Publikováno Srpen 27, 200817 r zdravim pánové, poradíte mi jak se sundavá volant? jestli se jen odtrhne ten kryt s tim znáčkem, nebo nějak jinak...? nechtěl bych ho hned zničit , a když už sem u toho volantu, nemáte někdo nábu ke sport volantu? nebo kde se dají sehnat?
Srpen 27, 200817 r Ahoj, ....nejdřív odpoj baterku a párkrát šlápni na brzdu........ze zadu volatu jsou dvě dirky , tam strčíš šroubovák a musíš odjistit takovou drátovou pojistku....... nevím ted JESTLI SMĚREM VEN z auta NEBO DOVNITŘ (k volantovce) .Celkem mi to dělalo problém , než jsem přišel na to jak to vyháknout. a sundáš střed s airbacem.....Tak si asi budeš muset koupit 12ti hran ořech na golu(10nebo 12)......a to je celé......... Čus Upraveno Srpen 28, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Srpen 28, 200817 r Ten kluc je ale nie 12 hran ale "tisic hran" Upraveno Srpen 28, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Srpen 30, 200817 r Tedy přesně je to ten 12 hran přesněji mám tento ořech TONA Cr-v M12, takže žádný "tisíci hran". Upraveno Září 3, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Září 1, 200817 r Jo jo "tisíc hran" to je bolševik slang. V té době tu byl znám jen jeden.....dnes mají různou velikost a také jiný počet výstupků........, ale původně jsem to chtěl taky tak definovat.. Dík čus Upraveno Září 3, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Září 7, 200816 r Zdar, prikladam fotky ako to vyzera pod airbagom volantu (aby ste vedeli ktorym smerom tlacit srobovakom cez spodne dve dierky vo volante) + aky "tisichran je potrebny.. ..myslim ze tieto fotky hovoria za vsetko.. :-P
Březen 9, 200916 r To není torx. Máš to popsané správným názvem nahoře . Jinak se tomu říká hvězdička M12
Březen 10, 200916 r Dám to sem, aby to bylo i tady pohromadě. Není to můj návod - pouze cituji: Vezmes si plochej sroubovak, natocis volant o 90 stupnu doprava, zazadu mas ted nad krytem volantu ve volantu diru - das do ni sroubovak a pacis - je tam takova ocelova pruzina a kdyz za ni spravne vezmes, odskoci ti kousek bag ven (neda se to popsat, proste poprve nad tim stravis vic casu, az to pak uvidis rozebrany, budes hned vedet a priste to pujde samo. Pak otocis volant do rovne polohy a zase o 90 stupnu na drhou stranu a to samy - bag odkoci a pak uz ho rukou normalne sundas. Rozpojis konektor bagu (idealne predtim odpojit baterku, ale staci i jen nezapinat klicek) a jsi ve volantu - ten ma jeden velkej stredovej sroub (dvanactihran, musis mit orech, jinak to nepovolis) - ten kdyz povolis, tak pak sundas v pohode volant.
Březen 10, 200916 r Já bych jenom upřesnil, že kdo to bude dělat poprvé ať neztrácí u těch zadních páčicích dírek hlavu, jde to šíleně, než se na to přijde, ale ve výsledku jde pružinka lehounce odepnout, takže nikam nic nervat a nebejčit, prostě jde jenom o úhel natočení šroubováku. Já bag odpojoval i s připojenou baterkou a v poho. Upraveno Březen 10, 200916 r od tommys
Březen 11, 200916 r Tady je přesný název dvanáctihranné hlavice : katalogové číslo TONA - 1395, M12 1/2" Zástrčná hlavice XZN M 12 prodloužená
Březen 2, 201114 r Ahoj, chtěl bych zeptat, kde se dá sehnat pojistný šroub volantu? Je totiž omezený počtem použití (5x). Ještě mě napadla jedna věc: kdyby byl na šroub znovu nanesen zajišťující tmel, mohl by se používat vícekrát? Díky za odpověď. Octavia 1.9 tdi r.v. 2002, ALH.
Březen 2, 201114 r Pojistný šroub volantu koupíš u dealera Škodovky cca za 90Kč a číslo dílu je N 90799101.Ono spíš jde o to,že po 5. demontáži a montáži se může závit šroubu trošku natáhnout,tak proto asi ta výměna ze strany Škodovky.I když dle dílenských postupů by jsi musel měnit 90% šroubů po prvni demontáži a kolik lidí to asi dělá?? Upraveno Březen 3, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek.
Březen 25, 201114 r Pokud doma nemáte 12-ti hranou hlavici tak se dá použít torx T-55...sedí tam přesně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.