Helmic Vloženo 5. Duben 2009 Sdílet Vloženo 5. Duben 2009 Cauwes a zkoušeli ste někdo vyměnit vodicí čepy na třemenu i s uložením(gumove pouzdro)? Měl sem stejný problém z házivostí kotučů po cca 6000km. Tak sem to na zkoušku rozebral a vše dukladně vyčistil. Jeden vodici čep chodil v uložení ztrašně zlehka, tak sem je koupil nove a už to je bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedro 77 Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 dodavatelem do prvovýroby je TRW,takže chyba v kotoučích. Nejsi sám komu je měnil škoda servis na několikrát. Dej ATE nebo si připlať za BREMBO a budeš mít na 100 % po problému Čau,mám Octavii Combi 1.9 Tdi 81 Kw dva roky,poprvé se mi kotouče zvlnily cca po 10 tis. km (při koupi auta najeto 94 tis. km) na doporučení jsem koupil Bremba a i při opatrném zajíždění kotoučů se mi po cca 5 tis. km zvlnily taky,tak nevím co s tím,,nechci do toho cpát prachy dokud nebude jistota že se to už nestane,někde jsem četl že to je na komplet GO přední nápravy,tak čekám,třeba někdo poradí. Petr Brno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDI72 Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 A co takhle silenbloky a vrchní uložení tlumičů přední nápravy? Tam to asi bude. JJ to sedí. Po výměně ložisek (pravý bylo totálně :prc:v pr .) výměně čepů řízení a svisláku(vymlácený) sem uslyšel novej druh klepání a ejhle uložení tlumičů přední nápravy. Dokud byly čepy v pr. tak to nebylo slyšet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 Čau,mám Octavii Combi 1.9 Tdi 81 Kw dva roky,poprvé se mi kotouče zvlnily cca po 10 tis. km (při koupi auta najeto 94 tis. km)na doporučení jsem koupil Bremba a i při opatrném zajíždění kotoučů se mi po cca 5 tis. km zvlnily taky,tak nevím co s tím,,nechci do toho cpát prachy dokud nebude jistota že se to už nestane,někde jsem četl že to je na komplet GO přední nápravy,tak čekám,třeba někdo poradí. Petr Brno Kotouče se čase zvlní podle nerovnosti unašeče kola po častém ohřátí brzd.Stačí malá házivost unašeče a na průměru kotouče je to mnohem větší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 Špatný stav přední nápravy může situaci zhoršit, ale není příčinou těchto potíží. Najel jsem celkem od r. 1997 do dnešních dnů na různých motorizacích O1 přes 600 tkm. Vždy se jednalo na začátku o nové vozy pravidelně servisované v autorizovaných opravnách za použití origo dílů bez ohledu na stáří a stav kilometrů. Zatímco na 1, 6/74 se tento jev neobjevoval prakticky vůbec, nejčastějí se to objevovalo na 1,9/81 kW (zažil jsem na 2 vzech), kde ke zvlnění docházelo pravidelně od samého začátku v intervalech od cca 6 do 20 tkm a tento interval se nijak nemění ani u mé nynější soukromé O1, která má najeto 200 tkm. Podle mého názoru se jedná o poddimenzované brzdy pro tento těžký a relativně výkonný vůz. To ostatně dokazuje i situace, kdy můj známý nejdříve vyzkoušel pomalu vše od levných Starline až po Brembo kotouče bez velkého rozdílu. Až pak vyměnil na stejném dieselu brzdy komplet za RS a je v normálu. Jenomže ta investice - tedy pokud nekoupí čínské napodobeniny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wwing Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 Chtěl bych se zeptat, jestli je normální, že po výměně kotoučů, destiček, brz. válce, kapaliny, prachovek a očištění pístků v brz. třenech je po ujetí cca. 500km opotřebenější levý kotouč (strana řidiče) než kotouč pravý. Neměli by bzdit rovnoměrně nebo je to normální? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 (editace) Mám takovej malej problém, poslední dobou pokaždé když couvu, po delší době stání, nebo se rozjíždím ta sliším takové vrzání, jakoby kotouče měli osmicu, už by zřejmě potřebovali vyměnit, a jak to tady tak pročítám zřejmě by nebylo špatný vyměnit i ta ložiska, nemá někdo představu co by mě to mohlo stát? Pokud máš zadní kotouče, tak ti z vlastní zkušenosti můžu poradit, aby jsi začal tam. Moje zadní kotouče byly taky z venkovní strany čisté a oblýskané od destičky. Před rokem jsem měřil jejich tloušťku v pneuservisu, když jsem přezouval. Byly slabé. Letos jsem si proto koupil nové. Když se sundaly ty staré, málem mě ranila mrtvice. Destičky sjeté a z vnitřní strany se kotouče ani nedotýkaly. Z vnitřní strany se normálně odlupovaly kusy rezu. Když jsem stál dva dny, tak jsem při rozjezdu cítil, jak se něco jakoby odtrhlo a chvíli se to dřelo - vrzalo. Najeto jsem měl 120.000 km. Při brždění mi šly vibrace do volantu, jako když jsou přední kotouče zvlněné. Ty jsem ale měnil při 90.000 km. Po výměně zadních kotoučů a destiček úplně přestaly vibrace do volantu, zmizelo vrzání při rozjezdu, ... Je to naprosto OK. Editováno: 10. Červen 2009, autor: Berry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wwing Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Chtěl bych se zeptat, jestli je normální, že po výměně kotoučů, destiček, brz. válce, kapaliny, prachovek a očištění pístků v brz. třenech je po ujetí cca. 500km opotřebenější levý kotouč (strana řidiče) než kotouč pravý. Neměli by bzdit rovnoměrně nebo je to normální? Nikdo neporadí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Co čekáš za odpověď - normální to není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 12. Červen 2009 Sdílet Vloženo 12. Červen 2009 Co to je opotřebovanější kotouč po 500 km(vydřený, změna barvy,drážky,zabýrá jen pruhama)nebo jak.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 12. Červen 2009 Sdílet Vloženo 12. Červen 2009 Co tam sledujes po 500 km. To nechaj tak nech si to sadne poriadne. A inac 500 km je rozdiel kde jazdis. Na dialnici prejdem 500 km a zabrzdim 5 krat dokopy mozno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drroman Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 cus,mam stejnou zkusenost jako helmic tzn,vymenit pri kotoucich ty gumove voditka ve kterych jezdi trmen,od te doby mam pokoj a kotouce nekopou a to jsem si toho uzil vice nez rok,dokonce jsem chtel oktu prodat.pisu o tom ve vyvesenem tematku o brzdach tak si to tam zkouknete,je to na 28 nebo 29 strane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejwv Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Před 15000km jsem dal všechno nové, Tlumiče + uložení, nová ramena + čepy, stabilizátor, kotouče + desky ATE, najel jsem asi 8000km, začlo se to klepat cestou z chorvatska, tak jsem dal nové náboje+ ložiska a nechal stočit kotouče, po asi 3000km se klepání vracelo, dal jsem nové kotouče stim že stočený jsou narušený tim stočením, po asi 4000km se to začalo zase klepat, tak jsem dal vodící čepy na třmeny a nové kotouče, a ted´už se to zase vrací, takže už fakt nevim co stim udělat, Přemejšlim jedině dát do třmenů nový pístky a gumičky a zase kotouče a tentokrát i z deskama. (desky tam mám to co jsem dal prvně, ale že by byli křivě obržděný to bych řek že se přispůsobí kotoučům) ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 3. Září 2013 Sdílet Vloženo 3. Září 2013 mam jen dotaz, kdyz odvzdusnuji predni trmeny a zadni bubny, tak na odvzdusnovaci srouby striknu wd sprej, abych ten odvzdusnovaci sroub neurval - delam spravne nebo ne? tak jsem nad tim premyslel, ze to wd se muze dostat k brzdove kapaline a wd je v podstate voda...dik za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Září 2013 Sdílet Vloženo 3. Září 2013 nie je to žiadna tragédia ...len v pohode odvzdušňuj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaroslavZ Vloženo 13. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2013 Před 15000km jsem dal všechno nové, Tlumiče + uložení, nová ramena + čepy, stabilizátor, kotouče + desky ATE, najel jsem asi 8000km, začlo se to klepat cestou z chorvatska, tak jsem dal nové náboje+ ložiska a nechal stočit kotouče, po asi 3000km se klepání vracelo, dal jsem nové kotouče stim že stočený jsou narušený tim stočením, po asi 4000km se to začalo zase klepat, tak jsem dal vodící čepy na třmeny a nové kotouče, a ted´už se to zase vrací, takže už fakt nevim co stim udělat, Přemejšlim jedině dát do třmenů nový pístky a gumičky a zase kotouče a tentokrát i z deskama. (desky tam mám to co jsem dal prvně, ale že by byli křivě obržděný to bych řek že se přispůsobí kotoučům) ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? http://forum.skodahome.cz/topic/49464-jak-jste-vyresili-krouceni-kotoucu/page-8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olgojchorchoj Vloženo 14. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2013 Sezen si brzdice z OII a dej dopredu. JA mam uplne novy original a mam klid a mel sem stejny problem. Nekdy nestaci vymenit jen ty vodici cepy. U nekterych pripadu sice ano ale jinak pomuze vymena brzdice. Pak jeste zalezi jak ti funguje zadek a jestli mas zatezovy regulator v poradku. Pokud mas ABS tak ho nemas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.