Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

našel jsem zajímavý text:

 

Víte že …

… ŠKODA je na australském trhu zastoupena od roku 2007? Prvním nabízeným modelem byla Octavia, dnes se tu prodávají modely Octavia, Octavia Combi, Fabia, Fabia Combi, Superb, Superb Combi, Yeti a Rapid Spaceback.
… „u protinožců“ se většinou prodávají dobře vybavené modely se silnými motory? 40 procent prodejů modelu Octavia například připadá na verzi RS. … ŠKODA prodala loni v Austrálii 3.555 vozů?

 

a zde důkaz

DSC_6055.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz, který vím, že se tu už někdy řešil, ale ani google, ani vyhledávání tady nepomáhá a tady jsem se dostal na stranu 63, dál už jsem to nezvládl... Dnes jsem si ještě důkladněji procházel v salonu novou Octavii a zarazila mě přihrádka u spolujezdce, která se vlastně od řidiče nedá zavřít a pořád zůstává odstávat pravá strana, kam se řidič třeba během jízdy nedostane, aby ji přimáčkl. Mám pocit, že se tohle řešilo už někdy na začátku a že se to nějak už vyřešilo - je to tak? Vyřešilo se to a jak? Protože to není něco, kvůli čemu bych si auto nekoupil, ale je to něco, co by mě časem pěkně štvalo... Možná to byla jedna z prvních Octavií téhle generace a ještě to nebylo vychytané...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak daleko jsem se nedostal. :) Tak to je zajímavé, že špatnou sérii dají na salony, kde si je prohlíží potenciální kupci a ti si pak říkají, proč je to tak špatně vymyšlené. To mluvím ze zkušenosti, protože si toho všimla žena a tu to štvalo. :) Tak snad už to vyřešili, ještě si nějakou projdu a podívám se na to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud si dobře pamatuji, tak to měli jen první série, které byli určené na autosalony a pro novináře. Série pro nové zákazníky už měli tento nešvar odstraněný. Tedy myslím tu nedoléhající schránku, že to nejde otevřít od řidiče je pořád :D

Editováno: , autor: mc2uba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tam byl problém, že od řidiče nešla zavřít tak, aby byla zavřená vlevo i vpravo, prostě vpravo stále odstávala, dokud se nezatlačilo na střed. Bylo to v AutoPalace na Spořilově, mají tam jednu stříbrnou vystavenou, tak to je asi ta nultá série... Ale ono je to vlastně jedno, nepamatuji si, kdy jsem ji naposled od řidiče otevíral a pokud už ani nový Swing nemá CD mechaniku, tak do ní nebudu chodit už vůbec. :) A spolujezdec případně přitlačí vpravo. :) Jen je škoda, že zrovna na salonech, kde člověk přijde do styku s tím autem poprvé, mají takové nedodělky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešení toho co popisuješ bych tipoval zhruba na stranu 148.

 

http://forum.skodahome.cz/topic/46878-octavia-iii/page-148#entry1750812

 

Ale líp se k tomu vyjádří asi někdo, kdo už má OIII doma :kol-72:

 

moje auto má výrobní číslo 317 oné nulté sériové výroby - novinářské auto co bylo ve Španělsku a Portugalsku...

 

1) že se schránka nedovře v pravém zámku je záležitost u cca jednoho zavření z dvaceti

2) jak tam kdysi někdo psal - nikdy se mi schránka v pravém zámku na nerovnostech neodjistila ani nerachtala

3) stabilně vozím ve schránce 1,5 l petku spíš plnější než prázdnější a nějaké drobnosti - tím chci říci, že schránka je dost těžká a je třeba trochu razantněji zavřít už pro to, aby abych překonal bod převisu či bod překlopení či jak se to nazývá správně...

4) i se zapnutém pásem dosáhnu za jízdy na schránku a jsem ji schopen případně v pohodě dovřít...

5) ale pozor to neznamená že by schránka nedoléhala, jen je třeba ji správně kolmo zavřít

6) stejně tak, jak jsem schopen za jízdy schránku dovřít, jsem schopen ji i otevřít a vyndat si zní petku a pak zase schránku zavřít, je pravda že moje výška je 189 cm, ale...

 

asi tak...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud si dobře pamatuji, tak to měli jen první série, které byli určené na autosalony a pro novináře. Série pro nové zákazníky už měli tento nešvar odstraněný. Tedy myslím tu nedoléhající schránku, že to nejde otevřít od řidiče je pořád :D

 

 a ty máš O III nebo si to jen slyšel?

 

jak jsem psal výše schránka jde z místa řidiče normálně otevřít, nevím, proč by otevřít neměla jít...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tam byl problém, že od řidiče nešla zavřít tak, aby byla zavřená vlevo i vpravo, prostě vpravo stále odstávala, dokud se nezatlačilo na střed. Bylo to v AutoPalace na Spořilově, mají tam jednu stříbrnou vystavenou, tak to je asi ta nultá série... Ale ono je to vlastně jedno, nepamatuji si, kdy jsem ji naposled od řidiče otevíral a pokud už ani nový Swing nemá CD mechaniku, tak do ní nebudu chodit už vůbec. :) A spolujezdec případně přitlačí vpravo. :) Jen je škoda, že zrovna na salonech, kde člověk přijde do styku s tím autem poprvé, mají takové nedodělky...

 

nultá série byla přelom roku 2012/2013 ! moje auto je 12/2012 - pěkná stařena.... už se těším na facelift...

 

pochybuji že mají na salónu tak staré auto!

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zde je potreba rict, ze auto (ale v podstate cokoliv) lepe realne zhodnoti nekdo nezaujaty, kdo ma sam auto jine. Jen malokdo je schopen objektivne kritizovat neco, do ceho vrazil x-set tisic. Toto forum je toho uplne jasnym dukazem, kdy tu nekteri experti obhajuji ci alespon bagatelizuji uplne jasne faily. Navic, kdyz ma clovek neco dlouho, tak si na to zvykne, i kdyz to neni z nejlepsich. Blbe auto clovek pozna nejlepe v prvnich deseti minutach jizdy a ne po tydnu jezdeni.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, souhlasím, ale tvrdit něco co jsem nikdy neviděl, nebo možná jednou v životě nebo o tom někde četl mezi tyto případy určitě nepatří, na tom se určitě shodneme, psát o tom, že schránka nejde za jízdy otevřít když to není pravda je nesmysl, stejně tak i jiné věci, mimo to jsem snad nezaujatě popsal výše toto:

 

moje auto má výrobní číslo 317 oné nulté sériové výroby - novinářské auto co bylo ve Španělsku a Portugalsku...

 

1) že se schránka nedovře v pravém zámku je záležitost u cca jednoho zavření z dvaceti

2) jak tam kdysi někdo psal - nikdy se mi schránka v pravém zámku na nerovnostech neodjistila ani nerachtala

3) stabilně vozím ve schránce 1,5 l petku spíš plnější než prázdnější a nějaké drobnosti - tím chci říci, že schránka je dost těžká a je třeba trochu razantněji zavřít už pro to, aby abych překonal bod převisu či bod překlopení či jak se to nazývá správně...

4) i se zapnutém pásem dosáhnu za jízdy na schránku a jsem ji schopen případně v pohodě dovřít...

5) ale pozor to neznamená že by schránka nedoléhala, jen je třeba ji správně kolmo zavřít

6) stejně tak, jak jsem schopen za jízdy schránku dovřít, jsem schopen ji i otevřít a vyndat si zní petku a pak zase schránku zavřít, je pravda že moje výška je 189 cm, ale...

 

asi tak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OIII 03/2014, zatlačím vlevo, pravá strana skutečně nedoklapne. Zatlačím uprostřed, není problém, doklapne. A doprostřed z místa řidiče klidně dosáhnu (jen lehký náklon) a to nejsem nijak vysoký. Faktem je, že bych to vůbec neřešil, kdybych to nečetl. A asi bych si toho nedoklapnutí ani nevšiml, protože je fakt tak cca jen 1mm. Spíš to není vidět, jenom po zatlačení slyšet jak doklapne.

 

Jinak otevřít z místa řidiče jde, ať je doklapnutá nebo ne.

Editováno: , autor: boban1108
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sami vidíte, že ti co nevlastní nebo neužívají O III mají nejlepší přehled a znají to z jedna paní povídala úplně nejlíp....a my zaslepení majitelé nebo uživatelé O III jsme mimo..... zvyklí na nekvalitu, bagatelizující fauly a pod....

A tak to platí nejen u tohoto témata....

Navrhoval bych v každém tématu vytvořit pod téma pro tyto pisálky s názvem Myslím si, ale nevím....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OIII, vyrobeno v 22KT (tedy MR2015). Schránku zavírám někdě na úrovni té otvírací páky. Když jí zavírám velmi velmi pomalu, tak pravá strana skutečně nezaklapne. Když jí zavírám normální rychlostí, tak je jedno jak moc vlevo jí zavírám a zaklapne vždycky. Asi 20 minut jsem seděl v autě a zkoušel to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro zájemce o OIII informace od prodejce:

Dodací lhůta  je cca 4 měsíce, avšak v tuto chvíli nejsou k dispozici parkovací senzory. Vůz jde objednat bez senzorů za nižší cenu, nebo počkat, dokud nebudou senzory skladem. Pak je ovšem dodací lhůta neznámá. :kol-29:

 

 

Libor TDI: zm.di!!!

Editováno: , autor: kačer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...