Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Ty brďo !!! co delal, dyt je to omlaceny ze vsech stran. To nebude levna oprava.  To je oprava tak za 200 v autorizaku :)

a jeste to vypada na nejakou predvadecku :)))  To to nemeli jako havarijne pojisteny ?? ze to nenachaj spravit na pojistku a pak to vyhodne strelit.

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta OIII z S bazaru vypadá na totálku. Asi dostala velkou ránu na zadní nápravu a zdá se mi i pohnutý skelet. Taky je zajímavě vybouchaný pravý zadní nadkolí u dveří. Je to předražený protože to bylo asi na pojišťovnu jako totálka a ke všenu je to cena bez DPH a tedy cekem 264 990 Kč což je úlet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta A3 ....  tady je video 1.8 a jede na 3st pri 6000ot fakt malo oproti O3 1.8 viz druhe video.  To vypada ze audina bude mit kratsi prevody.
a pro zajimavost jeste treti video O3 1.4Tsi

AUDI A3 1.8TSFI
 

 

O3 1.8Tsi

 

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove nevite co by to mohlo byt? ..dnes po cca 2hod stani mi zacla spojka delat divny zvuk - staci nohou trochu drbnout do spojky (par milimetru) a ozve se takovy divny zvuk (lupnuti, jako kdyby plast), jde to i trochu citit. Zvuk jde od spojkoveho pedalu. Neni to zadna velka rana, jen to neni prijemny. Co to muze byt zac?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove nevite co by to mohlo byt? ..dnes po cca 2hod stani mi zacla spojka delat divny zvuk - staci nohou trochu drbnout do spojky (par milimetru) a ozve se takovy divny zvuk (lupnuti, jako kdyby plast), jde to i trochu citit. Zvuk jde od spojkoveho pedalu. Neni to zadna velka rana, jen to neni prijemny. Co to muze byt zac?

Spojkovej spínač? Mně to na Roomu dělá taky, a co vím, dělá to skoro každýmu kdo má FII/R - při zavřených oknech to skoro není slyšet, ale při stojícím autě a staženým okně u řidiče to je víc než zřetelný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je funkční spínač, měl by zajistit, že ŘJ odstaví vstřiky = ubere vždycky při sešlápnutí spojky, aby se motor nevytočil naprázdno do nebezpečnějch otáček kvůli odlehčení. Jestli má cenu to odstraňovat, když i po výměně to velice brzo začne dělat znovu je otázka...

 

mne to menili na fabii v servisu... zacalo mi to taky cvakat.. vymena.. za 10 000km to zacalo cvakat znovu.. nez jsem se dostal do servisu, samo to prestalo a uz to nedela.. simply clever.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To zírám na to že ten spínač odstavuje vstřiky. Vždyť se to ovládá pedálem plynu a při přeřazení se automaticky ubere a pak zase přidá.

Třeba u mého Korejce je spínač na spojce jako pojistka při startování kdy musí být vyšlápnutá spojka - USA předpis a spínač vůbec není znát i když se aktivuje stále. Prostě někdo umí a jiný čumí viz Piech na Hyundai kdy lomil rukama proč tamti to umí a na vlčím hradě ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nabídka motorů startuje s jednotkou 1,6 TDI Green tec o výkonu 77 kW (105 k), která v novém modelu Octavia Combi 4×4 vykazuje spotřebu 4,5 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 119 g/km. Tento motor se kombinuje s ručně řazenou šestistupňovou převodovkou. Maximální točivý moment 250 Nm je k dispozici v rozsahu od 1 500 do 2 750 ot/min. S touto základní motorizací zrychluje nová Octavia Combi 4×4
z 0 na 100 km/h za 11,7 sekund a dosahuje maximální rychlosti 188 km/h.

Nejvýkonnější naftovou motorizací je 2,0 TDI Green tec o výkonu 110 kW (150 k). V kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou spotřebuje průměrně 4,9 l nafty na 100 km a emisí CO2 124 g/km. Špička točivého momentu 320 Nm je dostupná mezi 1 750 a 3 000 ot/min. Maximální rychlost činí 213 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 8,7 sekund.


Vrcholem nabídky je 1,8 TSI Green tec o výkonu 132 kW (180 k), dodávaný výhradně s šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG. Kombinovaná spotřeba činí 6,7 l/100 km, emise CO2 pak 156 g/km. Maximální točivý moment 280 Nm dosahuje agregát v rozmezí 1 350 až 4 500 ot/min. Octavia Combi 4×4 tímto motorem jezdí až 227 km/h. Z 0 na 100 km/h zrychlí za pouhých 7,5 sekund.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...