Srpen 21, 200817 r já mám 288x25 17" kola pneu 225/45 R17 nic do té doby nekopalo, vyměnil jsem kotouče (Zimmerman) a po 5 tis. km to začalo kopat! Teď jsem našel nějaký levný na Aukru, tak to koupím, a vyměním, udělám to před výměnou kol na zimu (15") ať se zajedou, a uvidím!?
Srpen 26, 200817 r Jestli máš problém s kroucením kotoučů, bývají na vinně nerovnoměrně utahlé šrouby na kolech(myslím že by měli být 120Nm). Při zahřání dojde k malé odchylce a kotouče se začnou pomalu a jistě kroutit. Nějaké řešení hledáním nesmyslných značek kotoučů je podle mého nározu kravina, pokud jezdíte jako standardní evropan .
Srpen 26, 200817 r Taky napíšu svou zkušenost. Origo vydržely 155tis. Pak tam šly normální ATE a nepřežily. Stočil jsem je a šly do pr.. úplně. Pak jsem koupil Zimmermany, vyměnil na nápravě co šlo mimo tlumičů a opatrně zajížděl. Po cca. 10tis se začaly kroutit. Odmítal jsem to řešit a teď po 18tis. od výměny se vibrace ztrácí. Dal jsem v posledních dnech brzdám nářez a zatím se chovají dobře. Snad se pnutí uvolnilo, lehce se zkroutily a teď se provozem srovnávají. Doufám, že to vydrží.
Srpen 29, 200817 r Laosi už jsem o kroucení kotoučů snad slyšel všechno, ale toto je šupa . Ale vážně těch 120Nm tam není proto aby jsi nepokroutil kotouče ale aby nedocházelo ke stržení závitů. Neználek
Srpen 29, 200817 r spíš je to minimální moment který dává jistotu,že se ty šrouby nepovolí a hlavně ty pokud budeš chtít kolo vyměnit tak ti zaručí že je povolíš tim klíčem co máš u rezervy. A docela bych tomu i věřil že to může mít na kroucení vliv,páč pokud jeden dorveš na krev a druhej utáneš míň tak je jasný že tam nějaký pnutí bude. Povoloval jsem hodně kol na který jsme potřebovali metrovou trubku a nikdy nebyl v háji závit a to to bylo několikrát i opakovaně na jednom autě. Na nákladní autě nám jednou nestačila ani dvoumetrová trubka a dřív prasknul šteft než se stihnul strhnout závit
Září 4, 200817 r ja jsem nasel stoprocentni reseni oktavka jde do bazaru a uz nechci nikdy zadnou videt,jsem tak vytoceny,ze uz to jinak skvele auto nemuzu ani videt.nevim co stim delat,ale urcite nebudu jezdit s autem co sezere na jednu vymenu oleje troje kotouce akorat nevim co si mam misto ni koupit,protoze toto je problem vsech techto koncernovych podvozku,dela to golf,leon i toledo.a nikdo nezna reseni
Září 4, 200817 r Tak to je docela razantní řešení ... Ale i tak to jde udělat ... !!! Nezbývá nic jinýho, než našetřik a koupit něco novýho a pořádnýho...
Září 4, 200817 r neuveris jak mne to mrzi,protoze jinak jsem maximalne spokojeny.nevite nekdo,jestli tim trpi taky superb? Upraveno Září 5, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Září 4, 200817 r No já koupil před rokem 7/2000 1.9TDi 66kw (dovoz Itálie) a taky nevím co tam mám za kotouče. Jestli origo, či už to někdo někdy měnil ... Mám v plánu buď ještě teď na podzim, nebo na jaře vyměnit tlumiče a jelikož se mi nějak začíná vrtět volant, když jedu plně naloženaj a trošku razantněji sešlápnu brzdový pedál, tak i vyměnit kotouče. Ale jak si to tady pročítám, tak mám z toho docela hrůzu... Za ten rok jsem najezdil cca 30tkm a bez problémů... Tak jsem zvědav jak to dopadne ... :-(
Září 4, 200817 r ja jsem nasel stoprocentni reseni oktavka jde do bazaru a uz nechci nikdy zadnou videt,jsem tak vytoceny,ze uz to jinak skvele auto nemuzu ani videt.nevim co stim delat,ale urcite nebudu jezdit s autem co sezere na jednu vymenu oleje troje kotouce akorat nevim co si mam misto ni koupit,protoze toto je problem vsech techto koncernovych podvozku,dela to golf,leon i toledo.a nikdo nezna reseni Ford Focus 2003+, dovoz DE, a tankuj tu nej naftu co znáš . kam se na něj hrabe okta bohužel vyšší cena a nedostatkový zboží - zháněl jsem rok a nesehnal (byl jsem náročnej) - proto mam oktu
Září 4, 200817 r ee forda nechci ani za nic,ta znacka je problem sama o sobe:angry: Upraveno Září 5, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Září 25, 200816 r Po reklamaci zkroucenych kotoucu a prednich silentbloku vibrace na chvili prestaly. Ted jsem na tom ujel tak 2500 km a problem je tu zase... Uz z toho zacinam byt docela nervozni... vsechny tyhle veci me pri jizde se*ou, kdyz je neco v neporadku. Muze tedy nekdo napsat, co vsechno vymenil, aby vybrace prestaly? Po precteni vlakna nejsem moc moudry z toho, co komu nakonec pomohlo... diky
Září 25, 200816 r Nevím, nerozumím - pokud se Vám kotouče opkovaně kroutí - 2500t km je opravdu hodně málo. Tak buď je chyba v řidiči nebo v materiálu a nebo s vysokou pravděpodobností v montáži! Jinak si nedovedu představit, že jste schopní pokroutit 288@25mm po několika kilometrech... Vždyť tyto kotouče se používají i na supíkovi/passatovi a ta auta jsou větší, těžší, rychlejší... Koupil jsem tuctové kotouče Zimmerman (bez drážek - k čemu?) vyměnil, nejdřív nic moc, ale po zajetí brzdí dost dobře. Styl jízdy jak kdy, někdy "čepičář" někdy dálniční tempo po obyčejné silnici.
Září 25, 200816 r Ano, kotouce se krouti opakovane a vzdy po ujeti priblizne 3000 km. Styl jizdy je klidnejsi, brzdy vcelku ani moc nezatezuju a v aute jezdim vetisnou sam, maximalne ve dvou lidech. Ty same kotouce mame doma na passatu a zadny problem. Tak z toho usuzuji, ze problem nejspis nebude v kotoucich, ale nekde jinde. Obe auta jezdi do stejneho servisu, takze ani spatna montaz se mi nezda jako realny problem. Mluvil jsem vcera se znamym, ma najeto podobne jako ja a ma ten samy problem. Auto servisuje nekde jinde. Tak me jen zajimalo, jestli se da urcit jeden dil, ktery to zpusobuje.
Září 25, 200816 r Dal jsem kotouče Febi a držej a to jim dávám pěkně zabrat, destičky sjedu v předu za 30 000km.
Říjen 13, 200816 r Taky napíšu svou zkušenost. Origo vydržely 155tis. Pak tam šly normální ATE a nepřežily. Stočil jsem je a šly do pr.. úplně. Pak jsem koupil Zimmermany, vyměnil na nápravě co šlo mimo tlumičů a opatrně zajížděl. Po cca. 10tis se začaly kroutit. Odmítal jsem to řešit a teď po 18tis. od výměny se vibrace ztrácí. Dal jsem v posledních dnech brzdám nářez a zatím se chovají dobře. Snad se pnutí uvolnilo, lehce se zkroutily a teď se provozem srovnávají. Doufám, že to vydrží. Tak po asi 22tis. jsou brzdy OK. Vibrace nepatrné a brzdí super! Má někdo podobnou zkušenost? Je to vůbec možné?
Listopad 4, 200816 r Moje zkušenost - ATE byly zajeté cca 30 000 km - teď jsem na ně dupl a jsou křivý! Btw. někdo tady psal že možna i měnit desky při novych kotoučích, tak myslím je jasny vždy! Ted mi leží doma ATE s ATE deskama na jaro - tak doufám že je tentokrát zajedu lépe ... Upraveno Listopad 5, 200816 r od pointfrost
Listopad 5, 200816 r Já mám vpředu TRW kotouče a TRW destičky a naprosta pohoda najeto cca 14-15 tis km Chozee
Listopad 6, 200816 r No ja si myslim ze kotouce na O1 sou poddymenzovany a proste clovek muze jezdit sebeopatrnejc ale pak to 1 zaslapne a je po prdeli a sou zkrouceny, muj nazor jedine RS nic jineho nepomaha. FSIII sou fabiacky brzdy a oktava je na ne moooc tezka.
Listopad 6, 200816 r Asi dám také RS. Opravdu se tato varianta nekroutí? Byl bych nerad, kdybych investoval několik tisíc a vyšlo to nastejno.
Listopad 6, 200816 r 4 sady 280mm ruzne znacky padly behem chvile..Ted 312mm z Cupry a pecka..Desticky Ferodo DS Perfomace..Brzdi super i z 180km/h
Listopad 7, 200816 r Ale predpokladam, ze to bolo na Tvojom, nie na nejakej standardnej 1.6ke, alebo 1.9 66kW. Tam by stacili, na Tvoje skor brzdy z Audi R8.
Listopad 7, 200816 r Asi dám také RS. Opravdu se tato varianta nekroutí? Byl bych nerad, kdybych investoval několik tisíc a vyšlo to nastejno. bud seš cool závodník a dáš litry a litry za vše nebo jezdiš slušně, to maš lehké
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.