x.luky Vloženo 6. Červenec 2008 Vloženo 6. Červenec 2008 zdarec lidičkově nejde mě na autě posilovač řizení vubec nezatočím volantem.auto sem včera dovezl .vezl sem ho na vozejku .myslite že by to mohlo byt tím že auto bylo chycene za kola ??a na displeji mi svití červeny volant.prosím pomoc Citovat
mischicka Vloženo 6. Červenec 2008 Vloženo 6. Červenec 2008 Tím uchycením to podle mě není, nebo mě aspoň nenapadá co by se tím stalo. A kontrolka znamená poruchu serva, zkoušel jsi chcípnout a nastartovat znova? Citovat
Speeder Vloženo 6. Červenec 2008 Vloženo 6. Červenec 2008 Poistku serva si kontroloval? Inak viac ti povie VAG... Citovat
x.luky Vloženo 6. Červenec 2008 Autor Vloženo 6. Červenec 2008 Tím uchycením to podle mě není, nebo mě aspoň nenapadá co by se tím stalo. A kontrolka znamená poruchu serva, zkoušel jsi chcípnout a nastartovat znova? zkoušel sem to chcípnout a pak zase nastartovat dokonce sem to skoušel 3x a nic Citovat
KRYSIMLADE Vloženo 8. Červenec 2008 Vloženo 8. Červenec 2008 zkoušel sem to chcípnout a pak zase nastartovat dokonce sem to skoušel 3x a nic VAG jinak je to vesteni Citovat
amigo Vloženo 8. Červenec 2008 Vloženo 8. Červenec 2008 kolegovi za jazdy praskol zvar na trubke a vytiekol servo olej tiez sa nedalo otocit volantom. pozri stav servo oleja. Citovat
Speeder Vloženo 8. Červenec 2008 Vloženo 8. Červenec 2008 amigo: na OII je elektoromechanický posilovač Citovat
amigo Vloženo 8. Červenec 2008 Vloženo 8. Červenec 2008 prepacte som myslel ze mame vsetci fabiu tak ako ja ale ked budem velky aj ja si kupim oII. este raz pardon. Citovat
Bladik Vloženo 13. Červenec 2008 Vloženo 13. Červenec 2008 Mozna by si nam mohl prozradit cim to bolo? Citovat
x.luky Vloženo 24. Červenec 2008 Autor Vloženo 24. Červenec 2008 akorat se načetla chyba ,stačilo jí vimazat a bylo to vše ok Citovat
fredjery Vloženo 15. Březen 2009 Vloženo 15. Březen 2009 mam tu istu zavadu na O2,asi 6 mesiacov som nejazdil a bola odpojena bateria prosim pomozte ako odstranit zavadu-svieti cervena kontrolka a nefunguje servo Citovat
Čachta Vloženo 11. Červenec 2011 Vloženo 11. Červenec 2011 Ahoj vlastím škodu octavii II 2,0 103KW 16V,při nastartování nezhasne kontrolka posilovače řízení,bohužel už nezhasíná vůbec.Diagnostika neukázala chybu,ale píše,že řídící jednotka nekomunikuje.Dneska po ujetí asi 40 km se posilovač chytil,ale po vypnutí motoru a následném nastartování už to zase nejde.Nemáte stím někdo zkušenost? Díky Citovat
Kamil07 Vloženo 11. Červenec 2011 Vloženo 11. Červenec 2011 (editace) Kdyby jsi potřeboval řízení, tak mám použité za 2 000,- Kč, je v perfektním stavu a má najeto 50 000 km. Díky. Editováno: 15. Červenec 2011, autor: Kamil07 Citovat
Čachta Vloženo 12. Červenec 2011 Vloženo 12. Červenec 2011 (editace) Jsi hodnej, zkusím to ještě poštelovat a kdyžtak se ozvu.Díky Editováno: 12. Červenec 2011, autor: Luďa Necituj předchozí příspěvky Citovat
lucky.jack Vloženo 12. Červenec 2011 Vloženo 12. Červenec 2011 Zkusil bych projít elektriku, jestli není uvolněný konektor nebo něco takovýho. Citovat
Los Pedros Vloženo 16. Červenec 2011 Vloženo 16. Červenec 2011 (editace) Ahoj chlapi. Dneska se mi stalo,že jsem po nastartování měl problém s řízením - volant se neumerne pretacel oproti kolům (tzn. kola nezatacela umerne k otacení volantu jako dposud a musel jsem podstatne vic tocit). Taky se mi zdálo, že doleva víc než vpravo. Nic mokrého pod autem nebylo, žádná kontrolka mi nesvítila a rizeni zacalo zase spravne reagovat asi po 10km jizdy. Mam Octavii 2 cca 5 let starou. Po tech 10km problemu jsem ujel jeste ten den 350km a uz s tim zadny problem nebyl. Jen upresnim,ze jsem pred tou jizdou nez problem nastal jsem mel zaparkovane auto vyjimečně pár dní na svahu čumakem do kopce, takze nevim jestli to nemohlo mit na to vliv. Nemáte s tím pls někdo zkušenosti, jestli je to na servis nebo čím to mohlo být? Diky za Vaše rady. Editováno: 16. Červenec 2011, autor: Los Pedros Citovat
acek Vloženo 16. Červenec 2011 Vloženo 16. Červenec 2011 (editace) Pokud by se stalo co tu tvrdíš už by ti dávno svítila kontrolka airbagu a netroubilo by ti to a pokud máš multifunkci tak by nešlo nic.A to proto že by se ti překroutil podvolantový kroužek a přetrhal by se v něm pásek kterej převádí všechny informace z volantu do podvolantovky a dál.V řízení je prakticky nemožné aby se ti cokoliv protáčelo.Navíc by nebyl při jízdě volant rovně.Což předpokládám je rovně.To co tě mohlo zmást je že se ti změnil posilovací účinek (to se mi stalo ale opačně že se posilovací účinek zmešil a volant šel hůř otáčet). Po opětovném nastavení pomocí vagu už je od té doby vše v pořádku ale samovolná příčina je dodnes nejasná.Jednoduše si dej kola rovně a s nastartovaným motorem otáčej na každou staranu a spočítej si kolikrát otočíš, na obě strany to musí být stejný počet otáček pokud si to dobře pamatuju tak je to dvě a třičtvrtě otáčky na každou stranu. Editováno: 16. Červenec 2011, autor: acek Citovat
Los Pedros Vloženo 17. Červenec 2011 Vloženo 17. Červenec 2011 (editace) Ahoj. Asi mas pravdu, zmatlo me asi to,ze se zmenil posilovaci ucinek a volant se otacel mnohem lehceji.Taky i na fakt malou zatacku jsem musel otocit volantem min. o pul otacky,ale jinak pri vodorovne poloze drzel volant normalne smer. Me hlavne neslo na rozum, ze kdyby bylo vadne servo,tak by slo rizeni tezko,ale tady to bylo naopak. OK, necham to jeste zitra v servisu projet pro jistotu diagnostikou. Díky za radu. Editováno: 17. Červenec 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat
vraved Vloženo 17. Srpen 2011 Vloženo 17. Srpen 2011 Prosím o radu,mám octavii 2,0 tdi 103kwa 16V r.v.05 11 měs. kod motoru BKD a odešlo mi servo řízení (řídící jednotka v něm nekomunikuje,na displeji svítí červený volant a volant jde stěží otáčet) musím tedy vyměnit komletní řízení. Pár lidí mi tvrdí,že jsou všechny komletní řízení stejný na octavii II a někdo říká,že každá motorizace má odlišné řízení. Zajímalo by mne jestli mám pravdu,když jsi myslím,že jsou všechny řízení na dvojkovou oktávku stejné. Mé má mýt podle VIN označení 1K1423055CX , bude tam sedět i 1K1423051M? Děkujiu za každou radu Citovat
Jan155 Vloženo 29. Srpen 2011 Vloženo 29. Srpen 2011 No, je rorzdíl mezi OII a OII facelift, jinak by měly být opravdu stejné alespoˇn dle mých zkušeností. Citovat
octavia73 Vloženo 5. Červenec 2012 Vloženo 5. Červenec 2012 Ahoj po několikerém rozsvícení červené kontrolky elektrom.servořízení a po druhém nastartování zhasnutí se mi tentokrát rozsvítila trvale.A servo nejde.Nevíte v čem může být problém?Díky za poznatky Citovat
hanesek Vloženo 6. Červenec 2012 Vloženo 6. Červenec 2012 Servo nejde? Typoval bych čidlo , ale u Fabie I servo právě jelo furt a vybijelo to baterku . Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 15. Červenec 2012 Vloženo 15. Červenec 2012 Poznatek je takový, že musíš prvně auto napíchnout na diagnostiku...Pak se teprve ptej...až budeš vědět, co to píše Citovat
pill Vloženo 23. Únor 2013 Vloženo 23. Únor 2013 Zdravim pani potrebujem poradit mam hore spominanu octaviu este pred kupou sa na aute pokazil snimac uhlu natocenia kolies svietila tam zlta kontrolka volantu predosli majitel to dal spravit vstreko je teda ok nic nesvieti na palubaku ale od tej doby sa mi zda ze servo nejde tak ako ma .... respektivne neda ide podstatne horsie az sa mi normalne zacal drat kozeny volat ( resp. zosuchava sa a vyzera ako keby malo auto 200tis. pritom ma 120km) Co som si zistol neni tam ziadna servo nadobka a napln je dozivotne .... Skuste mi poradit co mam spravit nakolko mi to dost zneprijemnuje zivot ..... PS : Jedine kedy sa mi citelne javi ze volantom ide pekne lahko krutit je na snehu Vopred dakujem za vsetky rady ....... PS : Diagnostika nic neukazuje ...... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.