Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

mc2uba: ptal jsi se na umístění komponent. V konfigurátoru jsem snad viděl přípravu na 1DIN rádio, ale nejsem si jistý. Ale tam najdeš odpověď na tvojí otázku ;)

Otázka je, zda to 1DIN není jen pro základ, kde rádio snad ani není. Od vyšších výbav je rádio v základu origo, takže tam už jen tak asi 1DIN rádio nenarveš, páč by sis musel dokoupit ten středový panel ze základu :) si tedy myslím.. a co s origo rádiem? Prodat? No dalo by se na tom aspoň trochu vidělat, páč 1DIN SONY rádio koupíš dneska za 1700 kč a hraje dobře :)

Na fotce je vidět, jak vypadá rádio už v základu :) takže 1DIN rádio tam asi nepůjde :(

post-68241-0-45123600-1357998518_thumb.p

Upraveno od mc2uba

Jaster: Imho u tohoto nejde zase az tak o usporu ale spise o donuceni lidi si koupit tu vyssi verzi. :)

Upraveno od mike_k

Tohle radio je 1DIN - celni panel je velky, ale vzadu je normalne klasika 1DIN....u tohoto neni pridavna 1DIN jednotka.

Po vyndani nasadis 1DIN a dokoupis ramecek na zakryti

Autorádia.doc-------------Elektrika ma Oct III výrazně pokročila. Bude velmi málo věcí, které půjdou dát třeba do Oct II. Týká se to i autorádií, kde je u některých použito optického vedení MOST.

Upraveno od DIAGNOSTIK

... netvrdil tady někdo nedávno, že mají být v OIII všechny verze rádií s dotykovým displejem, jen v základu bude černobílé/zbytek barevný? Ten Swing je v základu i pro eleganci a opět mě Škodovka udivuje, jaké zastaralé děsy do auta v roce 2013 dokáží narvat. A nepochybuji o tom, že také zvuk bude, stejně jako dosud, stát za prd....

Zvukově jsem některé provedení porovnával a nezní to vůbec zle...

_Denis_: Neprehanej - zvuk bude vzdycky pro nekoho stat za prd, zalezi na narocnosti.

Pro me, jako beznyho uzivatele, je Swing s 8 repro naprosto dostacujici a skvele hrajici.

Pro nekoho, kdo ma hudebni sluch nebo ma masivne naposlouchano na kvalitnich soustavach, to nebude nikdy OK.

Mozna Bang&Olufsen ala Audi A8, BMW 7 apod. by uspokojil, jenze ten by vysel na 25% ceny OIII - uz vidim tu radu koupechtivych zakazniku.

Tady se bavime o seriovy vyrobe auta v A-tride a taky v takovem kontextu je potreba to brat.

Kdo ma presto vyssi pozadavky, pro toho jsou tu individualni prestavby.

No, pokud bych jinak vzal tu 1DIN diskuzi na čistě teoretické úrovni, nebylo by zase tak nemožné koupit něco "hrajícího", nechat si ten kryt originálního rádia, velikost díry pro displej přizpůsobit tomu novému rádiu a všechny ovládací prvky přepájet tak, aby mohly být ovládány přes originální tlačítka. Vzhledem k té práci bych si ale asi raději pořídil Bolero, které sice taky není žádné terno, no aspoň vypadá trošku vyspěleji..

Kazdy si tu stezuje na cenu a jak radia hraji spatne, ale pokud by vam nekdo nabidnul high soustavu, tak si ji stejne nekoupite a jen budete opet remcat, ze je to moc drahe...toto forum me neprestava udivovat! :(

Presne...

jak rikam opet,..... resite HOVNA ;)

Pro normálního člověka s klasickým vnímáním se bude zdát standartní ozvučení za velmi dobré.

Kdo si chce pochutnat, at si připlatí a nenaříká...

Takhle to funguje ve všech automobilkách.

Člověk si musí uvědomit, do jaké třídy Oct III patří a co se teda dá očekávat. A to očekávání je podle mně nadprůměrné.

Jo 0-100 je pekne, akorat pak to nejak dost opada.

ako povedali v jednom teste na prevodovku k 1,8 TSI "je to pětikvalt s rychloběhem"

Jinak trocha OT: pokud se tady stále porovnává cena OIII s Golfem 7, proč neberete v potaz též Leon? Dle mého je z této trojice nejhezčí a cena začíná na 299 900,- Kč. Tato výbava obsahuje totéž, co OIII + navíc ještě dálkové ovládání. Další výbava Reference již nabízí vše podstatné, vč. manuální klimy, rádio s 5" dotykovým displejem + 4x repro a multifunkční volant (od 318 900,- Kč) no a verze Style již nabízí za stále pěkných 388 900,- Kč dvouzónovou klimu, všechna okna v elektrice (předchozí verze po vzoru OIII nabízejí jen el. ovládání vpředu), 16" litá kola, již barevné dotykové rádio s 5" displejem + 6 reproduktorů, Handsfree bluetooth, kožený paket, tempomat, osvětlení prostoru pro nohy a další....

Musel bych se v případě zájmu s auty projet, no aspoň papírově u mě vyhrává Leon - Seat potřebuje prodávat, je moc hezký a za velmi pěkné ceny s dostačující výbavou. :kol-47:

Upraveno od _Denis_

Vsak je jedno co koupite, stejne to jde do kasicky VW :)

V principu je to spravne, ale ne az tak uplne... ;)

Mozna Bang&Olufsen ala Audi A8, BMW 7 apod. by uspokojil, jenze ten by vysel na 25% ceny OIII - uz vidim tu radu koupechtivych zakazniku.

Nahodou ja vidim spoustu koupechtivych zakazniku................ corek na Aukru. :) Za cenu o jednu nulu nizsi.

Jinak trocha OT: pokud se tady stále porovnává cena OIII s Golfem 7, proč neberete v potaz též Leon? Dle mého je z této trojice nejhezčí a cena začíná na 299 900,- Kč. Tato výbava obsahuje totéž, co OIII + navíc ještě dálkové ovládání. Další výbava Reference již nabízí vše podstatné, vč. manuální klimy, rádio s 5" dotykovým displejem + 4x repro a multifunkční volant (od 318 900,- Kč) no a verze Style již nabízí za stále pěkných 388 900,- Kč dvouzónovou klimu, všechna okna v elektrice (předchozí verze po vzoru OIII nabízejí jen el. ovládání vpředu), 16" litá kola, již barevné dotykové rádio s 5" displejem + 6 reproduktorů, Handsfree bluetooth, kožený paket, tempomat, osvětlení prostoru pro nohy a další....

Ta verze style je navíc už se silnější 1.2 tsi (105k)....a ještě malé OT Golf 7 už se začíná objevovat i za 320 t. jen tak dál :kol-47:

Test Test, strana 63 sa neda zobrazit?

Nemůžu si pomoct, ale ten schovanej výfuk to je teda hnusný jak prdel :kol-64:kol9 kol9 kol9 kol9 kol9

no jak to tak vidím tak nejen že mě rozmarastí středový tunel aby si vzali displej ale pro změnu zničí i kastlík aby se dostali k jednotce tomu se říká asi simly clever řešení v podání škody a jak dlouho to bude navíc trvat zlodějíčkům ? Doufám, že je aspoň vymysleno řádné kódování které jenom tak neoblafnou ?no tomu v dnešní době moc nevěřím vše bude otázkou času :(

lojzahlina: souhlasím. Také nemám rád schované výfuky, no dnes už je to takový trend a já mu upřímně nerozumím (asi to má vypadat více EKO). Naštěstí se zdají být výfuky v relativně normální poloze, proto by teoreticky mělo stačit koupit koncovky a vyříznout díru do toho pseudo-difuzoru..

Upraveno od _Denis_

Nemá někdo informaci, zda-li bude DSG u O3 uz vybavena upravou pro volitelny (přes MaxiDOT) volnobeh (dnes jiz u CC a Pasiku) ?

To je docela uzitecna ficurka, u stavajici (7DSG) i minule (6DSG) převodovky dost často za jizdy vyuzivam volnobeh (N), zejména při sjizdeni tahlych kopcu ci dojezdech ke krizovatkam, a tato věc to umi zcela zautomatizovat - při uvolneni plynu da automaticky N, jakakoliv jina změna opet zaradi. Zkousel jsem prave na novem CC, opravdu prijemne. Nikde to neuvadeji, ale doufam, ze to bude.

Volnobezka bude, ale nezjistoval jsem, zda pujde aktivovat/deaktivovat pres MaxiDOT.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.