Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

U soukromé firmy nejde o úředníky, ale o efekt na zákazníky, tak to předpokládám bylo myšleno...

S tím pražským magistrátem a jemu podobným máš bohužel pravdu, ale však to právě mám dojem Hravec ve svém příspěvku kritizoval :) Pozitivní vliv na kacelářskou činnost to nemá žádný :D akorát se utrácejí veřejné peníze...

 

přesně tak, jde o efekt na závistivé a všimnéchtivé zákazníky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je vidět, že Ti je ten obor cizí... věř tomu že je a věř tomu že to má vliv na dost věci a přístup k firmě a požadavky na tu firmu, tím myslím osobní požadavky....

 

ale to pleteš hrušky s jabkama... to že mají magistráty nová auta nemá přeci vliv na to, zda jsou ti úředníci hladní nebo nejsou.... to je na delší debatu a určitě ne na toto fórum, jehož obsah je  které je volně vyhledávatelný...

 

Na každého nezbedníka jednou dojde kol1

 

Jinak jsem napsal dvě myšlneky do jednoho příspěvku, opravu to spolu nesouviselo.... ale jak píšeš je to na delší debatu a nepatří to už sem.... a navíc nebudeme se rozčilovat ...že ano.... kol2

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je zajímavá anketa. Co jsem tak sledoval i celosvětové ankety, tak občas jsem si říkal, že jaká nemoc postihla mozky těch lidí, kteří hlasovali. Nic méně, u Renault Capture si myslím to samé. Který magor může hlasovat pro takové auto? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

To bude i pro verze RS?  

 

VW to dává na Polo - což je auto pro manželku na nákupy (myšleno bez úrážky), kde ty pneu nehrají zas takovou úlohu.... Ale nevím, testy tohohle výrobce jsem nestudoval....

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nexen neznám, ale Hankooky jezdím od jara 2010 - a koupil jsem je na doporučení majitele pneuservisu, kterej je obouvá na svou A6 Avant (samozřejmě v příslušným rozměru). A rozhodně to nejsou špatný "pečený saze", sice možná trošku hlučnější než třeba Micheliny, ale měl jsem možnost projet se na stejný trase hned po sobě se svým Drobkem a ve fábuli na Pirrelkách a připadaly mi ty italky strašně kluzký - tam kde Drobek na Hankookách signalizuje přicházející ztrátu adheze v prudce projetý zatáčce postupně zesilujícím odskakováním do strany, fábule na talijánech ujížděla plynule jak po mejdle - a při nižší rychlosti než kombinace Drobek/Hankook. A rozměr byl shodou okolností stejnej - 195/55 R15...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hah ................ ekkar muzu potvrdit ;) ...... na svejch 17" kentech sem jednu sezonu obouval sice DUNLOPY ale chovani stejny jako italsky pirellky,... fakt mejdlo ;)

druhou sezonu sem na predek dal HANKACE a ty v krizovce odskakovali ;) za tu cenu co sem je koupil jsou to dobry gumy ;)

 

    kenty uz nemam ale na dalsich kolech chi zkusit fungl novy gumy a to cinsky LIND SAIL CI JAK SE TO PISE,... ZA TU CENU V POMERU KVALITA SI TO HODNE LIDI NCHVALI,... TAK UVIDIME ;) ...... chci to schvalne zkusit ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá to ze Vlčí hrad chce Schade poslat na převýchovu a diktuje tyto degradující podmínky jak ty pneu. Vidím protěžování Seatu a mateřské VW a když vidím postupné oškubávání u OIII tak mám smíšenej pocit.

Jinak u mě MICHELIN LATITUDE TOUR HP z Japonska vydrží neskutečně a asi kolem 100 Tkm. Na zimu mám Good Year UG7 a ty jsou taky špičkový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Lukason - radši mám teda to odskakování - je už hned na začátku ztráty adheze citelnější a dá se na něj líp reagovat, než na ten zezačátku neznatelnej podkluz, jakej "produkovaly" pirrelky. Na těch jsem hned ve druhý zákrutě hodil krutě šmejru, protože jsem zatáhnul za volant do 90° zatáčky "kolem rohu" v asi 90km rychlosti a fábule se bez výraznějšího předvarování smekla jak po banánový šlupce. Drobek v tom samým místě a při stejný rychlosti zasignalizoval citelným kodrcáním, že se to hankookům přestává líbit - a pravda, při dalším pokusu teda ustřelil taky, ale to jsem do toho oblouku najížděl skoro 120 tacho... Naštěstí to bylo mimo normální silnici a místa všude kolem 6 půlek. Ale za tu možnost si vyzkoušet co gumy vydrží to stálo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já teda nevím ... to už je šetření dost na hraně :(

http://www.az-pneu.cz/testy-pneu/letni/adac-oamtc-de-2013-225-45-17-130

http://www.az-pneu.cz/testy-pneu/letni/adac-oamtc-de-2013-185-60-15-131

http://www.az-pneu.cz/testy-pneu/letni/gtu-de-2013-195-65-15-129

 

Vždycky jsou až u konce, možná ne nejhorší, ale rozhodně vzadu ...

 

test (ten první) je trochu zavádějící, NEXEN na 17. místě a má stejné hodnocení 2 2 3 3 jako vítěz testu :-(

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že se vzor K410 už nedělá, ale jak jsem to teď zkoušel hledat, tak K415 by měl bejt podle různejch pneu-webů nástupnej typ. Mám na nich najeto zatím kolem 25 000km a vzorek je víc než dostatečnej - jestli se dobře pamatuju, tak jsem je koncem října před uložením měřil a měly kolem 6mm všecky 4... 

 

 A pro všecky kecálky o "asijský produkci" - ty moje "korejky" mají na boku nápis "Made in Hungary"....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...