Publikováno Srpen 4, 200817 r nazdar chlapi, potrebujem sa informovať jazdím s mojou octaviou 66kw dosť kludne , neprehánam ručičku na otačkomeri nad 2500 ot/min. ale spotreba na palubnom nejde nižšie ako 5.3 a niekedy je tam aj 6.0 litrov na 100 km priemerná , myslim si že či to neni sposobeno turbom že dotláča málo vzduchu alebo vákou vzduchu. a taktiež si myslim ze by malo viacej tlačiť do sedačky ked akcelerujem. DAKUJEM este niečo : mal by sa po dlhej jazde mototr shladiť naštartovaný v neutrále , presnejšie turbo ? ,, nerozteču sa lopatky na turbe ked sa nebude turbo schladzovať lebo z motora idu vyfukove exhalatý a niekedy dosahuju teplotu okolo 950 C. dík Upraveno Srpen 5, 200817 r od turboss
Srpen 4, 200817 r Ked jazdis na nizkych otackach tak sa nediv ze netaha. Zober ho riadne prevetrat nech tie usadeniny vyletia. Inak pre turbo to tiez nieje to prave.
Srpen 5, 200817 r 2.5 tis.otáček,to jí teda moc nedáváš.Z vlastní zkušenosti,začni ten motor trochu točit.Taky jsem takhle ze začátku jezdil a dopadlo to tak,že to bylo všechno totál zadojený! Je klidně možný,že už máš úplně zanešený turbo a v EGR ventilu dírku na malíček!Ale může být klidně v háji cokoli jinýho. Píchnout na VAG.
Srpen 5, 200817 r Přidávám se k ostatním, to auto by se mělo čas od času řádně provětrat. Pročistí se sání od usazenin, trochu rozhýbeš regulaci na turbíně (pokud tedy nemáš obtok) atd. A taky není zrovna dobré ten motor podtáčet, to potom ta spotřeba taky leze nahoru Upraveno Srpen 5, 200817 r od lukash
Srpen 5, 200817 r další šetřílek, který na to nakonec doplatí. Nedovedu si vůbec představit jak v provoze jezdit do 2500ot
Srpen 5, 200817 r Treba mne to tocily vcera na brzde na 4700ot pod zatezi.. a nejlip to jede kolem 2500 - 3500 to mam dobrej kroutak 388Nm a nastupuji kone 182.spotrebu mam cca stejnou jako ty a kdyz jezdim pomalu tak i mensi.
Srpen 5, 200817 r další šetřílek, který na to nakonec doplatí.Nedovedu si vůbec představit jak v provoze jezdit do 2500ot Ale, ale... To nemyslíš vážne ?!?
Srpen 5, 200817 r neboj sa neroztecu sa Turbo by sa malo dochladzovat pomalou jazdou v nízkych utackach. Ale neni to preto aby sa lopatky neroztiekli ale aby sa ti nezakusli.
Srpen 12, 200817 r Autor neboj sa neroztecu sa Turbo by sa malo dochladzovat pomalou jazdou v nízkych utackach. Ale neni to preto aby sa lopatky neroztiekli ale aby sa ti nezakusli. no tak som jej dával cez hubu na pedál stále aj do 5000 ot za min. ale neviem aká spotreba by mala byť mne teraz ukazuje 5.5 litra neni to moc ? niektroý vraveli že aj na 3.8 sa dá ,ci to len 81 kw tie maju asi nižšiu spotrebu
Srpen 12, 200817 r ja měl puvodně 81kw a za 3,8 sem určitě nejezdil jo vždy z hor na rychlost dolu z kopce to sem měl i 3,6 ale pod 4 se normal jizdou neda....ani s 66kw a když jede za 4 tak bych chtěl videt jeho styl jizdy......když si to točil do 5000 jednak to je zbytečně moc a zda se ti hodně 5,5-to sis měl koupit skutra!!!!
Srpen 12, 200817 r no tak som jej dával cez hubu na pedál stále aj do 5000 ot za min. ale neviem aká spotreba by mala byť mne teraz ukazuje 5.5 litra neni to moc ? niektroý vraveli že aj na 3.8 sa dá ,ci to len 81 kw tie maju asi nižšiu spotrebu ty tocis 5000tis. me to treba na 2ku toci max 4000 a pak to netahne jenom to rve
Srpen 12, 200817 r Autor ja měl puvodně 81kw a za 3,8 sem určitě nejezdil jo vždy z hor na rychlost dolu z kopce to sem měl i 3,6 ale pod 4 se normal jizdou neda....ani s 66kw a když jede za 4 tak bych chtěl videt jeho styl jizdy......když si to točil do 5000 jednak to je zbytečně moc a zda se ti hodně 5,5-to sis měl koupit skutra!!!! nee hodne ale tak neviem aku by to malo mať spotrebu ,a tah , tak som chcel prevetrať to sanie , ale asi to bude najlepšie dať na počítač lebo náhodne si domýšlať to je o ničom ,a určite ju dám chipnut na čo najvačší výkon , dufam ze to bude poznať že bude živšia
Srpen 12, 200817 r Autor 2.5 tis.otáček,to jí teda moc nedáváš.Z vlastní zkušenosti,začni ten motor trochu točit.Taky jsem takhle ze začátku jezdil a dopadlo to tak,že to bylo všechno totál zadojený!Je klidně možný,že už máš úplně zanešený turbo a v EGR ventilu dírku na malíček!Ale může být klidně v háji cokoli jinýho. Píchnout na VAG. nazdar , nevieš ako je to po chipu nastavia mi tam aj turbo ,tlak turba a ten egr ventil ? dík
Srpen 12, 200817 r Podle toho kdo to dela. je plno tech co ti neco nahraji a jen malo tech co vi kam sahnout v obsahu rid.jednotky... Ale bezne na EGR taky sahnu a tlak turba to je snad jasne.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.