Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Zas na jejich obranu nutno rict, ze 19000 za ACC je cena zcela na urovni bezne konkurence ba dokonce mirne pod ni, coz neni zrovna u Skodovky zvykem. Spise me prekvapuje ze tam nabizeji i takovouto polovicatou variantu za nizsi cenu, kvuli ktere tam tak jako tak museji narvat vsechny komponenty toho ACC.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé,jak jste zde již psali o limitované nabídce OIII,taky už mi přišla,pravděpodobně čerpají z databáze kontaktů...by mne ovšem zajímalo,jestli jich mají opravdu jen 210 kusů.

Jinak to jde mimo mě - nabízené motorizace jsou slabé a hlavně kdybych chtěl, mohl bych mít novou OIII se slevou cca.14%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: kam by se melo pokrocit? Jedna mlhovka je dostatecne viditelna, navic je blize stredu vozovky, coz je pro ridice za tebou jasnym dukazem, ze se nejedna napr. o motorku. Osobne dve mlhovky - jak si to lidi dodelavaji na OI, vypadaji, jako by ridic stale brzdil. Proto nevidim duvod davat dve. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku nonsence to třeba být může, ale nemůžeš pak zase plést jablka s hruškama...

 

ad A: nelze srovnávat světlomet do mlhy s koncovým světlem. Koncové světlo Ti svítí mnohem častěji, nežli mlhové a navíc je tvořené vždy alespoň dvěma žárovkami v jednom světle - z důvodů, že dojde k přepálení jednoho vlákna, a vždy musí být osvícený celá "šířka" vozidla, tj. aby jsi podle světel dokázal rozeznat šířku vozu

 

ad B: za snížené viditelnosti či mlhy stačí jedno zadní mlhové světlo, a to to blíže ke středu vozovky - levé. Jde o to, aby bylo na vozidlo upozorněno, při jízdě na kratší vzdálenost jsou již viditelná koncová světla (2ks ;) ), a proto druhá mlhovka postrádá smysl. Riziko poruchy propálení zesíleného vlákna je mnohem nižší.

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavne je to uplne irelevantni. 95% ridicu vubec netusi kolik ze to mlhovek vzadu ma. :) Jedno vypada mozna mene esteticky, ale k tomu tam vazne to svetlo neni a tech cca. 30 minut v roce, co to sviti, se neesteticnost prezije. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechtěl jsem to srovnávat,myslel jsem to tak,že z mého pohledu je to celé stejně nesmyslné. Zajímavé,že na to regujete většinou vy,co máte hodně společného s výrobcem a snažíte se to omlouvat. A není to jen tento případ. Automobilky mají plnou hubu bezpečnosti a pak to končí třeba minizrcátkem jako u Fabie I,nebo ušetřením jedné mlhovky - třeba u mé OII tam je celé příprava včetně žárovky,ale nakódovat to bohužel lehce nejde. Tímto bych zadní mlhovku uzavřel,poněvadž to stejně nemá smysl řešit - odpověď na mou otázku jsem dostal.

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odhadujem,že zadné svetlo do hmly mi svietilo max.1 hodinu za rok pri 60tis.km.Je mi vlastne jedno,či svietia obe,alebo len to,bližšie k stredu cesty.Neviem ako v CZ,ale u nás je v Octávii III prelis na krabičku s náhradnými žiarovkami prázdny,ani v návode nie je zoznam použitých žiaroviek.A žiarovka zadného svetla do hmly je namontovaná v oboch zadných svetlách aj keď svieti len jedno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zeptam se jinak, kdo teda podle tebe "pokrocil" a ma mlhovky dve? :)

Tak do hloubky to nesleduju. :kol-28:  Mně jen vadí,že když už to tam celé připravené (třeba OII FL),tak proč to nemůže svítit? A jestli to je také i u OIII,jak píše foter,tak tomu nerozumím... Jaště by se dalo pochopit,kdyby to tak bylo navržené jako třeba u FII,kde je jen jedna svítilna. Bojlere,já se nebavím o ignorantech,kteří nevědí,kdy se mají mlhovky požívat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpokládám, že žárovky jsou osazené kvůli pravostrannému řízení - unifikace dílů.

 

Pawouk: jenže ignorantů jsou davy. úplná katastrofa jsou přátelé dojíždějící za prací z východních zemí. večerní cesta do prahy mimo pracovní den, hlavně v neděli, to je zoufalost. k našim nevyježděným se přidávají obdobně postižení slováci a další automobilově zaostalé velmocnosti. chuťovka jsou silnice první třídy v kopcovitém terénu a "značkisti". ty nepředjedeš, ale svítit do ksichtu ti budou mlhovkou půl hodiny. i když před ním i za tebou jede souvislá řada aut. ale to je jiné téma.

 

každopádně si moc nedokážu představit důvod, proč by nestačila jedna mlhovka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, jedna mlhovka stačí podle mého názoru a rozsvícení dvou mlhovek může skutečně u někoho vyvolat dojem, že šlápnul na brzdu, s tím souhlasím. Navíc lze i souhlasit s tím, že lidi zapomínají mlhovky vypínat a tak v jednom kuse jedu za někým, kdo s nimi svítí a auto už je mimo mlhu.

Já osobně mlhovku používám i za silného deště na dálnici za dne, za autem se dělá vodní mlha a auto pak není dostatečně vidět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych namontoval senzor na mlhu aby se to rozsvěcelo samo :D

 

Plus nějaká kontrolka že se to v mlze skutečně rozsvítilo.

 

Halt když jsou lidi blbci,tak to musí být všude samej senzor :D

 

Parkovací,děšťověj atd atd ....Zvlášť ten dešťovej mě baví.

 

On člověk blbec totiž horko těžko pozná když začne pršet :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeste dodam ze ja sem zastancem ucelenosti a proto sem si ji na sve FI dodelaval,.. pripadalo mi to proste jako kdyz Fabca silha a to se mi nelibilo,.... mlhovky pouzivam vyhradne predni ;) kdyz jedu ale treba nekde daleko a v hodinu ze vim za mnou zadny auto asi moc nepojede,... zapnu pro jistotu zadni ;) kdyz vidim ze je zamnou auto, logicky zadek vypnu ;) ....... jednou sem takhle jel za felici ( ŽENA ) nemohl sem ji predjet a samozrejme mi tam ty mlhovky prala ;) a jeste s tim jela jak priposrana,... kdyz sem ji predjel,.... predni mlhy samozrejme nemela :D .......... nekdy opravdu nechapu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ondrero: jestli si myslis, ze je destovy snimac kvuli tomu, ze lidi jsou blbci a nepoznaji, ze prsi, tak asi nema cenu reagovat, ale zkusim to :)

 

Tohle je komfortni prvek, ktery ocenis treba jako ja dnes...jedu, zacne prset, zapnul bych sterace, po chvili prestane, to cele se opakovalo nekolikrat, pote vjedu do tunelu a sterace by normalne jely prazdno...proste nic z toho nemusim resit a vse dela auto samo a muzu se v klidu starat jen o rizeni. To same plati o spinaci svetel s funkci AUTO...na komfort si clovek rychle zvykne ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...