Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

VAG mi hlásí závadu tohoto čidla G 62 (závada číslo 17664) - důsledek dlouhé žhavení při startu a kolísání volnoběhu - jedná se o TDi/81 kW/ r.v. 2002/5. Prosím o pomoc:

- kde najdu na motoru

- jak vyměním

- zná někdo cenu

Díky předem za radu!

Upraveno od kapl

na MPI je to na pravej strane bloku motora, kde sa zbiehaju hadice chladenia v termostate. Malo by to byt podobne aj u Teba. Skus pohladat, mozno tu je niekde aj navod, je to dost bezna zavada a vela sa tu o tom popisalo...

přesně tak, je na pravé straně motoru přímo v hadici chladícího oběhu, měnil jsem ho minulý týden, cena asi 200Kč i s těsněním a pojistnou sponou. Při studeném motoru jen vytáhneš tu sponu a pak jde v pohodě vytáhnout. Pro jistotu jsem dal okolo hadr, kdyby vytekla nějaká kapalina, ale v pohodě.. nic moc nevyteklo..

  • Autor

Mužeš sdělit, kdes kupoval, event obj. číslo? Byl jsem dnes u Kellyho", ale tam nejdřív nemohli nic najít, pak něco našli se 4- konektorem do čtverce, ale bez spony a těsnění...

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku

No, já jsem to kupoval u Praska v Opavě, řekl jsem jim jaké je to auto a motor. On se zeptal na barvu čidla (já mám modré, pak jsou prý ještě zelené a ty jsou nějaké jiné) podle toho to našel a nabídnul mi k tomu automaticky to těsnění a sponu. Číslo dílu nevím, ale myslím si, že na tom starém by mohlo být. Teda jestli bude ještě čitelné.

buď je dvouvývodový nebo čtyřvývodový. Poznáš podle toho kolik je v něm pinů. Kup ho ve škodovce. Na nějaký náhrady se vyprdni. Já kupoval 4vývod v Porsche Č.B. a chtěli za něj asi 500 + DPH. To samý chtěli v elitu za druhovýrobu

Je to tri dny z5 co jsem ho menil. Dej si bacha ty 4-pipnove delaji dva druhy konektoru! A ani podle VIN nemas sanci zjistit ktery tam je, jedina sance je rozpojit konektor a podivat se. Kdyz budes mit zajistovaci klinek konektoru na druhe strane bezproblemu s tim cidlem otocis.

to mi taky říkala ta pani že nedokáže ani zjistit jestli tam je dvou či čtyř. Mezi čtyř by měl být rozdíl s klimou a bez klimy,takže buď ti dá to nebo to,ale o tvaru sem nic neslyšel. To je jako s lůžkem stabilizátoru. Nedokážou říct jestli už tam byl v prvovýrobě namontován nový typ klem či ne. Prostě válení se pod autem na mokrém asfaltě nic příjemného

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

Ty 4pin jsou: bud elipsa-zeleny (ploche pin) nebo ctvercovy-sedivy (kulaty pin jako bodec) ale nespolehal bych na to. Oko vidi oko neni p*** :)

edit: s vymenou neotalej u mne po vymene cidla sla spotreba o necely litr dolu!

Upraveno od Dutch

  • Autor

Ty 4pin jsou: bud elipsa-zeleny (ploche pin) nebo ctvercovy-sedivy (kulaty pin jako bodec) ale nespolehal bych na to. Oko vidi oko neni p*** :)

edit: s vymenou neotalej u mne po vymene cidla sla spotreba o necely litr dolu!

Díky za všechny rady a na závěr pár postřehů z výměny:

- jedná se buď o čidlo s velkým 4-konektorem (modré starší provedení) nebo malým 4 -konektorem (novější zelené provedení). Určení data změny je dle VINu, bezpečně dle sebe od 5/2002 je již nové čidlo.

- i když se hovoří v řadě dokumentace o zeleném provedení, je v řadě případů plast čidla černý a to i v prvovýbavě!

- cenový rozptyl je značný- od 697,- (Škoda v papírové krabičce s logem Š.) do pouhých 237,- Kč( AK v igelitovém pytlíku) a přitom se ve všech 4 případech jednalo o zcela identický výrobek od firmy ELTH Luxembourg, který byl též původně na voze namontován od samého počátku jak vyplynulo z data výroby čidla!

- preventivně doporučuji vyměnit i těsnící gumový O- kroužek - cena kolem 30 Kč

- pro lepší přístup (alespoň u TDi 81 kW) je nutné sundat horní plast motoru a plastovou hadici sání k filtru vzduchu. Aby došlo jen k minimálnímu úniku kapaliny je dobré mít připravené nové čidlo s O-kroužkem, uvolnit konektor, vytáhnout staré čidlo, pak prstem starý O- kroužek, který zůstane uvnitř a ihned zasunout nové čidlo a to pak již beze spěchu následně zajistit sponou.

ja som mal tiez zelene a mam rok vyroby 2000 (MR01)

Kapl moc pekny popis.

Ja mel taky zelene RV 02

Měnil sem čidlo a měl sem 4 piny modrý a dal jsem tam to samí akorát zelený.mám motor 1.6/55 r.v. 97.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.