Publikováno Červenec 7, 200817 r VAG mi hlásí závadu tohoto čidla G 62 (závada číslo 17664) - důsledek dlouhé žhavení při startu a kolísání volnoběhu - jedná se o TDi/81 kW/ r.v. 2002/5. Prosím o pomoc: - kde najdu na motoru - jak vyměním - zná někdo cenu Díky předem za radu! Upraveno Červenec 7, 200817 r od kapl
Červenec 7, 200817 r na MPI je to na pravej strane bloku motora, kde sa zbiehaju hadice chladenia v termostate. Malo by to byt podobne aj u Teba. Skus pohladat, mozno tu je niekde aj navod, je to dost bezna zavada a vela sa tu o tom popisalo...
Červenec 7, 200817 r přesně tak, je na pravé straně motoru přímo v hadici chladícího oběhu, měnil jsem ho minulý týden, cena asi 200Kč i s těsněním a pojistnou sponou. Při studeném motoru jen vytáhneš tu sponu a pak jde v pohodě vytáhnout. Pro jistotu jsem dal okolo hadr, kdyby vytekla nějaká kapalina, ale v pohodě.. nic moc nevyteklo..
Červenec 7, 200817 r Autor Mužeš sdělit, kdes kupoval, event obj. číslo? Byl jsem dnes u Kellyho", ale tam nejdřív nemohli nic najít, pak něco našli se 4- konektorem do čtverce, ale bez spony a těsnění... Upraveno Červenec 8, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Červenec 8, 200817 r No, já jsem to kupoval u Praska v Opavě, řekl jsem jim jaké je to auto a motor. On se zeptal na barvu čidla (já mám modré, pak jsou prý ještě zelené a ty jsou nějaké jiné) podle toho to našel a nabídnul mi k tomu automaticky to těsnění a sponu. Číslo dílu nevím, ale myslím si, že na tom starém by mohlo být. Teda jestli bude ještě čitelné.
Červenec 11, 200817 r buď je dvouvývodový nebo čtyřvývodový. Poznáš podle toho kolik je v něm pinů. Kup ho ve škodovce. Na nějaký náhrady se vyprdni. Já kupoval 4vývod v Porsche Č.B. a chtěli za něj asi 500 + DPH. To samý chtěli v elitu za druhovýrobu
Červenec 11, 200817 r Je to tri dny z5 co jsem ho menil. Dej si bacha ty 4-pipnove delaji dva druhy konektoru! A ani podle VIN nemas sanci zjistit ktery tam je, jedina sance je rozpojit konektor a podivat se. Kdyz budes mit zajistovaci klinek konektoru na druhe strane bezproblemu s tim cidlem otocis.
Červenec 11, 200817 r to mi taky říkala ta pani že nedokáže ani zjistit jestli tam je dvou či čtyř. Mezi čtyř by měl být rozdíl s klimou a bez klimy,takže buď ti dá to nebo to,ale o tvaru sem nic neslyšel. To je jako s lůžkem stabilizátoru. Nedokážou říct jestli už tam byl v prvovýrobě namontován nový typ klem či ne. Prostě válení se pod autem na mokrém asfaltě nic příjemného Upraveno Červenec 11, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Červenec 12, 200817 r Ty 4pin jsou: bud elipsa-zeleny (ploche pin) nebo ctvercovy-sedivy (kulaty pin jako bodec) ale nespolehal bych na to. Oko vidi oko neni p*** edit: s vymenou neotalej u mne po vymene cidla sla spotreba o necely litr dolu! Upraveno Červenec 12, 200817 r od Dutch
Červenec 13, 200817 r Autor Ty 4pin jsou: bud elipsa-zeleny (ploche pin) nebo ctvercovy-sedivy (kulaty pin jako bodec) ale nespolehal bych na to. Oko vidi oko neni p*** edit: s vymenou neotalej u mne po vymene cidla sla spotreba o necely litr dolu! Díky za všechny rady a na závěr pár postřehů z výměny: - jedná se buď o čidlo s velkým 4-konektorem (modré starší provedení) nebo malým 4 -konektorem (novější zelené provedení). Určení data změny je dle VINu, bezpečně dle sebe od 5/2002 je již nové čidlo. - i když se hovoří v řadě dokumentace o zeleném provedení, je v řadě případů plast čidla černý a to i v prvovýbavě! - cenový rozptyl je značný- od 697,- (Škoda v papírové krabičce s logem Š.) do pouhých 237,- Kč( AK v igelitovém pytlíku) a přitom se ve všech 4 případech jednalo o zcela identický výrobek od firmy ELTH Luxembourg, který byl též původně na voze namontován od samého počátku jak vyplynulo z data výroby čidla! - preventivně doporučuji vyměnit i těsnící gumový O- kroužek - cena kolem 30 Kč - pro lepší přístup (alespoň u TDi 81 kW) je nutné sundat horní plast motoru a plastovou hadici sání k filtru vzduchu. Aby došlo jen k minimálnímu úniku kapaliny je dobré mít připravené nové čidlo s O-kroužkem, uvolnit konektor, vytáhnout staré čidlo, pak prstem starý O- kroužek, který zůstane uvnitř a ihned zasunout nové čidlo a to pak již beze spěchu následně zajistit sponou.
Červenec 15, 200817 r Měnil sem čidlo a měl sem 4 piny modrý a dal jsem tam to samí akorát zelený.mám motor 1.6/55 r.v. 97.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.