Přejít na obsah

Hromadný chip tuning 1,2 12V


dcdodo

Doporučené příspěvky

Podle propočtu vsech zucastnenich nas akonec bylo do hromady deset. Minuly ctvrtek byl 1moravak udelan v okoli Brna v Sukoradech nas bylo 6 a ve Valasskych ich dnes bylo 3. Min. sme splnily a to je zaklad. Nevim jak dlouho nam tu nechaji diskusni vlakno, ale podle mne by se tu mohly vsichni vyjadrit co vam to prineslo, jak ste vnimaly vsecko pred akci a jaky mate pociti po akci a po pripade rady pro dalsi zajemce o podobnou akci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Dodane,no vidíš,na Dejvsporta jsem úplně zapomněl a nepočítal jsem ho.Takže nás bylo 10,omlouvám se ;).V tuhle chvíli jsem na čip najezdil +- 5OOkm.To že se zlepšil výkon a hlavně projev motoru to je absolutně bez diskuze (a to je to u nás jen 5kw,u dieselu to musí být markantnější) a to ve všech aspektech-takhle by to mělo bejt nastavený prostě už z výroby a myslím si,že by to byl ještě vetší konkuret pro 1.4 než doposud.V tuhle chvíli si myslím,že by se i zarytej 1.4kař docela divil :D.Jediný co je trošku mínusem (ale což mi nějak zásadně nevadí),je vyšší spotřeba...Ale já nemůžu nijak objektivně hodnotit,protože jezdím hodně dálnici.Koukal jsem teď na Cimbu na grafy a v těch otáčkách co se pohybuju po dálnici je výkon a točák daleko vyšší než-li v původním nastavení,tak žrjmě ta spotřeba.Uvidíme co bude dál,teď je přeci jenom ještě troche brzy na nějaký hodnocení.Každopádně nelituju,že jsem byl účasten a Tobě,Dodane,jetě jednou velké díky,za "pořadatelský" vlohy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co já jsem pozoroval je ponížené sicení katalizátoru ve vyšších rychlostech. Z toho plyne, že se s tím dá jezdit rychleji po dálnici za míň. Cesta Praha Tio Camp Dolni Chabry - Kosmonosy za 6,2 ... dálnice 120-130 tacho. To je to co jsem od toho tak cekal. Je to tak 0,5l min.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak panove, konecne se muzu s Vama podelit o skusenosti, jel sem ted v poslednich dnech obvilkou trasu CZ/SK Kostelec n. c. Lesy - Presov a spatky, tam sem jel bez ohledu na spotrebu a dojel sem podle PC prumerkou 6,5l 50% dálnice 50% okresky, pri ceste spatky sem uz jel na zimnich pneu v proti vetru a s ohledem na spotrebu, 2 dospele osoby plnej kufr a plna nadrz. Kolik typujete spotrebu? No nebudu Vas napinat 5,9l/100km dle PC a slo by to i lip, jen ze uz bylo pozde a tak na dalnici D1 Brno-Ricany sem jel z min. ohledem na spotrebu. Predchadzejici skusenosti pred chipem byli obdobni co do spotreby, pohyboval sem se v zavislosti od pocasy a dopravni situaci v ropzeti 5,8 - 6,2 na stejny trase, jen podstatnim rozdilem a konfortem jizdnich vlastnosti motora pred chipem kde sem se bal predjizdet z otazkou stihnu to a ne bo ne. Ted jede jak zpraku. Opcas mam pocit ze to jede jako po vymene agregatu za 1,4, tak jak to spominal Tomino S.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci jeste podekovat clenum ktery se ucastnil a nevim proc nedorazily vsichni i kdyz za napsani par slov ze to nestihnu a nebo nemuzu, po pripade nejdu do to ho mne celkem i p. Jandu vytocilo kdyz sem slisel, ze p. Janda ve Valasskych Klobocich cekal do 19:00 ci se jeste neobjevy clovek ktery se nahlasil. No aby se Moravaci necitily dotceni i v Sukoradech jeden chybel, Taky sme na nej chvyli cekali. Maj ceho litovat, nevi o co prisly. Kam ste panove vylepily nalepky CIMBU, ja nevim kam se to hodi aby sem viniknul, skuste to nafotit a umistit na chaat. Dekuju a mozna nekdy by se dal udelat zras chipmenou od CIMBU a predat si skusenosti. A ne bo piste svoje skusenosti dal tady. CAUKY.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak panove, konecne se muzu s Vama podelit o skusenosti, jel sem ted v poslednich dnech obvilkou trasu CZ/SK Kostelec n. c. Lesy - Presov a spatky, tam sem jel bez ohledu na spotrebu a dojel sem podle PC prumerkou 6,5l 50% dálnice 50% okresky, pri ceste spatky sem uz jel na zimnich pneu v proti vetru a s ohledem na spotrebu, 2 dospele osoby plnej kufr a plna nadrz. Kolik typujete spotrebu? No nebudu Vas napinat 5,9l/100km dle PC a slo by to i lip, jen ze uz bylo pozde a tak na dalnici D1 Brno-Ricany sem jel z min. ohledem na spotrebu. Predchadzejici skusenosti pred chipem byli obdobni co do spotreby, pohyboval sem se v zavislosti od pocasy a dopravni situaci v ropzeti 5,8 - 6,2 na stejny trase, jen podstatnim rozdilem a konfortem jizdnich vlastnosti motora pred chipem kde sem se bal predjizdet z otazkou stihnu to a ne bo ne. Ted jede jak zpraku. Opcas mam pocit ze to jede jako po vymene agregatu za 1,4, tak jak to spominal Tomino S.

Už to fakt nemůžu číst, ty vaše údaje. Bez ohledu na spotřebu jsem jel 6,5 a pak s ohledem za 5,9...

Nejlepší jsou prodávající 1,8T, kde uvádějí 7 l/100 a když se chtějí svést, tak 8-9.

Já s naftou 1,9T jezdím průměrně za 6, když jedu opravdu na spotřebu, dostanu se na 4,5, ale to jsem brzda.

Když se chci svést, tak není problém jít až na deset.

Už 4 roky mám i 1,2 40 kW, takže vím, kolik žere. Za 5,5 se dá na dálnici jet tak 100-110 km/h.

A když jsem tomu "dával", byl jsem u 9-10 litrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdárek Bedboji,tak to nečti a máš dušičku klidnou ;).Uvědomuješ si,že si sám v tvým příspěvku odporuješ?Nejdřív haníš to,že někdo udává údaje o spotřebě a sám je hnedle o řádek níž napíšeš dokonce u dvou aut...Tak jsme si holt pořídili novou hračku,tak se chce teď každej pochlubit s pocitama (který jsou mimochodem k tématu),tak nás nech taky trochu dejchat ;).Ono nás to brzy přejde,uvidíš.Tomáš

Editováno: , autor: Tomíno S.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, v čem si odporuji, ale budiž. Šlo jen o ty údaje, ne že si o tom píšete. Poslední dobou mi připadá, že ten,

kdo napíše nejnižší spotřebu, bude hrdina. V jiných tématech se tu objevují údaje jako 3,7 litru a nebyl jsem brzda provozu.

Porovnávejte si čipy jakkoli, ale zrovna spotřebou?? Mně by spíše zajímaly jiné věci.

Nezlob se, ale musel jsem zareagovat. Jinak je fajn, že Vám to vyšlo a dostali jste tu slevu. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Badboy, tady nejde o to kdo uda nejnizsi spotrebu, jenom porovnavame spotrebu po chipe. Nevim od kdy ctes tuhle diskusi, podle mne si to vzal za spatny konec. Do diskusi sem psal o aby se vyjadrovaly lidi po chipe a ne Reipalove kterych to nadnasi kdyz neco slysej o spotrebe. Urcite de jezdit z autem 1,2HTP za 9l/100km, jen si myslim ze to je slusnej vykon a hazard ze zivotnosti motora. Mne se to jeste nepodarilo ani na 1,6/77kW 16V ( Sluzebni), byl sem blizko 8,8l/100km pri zajizdeni. Taky mi to nedalo se k tve mu prispevku vyjadrit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Badboy, tady nejde o to kdo uda nejnizsi spotrebu, jenom porovnavame spotrebu po chipe. Nevim od kdy ctes tuhle diskusi, podle mne si to vzal za spatny konec. Do diskusi sem psal o aby se vyjadrovaly lidi po chipe a ne Reipalove kterych to nadnasi kdyz neco slysej o spotrebe. Urcite de jezdit z autem 1,2HTP za 9l/100km, jen si myslim ze to je slusnej vykon a hazard ze zivotnosti motora. Mne se to jeste nepodarilo ani na 1,6/77kW 16V ( Sluzebni), byl sem blizko 8,8l/100km pri zajizdeni. Taky mi to nedalo se k tve mu prispevku vyjadrit.

:doh

Jardo, já napíšu 9-10 a pošleš fotky s 8,7. Ale jinak jsi to ukázal dobře. Já když nekoukám na spotřebu, rozhodně

nejsem o půl litru vejš.

Ale jak myslíte... Nebylo to jen toto téma, které mě nadzvihlo, ale zrovna zde jsem reagoval...

Takže, jestli jsem se někoho dotkl, omlouvám se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle tabulek p. Jandy to dela 51kW/19,6Nm, pocitove mi to pride ze je to o neco vic. O ti spotrebe se uz bavit nebudu, ja se svou fabkou nejezdim rely a kdyz jedu bez ohledu na spotrebu, to neznamena ze pojedu na 100% vykonu. Kazdy ma svuj styl jizdy a jezdi dle vlastniho uvazeni. Ja jezdim na hrane zakona a rozumnich provoznich moznosti auta, zbytecne nevitacim do 5600ot/min. a nepodtacim pod 2000ot/min. snazim se jezdit v zozpeti 2500 - 4500 ot/min. dle situace. Hauk domluvil sem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem jel na otáčku Prahu tedy asi 270 km (70km dálnice, 60km okresky) tam a zpět se spotřebou 5,8l/100km dle PP. Je pravda, že po dálnici jsem jel s tempomatem nastaveným na 110km/h. jen na předjetí kamionů jsem jel kolem 130 a jednou tam a jednou zpět na zkoušku kousek 160 - 170 a hned to zvedlo spotřebu o 0,2l bez teto zkoušky by byla celá cesta za 5,6l a to by bylo skoro o 0,5 litru méně než jsem to jezdil před čipem 6 - 6,2.

Myslím, že tento motor není na dálníční závody. Mnohem lépe si vychutnám cestu po okreskách, kde změna SW je znát daleko více a lépe než na dálnici.

:kol-99:

Editováno: , autor: ukulelek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:doh

Jardo, já napíšu 9-10 a pošleš fotky s 8,7. Ale jinak jsi to ukázal dobře. Já když nekoukám na spotřebu, rozhodně

nejsem o půl litru vejš.

Ale jak myslíte... Nebylo to jen toto téma, které mě nadzvihlo, ale zrovna zde jsem reagoval...

Takže, jestli jsem se někoho dotkl, omlouvám se.

v poho, nedotklo se mě to, dlouhej kouř ...., ty foto jsou 8,7, ale to je max. kdy jsem celou dálnici jel 160, takže na tom co psal Mates něco bude - příspěvek 230,

jinak k navýšení výkonu, už jsem tady dával několikrát grafy z brzdy, ze kterých je patrné, že i nechipované HTP má 53-55kW, po chipu plus 1 - 1,5kW, mění se ale průběh kroutícího momentu, to je to co pocitově vnímáte

ukulelek: přeci nečekáš, že ti to na dálnici bude brát při 160 nějakých 6,5 litrů, vůbec nevidím s provozováním tohoto motoru na dálnici problém, když jsem jel 1,8tsi stejnou dálnici taky 160 tak byl výsledek 9,8 litrů, takže si dovolím tvrdit, že i spotřeba na dálnici je o.k., na dálnici chip poznáš - zkus to s obsazeným nebo naloženým autem a uvidíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na trase Ostrava - Ústí jsem se snažil taky držet 160, ale nešlo to stále a dojel jsem asi 8,5 l.

Jinak já mám nejvyšší spotřebu na okreskách. Tam jdu na deset v klidu.

Jinak ten smailík nebyl reakcí na tvůj příspěvek.

Jedna reakce k čipu. Mám 40 kW jako Máca, který ji má čiplou. Tenkrát na letišti jsme zkoušeli

sprint na celé délce. Já na zimních 14 a Máca na Speedlinech. Na startu jsem mu vždy o metr

odskočil a pak jsme se drželi vedle sebe.

Ještě jedna věc, bylo úplně jedno, jestli jste zařadili vyšší stupeň až před omezovačem nebo

třeba na 4 tis., kde údajně motor ztrácí výkon a nemá cenu ho točit dál.

Editováno: , autor: badboy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je zajímavý, já mám na okreskách právě zase spotřebu nejnižší, schválně jsem zkoušel, kdy budu mít deset a dokázel jsem to, když jsem na začátku dálnice vynuloval PP a valil ho na tempomat 160, po cca 40-50km jsem měl průměrku 152km/h a spotřebu 9,7l, desítku mám taky po nastartování studeného, ale po cca 2km tam už je 8,5l a dál samozřejmě klesá, ale mám 47kW a chip, najdu fotky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo panove nezente to do extremu ti svi 1,2 , aby ste je neutavili tou silenou spotrebou 10L/100km na okreskach je hodne odvazne cislo, spis bych hledal nejakej unik paliva anebo, ze ma pod kapotou 2x 1,2 to bych se uz nedivyl. Proste deset je moc, pokavad nemas preslapnutou podlahu od startu po dojest na max. 4.stupni tak mi to pride jako hodne vysoke ciselko. Myslim si, ze pri dnesni situaci na silsnicich je primo nemozne jezdit na plnej plyn.

Badboy, ktery silnice jezdis, aby sem se jim vyhnul doo buducnaaaaaaaaaaaa obloukem.

Editováno: , autor: dcdodo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...