Přejít na obsah

Búchanie po premiestnení pneumatík


wimp

Doporučené příspěvky

Zdravím všetkých.

V apríli som prezul na letné pneumatiky. Tie, čo boli predtým zadné, som dal dopredu a naopak. Odvtedy a ešte stále sa ozýva búchanie z prednej nápravy. Frekvencia je závislá od frekvencie odvaľovania kolesa. Čo s tým? Ďakujem za odpovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

špatně sjetá guma nebo probržděná, nic stím nejde bohužel udělat ,jen to vrátit nazpátky ať to bouchá vzadu tam to tolik nevnímáš

spatne zjazdena by neprenasala ziadne buchoty ani vibracie nakoko je zjazdena po celom obvode, okrem toho by mu tahalo do strany volant. co sa tyka prebrzdenia, na ABS ju sotva prebrzdis tak ze by si ju na jednom mieste zodral a toboz nie na zadnej naprave.

jediny extrem ktoremu ani sam neverim by mohol byt ten, ze by mal tak vadny tlmic na zadnej naprave, ze by sa to mohlo takto prejavit. vtedy sa na pneumatike narobia schody (chapes co myslim) vyssi a nizssi vystupok, podla toho ako koleso na vadnom tlmici kmita-skacka... to by mui zas ale triaslo hlavne volant pri akejkolvek rychlosti...

Editováno: , autor: Marcello
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odskákaná pneu vzadu na octávii,nic novýho pod sluncem. Pokud není moc tak se za několik set km srovná. Ale když je víc tak bohužel. Jestli má abs tak jak může mít plošku? Jedině že majitel dával přes rukáv :) Jinak může být i nakopnutý disk,ktarý vzadu není tolik poznat,nebo boule na gumě,je tam víc možností. Nejlepší je zajet na vyvážení kde mají takovou tu chytrou diagnostiku která určí i v kterým místě je vada pneu,těch je ale zatraceně málo

Editováno: , autor: dadaoct
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud abs tak odpadá probrždění, poskákaná guma je na pohled poznat , disk by byl taky viditelně poznat, tak to budou dráty v gumě. Na pohled to nepoznáš, ale bud praskly nebo se oodělily od běhounu. Jo a ted mi došlo : bouchají obě nebo jen jedno. Ono se to těžko poznává. Pokud obě tak jsou fakt poskákaný- nic neuděláš a ani se to nespravý. Pokud jedno tak je ta guma v háji taky. Tak nebo tak mušíš koupit obě nový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to bouchání, nebo spíše takový hukot ? Takhle se projevuje rozdílné opotřebení u některých vzorků vpředu a vzadu po prohození. Některý vzorek je ne to náchylnější, jiný ne. Pokud je, tak je třeba předek se zadkem prohodit i uprostřed sezony, po ujetí cca 5 - 8 tis. km. Podle stylu jízdy, čím razantnější, tím dříve. Po několika stech km se to srovná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...