Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

první jízdní dojmy redakce iDNES.cz:

http://auto.idnes.cz...31_automoto_fdv

k tomu parkovacímu asistentu: fajnová věcička. Pro podélné stání stačí o 1,5 metru větší místo a systém dokonce umí i vyjet. K tomu mu stačí jen 50cm navíc, než je délka auta! :kol-47: Příčný stání: systém auto "nacpe" i do míst, která jsou jen o půl metru širší než vůz. Možná trošku nelogické je to, že se postaví přesně doprostřed místa. Prostě počítač, no :kol-32: Ale co ví málokdo, tak ten systém umí zaparkovat i ŠIKMO! A to až do max. 30°. Takže můžeš nechat auto zaparkovat téměř kamkoliv. Vyjet ale řidič musí vždy sám.

Největší smysl má tento systém v kombinaci s DSGčkem, protože stačí jen popouštět brzdový pedál - netřeba přidávat plyn. Řidič však i nadále musí sledovat okolí auta a šlapat na pedály.

Tady to je hezky vysvětleno:

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budíček!!! Tos na to teda přišel hooodně "brzo"....!!!!!

Vsiml jsem si toho uz davno, jasne to je videt SuperB vs Passat.. ale u octavky3 jsem teda cekal lepsi vybavu, kdyz machruji ze se posune k stredni tride a nema to ani blbou AC climu a lakovany zrcatka a ochr. listy, to je opravdu trapny.. kdyz si pripoctu u zakladu climu, centr. do, zadni el. okna, pal . pc, tonovany okna,stop start, rezerva, tak vychazi skodovka vs Golf7 ukrutne draho.. 335tis + 10tis paket plus + rezerva1400,-+pal. pc.3500,-+stopstart2000,-+centr. do4000,-; zadni el. okna5000,- tak sem na castce 360 900,- a to nemudu mit dvouzonovou klimu a lakovany zracka a listy, vs golf7 za 339tis... nepamatuju ze by byl nekdy golf levnejsi jak Octavka.. :kol-44: :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už skoro pět let nabízí Škoda pakety Plus. Část výbavy daného stupně je vyčleněná do balíčku za drobný příplatek a o ten je snížená základní cenovka. To stejné je u Octavie A7, kde je pro Active klimatizace a tonovaná skla za 10 000Kč. Jde vidět, že si touhle politikou škodí sami sobě. Pakety Plus jsou zjevně nad chápání spousty lidí.

paketu PLUS sem si vsimnul kdyz sem to prolejzal podruhy ..... kazdopadne jak pises,... kdo se ma v tom pak vyznat a hlavne proc to tam teda davaj kdyz nabizeji PACKET PLUS .......... proste logika SKODOVKY k nepochopeni ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle mého bude výhled ještě horší, než u OII. A už tam byl velký problém bez senzorů zaparkovat. Musím pod barákem parkovat podélně - někdy mi přišlo, že tam mám mezeru ještě tak metr a hle, už jsem žďuchnul do auta za sebou. Někdy jsem se bál, že už jsem natěsno, vylezu a za autem místo pro autobus..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me zaklad vice mene nevadi.skoda klimy ze tam neni byt i manualni.pro me je to vybava dostacujici.... dalsi picoviny jsou za 1 drahe a za 2 je nevyuzivam....k cemu mi bude stop start.na to mam svuj nazor.adaptivni tempomat a dalsi.jo prida ti to na ekonomice jizdy bezpwcnosti atd atd ale co kdyz system selze a ty si na nej navyknes?rozbijes si cumak ale hlavne ze to v aute je ne.:rolleyes:

ja si auto kupuju protoze se mi libi a za rozumnou cenu a ne o co mam lepsi vybavu nez soused.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si spočítal kolik by mě vyšla OIII 1.4 TSI 103 kW Ambition ve stejné (obdobné) výbavě, jako mám svoji OII 1.4 TSI 90 kW Ambiente = OIII 504 900 Kč, OII 542 600 Kč. Takže z mého hlediska je OIII poněkud levnější.
Zlevnila zadní loketní opěrka z 4200 na 1400, zdražilo stínící rolo na zadním okně z 1500 na 3000. Jinak jsou ceny doplňků co mám i na svém autě obdobné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě jsem do toho nepočítal spoilery, koncovky výfuku atd.
Abych to doplnil, co jsem napočítal do OIII Ambition navíc:
Ambition Plus 10 000
Rezerva/zvedák 1400
Výhřev trysek ostřikovače 700
Zadní loketní opěrka/dělená sedadla 1400
Stínící rolo/síť 3000
Maxi Dot 5000
Parkovací senzory vzadu 9000
4x reproduktor vzadu 3000
Záruka 4roky/120 000 km 11 500

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vám nevím, vy pořád po Škodovce chcete, aby snad byla zadarmo. Vemte si, že O3 je plnohodnotné auto střední třídy a kvalitně spracované. Není to Hundaj nebo něco podobného. Je to plnohodnotné auto s docela už vysokou výbavou. Proč jste nenadávali před 5ti lety na Audi A6, když stálo běžně kolem milionu korun a byla tam technologie, kterou teď dostala Octavia? Dyť Octavie za půl milionu je celkem normální cena. Je, byla a bude to normální cena za takové auto. Nikdy si nikdo nekoupil dobře vybavenou Octu za 400 000 kč :) a to buďte rádi, že tam teď jsou aspoň TSI motory, páč ty co se dávali předtím 1,4 MPI, 1,6 apod. s Octou skoro ani nehnuly. Tyhle mají aspoň turbo a trochu výkonu, který to auto už rozjedou trochu s úctou. Takže si většina kupovala nafty a nevadilo jim, že za holou Octu v naftě dali 420 000 kč apod. :) a najednou to vadí?

Kdo chce vysokou výbavu, musí počítat s vysokou cenou. Komu stačí základní výbava, tak může plesat, že může mít auto za 400 000 kč, které odveze vaši rodinu, psa i 2 kočárky :)

Nemůžete to srovnávat s G7 :) je to sice "stejná" třída, ale Golf nemá prostě Kufr a velikostí se bude dát srovnávat spíš s Rapidem hatch a ne s Octou. Samozřejmě Rapid bude výrazně levnější, páč tam je spracování na nižší úrovni.

Jinak si myslím, že momentálně to má Škodovka cenově dobře vymyšlené.

Kdo chce pidi autíčko do 200 000 kč, tka si koupí Citigo, kdo chce malé, ale už prostornější levné auto, koupí si Fabii, kdo chce prostorné a levné auto, koupí si Rapida a kdo chce "luxusnější" a prostorné auto, jde do Octavie a kdo chce opravdu prostor a luxus, tak si koupí Superba :) .. cenově jsou od sebe dostatečně daleko a zapadají do ceníků ostatních kvalitních značek :)

Toť můj názor :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč jste nenadávali před 5ti lety na Audi A6, když stálo běžně kolem milionu korun a byla tam technologie, kterou teď dostala Octavia?

To bohuzel nedostala ani nahodou. Neco malo ano, ale vsechno ani zdaleka ne, ale tak Audi A6 je prece jen jina kategorie.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...