Přejít na obsah

TDI72

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli TDI72

  • Narozeniny 2.5.1972

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení TDI72

Nováček

Nováček (1/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Preventivně? To by mne zajímalo kde se to píše. Pokud DPF normálně regeneruje, není zapsaná chyba v ŘJ tak nevím proč to měnit. Pokud si nejsem jistej skouknu tlak před a za DPF při vypnutém motoru, potom nastartovaném na volnoběh a pak při zvýšených otáčkách. To je jako měnit preventivně třeba vstřiky, žhavičky, váhu vzduch atd.
  2. Zdarec, mám taky tento motor, měrka to to samé. Je to "vlastnost" vedení měrky. Skutečně jde do zatáčky. Vzhledem k tomu, že jsem to viděl na dalších dvouch DDY, tak bych to vůbec neřešil.
  3. TDI72

    Stropnice

    Ten samej problém, poradí někdo co třeba tohle? https://www.vytvarne-potreby.eu/lepidla--lepici-pasky/lepidlo-na-textil-ve-spreji-odif-250ml/?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=5299168366+Produktové+inzeráty
  4. JJ to sedí. Po výměně ložisek (pravý bylo totálně :prc:v pr .) výměně čepů řízení a svisláku(vymlácený) sem uslyšel novej druh klepání a ejhle uložení tlumičů přední nápravy. Dokud byly čepy v pr. tak to nebylo slyšet.
  5. Jo u každé sady kotoučů je takovej mastnej papír. To není ale papír od sváči dělníka podílejícího se na výrobě kotoučů, ale všeobecný keci k montáži. VŽDY JE TAM takovej obrázek kterej upozoŕňuje na nutnost změřit házivost náboje a tím pádem nového kotouče, rádného očištění naboje po demontáži starého kotouče atd.
  6. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=59126
  7. Klatovy pokud máte zájem tak pište SZ
  8. TDI72

    Benzín v Naftě

    se mi podařilo ještě u P-205 vyprat vzduchovej filtr v tech. benzínu a nenechat zbytky benálu vypařit. Start z volnoběžných otáček nárust na totalusmaximus za značného řevu ventilů a všeho kovového v motoru okamžité vypnutí klíčů. No nafta tam už přes čerpadlo netekla ale vzd.filtr vesele dodával benál.Po cca 5 sec konec a hrobové ticho. pak start a kupodivu to motor vydržel
  9. Podobný problém. DO jsem zamknul a potom odemknul všechny dveře mimo řidiče. Zevnitř to nešlo ani páčkou (zamčeno před DO a tak je tam "safemod". Rozdělal jsem dveře a po chvilce hledání jsem našel toto
×
×
  • Vytvořit nový...