Březen 7, 201411 r Tak mi nějak přijde, že ten koncern vůbec strategicky neví co se Škodovkou. Jednou ji označují jako levnější značku, pro prakticky smýšlející lidi. Nyní zase to bude značka pro movitější zákazníky, aby si nekonkurovala se Seatem. To si potom jako nebude konkurovat zase s VW a Audi? Na jedné straně levně poskládaný Rapid a teď zase bude našlapaný Superb nad Passatem? Upraveno Březen 7, 201411 r od Kubis001
Březen 7, 201411 r já si myslím že VW si v prvé ředě neví rady s tím, jak úspěšná Škoda vlastně značka je, 6. místo v prodejích v Evropě určitě v době akvizice určitě neočekával ani největší snílek ... tak se soudruzi z Němec stále potácí ode zdi ke zdi a neví s úspěchy moc rady...
Březen 7, 201411 r Kubis001: To bude stejná situace,jak G7 a OIII.Oba budou mít stejné technologie.U SIII se počítá s hybridem,co mám info.
Březen 7, 201411 r No právě, pamatuješ před pár lety to zděšení u VW když Superb si dovolil v testu porazit Pasata? Jak Superb nemohl mít moderní prvky aby nekonkuroval VW. A teď hybrid? Já bych spíše řekl, že původní záměr soudruhu z Vlkohradu byl, aby Škoda byla tou levnou low costovou značkou v rámci koncernu. Mezitím však Škoda překvapila svým úspěchem a dobrým renomé značky na trzích. Zároveň se díky Dacii atd. ten low cost posunul o něco níže a ŠA by musela jít kvalitou o dost dolů, což by odradilo stávající zákazníky. Proto asi ty řeči o nové low cost značce od VW a zároveň konečně zasvítila zelená pro nové technologie přístupné i pro Škodovky. Což před pár lety bylo nemyslitelné.
Březen 7, 201411 r Tak ona je otazka, co se mysli luxusnejsim zamerenim znacky. Treba jen mysli, ze nebudou uz Skodovku tak omezovat a nebude dostavat moderni vybavu 5-10 let za vetsinou konkurence jako dosud. Jinak nevim, co by luxusnejsiho chteli vymyslet. Nejaky opravdovy luxus typu Audi z toho udelaji tezko. A treba materialem interieru je na tom Skodovka uz ted s VW v podstate na stejne (spatne) urovni, tak ji tezko nechaji jit vyse. Upraveno Březen 7, 201411 r od mike_k
Březen 7, 201411 r Já bych řekl, že jim prostě konečně dají plný přístup k moderním technologiím a ať se s tím poperou v ŠA sami. Škoda už nebude to horší auto od VW, ale to "Simply Clever" auto od VW s větším kufrem, který bude trochu více zaměřené na užitnou hodnotu než třeba Golf- Passat. Kvalitou bude jenom lehce pod nimi, nebo na stejné úrovni. Koncern prostě vyhodnotil, že ten prostor na trhu pro "praktičtější" Škodu tu je a netřeba obětovat dobré renomé značky pro nějakou Low cost divizi, kdy zákazník hledí na cenu a né na značku. Je taky možné, že nový Superb bude cenově a třídou někde mezi novým Passatem a Phaentomem. Takže vyplněný segment, který VW nepokrývá a je logické, že by to auto mělo být co nejlepší. Upraveno Březen 7, 201411 r od Kubis001
Březen 13, 201411 r Mozna je to zname mozna ne, dneska jsem si vsimnul zajimave veci, kdyz mam denni sviceni tak indexy na tachometru obvykle nesviti jen rucicky, ale kdyz na tachometr zasviti slunicko nebo se zvysi svetlo v kabine indexy se rozviti (rozhodne nejde o luminiscenci) Nejlepe je to videt ve tme, dejte si denni sviceni a na tachometr zasvitte baterkou (nebo mobilem) indexy se rozviti. No uprimne bych to cekal obracene, kdyz zajedu do tmavsiho prostredi pri dennim sviceni, ocekaval bych rozviceni idexu a ne obracene kdy to sviti na svetlo. Nedalo by se to kodovanim otocit ??Nevim k cemu je to takhle dobry, jen mozna ze kdyz zajedu treba do tmava aby mne zhasnuty indexy upozornily ze si mam rozsvitit jinak nevim.
Březen 14, 201411 r ale rozsvítí se to ve tmě, při vjezdu do podjezdu či garáže... jsem psal : "reaguje to i na tmu, bylo to tak i O II FL ..."
Březen 14, 201411 r Je to propojené s čidlem co ovládá automaticky světla, takže svícení baterkou by nemělo mít na nic vliv... jak píše Hravec, vjedeš do tmy a samo se to zapne Jedině že ty myslíš ještě něco jiného... Upraveno Březen 14, 201411 r od Napalm
Březen 14, 201411 r No ja spis nechapu proc se to nerosviti prave ve tme ale na slunicku. Po ozáření sluncem klesne kontrast - tak to elektronika chce napravit tím, že podsvítí ukazatele - aby byly výraznější. Bohužel pro aktivaci nebo deaktivaci podsvícení palubovky - přístrojů výrobcem zvolený hladiny venkovního osvětlení ne každýmu řidiči vyhovují...
Březen 14, 201411 r Pri denim sviceni mi proste pri vjeti do tmy nesviti !!! Kdezto na svetle ano. Nevim kde je cidlo ale kdyz posvitim na budiky tak se rozviti i ve tme. Proto mne to prekvapilo. Pri vjeti do tunelu zcernaji jak bota. Nevim jak vam to mam vysvetlit.
Březen 14, 201411 r To vypadá jako by někdo "obrátil logiku" ovládání toho podsvícení. Netuším jak by se to dalo učunit, takový zkušenosti s případným nastavováním elektronickýho vybavení nemám. Ale někdo, kdo má zkušenosti v práci s těmahle efektama s pomocí VAGu, tak ten by to vědět mohl.
Březen 14, 201411 r Bicisto - ty ale asi nemáš automatické rozsvěcování? Logika toho je taková, že ve tmě ti nesvítí budíky = nesvítíš předepsaným venkovním osvětlením (tlumená světla), protože svítíš jen denním svícením. Má tě to tedy trknout, abys rozsvítil tlumená světla. Takto se to tady někde už probíralo.
Březen 14, 201411 r Jo dyt sem sem psal ze jedinou logiku vydim v trkani. Jen mne zarazilo ze se rozsviti kdyz se zvysi okolni jas. Pac ten dovod sem moc nepobral. Asi ve skodovce mysli ze je asi na budiky pak hure videt bo co ?
Březen 14, 201411 r Tady bych viděl možnost, že když budeš mít sluneční brýle, tak ty budíky lépe uvidiš.
Březen 15, 201411 r Ano to je přesně to, co se řešilo v sekci Rapid. V létě na nerozsvicený budiky v tmavých brýlích totiž prostě nevidím. A dost možná je i za jasného dne intenzita osvětlení malá. Barvy podkladů budíků udělali prostě málo kontrastní. Proto se intenzita zvyšuje. Kdyby je udělali bělejší, bylo by to lepší. Asi úspora barvy :-D.
Březen 16, 201411 r Tak to mě příjde celkem dobrá funkce v OIII, zřejmě bude nějaké čídlo přímo v příštrojovém štítu... .tohle v OII FL nebylo...
Březen 18, 201411 r Do konfigurátoru přidán další odstín bílé : Bílá Laser..... není to metalická barva.... tedy už jsou dostupné tři možné odstíny. Upraveno Březen 18, 201411 r od Napalm
Březen 18, 201411 r Už je té bílé příliš, každej jeliman má bílé auto, už se mi to přestává líbit....
Březen 18, 201411 r No to je prostě móda... a ta má jednu velkou nevýhodu... stále se pořád mění .... dřív měl každej jeliman černou nebo stříbrnou ... a mam takový pocit, že tak do dvou let bude bílá už mimo... otázka co bude moderní pak
Březen 19, 201411 r Mě jsem modrou, stříbrnou, saharu, černou metalízu, vracím se ke stříbrné! Důvod? Snadná údržba, jelimani!
Březen 19, 201411 r jaký máte začátek VINu před pořadovými čísly, to moje auto je fakt nějaké divné, já tam mám TMBAG9NE4D000 : a v Dalších záznamech pak poznámku TMBAG?5E??? : máte to taky tak? ptám se, že mne dnes tavěla PČR a hrozně se divili, co to mám VIN a čekal jsem skoro 20 min, co si mě komplet lustrovali - tak mi to nedalo a díval jsem se do TP a tedy dotaz sem... jen pro zajímavost složení VINu: Upraveno Březen 19, 201411 r od Hravec
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.