Přejít na obsah

Prvky interiéru


dezod

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Mě se po cca roce a půl a najetých 30 tis.km začala loupat hlavice řadící páky,začíná se jakoby pozvolna na pravé straně ztrácet ta černá hmota,na to že s tím autem moc nejezdím a při těch najetých km se mi to zdá dost brzy,snad kdybych jezdil jako taxík a pořád řadil...Jdu teď v brzké době na garančku tak to asi zkusím nechat vyměnit-snad mi uznají ještě platící záruku...Leze dolů ten materiál na řadící páce i někomu jinému?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
no mne sa vylamal ten "chromovy" pasik na odkladacom priestore na palubovke...chcel by som tam dat nove tie dvierka neviete ci sa to predava? diky

Ja mám ten samý problém. Pásik už mám sešoupaný a taky by mně zajímalo, jestli se dá vyměnit jenom ten pásik, nebo je potřeba měnit celé dvířka a kolik to stojí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Tak co, už jste někdo dostal tu gumovou vrstvu dolů - čím / jak ?

Potřeboval bych je nalakovat, a předpokládám, že na tu gumu barva moc chytat nebude...

Lakoval som madlo vodica aj misku, tiez gombiky na stahovanie okien (boli klasicky osuchane). Na odstranenie povrchovej gumy sa mi osvedcil vodny brusny papier hrubka 240, na plasty je podla mna idealny.

Este mi neda nenapisat cosi k tym vecne osuchanym gombikom na stahovanie okien. Tieto gombiky rovnako ako vypinac svetiel su z BIELEHO!!! plastu a je to od vyroby nastriekane na cierno (1 vrstva). Je pre mna uplne nepochopitelne, ze niekto takto vyriesil material s ktorym sa pocita, ze bude vystaveny dotykom a oderom. To musel byt skutocne idiot, pardon. Presne takto to ma aj najnovsia FL octavia. Ak by to urobili z ciernej plastovej hmoty, nemusia to farbit a v zivote sa to neosucha. Takto to ma napr. opel alebo toyota co som videl. Nechapem preco to skodovka robi takto ked je roky zname, ze sa to zoderie a vyzera to otrasne..

Pri demontazi toho madla si dajte pozor na tu cast vlavo hore blizsie k vam, je tam taky zasuvaci trn, ktory mozete lahko zlomit, a potom sa vam to bude nadvihovat. Nejake foto tu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nějak intuitivně jsem tušil, že to asi chemicky nepůjde, no chtěl jsem se vyhnout té otročině se šmirglováním. Vvčera jsem jedno zadní madlo brousil tak asi 1/2 hodiny, a to dokonce 180 zrnitost, takže ještě bude třeba tak 800 dohladit.

Asi jedno madlo zkusím jenom 800 zdrsnit a lakovat přímo na tu gumu. Když se to oloupe, stejně budu brousit, tak co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...
A o to přece jde ne ;) pogumované totž dřív "odrbeš" a nevypadá to pěkně.. sice si každý v interieru řekne, že to máš fajn ty madla (aspon mi topár lidí říkalo), ale do toho plastu musíš fakt cíleně rýpnout, aby ti to něco zanechalo.. Není-liž pravda? :)

Pogumovaná madla sice rychle odrbeš, ale jsou pevná ... jenže plastová jsou úplně na nic. Časem(už při rozdělání dveří, kdy se musí sundat a znovu nasadit) se rozvržou takovým způsobem, že kdykoli za kterékoli madlo chytíš, vrže. Nepříjemné je hlavně to, když někoho vezeš a on se drží madla, popřípadě o něj má opřené koleno a kdykoli zatáčíš, nebo přejížíš nerovnosti, tak to prostě vrže. A protože jsem svým způsobem pacient a nesnáším jakýkoli "cizí" zvuk v interiéru, hrozně mě to štve !!!

Nemáte s tím někdo zkušenost ? Popřípadě, nedají se nějaká madla(např. jako na O1-chromová) koupit ?

Byl jsem ta madla reklamovat, ještě společně s rozvrzanou sedačkou řidiče a odpověď - nepřiměřené zacházení ... tak nevím, co si o tom myslet :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaký je rozdíl mezi pogumovaným a plastovým madlem? maximálně v té povrchové úpravě a to ještě jen pohledové části..ani u pogumovaných, ani u současných "jen plastových" žádné vrzání nepozoruji..a dole jsem je měl..stačí je jen pořádně nacvaknout, jak mají být, tzn. když se náhodou vysmeknou ty kovové sponky, chce to je vrátit na původní díl a do toho druhého se pak zacvaknou tak jak mají..a nic nevrže. Dle mě nebude případné vrzání způsobovat povrchová úprava pohledových ploch..základ je stejný. Já kupříkladu yměnil stará za ta nová, protože mě prostě vadilo, že na tu vrstvičku gumy se stačí jen blbě podívat a už se loupe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaký je rozdíl mezi pogumovaným a plastovým madlem? maximálně v té povrchové úpravě a to ještě jen pohledové části..ani u pogumovaných, ani u současných "jen plastových" žádné vrzání nepozoruji..a dole jsem je měl..stačí je jen pořádně nacvaknout, jak mají být, tzn. když se náhodou vysmeknou ty kovové sponky, chce to je vrátit na původní díl a do toho druhého se pak zacvaknou tak jak mají..a nic nevrže. Dle mě nebude případné vrzání způsobovat povrchová úprava pohledových ploch..základ je stejný. Já kupříkladu yměnil stará za ta nová, protože mě prostě vadilo, že na tu vrstvičku gumy se stačí jen blbě podívat a už se loupe.

já nevím, jaký je mezi nimi rozdíl ... ta pogumovaná jsem sundaná neměl-ty nemám. Ale kolega, který je v autě má a sundavali mu je, tak s tí problém nemá. Za to já ano. Možná je problém v tom, že při demontáži se sponky nevycvakly z pevného dílu madla,přišroubovanému ke dveřím, ale vysmekly se z krytu madla. Tam jsou uchyceny jen takovými zobáčky a když se "vytrhnou", zůstanou po nich v tom plastu drážky a pak už to nedrží. jenže - co s tím ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 2 roky později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...