Květen 10, 201312 r Ten konfigurátor musí ještě odladit, Traveller assistant tam je teď u elegance za příplatek 0 Kč
Květen 10, 201312 r Ciste jen srovnani nakladu na mechanicke "hloupe" udelatko, neboli klasicka spinacka a KESSY je uplne nekde jinde... Co to je uplne nekde jinde? Kolik probuh myslis, ze stoji vyrobit primitivni vysilace/prijimace a ridici jednotku tvorenou prehistorickou elektronikou? To, ze se za to u nizsi vybavy priplaci majlant nevypovida o vyrobnich nakladech vubec nic. Nebo snad nekdo veri, ze vyrobit xenonove svetlo je o 20k drazsi nez normalni? Upraveno Květen 10, 201312 r od mike_k
Květen 10, 201312 r Ten konfigurátor musí ještě odladit, Traveller assistant tam je teď u elegance za příplatek 0 Kč Aha, tak buh vi za kolik bude ten hasičák
Květen 10, 201312 r Ja ti muzu presne rict, jake jsou na to naklady, jelikoz tyto informace mam, ale delat to nebudu...pokud nevis a zakladas svuj nazor na svych domnenkach, tak to pak tak dopada. Nemas ani poneti o tom, co KESSY u MQB umi, ale hlavne, ze vis, ze elektronika je prehistoricka
Květen 11, 201312 r Tak vim naprosto presne, jake komponenty ten system tvori, take vim, ze tento system se pouziva u luxusnejsi konkurence jiz vice nez 15 let, u bezne zcela obycejne konkurence cca. 10 let, a umi a dela to porad uplne to stejne. Dnes je to akorat lepe zabezpeceno. Opravdu nevim, co by to u MQB delalo navic. Pokud o necem vis, tak me prosim pouc. To, ze je neco u Skodovky novinka neznamena, ze se jedna o neco prevratne noveho a draheho. Pokud to slo vyrobit pred 15ti lety, tak pri dnesnich cenach elektroniky budou naklady naprosto smesne. Btw. cena nahradnich dilu opravdu nevypovida vubec nic o vyrobnich nakladech, pokud nejsi zamestnancem Skodovky, tak pochybuju, ze ty tyto informace mas a i v te Skodovce je ma jen par lidi. Upraveno Květen 11, 201312 r od mike_k
Květen 11, 201312 r A není ten systém vyroben v PRC kde se již vyrábí velká část komponentů pro Koncern? Pak by cena nebyla až tak vysoká.
Květen 11, 201312 r mike_k: zamek je jak ve dverich, tak ve spinacce. Jen je pod zaslepkou. Ve spinacce je myslim pod tlacitkem startovani. Byt to tam musi, jsou to zadni vratka elektroniky. Kdyz selze elektronika, auto musi jit odemknout a musi se odblokovat volant v pripade nutnosti pohybu auta - napr. natazeni na odtahovku, aby se auto odvezlo do servisu
Květen 11, 201312 r V palubovce zadny pry zamek neni, uz se to tu resilo, pokud dojde baterka v klicku musi se tlacitko stisknout hrotem klicku (proste imobilizer). I tak je to popsano v navodu, a i tak mi to potvrdila skoda, Ve dverich je zamek pod krytkou u kliky. Jak se ale odblokuje volat, kdyby auto bylo bez baterky, nebo neco v el selhalo a auto by se muselo tahnout to nevim. Asi poslu dotaz na skodovku. Upraveno Květen 11, 201312 r od bicista
Květen 11, 201312 r No nevadi, stejne si mi zase dal brouka do hlavy, jak by sel odblokovat volant pro moznost odtazeni pokud by neco fatalne selhalo.Poslal jsem dotaz na SA, tak uvidime co mi odpovi, Mozna ze se u kessy volant nezamyka - nevim
Květen 12, 201312 r Zajímavá je informace v testu o neustálé potřebě korigovat volantem směr jízdy díky té nešťastné zadní nápravě. Takto to dopadne když úspory jsou na prvním místě. Osobně bych zvolil OII za vítěze.
Květen 12, 201312 r No nevím,ale když jsem jel s OIII 1.6 TDI CR po dálnici (a ani jinde) jsem nic takového nezaznamenal - vůz držel směr bez nutnosti nějakých korekcí.
Květen 13, 201312 r Asi tak, mám kombinaci předku Fabie, zadku dokonce OI a toto jsem nikdy neměl potřebu dělat na svém autě. Ovšem švárovo BMW 320 D bylo na tom schodišti do Prahy trochu rozhozené a přičítám to širokým gumám a profilu na /45. A kdoví co měl novinář za povinnosti napsat.
Květen 13, 201312 r Jeden test jako druhý, až mi kolikrát přijdou Škodovkou placené.. Pro mě je OII stále NO. 1, jízdní vlastnosti nemají chybu, jízdní komfort se u OIII nezlepšil, větší auto nepotřebuji a materiály má OII lepší. Z objektivního hlediska bych tedy důvody pro OIII hledal jen těžko... Upraveno Květen 13, 201312 r od _Denis_
Květen 13, 201312 r Zajímavá je informace v testu o neustálé potřebě korigovat volantem směr jízdy díky té nešťastné zadní nápravě. Takto to dopadne když úspory jsou na prvním místě. Osobně bych zvolil OII za vítěze. Jel jsem s dvěma OIII-1.6 TDI a 2.0 TDI DSG a nic takového nebylo potřeba.S tou 1.6 TDI jsem jel po dálnici za deště a držela směr.
Květen 13, 201312 r Ten test je samozrejme delany na miru a ty varianty aut v nem jsou vybrane na miru, tak aby to pro O3 dobre vyslo. Jak jinak si vysvetlit, ze meli O2 s Amundsenem ale jen s manualni klimou. Do O3 vrazili Columbus a automatickou klimu, aby to holt pro O3 v kategorii multimedia a klimatizace vyslo lepe. Presto vsechno v kategorii cena vysla lepe O3, ktera je drazsi. A o vitezstvi O3 v kategorii kvalita zpracovani radeji vubec nemluvim. To je bohapusty nesmysl. Staci se vratit k nekterym fotkam, ktere tu probehly. A zvlastni, ze nikde nevidim kategorii podvozek. O3 je urcite v rade veci lepsi, nicmene tento test je mimo.
Květen 13, 201312 r Ještě je tady někde informace od majitele OIII že musel opravdu neustále korigovat směr jízdy volantem. Někdo to tady již psal a může to být i v souvislosti s typem podvozku, protože podle již zveřejněných info jsou ty zadní nápravy s různým nastavením z výroby pro tu ktertou motorizaci. V tom článu je jasné vedení ruky redaktora dle požadavku MB a korektní úsudek si bohužel musí udělat každý sám na vlastní zkušenost při předváděčce nebo na salonu. Z mého pohledu je 95% testů PR články a o korektnosti pochybuju.
Květen 13, 201312 r Nie je nic lepsie ako sa objednat na predvadzaciu jazdu, previest sa a potom filozofovat
Květen 13, 201312 r Nejak mi unika souvislost mezi napravou a tim korigovat smer. Jednoduchou napravu maji i jina auta a nemela ji i O1 ??a tam sem nic nepocitoval. O3 ma tusim elektronicky posilovac, treba je to pocitove jiny.Nebo mohli mit rozhozenou geometrii, ale jinak netusim proc by se mel neustale korigovat smer.Manzelka ma Clio s el. posilovacem, a je to prste jiny, hlavne je funkcni i kdyz zdechne motor
Květen 13, 201312 r Jel jsem s OIII 1.2TSI, 1.4TSI, 2.0TDI DSG,a kratce s 1.6TDI....ani u jednoho vozu nebylo nutne korigovat smer, jen je treba si zvyknout na jiny ucinek posilovace. Motor, ze ktereho jsem doted nadseny je 1.4TSI, zkousel jsem co to da a absolutni spokojenost, zadni naprava je klasika, korekce rizeni zadne - kdyz nepocitam uhybne manevry na tom nasem tankodromu Upraveno Květen 13, 201312 r od s-talker
Květen 13, 201312 r ...jak píše kolega, měl jsem ten problém, ale vlastně jsem si ho dělal sám, protože to je hodně citlivý a drbal jsem do volantu víc než bylo nutný...je to o zvyku...
Květen 13, 201312 r Fascinejšn, co dokáže "finanční pistole u hlavy" s takovým pisálkem - hned první stránka, fotka vpravo dole, autor zdůrazňuje, že (cituju) "... modulární platforma MQB už využívá uchycení plynu shora..." - jéžišmarjájozef, vždyť tohle je VE VŠECH škodifkách už od roku 1988 počínaje fáčkem!!! Pedál plynu uloženej na spodním ložisku měla naposledy řada Š105-130, samozřejmě se zahrnutím posledních variant s motorem 781 - ale jinak už se snad plyn v Boleslavi odjinud než shora ČTVRT STOLETÍ NEDĚLÁ!!!
Květen 13, 201312 r on hovoril o tom, ze O2 mala uchyteny pedal o podlahu a O3 ma vysiaci pedal. To odkial ide paka, to mu uz bolo jedno.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.