Červenec 25, 200817 r tayk se mi zacina olupovat vrchní část madla - hodte sem nekdo pls stranku z etky nebo neceho s cislama dilu.... dik
Září 7, 200816 r Mě se po cca roce a půl a najetých 30 tis.km začala loupat hlavice řadící páky,začíná se jakoby pozvolna na pravé straně ztrácet ta černá hmota,na to že s tím autem moc nejezdím a při těch najetých km se mi to zdá dost brzy,snad kdybych jezdil jako taxík a pořád řadil...Jdu teď v brzké době na garančku tak to asi zkusím nechat vyměnit-snad mi uznají ještě platící záruku...Leze dolů ten materiál na řadící páce i někomu jinému?
Červen 9, 200916 r Mám O2 a jsou ty madla už značně jetý. Je možné je nějak "omladit" nebo koupit nové? To jsem dostal ránu ve Škodovce, když mně řekli cenovku za kus (nějak přes 1100Kč / kus)
Červen 11, 200916 r Kryty madel stojí tuším 250 přední a 150 zadní. Je to ta část, co je nejvíc vidět.
Červen 12, 200916 r A o to přece jde ne pogumované totž dřív "odrbeš" a nevypadá to pěkně.. sice si každý v interieru řekne, že to máš fajn ty madla (aspon mi topár lidí říkalo), ale do toho plastu musíš fakt cíleně rýpnout, aby ti to něco zanechalo.. Není-liž pravda?
Červenec 14, 200916 r no mne sa vylamal ten "chromovy" pasik na odkladacom priestore na palubovke...chcel by som tam dat nove tie dvierka neviete ci sa to predava? diky
Červenec 31, 200916 r no mne sa vylamal ten "chromovy" pasik na odkladacom priestore na palubovke...chcel by som tam dat nove tie dvierka neviete ci sa to predava? diky Ja mám ten samý problém. Pásik už mám sešoupaný a taky by mně zajímalo, jestli se dá vyměnit jenom ten pásik, nebo je potřeba měnit celé dvířka a kolik to stojí.
Srpen 1, 200916 r Ten stribrny pasek na odklacim prostoru se resil tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=70942
Srpen 27, 200916 r Tak co, už jste někdo dostal tu gumovou vrstvu dolů - čím / jak ? Potřeboval bych je nalakovat, a předpokládám, že na tu gumu barva moc chytat nebude...
Srpen 28, 200916 r Tak co, už jste někdo dostal tu gumovou vrstvu dolů - čím / jak ?Potřeboval bych je nalakovat, a předpokládám, že na tu gumu barva moc chytat nebude... Lakoval som madlo vodica aj misku, tiez gombiky na stahovanie okien (boli klasicky osuchane). Na odstranenie povrchovej gumy sa mi osvedcil vodny brusny papier hrubka 240, na plasty je podla mna idealny. Este mi neda nenapisat cosi k tym vecne osuchanym gombikom na stahovanie okien. Tieto gombiky rovnako ako vypinac svetiel su z BIELEHO!!! plastu a je to od vyroby nastriekane na cierno (1 vrstva). Je pre mna uplne nepochopitelne, ze niekto takto vyriesil material s ktorym sa pocita, ze bude vystaveny dotykom a oderom. To musel byt skutocne idiot, pardon. Presne takto to ma aj najnovsia FL octavia. Ak by to urobili z ciernej plastovej hmoty, nemusia to farbit a v zivote sa to neosucha. Takto to ma napr. opel alebo toyota co som videl. Nechapem preco to skodovka robi takto ked je roky zname, ze sa to zoderie a vyzera to otrasne.. Pri demontazi toho madla si dajte pozor na tu cast vlavo hore blizsie k vam, je tam taky zasuvaci trn, ktory mozete lahko zlomit, a potom sa vam to bude nadvihovat. Nejake foto tu.
Září 1, 200916 r Tak nějak intuitivně jsem tušil, že to asi chemicky nepůjde, no chtěl jsem se vyhnout té otročině se šmirglováním. Vvčera jsem jedno zadní madlo brousil tak asi 1/2 hodiny, a to dokonce 180 zrnitost, takže ještě bude třeba tak 800 dohladit. Asi jedno madlo zkusím jenom 800 zdrsnit a lakovat přímo na tu gumu. Když se to oloupe, stejně budu brousit, tak co?
Leden 8, 201015 r A o to přece jde ne pogumované totž dřív "odrbeš" a nevypadá to pěkně.. sice si každý v interieru řekne, že to máš fajn ty madla (aspon mi topár lidí říkalo), ale do toho plastu musíš fakt cíleně rýpnout, aby ti to něco zanechalo.. Není-liž pravda? Pogumovaná madla sice rychle odrbeš, ale jsou pevná ... jenže plastová jsou úplně na nic. Časem(už při rozdělání dveří, kdy se musí sundat a znovu nasadit) se rozvržou takovým způsobem, že kdykoli za kterékoli madlo chytíš, vrže. Nepříjemné je hlavně to, když někoho vezeš a on se drží madla, popřípadě o něj má opřené koleno a kdykoli zatáčíš, nebo přejížíš nerovnosti, tak to prostě vrže. A protože jsem svým způsobem pacient a nesnáším jakýkoli "cizí" zvuk v interiéru, hrozně mě to štve !!! Nemáte s tím někdo zkušenost ? Popřípadě, nedají se nějaká madla(např. jako na O1-chromová) koupit ? Byl jsem ta madla reklamovat, ještě společně s rozvrzanou sedačkou řidiče a odpověď - nepřiměřené zacházení ... tak nevím, co si o tom myslet :-(
Leden 8, 201015 r Jaký je rozdíl mezi pogumovaným a plastovým madlem? maximálně v té povrchové úpravě a to ještě jen pohledové části..ani u pogumovaných, ani u současných "jen plastových" žádné vrzání nepozoruji..a dole jsem je měl..stačí je jen pořádně nacvaknout, jak mají být, tzn. když se náhodou vysmeknou ty kovové sponky, chce to je vrátit na původní díl a do toho druhého se pak zacvaknou tak jak mají..a nic nevrže. Dle mě nebude případné vrzání způsobovat povrchová úprava pohledových ploch..základ je stejný. Já kupříkladu yměnil stará za ta nová, protože mě prostě vadilo, že na tu vrstvičku gumy se stačí jen blbě podívat a už se loupe.
Leden 13, 201015 r Mám O2 z roku 2004 a loupe se mi madlo u řidiče. Mám už ale připraveno jiné a až bude chvilka času tak ho vyměním.
Leden 14, 201015 r Jaký je rozdíl mezi pogumovaným a plastovým madlem? maximálně v té povrchové úpravě a to ještě jen pohledové části..ani u pogumovaných, ani u současných "jen plastových" žádné vrzání nepozoruji..a dole jsem je měl..stačí je jen pořádně nacvaknout, jak mají být, tzn. když se náhodou vysmeknou ty kovové sponky, chce to je vrátit na původní díl a do toho druhého se pak zacvaknou tak jak mají..a nic nevrže. Dle mě nebude případné vrzání způsobovat povrchová úprava pohledových ploch..základ je stejný. Já kupříkladu yměnil stará za ta nová, protože mě prostě vadilo, že na tu vrstvičku gumy se stačí jen blbě podívat a už se loupe. já nevím, jaký je mezi nimi rozdíl ... ta pogumovaná jsem sundaná neměl-ty nemám. Ale kolega, který je v autě má a sundavali mu je, tak s tí problém nemá. Za to já ano. Možná je problém v tom, že při demontáži se sponky nevycvakly z pevného dílu madla,přišroubovanému ke dveřím, ale vysmekly se z krytu madla. Tam jsou uchyceny jen takovými zobáčky a když se "vytrhnou", zůstanou po nich v tom plastu drážky a pak už to nedrží. jenže - co s tím ?
Leden 15, 201015 r mne sa lupe tolko veci ze by som musel vymenit polku interieru pomaly serie ma to ale neriesim
Červen 2, 201015 r Nezkoušel někdo ty odrbané madla opravit, neboli přelepit něčím takovýmhle ??? I když ta cena... http://www.obautodily.cz/122_4-tuning-strana7
Říjen 20, 201212 r Sháním panel pod přístrojovou desku a ty dva označené držáky.Nikde na netu se k tomu nemůžu nějak dohledat.Nevíte,kde by se to dalo sehnat,nebo nevíte číslo podle ETKY.Dík http://img.fileup.cz...=12135072272910 Upraveno Říjen 20, 201212 r od Edimax519
Březen 9, 201312 r Potřebuji sundat držák horní clony co je blíž k zrcátku.Nevidím žádný šroubek,jak je tam uchycená?
Březen 22, 201312 r odklop clonu na stranu ke dveřim a nožíkem nebo šroubovákem vyloupni kryt toho držáku, vyšroubuj 2 šrouby a máš ho dole...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.