Duben 11, 201312 r Před ním bude už jen (no)KIA, Hnůůj-dééj, Logan, Samara, Ssang-Yong a Tata... Upraveno Duben 11, 201312 r od Pawouk Prosím,necituj předchozí příspěvek!
Duben 11, 201312 r Přesně tak jak píše Denis, jsou to hlavní rozdíly které bohužel pozná každý na prvné pohled. Pak bude pár rozdílů které jsou oku skryté a z toho důvodu dávám staré dobré OII jedničku a OIII trojku. U OIII je snad ještě jeden prvek k plusu a to je místo řidiče, kde jsem se cítil daleko lépe prostorově než v OII jenže to je velice málo vzhledem k celkové ceně OIII když se z ní má udělat slušně vybavené auto. Bohužel na trhu je velká konkurence a když se srovnají stejné pořizovací částky tak konkurence má na body k plusu.
Duben 11, 201312 r Při následovném prodeji se bude lépe prodávat OIII. OII už bude brán jako starej model
Duben 11, 201312 r ach jo... furt o tom samém a k tomu uzavírání dvířek schránky před spolujezdcem: jednalo se o vadnou sérii u multé výrobní série vozidel na salony a předváděčky. Všechny ostatní vozy už to mají řešené jinak a tento nedostatek je odstraněn. To jen tak na okraj, aby někdo nebral nějaký kastlík a jeho spáru jako argument proti. A teď se do mě zase pusťte
Duben 11, 201312 r Predaje OIII v Nemecku: http://www.auto.cz/nemecky-trh-breznu-2013-historicky-uspech-vozu-skoda-octavia-73908
Duben 11, 201312 r Ja se take pripojuji k Denisovi. O2 bych za O3 nevymenil ani nahodou. Duvody Denis sepsal celkem pekne. Ja bych jeste pridal vyrazne vetsi hlucnost u O3 diky absenci SunSafeGlass, coz me treba vadi opravdu hodne. Jak si clovek zvykne jednou na ticho, tak se mu vraci do hluku zpet blbe. Upraveno Duben 11, 201312 r od mike_k
Duben 11, 201312 r Predaje OIII v Nemecku: http://www.auto.cz/nemecky-trh-breznu-2013-historicky-uspech-vozu-skoda-octavia-73908 kde se tam píše o prodejích OIII? v březnu se doprodávaly poslední OII, které jsou uvedeny v citované statistice. Zase je třeba se na všechna čísla dívat s rozumem a nehledat všude senzaci.
Duben 11, 201312 r Toto: Tu sa pise.... U našich západních sousedů se Octavii III zatím daří. Během března se v Německu prodalo 5.098 exemplářů Škody Octavia.Mladoboleslavský model na pomezí nižší střední a střední třídy tak byl devátým nejprodávanějším vozem na zdejším trhu. Výše ještě Octavie nebyla, vyrovnala však nejlepší umístění z loňského září. A ak sa vam OIII nepozdava preco o tom pisete v sekcii OIII, to patri skor do sekcie OII, nie? Upraveno Duben 11, 201312 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Porušuješ pravidla fora,bod č.5 "Při odpovídání na určitý příspěvek používejte správně CITACI (|ODPOVĚĎĚT| nebo |VÍCENÁSOBNÝ CITÁT| - necitujte bezprostředně předešlý příspěvek.
Duben 11, 201312 r Hoši napadla mě jedna věc, kdyz budu mit bezklickove otvirani Keyssy a jednoho vznikna strasna situace, kdy budu 200km od domova, je takhle treba pul druhy rano a dojde v klicku baterka, tudiz auto nenalezne klic v dosahu, auto nepujde odemknout, co odemknout ... - nepujde natartovat. Odemknout by melo jit manualne, zamek je pry pod krytkou kliky, ale jak nastartuji ???V klasice bych otevrel dvere do 15ti vterin kvuli alarmu bych soupnul klicek do zapalovani a trada domu, ale co pri Keyssy ?? kdyz nema klicove zapalovani. ???je nejaky postup ??
Duben 11, 201312 r Nastartuješ normálně klíčem. Na sloupku volantu je plastovou záslepkou přelepený standartní spínací skříňka. Jen se po manuální nastartování klíčkem uloží chybová hláška a budeš vyzván k návštěvě servisu Upraveno Duben 11, 201312 r od Honza9007
Duben 11, 201312 r Tak to my spadl kamen ze srdce, jen nechapu proc jsem tenhle postup nenasel v navodu. Jen jsem nasel, ze pod krytkou u kliky je zamek, ale o skryte spinaci skrince ani carka, pokud jsem to neprehlidnul.
Duben 11, 201312 r bicista: ............... dobra otazka taky sem to resil a pidil se po tom kdyz sem ji mel pujcenou jinak nejspis proto aby jsi volal do servisu a meli VEJVAR
Duben 11, 201312 r toz pekny, vitam zase dalsi ,, sukezni " BELOSKU na peknejch kolech zase si neodpustim kritiku toho ze ten zadek je cim dal tim vic snad utopenejsi
Duben 11, 201312 r tohle srovnavat nemuzes, protoze to bylo v dobe kdy to melo kazdy auto a v dnesni dobe se na to divas jako na strarou dobrou klasiku, ze ktere by se mohla ucit lecktera automobilka,... v dnesni dobe mit utopene kola je podle me hrich
Duben 12, 201312 r Toto:A ak sa vam OIII nepozdava preco o tom pisete v sekcii OIII, to patri skor do sekcie OII, nie? Prosimte co to je za logiku, ze o tom, co se nam na O3 nelibi nebudeme psat do sekce O3 ale do sekce O2. Nemluve o tom, ze to prvotne byla odpoved pro kohosi, kdo se rozhodoval zda jeste koupit jednu z poslednich O2 nebo uz O3.
Duben 12, 201312 r To je na potkání se a roztrhání si občanek Upraveno Duben 12, 201312 r od Jakub Nabel
Duben 12, 201312 r OIII nikdy nebude a ani neměla být ukázkou estetických možností inženýrů škodovky. Zapadlá kola bezpochyby má ,ale pokud na auto budeš nahlížet jako na "limuzínu" s baťohem je to v pořádku. OIII má oproti druhé generaci nesporné výhody. Byla použita vysokopevnostní ocel při výrobě karoserie. Tudíš bezpečnost o level výše. Modulární konstrukce MQB není cestou zpět ani u klikové nápravy. Možnost bezpečnostních systémů a pasivní ochrany je také úplně jinde oproti OII. Z pohledu člověka který chce ochránit sebe a svou rodinu je to nesporně lepší volba oproti staré konstrukci. Otázka líbivosti je jistě také zásadní při výběru auta ,ale upřímně neměla by hrát hlavní roli. U mě jednoznače vede (větší bezpečnost , větší prostor , doufejme že odladěné motory předchozí generace ) Já jsem příznivcem pokroku v kažém směru a proto jsem taky prodal rok starou OII (naprostá spokojenost) a jdu do OIII
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.