Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

já mám 288x25 17" kola pneu 225/45 R17 nic do té doby nekopalo, vyměnil jsem kotouče (Zimmerman) a po 5 tis. km to začalo kopat! Teď jsem našel nějaký levný na Aukru, tak to koupím, a vyměním, udělám to před výměnou kol na zimu (15") ať se zajedou, a uvidím!?

Vloženo

Jestli máš problém s kroucením kotoučů, bývají na vinně nerovnoměrně utahlé šrouby na kolech(myslím že by měli být 120Nm). Při zahřání dojde k malé odchylce a kotouče se začnou pomalu a jistě kroutit. Nějaké řešení hledáním nesmyslných značek kotoučů je podle mého nározu kravina, pokud jezdíte jako standardní evropan :).

Vloženo

Taky napíšu svou zkušenost. Origo vydržely 155tis. Pak tam šly normální ATE a nepřežily. Stočil jsem je a šly do pr.. úplně. Pak jsem koupil Zimmermany, vyměnil na nápravě co šlo mimo tlumičů a opatrně zajížděl. Po cca. 10tis se začaly kroutit. Odmítal jsem to řešit a teď po 18tis. od výměny se vibrace ztrácí. Dal jsem v posledních dnech brzdám nářez a zatím se chovají dobře. Snad se pnutí uvolnilo, lehce se zkroutily a teď se provozem srovnávají. Doufám, že to vydrží.

Vloženo

Laosi už jsem o kroucení kotoučů snad slyšel všechno, ale toto je šupa . :p Ale vážně těch 120Nm tam není proto aby jsi nepokroutil kotouče ale aby nedocházelo ke stržení závitů. :) Neználek

Vloženo

spíš je to minimální moment který dává jistotu,že se ty šrouby nepovolí a hlavně ty pokud budeš chtít kolo vyměnit tak ti zaručí že je povolíš tim klíčem co máš u rezervy. A docela bych tomu i věřil že to může mít na kroucení vliv,páč pokud jeden dorveš na krev a druhej utáneš míň tak je jasný že tam nějaký pnutí bude. Povoloval jsem hodně kol na který jsme potřebovali metrovou trubku a nikdy nebyl v háji závit a to to bylo několikrát i opakovaně na jednom autě. Na nákladní autě nám jednou nestačila ani dvoumetrová trubka a dřív prasknul šteft než se stihnul strhnout závit

Vloženo

ja jsem nasel stoprocentni reseni ;) oktavka jde do bazaru a uz nechci nikdy zadnou videt,jsem tak vytoceny,ze uz to jinak skvele auto nemuzu ani videt.nevim co stim delat,ale urcite nebudu jezdit s autem co sezere na jednu vymenu oleje troje kotouce :angry: akorat nevim co si mam misto ni koupit,protoze toto je problem vsech techto koncernovych podvozku,dela to golf,leon i toledo.a nikdo nezna reseni :(

Vloženo (editace)

neuveris jak mne to mrzi,protoze jinak jsem maximalne spokojeny.nevite nekdo,jestli tim trpi taky superb?

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Vloženo

No já koupil před rokem 7/2000 1.9TDi 66kw (dovoz Itálie) a taky nevím co tam mám za kotouče. Jestli origo, či už to někdo někdy měnil ... Mám v plánu buď ještě teď na podzim, nebo na jaře vyměnit tlumiče a jelikož se mi nějak začíná vrtět volant, když jedu plně naloženaj a trošku razantněji sešlápnu brzdový pedál, tak i vyměnit kotouče. Ale jak si to tady pročítám, tak mám z toho docela hrůzu... Za ten rok jsem najezdil cca 30tkm a bez problémů... Tak jsem zvědav jak to dopadne ... :-(

Vloženo
ja jsem nasel stoprocentni reseni ;) oktavka jde do bazaru a uz nechci nikdy zadnou videt,jsem tak vytoceny,ze uz to jinak skvele auto nemuzu ani videt.nevim co stim delat,ale urcite nebudu jezdit s autem co sezere na jednu vymenu oleje troje kotouce :angry: akorat nevim co si mam misto ni koupit,protoze toto je problem vsech techto koncernovych podvozku,dela to golf,leon i toledo.a nikdo nezna reseni :(

Ford Focus 2003+, dovoz DE, a tankuj tu nej naftu co znáš :palec2: . kam se na něj hrabe okta lol

bohužel vyšší cena a nedostatkový zboží - zháněl jsem rok a nesehnal (byl jsem náročnej) - proto mam oktu ;)

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Po reklamaci zkroucenych kotoucu a prednich silentbloku vibrace na chvili prestaly. Ted jsem na tom ujel tak 2500 km a problem je tu zase...

Uz z toho zacinam byt docela nervozni... vsechny tyhle veci me pri jizde se*ou, kdyz je neco v neporadku. Muze tedy nekdo napsat, co vsechno vymenil, aby vybrace prestaly? Po precteni vlakna nejsem moc moudry z toho, co komu nakonec pomohlo... diky

Vloženo

Nevím, nerozumím - pokud se Vám kotouče opkovaně kroutí - 2500t km je opravdu hodně málo. Tak buď je chyba v řidiči nebo v materiálu a nebo s vysokou pravděpodobností v montáži! Jinak si nedovedu představit, že jste schopní pokroutit 288@25mm po několika kilometrech... Vždyť tyto kotouče se používají i na supíkovi/passatovi a ta auta jsou větší, těžší, rychlejší... Koupil jsem tuctové kotouče Zimmerman (bez drážek - k čemu?) vyměnil, nejdřív nic moc, ale po zajetí brzdí dost dobře. Styl jízdy jak kdy, někdy "čepičář" někdy dálniční tempo po obyčejné silnici.

Vloženo

Ano, kotouce se krouti opakovane a vzdy po ujeti priblizne 3000 km. Styl jizdy je klidnejsi, brzdy vcelku ani moc nezatezuju a v aute jezdim vetisnou sam, maximalne ve dvou lidech. Ty same kotouce mame doma na passatu a zadny problem. Tak z toho usuzuji, ze problem nejspis nebude v kotoucich, ale nekde jinde. Obe auta jezdi do stejneho servisu, takze ani spatna montaz se mi nezda jako realny problem.

Mluvil jsem vcera se znamym, ma najeto podobne jako ja a ma ten samy problem. Auto servisuje nekde jinde.

Tak me jen zajimalo, jestli se da urcit jeden dil, ktery to zpusobuje.

  • o 3 týdny později...
Vloženo
Taky napíšu svou zkušenost. Origo vydržely 155tis. Pak tam šly normální ATE a nepřežily. Stočil jsem je a šly do pr.. úplně. Pak jsem koupil Zimmermany, vyměnil na nápravě co šlo mimo tlumičů a opatrně zajížděl. Po cca. 10tis se začaly kroutit. Odmítal jsem to řešit a teď po 18tis. od výměny se vibrace ztrácí. Dal jsem v posledních dnech brzdám nářez a zatím se chovají dobře. Snad se pnutí uvolnilo, lehce se zkroutily a teď se provozem srovnávají. Doufám, že to vydrží.

Tak po asi 22tis. jsou brzdy OK. Vibrace nepatrné a brzdí super! Má někdo podobnou zkušenost? Je to vůbec možné?

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Moje zkušenost - ATE byly zajeté cca 30 000 km - teď jsem na ně dupl a jsou křivý!

Btw. někdo tady psal že možna i měnit desky při novych kotoučích, tak myslím je jasny vždy!

Ted mi leží doma ATE s ATE deskama na jaro - tak doufám že je tentokrát zajedu lépe ...

post-11877-1225890597_thumb.jpg

post-11877-1225890605_thumb.jpg

Editováno: , autor: pointfrost
Vloženo

No ja si myslim ze kotouce na O1 sou poddymenzovany a proste clovek muze jezdit sebeopatrnejc ale pak to 1 zaslapne a je po prdeli a sou zkrouceny, muj nazor jedine RS nic jineho nepomaha. FSIII sou fabiacky brzdy a oktava je na ne moooc tezka.

Vloženo
Asi dám také RS. Opravdu se tato varianta nekroutí? Byl bych nerad, kdybych investoval několik tisíc a vyšlo to nastejno.

bud seš cool závodník a dáš litry a litry za vše nebo jezdiš slušně, to maš lehké :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...