x.luky Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 zdarec lidičkově nejde mě na autě posilovač řizení vubec nezatočím volantem.auto sem včera dovezl .vezl sem ho na vozejku .myslite že by to mohlo byt tím že auto bylo chycene za kola ??a na displeji mi svití červeny volant.prosím pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 Tím uchycením to podle mě není, nebo mě aspoň nenapadá co by se tím stalo. A kontrolka znamená poruchu serva, zkoušel jsi chcípnout a nastartovat znova? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 Poistku serva si kontroloval? Inak viac ti povie VAG... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
x.luky Vloženo 6. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 Tím uchycením to podle mě není, nebo mě aspoň nenapadá co by se tím stalo. A kontrolka znamená poruchu serva, zkoušel jsi chcípnout a nastartovat znova? zkoušel sem to chcípnout a pak zase nastartovat dokonce sem to skoušel 3x a nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 8. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2008 zkoušel sem to chcípnout a pak zase nastartovat dokonce sem to skoušel 3x a nic VAG jinak je to vesteni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 8. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2008 kolegovi za jazdy praskol zvar na trubke a vytiekol servo olej tiez sa nedalo otocit volantom. pozri stav servo oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 8. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2008 amigo: na OII je elektoromechanický posilovač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 8. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2008 prepacte som myslel ze mame vsetci fabiu tak ako ja ale ked budem velky aj ja si kupim oII. este raz pardon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
x.luky Vloženo 11. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 tak už to mam spravené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Mozna by si nam mohl prozradit cim to bolo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
x.luky Vloženo 24. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 akorat se načetla chyba ,stačilo jí vimazat a bylo to vše ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fredjery Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 mam tu istu zavadu na O2,asi 6 mesiacov som nejazdil a bola odpojena bateria prosim pomozte ako odstranit zavadu-svieti cervena kontrolka a nefunguje servo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Los Pedros Vloženo 16. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 (editace) Ahoj chlapi. Dneska se mi stalo,že jsem po nastartování měl problém s řízením - volant se neumerne pretacel oproti kolům (tzn. kola nezatacela umerne k otacení volantu jako dposud a musel jsem podstatne vic tocit). Taky se mi zdálo, že doleva víc než vpravo. Nic mokrého pod autem nebylo, žádná kontrolka mi nesvítila a rizeni zacalo zase spravne reagovat asi po 10km jizdy. Mam Octavii 2 cca 5 let starou. Po tech 10km problemu jsem ujel jeste ten den 350km a uz s tim zadny problem nebyl. Jen upresnim,ze jsem pred tou jizdou nez problem nastal jsem mel zaparkovane auto vyjimečně pár dní na svahu čumakem do kopce, takze nevim jestli to nemohlo mit na to vliv. Nemáte s tím pls někdo zkušenosti, jestli je to na servis nebo čím to mohlo být? Diky za Vaše rady. Editováno: 16. Červenec 2011, autor: Los Pedros Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 16. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 (editace) Pokud by se stalo co tu tvrdíš už by ti dávno svítila kontrolka airbagu a netroubilo by ti to a pokud máš multifunkci tak by nešlo nic.A to proto že by se ti překroutil podvolantový kroužek a přetrhal by se v něm pásek kterej převádí všechny informace z volantu do podvolantovky a dál.V řízení je prakticky nemožné aby se ti cokoliv protáčelo.Navíc by nebyl při jízdě volant rovně.Což předpokládám je rovně.To co tě mohlo zmást je že se ti změnil posilovací účinek (to se mi stalo ale opačně že se posilovací účinek zmešil a volant šel hůř otáčet). Po opětovném nastavení pomocí vagu už je od té doby vše v pořádku ale samovolná příčina je dodnes nejasná.Jednoduše si dej kola rovně a s nastartovaným motorem otáčej na každou staranu a spočítej si kolikrát otočíš, na obě strany to musí být stejný počet otáček pokud si to dobře pamatuju tak je to dvě a třičtvrtě otáčky na každou stranu. Editováno: 16. Červenec 2011, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Los Pedros Vloženo 17. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2011 (editace) Ahoj. Asi mas pravdu, zmatlo me asi to,ze se zmenil posilovaci ucinek a volant se otacel mnohem lehceji.Taky i na fakt malou zatacku jsem musel otocit volantem min. o pul otacky,ale jinak pri vodorovne poloze drzel volant normalne smer. Me hlavne neslo na rozum, ze kdyby bylo vadne servo,tak by slo rizeni tezko,ale tady to bylo naopak. OK, necham to jeste zitra v servisu projet pro jistotu diagnostikou. Díky za radu. Editováno: 17. Červenec 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vraved Vloženo 17. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2011 Prosím o radu,mám octavii 2,0 tdi 103kwa 16V r.v.05 11 měs. kod motoru BKD a odešlo mi servo řízení (řídící jednotka v něm nekomunikuje,na displeji svítí červený volant a volant jde stěží otáčet) musím tedy vyměnit komletní řízení. Pár lidí mi tvrdí,že jsou všechny komletní řízení stejný na octavii II a někdo říká,že každá motorizace má odlišné řízení. Zajímalo by mne jestli mám pravdu,když jsi myslím,že jsou všechny řízení na dvojkovou oktávku stejné. Mé má mýt podle VIN označení 1K1423055CX , bude tam sedět i 1K1423051M? Děkujiu za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 No, je rorzdíl mezi OII a OII facelift, jinak by měly být opravdu stejné alespoˇn dle mých zkušeností. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia73 Vloženo 5. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2012 Ahoj po několikerém rozsvícení červené kontrolky elektrom.servořízení a po druhém nastartování zhasnutí se mi tentokrát rozsvítila trvale.A servo nejde.Nevíte v čem může být problém?Díky za poznatky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 6. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2012 Servo nejde? Typoval bych čidlo , ale u Fabie I servo právě jelo furt a vybijelo to baterku . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 15. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2012 Poznatek je takový, že musíš prvně auto napíchnout na diagnostiku...Pak se teprve ptej...až budeš vědět, co to píše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pill Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 Zdravim pani potrebujem poradit mam hore spominanu octaviu este pred kupou sa na aute pokazil snimac uhlu natocenia kolies svietila tam zlta kontrolka volantu predosli majitel to dal spravit vstreko je teda ok nic nesvieti na palubaku ale od tej doby sa mi zda ze servo nejde tak ako ma .... respektivne neda ide podstatne horsie az sa mi normalne zacal drat kozeny volat ( resp. zosuchava sa a vyzera ako keby malo auto 200tis. pritom ma 120km) Co som si zistol neni tam ziadna servo nadobka a napln je dozivotne .... Skuste mi poradit co mam spravit nakolko mi to dost zneprijemnuje zivot ..... PS : Jedine kedy sa mi citelne javi ze volantom ide pekne lahko krutit je na snehu Vopred dakujem za vsetky rady ....... PS : Diagnostika nic neukazuje ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 Posilovač je jeden díl a v případě KO se mění celý řízení včetně posilovače... Taky jsem ho měnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysolet007 Vloženo 27. Únor 2013 Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 No druhá oktávka přece nemá hydraulický posilovač, takže tam ani nádobka na hydraulický olej být nemůže. Posilovač je elektromechanický ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáě VonDead Mrtvý Vloženo 12. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2013 čau lidi nedávno jsem si koupil oktávii II rok 2008 2,0 tdi 103 kw. odcestoval jsem do zahraničí a všiml jsem si že při zatáčení volantem doprava či do leva servo hučí, byl jsen tedy v servise aby mi dolil olej a tam jsem zjistil že nemůžu najít nádobku servo oleje, pak jsen šel na internet a začal číst, no a došel jsem na tohle forum a téma, mohli by jste mi poradit zda se muj problem da řešit nějak jinak než servisem? nevím si rady zkusím se podívat na stabilizátory, ale nemyslím že to tím buded jelikož auto drží bez jediné ranky, zvuk je jen když zatáčím, počítač píše servis nyní, je nožné že to dělá chybová hláška a stačí ji jen vymazat na počítači ? prosím poraďte díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukeSK Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Zdravím všetkých,mám jeden veľký problém s mojou OII. Hľadal som aj tu na fóre a nikde som nenašiel nič podobné.Stala sa mi taká vec. Bol som asi 2 týždne preč a keď som sa vrátil mal som isť meniť predné struny na mojom aute. Keď som chcel naštartovať zistil som že baterka je úplne vyšlahaná, tak som ju dal na min dobiť a naštartoval som. Došiel som v pohode k mechanikovi. Vymenili sme pružiny, všetko v pohode a keď som už od neho odchádzal ostala mi svietiť červená kontrolka servoriadenia (volant). Skúšali sme aj odpojiť baterku, pozrieť poistky, prejsť s autom aj 20km a nič. Efekt rovnaký, kontrolka svieti, po naštartovaní 3 krát zvyková signalizácia a servo nejde. Bol som s tým aj u známeho v servise na PC a odstránil všetky chyby aj kontrolka zhasla ale opäť po naštartovaní to isté...rozsvietila sa a servo nešlo. Vyhadovalo mu to stále chybu nejakého snímača. No snímače dorazov fungovali. Keď to mal pripojené na PC a otočili sme volantom, program ukazoval uhly takže snímače uhlov fungujú.Fakt neviem čo s tým...Ďakujem za každú odpoveď a radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.