Přejít na obsah

44 kW nebo 51 kW


vorlajz

Doporučené příspěvky

Já sice HTP nemám, ale řekl bych že 44Kw od původní 40Kw udělala dost velkej pokrok. Ve FII má 44Kw o dvě vteřiny lepší zrychlení tedy 16s. Ale je pravda že pokud je příplatek za 12V "jen" 15 000Kč tak není co řešit....

Ten rozdíl jak píšeš mezi 40 a 44 kw je psaný pouze na papíře. Realita je ale taková že ty motory jsou skoro stejné, někdo tu už psal že zajel s 40 kw verzí na měření výkonu a ve skutečnosti měla skoro 46 kw, takže to jsou jen hrátky s papír. údaji ve škodovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám možnost porovnávat F1 se 40 a 47 jak již bylo popsáno ty hodnoty sou papírový a na válcích dle testů se 47 blíží k 60, ale rozdíl je naprosto propastnej. S 47 se daj jezdit naprosto v poho dálky - s naloženou i v combu a za slušnou spotřebu, ale 40 fakt nejede. A tím nemyslím, že auto který nejede 200 a neutáhne vlak není auto. Jsou to jen zkušenosti máme 40 jako služebák takže ji znám při jízdě v jednom i plnou a fakt se vyplatí si připlatit. Už 47 byla naprosto plnohodnotný auto a kecy, že se hodí jen do města sou blbost. I se 40 se dájezdit dálka - ale není to ono- F je na něj těžká .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
Měl jsem možnost porovnat FI 47 kW a teď FII combi 51 kW a přijde mi to stejný...ano FII je těžší páč je to combi, ale tak ten rozdíl není nějak výraznej aby to bylo poznat...můj názor.....přijde mi to stejný

Pretože 47 kW v F1 je podľa mňa ten istý 12V motor ako 51kW v F2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Taky se přidám. Kamarádka před půl rokem řešila stejný problém. Vstupní údaje byly stejný (malý roční nájezd, zejména jízdy po městě a občas mimo). Koupila si stříbrnou, krátkou FII 51 kW ambiente s klimatizaci a současný stav? Auto nejezdí jen ve městě, ale často i mimo, prohání se po dálnicích (dokonce má i roční dálniční známku) a už teď to vypadá, že z malého ročního náběhu bude docela slušná porce km :smich: a spokojenost? maximální :) Takže určitě ji doporuč silnější verzi, nikdy nevíš, jak bude auti v budoucnu jezdit :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se přidám. Kamarádka před půl rokem řešila stejný problém. Vstupní údaje byly stejný (malý roční nájezd, zejména jízdy po městě a občas mimo). Koupila si stříbrnou, krátkou FII 51 kW ambiente s klimatizaci a současný stav? Auto nejezdí jen ve městě, ale často i mimo, prohání se po dálnicích (dokonce má i roční dálniční známku) a už teď to vypadá, že z malého ročního náběhu bude docela slušná porce km :smich: a spokojenost? maximální :) Takže určitě ji doporuč silnější verzi, nikdy nevíš, jak bude auti v budoucnu jezdit :smich:

Co ještě přidat chip od Cimbu a dosáhnout 56 kW a 120 Nm?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Když jsem vybiral mezi 1.2 6V 44kW a 1.2 12V 51kW tak jsem měl jasno

- pro 51kW jsou silnější brzdy vepředu (přesněji 44kw má narozdíl od všech motorizací slabší)

- u provedení 1.2 6V se velmi často kazí hlava (německý výrobce), hlavu pro 12V si vyrábí Škoda sama

- je to živější hlavně mimo obec

- měl jsem Š120LS (silnější provedení)

- provedení 12V se dodává na všechny trhy (6V nikoliv, proč asi)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Přidám taky svou zkušenost s motory HTP. První jsem měl ve FI 40kW a ted jsem koupil Ibizu ST (sice to sem nepatří, ale motory jsou stejý) s motorem 51kW a můžu říct, že je to nesrovnatelný. Motor vůbec nevibruje a má lepší zvuk a výkonově je to hodně znát, líp drží rychlost ve stoupáních. Jinak FII jsem nekoupil kvůli vzhledu, nezlobte se na mě, ale hnusnější auto snad ani není :ble , zlatá FI P.S. kdybych měl důchodovej věk, tak bych ten vzhled asi neřešil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vormene, o Ibize jsem hodne premyslel jako o alternative k FII, ale vadi mi, ze nema nektere vychytavky jako FII - napr. vyskove stavitelne pasy u ridice, kontrolku zahrati motoru /nejde objednat maxi dot/ vyska hladinw paliva se pozna jen podle 8 dilku, nejdou objednat hlavove airbagy. Ale jinak je to auto hezke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vormene, o Ibize jsem hodne premyslel jako o alternative k FII, ale vadi mi, ze nema nektere vychytavky jako FII - napr. vyskove stavitelne pasy u ridice, kontrolku zahrati motoru /nejde objednat maxi dot/ vyska hladinw paliva se pozna jen podle 8 dilku, nejdou objednat hlavove airbagy. Ale jinak je to auto hezke.

jj ve všem s tebou souhlasím a ani netvrdím, že Ibiza je NEJ. Já raději oželím něco z výbavy, hlavně, že se nebudu muset stydět z toho auta vystoupit před lidma. A hodně mi vadí u všech škodovek, že je jich všude plno a tudíž jsou to u nás nejnudnější auta. Ono když už chceš porovnávat, tak nezapomeň na podvozek, řazení, řízení a crash testy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavně, že se nebudu muset stydět z toho auta vystoupit před lidma. A hodně mi vadí u všech škodovek, že je jich všude plno a tudíž jsou to u nás nejnudnější auta.

V tom případě by mě zajímalo co děláš na stránkách škodahome.cz

Editováno: , autor: lasut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom případě by mě zajímalo co děláš na stránkách škodahome.cz

no mel jsem sest let FI, takze sem chodim uz nejakej patek a ted kvuli motoru koukam do kategorie FII. jinak kdyz jsme u techto HTP motoru, kolik vam to toci ve 100km/hod? myslim dle tacho. zajimaly by me rozdily 44/51kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám pocit, že u haťapky jsou jak špajzka, tak stálý převod stejné bez ohledu na výkon, takže pokud se použijou stejná kola i gumy, měly by 41/44kW i 47/51kW točit stejně. Hodnoty převodových poměrů u převodovky pro motorizaci 1,2HTP (označení 02T kód HZK nebo JKM) jsou:

I : 1:3,769; II : 1:2,095; III : 1:1,387; IV : 1:1,026; V : 1: 0,776, R : 1:3,182; stálý převod rozvodovky je 1:4,929.

Jezdil jsem s FI combi a rozhodně při motoru HTP se přikláním k výkonnější variantě - nikdo neříká, že těch pár kW navíc proti slabší variantě je bůhvíjaká výhra, ale rozhodně je dobré vědět, že v případě nutnosti se můžu spolehnout na to, že je v motoru mám a když je budu potřebovat, "vydupnu je z podlahy". Fábule ať jedničková, nebo dvojková má přece jenom "suchou hmotnost" dost přes tunu a pokud je naložená i jen z poloviny dovolené ložné hmotnosti, je při výkonu srovnatelném se starým Favoritem cítit na její (ne)ochotě akcelerovat každý kW, o který má motor míň nebo víc... A to ten Favorit váží "suchý" o nějaké dva metráky méně, jeho poměr kg/kW je tudíž o dost lepší než u FI/FII... Neříkám, že s takovým autem má tazatelova přítulka provádět nějaké skopičiny a dělat rozjezdy s burn-outem, ale potenciál několika kW navíc je dobrá věc při řešení spousty dopravních situací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak prispejem aj ja mojou skusenostou. Mam fabiu II 1.2 - 44 kW a musim povedat, ze jazdi celkom v pohode. Jazdim prevazne mesto, sam alebo dvaja, mam ju dokonca obutu na 205/45/R16 a nie je problem. Po zabehu (cca 15000 km) sa chod motora mierne upravil,mam pocit ze auticko sa stalo zivsie. Zatial mam najazdene 39 000 km a zatial spokojnost. Jedinu poruchu ktoru som mal bol snimac otacok vackoveho hriadela. Porucha bola odstranena v zaruke takze pohoda. Na druhej strane je pravda, ze ak je auticko nalozene (5 ludia + plny kufor) tak to nie je velka slava hlavne mimo mesta. Ako tu uz bolo povedane treba trosku predvidat, skor podradovat (pred kopcom sa rozbehnut aby auto malo dostatocne otacky). Takze moj nazor 44 kW motor prevazne do mesta by bola celkom rozumna volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Koupil sem přítelkyni FII 44kw kvůli dojíždění do práce cca 4 km po okresce auto plně postačovalo ikdyž žádný zázrak, teď změnila povolání a dojíždí cca 15 km po dálnici takže sem se dnes rozhodl dát auto na čip tak sem moc zvědavej na výsledek a na naměřené hodnoty. Večer bude výsledek tak podám nějaké rezumé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim všechny,kolik teda má spotřebu z praxe FII 51kW po faceliftu někde jsem vyčetl že spotřeba může klidně vylítnout na 10l/100km při průměrné rychlosti 130km většina jízdy po dálnici a městech. Uvažuji jí koupit jako rodinné auto combíka s stím že do roka pojedu cca 5x 1000km na SK (tam i z5) s docela plným kufrem ve dvou možná i ve 3 :) ...Jasně udávaná spotřeba výrobcem se na ní v praxi málo kdy dostanem ale chtěl bych vidět reálnou spotřebu...

Možná to tu někde na foru je ale nějak sem to nenašel...

Předem děkuji za vaše zkušenosti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S kratkymi trasami zkusenost nemam, ale od 15km a vyse (ve 2 lidech)

okresky 80-100 km/h 5.3-5.7 l/100

dalnice 110 km/h 6.5

dalnice 120 km/h 6.8-7.0

dalnice 130 km/h 8.5

dalnice 140 km/h 10

dalnice 150 km/h 12

dalnice 160 km/h 14

vic to nejede (rychlosti dle rekalibrovaneho tachaku dle GPS na vodorovne rovince, tachak mi podmeruje cca 3%)

vyssi rychlosti delaj vir v nadrzi,

vyssi odsazeni vozu taky a taky to zdechne

Pozn. prumery za celou delsi trasu

viz

http://moje.auto.cz/HELIUM/koza.html

Dmes je lepsi jit do 1.2TSi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....

dalnice 130 km/h 8.5

dalnice 140 km/h 10

dalnice 150 km/h 12

dalnice 160 km/h 14

vic to nejede (rychlosti dle rekalibrovaneho tachaku dle GPS na vodorovne rovince, tachak mi podmeruje cca 3%)

vyssi rychlosti delaj vir v nadrzi,

vyssi odsazeni vozu taky...

...

Dmes je lepsi jit do 1.2TSi

To tedy zůstávám zírat, co si trojhrnek cucne. Moje "jednačtyřka" v Roomu na té dálnici "co to dá" neboli těsně kolem 170km/h (podle GPS) spotřeba 10,5 až 11 litrů... Hmotnost užitečného nákladu v daný okamžik na palubě přibližně 300kg. O tom víru v nádrži při rychlostech už nad 90km/h netřeba diskutovat - do 90 je to pohodička, ale jak se "devadesátka" přeleze, začnou čísílka spotřeby naskakovat o dost bystřejším tempem. A nemyslím, že by to TSI nějak výrazně změnilo - i když je do výkonu a krouťáku hnané turbem. Tepelnou účinnost motoru příliš oblbnout nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potvrzuju údaje od Ekkara. Mám taky 1,4 benzín a jezdím za podobnou spotřebu. Mám zkušenost i z jízdou se slabším TSI a závěr, co se spotřeby týka je asi takový že pokud to člověk nehoní, tak to bere málo, avšak oproti 1,4 je rozdíl cca do 0,5l/100km. Dálnice, ostřejší jízda nebo kopcovitý terén, tak tam bohužel už spotřeba rapidně roste. Na trase Ostrava - Brno a zpět (4 dospělí v autě) rychlost +- 130km/h byla výsledná spotřeba dle pp 8,0 l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tomhle údaji je zřetelně vidět, kde "haťapka" ztrácí dech - do těch 100-110km/h je spotřeba porovnávaná s "jednačtyřkou" zhruba "šul-nul", ale už na dálniční "přeletové" rychlosti v běžném rozmezí 120-130km/h je jednačtyřka se spotřebou zhruba o litr níž, o spotřebě v hraničních režimech pak vůbec lépe nemluvit - 14 litrů na sto budu mít spotřebu, když po dálnici ve 130 ještě potáhnu něco jako obytný přívěs, nebo když stylem "dvojka-trojka a zase zpátky" s vytáčením "do červeného" budu vyjíždět nějaký hadovitý kopeček a budu si přitom hrát na Otu Krámského......

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moju fábiu mám od 09/2009, takže pridám moje postrehy:

1/ HTP nie je určené na pretekanie

2/ spotreba na dlhšej trase mimo mesta v kopcovitom teréne v rámci rýchlostných limitov, ale žiadna brzda provozu, 4 ľudia v aute + nejaké tašky v kufri, sa pohybuje na úrovni 6,0 l/100km

3/ spotreba v meste aj v najväčších mrazoch, jazdy 10-12km, nepresiahne 8,0 l/100km.

4/ doposiaľ mám najazdené cca 16000km, priemerná spotreba 6,70 l/100km, jazdím 80-90% v meste, s autom nie sú žiadne problémy, takže ja som zatiaľ spokojný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...