Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky


motor O III 1.2 tsi 77kw/4500 ot. krouťák 175/1400 ot., Golf 77kw/5000 ot. krouťák 175/1550 ot. , to mají jiné motory? nebo se jim tam vloudila chybička?

V technických datech od škodovky je pro OIII 1.2 TSI 77 kW:
77kW/4500-5500
175Nm/1400-4000

VW uvádí pro Golf VII 1.2 TSI 77 kW:
77kW/5000
175Nm/1550-4100

Vtip je v tom, že VW ve svých technických datech ( http://www.volkswage.../catalogue.html ) pro tento motor uvádí, že je to 4válec, s dvěma ventily na válec - což odpovídá, včetně těch parametrů výkonu a krouťáku - původnímu motoru 1.2 TSI 77 kW, který je v současné OII. Rozumí tomu někdo? Protože nové TSI EA 211 má mít 16 ventilů...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

334 tisic ? ...............

hosiiiiiii ? a co RAPIK ? .......... no to je teda propadak hosi ,........ tohle mi hlava nebere .... v ty skodovce to zacina vypadat jak tady v senatu teda !

urcite bych sel do octavky nez do RAPIDA za tu cenu !!!!!!!!

no to je GOL teda !!!!!!!to me zase hnuly zluci :D

Editováno: , autor: Lukason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V technických datech od škodovky je pro OIII 1.2 TSI 77 kW:

77kW/4500-5500

175Nm/1400-4000

VW uvádí pro Golf VII 1.2 TSI 77 kW:

77kW/5000

175Nm/1550-4100

Vtip je v tom,že VW ve svých technických datech ( http://www.volkswage.../catalogue.html ) pro tento motor uvádí,že je to 4válec,s dvěma ventily na válec - což odpovídá,včetně těch parametrů výkonu a krouťáku - původnímu motoru 1.2 TSI 77 kW,který je v současné OII. Rozumí tomu někdo? Protože nové TSI EA 211 má mít 16 ventilů...

Jedině kdyby se z OIII měla zase stát nějaká "létající zkušebna" na otestování EA211 na lidech - G7 by si v pohodičce využíval už relativně odladěnej agregát, zatímco OIII by se prcala stejně jako před ní FII s nevyzkoušeným agregátem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už mi začíná být jasná ta celkem příznivá cena O III , protože její základní výbava je teda dost ubohá

Základní výbava Active zahrnuje ESP, airbag řidiče a spolujezdce (s deaktivací), boční airbagy vpředu, hlavové airbagy a kolenní airbag řidiče nebo patnáctipalcová ocelová kola. Dále nechybí elektricky ovládaná přední okna nebo centrální zamykání.

Připlácet je nutné za klimatizaci (pro prvních tisíc zákazníků je zdarma, v příslušném paketu stojí 10 tisíc korun), zadní stěrač (2700 Kč) nebo palubní počítač (3500 korun, základní MFA). V základu také není autorádio, pouze příprava se čtyřmi reproduktory. Metalické barvy stojí 13 200 korun.

Editováno: , autor: L@dis1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak tak koukam :D vsem nuteji START and STOP :D a jeste za to museji platit :D

boze boze ! :D

chrompaket,.... samozrejme za priplatecek :D ....... nekdo to tady uhadnul dobre a koukam jde jenom u nejvyssiho stupne vybavy :D

Bixeny s led a ostriky za 39 000 kc taky parada :D

zadni ledky jenom elegance

pro active klima 35 000 kc

a proste plno a plno dalsich veci co by se mi libilo to do active vybavy ani dat nejde :( sice skoda ale urcite AMBITION je na tom uz slusne ;) sice priplatky ale booooze no ;)

u me teda zatim rozhodne lepsi OIII nez RAPID ..... ale to stim nemuzeme logicky srovnavat ;)

Editováno: , autor: Lukason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...