Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Audi A3 : na trojku 114km/h

OIII: na trojku 154km/h

1.8 tsi

Jenom 114? Můžeš uvést zdroj? Mě frčí OII 1.4 TSI na trojku 150...

Presne tak je to divny, jde o to z jakeho je to zdroje, jestli tocil do cervenyho nebo ne. Pac jak pise pavouk 1.4 umi 150 a 1.8 by urcite mela jit az na 160.

Ta OIII z S bazaru vypadá na totálku. Asi dostala velkou ránu na zadní nápravu a zdá se mi i pohnutý skelet. Taky je zajímavě vybouchaný pravý zadní nadkolí u dveří. Je to předražený protože to bylo asi na pojišťovnu jako totálka a ke všenu je to cena bez DPH a tedy cekem 264 990 Kč což je úlet.

Ta A3 ....  tady je video 1.8 a jede na 3st pri 6000ot fakt malo oproti O3 1.8 viz druhe video.  To vypada ze audina bude mit kratsi prevody.
a pro zajimavost jeste treti video O3 1.4Tsi

AUDI A3 1.8TSFI
 

 

O3 1.8Tsi

 

Upraveno od bicista

Tady jeste pro zajimavost O3 1.4Tsi

 

Výhodu bych viděl u O3, nemusí se u ní tolik řadit :)

To Audi je automat kluci  :) a ma 7 rychlosti. :)

Upraveno od mike_k

A ty O3 ne? To je potom jasné, že A3 řadí takhle rychle :D

No ty O3 ne, to snad vidite na tom videu ne? :) Ono koupit 1.8 bez automatu je podle me hrich.

Upraveno od mike_k

No DSG bych si dal i k 1.4, skoda ze ze v dobe kdy jsem objednaval se nedelala. Bohuzel cekat na 22kt se nedalo :(

No jo,A3 S-Tronic,to je pak jasný rozdíl. Přidám sem tedy ještě tu OII 1.4 TSI 90 kW :

Jo jo byl to automat  kol100 

No 90Kw vs 103kw u 1.4.  No je to na prvni pohled znat. Ty 90Kw leze na tu 150ku viditelne pomaleji.

Panove nevite co by to mohlo byt? ..dnes po cca 2hod stani mi zacla spojka delat divny zvuk - staci nohou trochu drbnout do spojky (par milimetru) a ozve se takovy divny zvuk (lupnuti, jako kdyby plast), jde to i trochu citit. Zvuk jde od spojkoveho pedalu. Neni to zadna velka rana, jen to neni prijemny. Co to muze byt zac?

Panove nevite co by to mohlo byt? ..dnes po cca 2hod stani mi zacla spojka delat divny zvuk - staci nohou trochu drbnout do spojky (par milimetru) a ozve se takovy divny zvuk (lupnuti, jako kdyby plast), jde to i trochu citit. Zvuk jde od spojkoveho pedalu. Neni to zadna velka rana, jen to neni prijemny. Co to muze byt zac?

Spojkovej spínač? Mně to na Roomu dělá taky, a co vím, dělá to skoro každýmu kdo má FII/R - při zavřených oknech to skoro není slyšet, ale při stojícím autě a staženým okně u řidiče to je víc než zřetelný.

Ekkar_z_Bastlírny: fakt by me zajimalo, kvuli cemu to mohlo zacit delat. Da se to nejak jednoduse spravit? Me to jde slyset i pri jizde (v aute je i pri jizde fakt ticho). Navic jde to lupnuti citit i v noze. Je to pouze jen pri seslapnuti spojkoveho pedalo a staci opravdu par milimetru nez se to ozve.

To je funkční spínač, měl by zajistit, že ŘJ odstaví vstřiky = ubere vždycky při sešlápnutí spojky, aby se motor nevytočil naprázdno do nebezpečnějch otáček kvůli odlehčení. Jestli má cenu to odstraňovat, když i po výměně to velice brzo začne dělat znovu je otázka...

To je funkční spínač, měl by zajistit, že ŘJ odstaví vstřiky = ubere vždycky při sešlápnutí spojky, aby se motor nevytočil naprázdno do nebezpečnějch otáček kvůli odlehčení. Jestli má cenu to odstraňovat, když i po výměně to velice brzo začne dělat znovu je otázka...

 

mne to menili na fabii v servisu... zacalo mi to taky cvakat.. vymena.. za 10 000km to zacalo cvakat znovu.. nez jsem se dostal do servisu, samo to prestalo a uz to nedela.. simply clever.

To zírám na to že ten spínač odstavuje vstřiky. Vždyť se to ovládá pedálem plynu a při přeřazení se automaticky ubere a pak zase přidá.

Třeba u mého Korejce je spínač na spojce jako pojistka při startování kdy musí být vyšlápnutá spojka - USA předpis a spínač vůbec není znát i když se aktivuje stále. Prostě někdo umí a jiný čumí viz Piech na Hyundai kdy lomil rukama proč tamti to umí a na vlčím hradě ne.

Nahral jsem to cvakani dnes na video a dal na youtube, mrknete na to..

Nabídka motorů startuje s jednotkou 1,6 TDI Green tec o výkonu 77 kW (105 k), která v novém modelu Octavia Combi 4×4 vykazuje spotřebu 4,5 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 119 g/km. Tento motor se kombinuje s ručně řazenou šestistupňovou převodovkou. Maximální točivý moment 250 Nm je k dispozici v rozsahu od 1 500 do 2 750 ot/min. S touto základní motorizací zrychluje nová Octavia Combi 4×4
z 0 na 100 km/h za 11,7 sekund a dosahuje maximální rychlosti 188 km/h.

Nejvýkonnější naftovou motorizací je 2,0 TDI Green tec o výkonu 110 kW (150 k). V kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou spotřebuje průměrně 4,9 l nafty na 100 km a emisí CO2 124 g/km. Špička točivého momentu 320 Nm je dostupná mezi 1 750 a 3 000 ot/min. Maximální rychlost činí 213 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 8,7 sekund.


Vrcholem nabídky je 1,8 TSI Green tec o výkonu 132 kW (180 k), dodávaný výhradně s šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG. Kombinovaná spotřeba činí 6,7 l/100 km, emise CO2 pak 156 g/km. Maximální točivý moment 280 Nm dosahuje agregát v rozmezí 1 350 až 4 500 ot/min. Octavia Combi 4×4 tímto motorem jezdí až 227 km/h. Z 0 na 100 km/h zrychlí za pouhých 7,5 sekund.

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.