Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

No však on tam taky píše "takovou spotřebu bych SNAD dosáhl i se svou..." takže s větrem v zádech, z kopce dolů věřím by se na těch 5,5l dostal :-)

Ale každopádně má to nejlepší auto :-) 

Každá liška chválí svůj ocas a zde to platí obzvlášť, ale nechápu proč to dělá pořád tady!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nevadí právo platí všude a bohužel dodržovet zkušební podmínky v reálném provozu je zcela nemožný. Takže se musí zohlednit všechny vlivy a stejně je to podvod aby se výrobce zalíbil Bruselu. Ale co chudák zákazník kterej by podle techničáku měl jezdit s kombinovamou spotřebou 3,3 litru kterou dosáhne tak při volném pádu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nevadí právo platí všude a bohužel dodržovet zkušební podmínky v reálném provozu je zcela nemožný. Takže se musí zohlednit všechny vlivy a stejně je to podvod aby se výrobce zalíbil Bruselu. Ale co chudák zákazník kterej by podle techničáku měl jezdit s kombinovamou spotřebou 3,3 litru kterou dosáhne tak při volném pádu.

Brečíš na špatným hrobě - tuto metodiku nevymyslela ŠA a platí pro všechny stejně. Běž si stěžovat svému europoslanci. Víc tady nemá smysl řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevíte někdo  jestli když stojím na místě a točím volantem otáčejí se xenony ? Nebo se natáčejí až od nějaké rychlosti ? Nějak si totiž nejsem jistej jestli se mi vůbec natáčejí. Při jízdě to nějak zvlášť nepozoruju. Ale když startuju a zapínám světla tak se normálně rozpohybujou,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže diesel 135kw bude jak ve scoutu tak v L&K, to mi potom není jasný proč se teda vůbec dělá RS v naftě ?

To je jednoduché je to kuli prodejům do Fleetu. Málo která firma koupí benzínové RS.. Takhle je dotyčný rád, že může mít RS a firma je spokojená, že mu to nežere :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozorujete nějak ... řekněmě "běžnýma očima" změnu toho kuželu (obrázek jak přiložil Hravec výše), ono to totiž takhle na "marketigovém materiálu" vypadá suprově,  ale v praxi si myslím, že to zas tak znatelné nebude.... například má nějaký smysl funkce změny kuželu světla za deště? Xenony se totiž od hustého deště dost odráží a oslňují řidiče zpět do kabiny... :kol-16:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...