Přejít na obsah

1.8T kolísání volnoběhu


crossmenx

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

Prosím o radu - mám octávku 1.8T 20V r.v. 2002 a dosud jsem neměl žádný problém. Najeto mám 230.000. Poslední dobou mě trápí volnoběžné otáčky. Občas, zvláště při studeném startu, kolísají ( v rozmezí 900-1500 ot/min ) a dnes jsem toto zaznamenal i při teplém startu. Ve vyšších ot. problémy nejsou, motor táhne normálně. Někdy se mi podaří nastartovat na 3 válce. Po chcípnutí a opětovném nastartování pak běží normálně. Svíčky mají cca 30.000, diagnostika nic neukazuje. Poradí mi někdo? Děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

Prosím o radu - mám octávku 1.8T 20V r.v. 2002 a dosud jsem neměl žádný problém. Najeto mám 230.000. Poslední dobou mě trápí volnoběžné otáčky. Občas, zvláště při studeném startu, kolísají ( v rozmezí 900-1500 ot/min ) a dnes jsem toto zaznamenal i při teplém startu. Ve vyšších ot. problémy nejsou, motor táhne normálně. Někdy se mi podaří nastartovat na 3 válce. Po chcípnutí a opětovném nastartování pak běží normálně. Svíčky mají cca 30.000, diagnostika nic neukazuje. Poradí mi někdo? Děkuji za odpověď.

ja sa nevyznam ale cital som ze na tychto motoroch odchadzaju niake cievky na valcoch ci co. Tak mozno mas jednu odpalenu a preto ti to blbne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

Prosím o radu - mám octávku 1.8T 20V r.v. 2002 a dosud jsem neměl žádný problém. Najeto mám 230.000. Poslední dobou mě trápí volnoběžné otáčky. Občas, zvláště při studeném startu, kolísají ( v rozmezí 900-1500 ot/min ) a dnes jsem toto zaznamenal i při teplém startu. Ve vyšších ot. problémy nejsou, motor táhne normálně. Někdy se mi podaří nastartovat na 3 válce. Po chcípnutí a opětovném nastartování pak běží normálně. Svíčky mají cca 30.000, diagnostika nic neukazuje. Poradí mi někdo? Děkuji za odpověď.

Stačí fce hledat - zadat kolísání otáček, nebo volnoběh.... atd.

Najdeš daleko víc, než ti odpoví na tvůj dotaz, protože kdo by tady pořád odpovídal na to samý. Další kdo bude mít tenhle problém dá hledat a bude se muset pročíst i tímhle zcela zbytečným vláknem.... říká se tomu svinění fora...

Takže hledat a máš odpovědi i s fotkama....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj...najprv sprav dokladnu kontrolu vsetkych hadic..neviem preco,ale mal by ti aj vag vyhodit chybu..obdobny problem som tu uz opisoval..to same sme riesili a bola v prdeli niektora z hadic....

Ahoj, tak jem zkoušel podívat se na ty hadice. Vypadají OK. Jinak, když jsem nastaroval studený motor, zase šel na 3. Když se dostal na cca 70 stupňů, problém odezněl. WAG nic... cívky to podle mě taky nejsou. Všiml jsem si, že mám dost orezlý pletenec ( díl mezi parohama a 1 dílem výfuku. ) Nemohlo by to způsobovat? Prosím o radu, moc se v tom nevyznám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak jem zkoušel podívat se na ty hadice. Vypadají OK. Jinak, když jsem nastaroval studený motor, zase šel na 3. Když se dostal na cca 70 stupňů, problém odezněl. WAG nic... cívky to podle mě taky nejsou. Všiml jsem si, že mám dost orezlý pletenec ( díl mezi parohama a 1 dílem výfuku. ) Nemohlo by to způsobovat? Prosím o radu, moc se v tom nevyznám...

Dodam,ze jestli neni vadny vstrikovac,tak oddelas chodem na 3 katalyzator,a to velice rychla,cca. 30km jizdy na 3 vyzkouseno u Peugeota.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...